-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atesz 666
aktív tag
válasz Gedeon31 #35401 üzenetére
Üdv.
-Köszi,de anno egy kóddal már ki lett derítve,hogy sajna függő akészülék.
Sony Xperia S, Sony Xperia SP, Sony Xperia Z3, Sony Xperia Z5, Sony MDR-ZX330, Sony a 33, Sony KDL-40EX500, Sony BDP-S360, Sony STR-DH820, Sony MDR-XD100, Sony DR-S5, Sony SS-FCR6000, Sony SS-B1000, Sony SA-W2500, Jamaha DVD-S663, ASUS X75V NOTBOOK, ASUS RT-N53 Router, SonimXP3.2 Quest Pro, stb stb.
-
zeon.hu
nagyúr
Üdv!
Végre megint megy a net normálisan, viszont néha teljesen megszűnik. Ilyenkor mifi újraindítás után ismét jó lesz.
Ez lehet a kártya vagy mifi hibája?#?*@&!
-
metal01
őstag
Smart tarifa 4-ről érdemes Mytariff M-re váltani? Aki esetleg váltott megírná a tapasztalatait? Aki nem azt, hogy miért nem? Thx!
-
MODERÁTOR
válasz metal01 #35404 üzenetére
metal01:
Háttööö, nehéz kérdés.
A Smarttarifa 4-ben nincs korlátlan hálózaton belüli beszélgetés, viszont a MyTariff M-ben meg a böngészés, emailezés nem korlátlan -sőt, talán a benne foglalt net mennyisége is kevesebb...
Más a két tarifa, nehezen összehasonlítható. Attól függ, mire használnád az előfizetésed.zeon.hu:
Első körben kártyacsere, hátha megoldja, de ha nem, akkor szerviz.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
zeon.hu
nagyúr
válasz Viktor0610 #35405 üzenetére
Kösz!
Erre gondoltam én is, hétfőn bemegyek.
Szervizzel az a baj, hogy nem adnak csere mifit.#?*@&!
-
ledgeri
nagyúr
De az tényleg csak pár perc bármelyik üzletben (sorbanállás után.. )
(#35382) Viktor0610 Jó, hogy azt ajánlod válaszként ami a kérdést veti fel...
[ Szerkesztve ]
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
MODERÁTOR
-
zeon.hu
nagyúr
válasz Viktor0610 #35408 üzenetére
Azt mindenképpen.
Kérdés, hogy ki tud-e szolgálni esetenként 4-5 eszközt, ezért remélem, csak kártya hiba.#?*@&!
-
tomp
félisten
válasz Sayuar #35370 üzenetére
Na és ilyenkor derült ki nyilvánosan, hogy a telenor olvassa a fórumot.
Amúgy mintha újra pozitív irányba billent volna a szolgáltató hozzáállása felém! Régebben volt a fb-on egy Hónap rajongója játék. Aki a legaktívabban segít a telenornak és megnyeri a havi játékot annak fizetik az aktuális számláját. Megnyertem. Mindenben pozitívak voltak. Bármilyen bajom volt azonnal segítettek. Aztán jött a mélyrepülés. Ilyenkor alakult át a socialmedia osztályuk is. Színvonal gyakorlatilag bedőlt. Jött 1,2 panasz. Jött egy NMHH is. Volt egy 4G megvonás ahol gyakorlatilag saját embert kaptam. Azután volt egy sebesség hibám amit pozitívan megoldódott. Aztán jött a 118 napig tartó ügy ami alatt szinte semmi segítőkészség nem volt. Miután mégis elismerték a hibát és javították 100ezer fölötti kötbért kaptam. Azóta teljesen megváltoztak. Újra magas színvonalú a segítségük és a hozzáállásuk. Nem akarom én őket bántani szimplán dühítő, hogy csak megkárosítás után kapnak észbe.
-
#79335424
törölt tag
válasz Viktor0610 #35408 üzenetére
Problem solved??? Ezek szerint minden Telenoros csereteló rootolt és előtelepített alkalmazás rajtuk az E-Robot?
-
MODERÁTOR
-
-
Sayuar
őstag
válasz Daffni2 #35414 üzenetére
Én is így tudom, mivel a napokban hordozok (vissza a vodához, 4 hónapnyi tescomobile "csellengést" követően), ezért eléggé frissek az információim arról, mi kell egyezzen (legalábbis engem így tájékoztattak):
- név
- születési idő
- anyja neve
- lakcímDe amikor az ember ilyet olvas, akkor bármi megtörténhet....
-
MODERÁTOR
-
metal01
őstag
válasz Viktor0610 #35405 üzenetére
Én Gmail, Facebook és böngészés amire használom a netet. Úgy gondoltam a Mytariff M-et, hogy plusz 500 mega netet alapból hozzárakatok és még akkor is ~400 Ft-al vagyok beljebb a Smart 4-hez képest. Csak nem tudom, hogy ez a minden bitet kiszámláz dolog mennyire fogja megenni az egy gigát egy hónapban. Mert a Smartnál jó volt az, hogy mail és böngészéskor nem számolta fel az adatforgalmat.
Nem tudom, hogy érdemes lenne-e váltani. A 4G és a hálózaton belüli ingyenes beszélgetés valamint az osztott SIM lehetőség pozitívum a Mytariff javára.
-
addikt
válasz Viktor0610 #35416 üzenetére
Az bizony jogtalan elutasítás lett volna.
De mivel nem vizsgálandó,nem hinném,hogy az volt az ok.(bár valóban, a Telenor-nál bármi megtörténhet)
Bizonyára töltöttél már ki számhordozási dokumentumot.
Akkor viszont tudnod kellene,melyek a kötelezően kitöltendő adatok,ha megsértődsz ezen,ha nem.Egyébként engedd meg nekem, hogy véleményem legyen, még ha nem tetszik akkor is.
"Aki ad,az nyer"
-
e.vid
senior tag
-
MODERÁTOR
-
addikt
válasz Viktor0610 #35421 üzenetére
Szerintem ugyanabban a rendszerben kell rögzíteni a számhordozást, mint pld. a Vodafone-nál, ott pedig a szig.szám nem kötelezően kitöltendő adat.
Íme a saját számhordozásom dokumentuma:"Aki ad,az nyer"
-
MODERÁTOR
-
Armahun
addikt
válasz Viktor0610 #35423 üzenetére
Hogy ez a cég mindig csak a bosszúságot csinálja az embernek.
Anyunak pont most van folyamatban egy hordozás. A hordozási papíron az van írva, hogy az igazolványszám megadása nem kötelező. Persze most volt neki egy hónapja igazolvány csere.
Ha tényleg a szám végett elutasítják a hordozást és csinálnak szegénynek egy plusz utat....Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
B.i.L
senior tag
válasz Daffni2 #35422 üzenetére
Hoppá.....ez mán döfi!
Nekem régebben a saját előfizetéseimhez elkérték a személyimet(szla befizetéshez),amire rögtön kértem egy viszont igazolványt,hogy elkérhetik az enyémet és megkérdeztem,hogy van jogosultsága a dolognak?Persze egy hete már,amikor is befizettem személyesen a számlámat,automatikusan adtam a szem.igazolványomat,de már a kutyát nem érdekelte...[ Szerkesztve ]
Horgászni mentem...B.i.L
-
MODERÁTOR
-
B.i.L
senior tag
válasz Viktor0610 #35428 üzenetére
Csak a számlámat fizettem ki,de minek?
Egyébként ha a feleségem fizette volna be,tőle nem kérte volna el,ezt meg is mondta....(bakker )Horgászni mentem...B.i.L
-
B.i.L
senior tag
válasz #79335424 #35430 üzenetére
Csak tudnám miért nem használnak újlenyomatolvasót?Kicserélték a kártyámat,átmásolták az összes adatot,kivéve az utolsó smst:2015.08.03-számla értesítő....kelt 2015.08.15....NoComment.Persze ez az sms már hiányzott a friss kártyáról,ez is érdekes.
Horgászni mentem...B.i.L
-
Atesz 666
aktív tag
-Én már jó párszor fizettem be a barátnőm számláját és tőlem sosem kértek semmilyen igazoló okmányt.
-De szerintem ez függ a az adott bolt látogatottságának rendszerességétől is mert pld egyszer egy teljesen más Telenor üzletbe mentem be ahol akkor jártam először ott viszont már kérték a személyit lakcímkártyát stb.Sony Xperia S, Sony Xperia SP, Sony Xperia Z3, Sony Xperia Z5, Sony MDR-ZX330, Sony a 33, Sony KDL-40EX500, Sony BDP-S360, Sony STR-DH820, Sony MDR-XD100, Sony DR-S5, Sony SS-FCR6000, Sony SS-B1000, Sony SA-W2500, Jamaha DVD-S663, ASUS X75V NOTBOOK, ASUS RT-N53 Router, SonimXP3.2 Quest Pro, stb stb.
-
snooze
veterán
sziasztok!
egy kis mobil "gyorsnet" a telen.o.ortol 2015 aug 23.-án,de nem lassitott..ez érhetö el mindig..
kép[ Szerkesztve ]
GO Gunners!!!
-
rii
nagyúr
sziasztok
elfelejtettem feltöltteni a kártyámat, tegnap éjfél volt az utolsó pillanat .-((
a számomat még életre lehet kelteni?
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
MODERÁTOR
-
Gedeon31
addikt
A napokban feltöltöttem a praktikumos kártyámat és még mindig ott van a My Telemocsodában a Áremelést elutasító ügyfél
-
MODERÁTOR
-
Gedeon31
addikt
válasz Viktor0610 #35442 üzenetére
Nem szoktam telefonálni csak lottót veszek róla.
-
rii
nagyúr
de rohadékok
hívnám a számomat
erre azt mondja: " a hívott szám az előfizető kérésére nem kapcsolahtó"tök poén h erre hétvégén is van kapacitásuk ....
szóval ha lemegyek most és tolok rá pénzt, akkor még visszahozható?piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
#79335424
törölt tag
válasz snooze #35448 üzenetére
Szerintem a legtöbb esetben max. pár perc az a 72 óra. De magával a 72 órás vállalással én sem értek egyet. Ezek automatizált folyamatok, valóban max. pár perc az átfutásuk. A 72 órás határidő sztem irreális. Ha hiba van, az rögtön kiderül. Az előfizető meg csak 3 nap múlva reklamálhat? Pl. egy külföldi utazáshoz megrendelt szolgáltatásnál ez elég problémás. Sztem inkább a 72 perc lenne reális.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hobby rádiós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Facebook és Messenger
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...
- Apple iPhone 12 Pro Max, Pacific Blue, 128Gb, független 86% akku
- Szuper Akció:Igényeseknek-Exkluziv-12Genes-Core i7-Dell Latitude 5430-Harmad áron-garival!!!
- Western Digital 6TB NasWare 3.0 WD60EFRX-68l0bn1 keveset használt eladó.
- ÚJ Under Armour HOVR Machina 2 futócipő,sportcipő 44-es méretben eladó
- Teljes Playstation VR szett PS5 adapterrel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen