Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V.Stryker

    nagyúr

    válasz Tarill #70828 üzenetére

    Miért kell motorral állni a dugóban? Azért motorozom, hogy pont ne álljak sehol.

    Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

  • Polemius

    aktív tag

    válasz Tarill #70828 üzenetére

    Az enyém 2002-es, 600-as, naked. Már egyenes vázas, de még légolajos, karbis.
    Leginkább arra ügyelj, hogy a gumis fele maradjon alul, az ülés meg fent. :) (De ha mégsem sikerül, gyári alkatrészek is gyorsan beszerezhetőek, nemrég teszteltem. :( )

    Mentem vele 35+ melegben, és ha megálltam, nyilván érezhető volt a plusz fűtés a lábamnál. De ez vizesnél is így lenne, és beöltözve amúgy is egy pillanat alatt szakad rólad a víz ha megállsz...
    A forró napokon sem vettem észre semmi problémát, nem volt fura hangja, váltón sem éreztem különbséget. Ha nagy melegben sokat araszolnál, akkor nyárra esetleg tehetsz bele olyan olajat ami elvileg jobban bírja (pl 10W50). De a kézikönyve is kitér erre.
    Egyébként tudomásom szerint a 600-asnak típushibája nincs, hacsak az nem, hogy a szélső gyertyák állítólag beázhatnak. Ezt nem tapasztaltam, de azt javasolják, le kell szigetelni ellene. A nagybanditnál előforduló váltó búgás sincs. Nekem 3 év alatt 2 db helyzetjelző/féklámpa izzó ment ki eddig, meg pótoltam/cseréltem elhasználódott dolgokat (farokidomon patentszemet, lábtartó gumit). Ja, meg a jobb oldali utas lábtartó lötyögött. Ezen kívül csak kopásnyomok (meg persze a dőlés, szerencsére nem borítottam nagyot rajta). Szerk.: meg 2 akkut cseréltem. Az első még amivel vettem, lehet hogy rajta hagytam a világítást. A másik egy Varta volt (éppen kifutva a fél éves gariból), ami előre felsavazott-töltött volt. Utólag, a fene tudja mennyi ideje állt a polcon úgy...

    Vásárláskor a szokásos, általános dolgokra érdemes figyelni, és vinni szakembert. (Kormányvégsúly, kipuff, tükör, index, első sárvédő eleje, farokidom mutatja dőlt-e, markolat, lábtartó gumi, lábnál, ülés alatti váz alatti váz festésének kopása, ülés huzatának állapota, utas lábtartó állapota pedig, hogy mennyire van elhasználva.)
    Ha hosszabb távokat tervezel, érdemes elgondolkozni a S verzión, a gyári félidom szélvédelme biztosan jól jön majd. A kerek lámpa meg (szerintem) szebb, és arra is lehet tenni túra plexit.
    Érdemes olyat keresni, amihez adnak doboztartót, dobozt, bukócsövet. Ha utóbbi nincs rajta, ez legyen az első amit ráteszel. :)
    Na meg ha akad, akkor magyar forgalomba helyezésű, első tulajos gépet...

    Egyébként kezes motor, nem ugrik ki alólad induláskor olyan könnyen (az sv a V miatt ugye jobban meglephet), olyan 3e rpm-től érzi jól magát, 5e és 7e környékén érezni hogy több erő jön.

    Megjegyzés: az enyémen kissé lötyögős az oldaltámasz, valószínűleg az első gazdája rendszeresen a Geresics által is mutatott módon forgatta a garázsban.

    Canniball: Mondjuk így? Vagy így? :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák