Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Daywalker

    addikt

    válasz Archer #7906 üzenetére

    Ugyanaz a véleményünk, ami régebben :DDD

    De most komolyan:) Jó, középen is nyomatékos motor (sor 4-nél nyomatékosabb), viszont nem pörög el addig, mint egy 600-as. Ha az RR kicsi volt, akkor a Daytona is az lesz, pluszban még keskenyebb is, mivel ez egy pályaorientált motor, aminek az a lényege, hogy a füleden löttyenjen ki az agyad kanyarodásnál. Ennek megfelelő a futómű, és a fék is durva. Viszont nincs csúszókuplung, még az új R változatnál sem (R változaton Öhlins TTX futómű, Brembo monoblokk fék).

    Én venném...sőt tervben is volt, csak akkor még 2m felett mentek...
    A hátránya, hogy kevesebb itthon a bontott vagy használt alkatrész, de mivel angoloknál eléggé mennek, így gondolom angol ebayről ezt-azt beszerezni nem nagy ügy.

    [ Szerkesztve ]

    "A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Archer #7906 üzenetére

    Az tuti, h ritkán jön veled szembe még egy Daytona, szal', ha egyedit akarsz birtokolni, jó út.
    Viszont egyedit birtokolni és használni jóval költségesebb, mint egy népszerű japánt.

    Ahogy elhangzott, angol ebay-ről biztosan beszerezhető minden, viszont mi van az idomokkal? Ha, azok törnek, javíthatatlanok lesznek, nem kis meló, pláne nem lesz olcsó beszerezni hozzá másik garnitúrát.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • .mf

    veterán

    válasz Archer #7906 üzenetére

    "utcára van bármiféle hátránya a japán hatszázasokhoz képest? Egyáltalán az esztétikumon meg a brutál sor3 hangon kívül fogok én rajta valamit nyerni mondjuk a 600RR-hez képest (de lehet szó akár a 600-as Ninjaról is)?"

    Különbséget szerintem szinte semmit nem vennél észre teljesítmény terén. A kisebb méret miatt kényelemben már inkább, főleg utcai és túrázós használatra, ha még egy 600RR-nél is kisebb, az normál egyhelybenülős kocamotorosnak főleg kényelmetlen lesz.
    Alkatrész, karbantartás drágább lesz.
    Megbízhatósága nem tudom, hogy milyen, a japánokkal ilyen téren nem szokott gond lenni, de lehet, hogy evvel sem lesz.

    De végső soron neked kell eldöntened, hogy melyik tetszik, mennyire tudod még a tetszés mellett/ellenére a logikus érveket számba venni, és mik a lehetőségeid.
    Én két éve voltam hasonló cipőben, kezdtem onnan, hogy nézegettem motorokat 1-1.25 milla között, 05-06 600RR és 06-07 GSXR között hintáztam, mint ezen ár környékén nekem leginkább tetsző típusok; aztán a vége egy 01 ZX6R lett, 600 + gumik + 70k szervizzel, s úgy döntöttem, hogy a különbséget inkább elmotorozom ill. félreteszem másra. Kinézetre ez is nagyon tetszik, kora ellenére modern és mutatós, az én motoros tudásomhoz még ez is bőven sok; még nem az az ultra-kompakt fajta, így kényelmesebb.

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák