-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz #32577792 #32031 üzenetére
Ráadásul valótlanul azt állítják, hogy az ügyfeleknek 15 napon belül lehetőséget adtak a felmondásra.
Hazugság, senkit nem engedtek el, kötbérrel fenyegetőztek, az üzleti előfizetőket a keretszerződés miatt plusz 75000 Ft/ szám kötbérrel terhelték volna."Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz #41133696 #32447 üzenetére
Egyáltalán nem szeretem a Telenort, szerintem a legrosszabb a 3 közül, de azért az igazság érzetem tiltakozik az ellen, hogy indokolatlanul fikázzuk.
Az adatmennyiség elfogyása után,még jó,hogy nincs ingyen net.
Ha egy vendéglőben elfogy az italod, másikat kell kérned,és kifizetned,ha még szomjas vagy."Aki ad,az nyer"
-
addikt
Igazából nem is értem milyen indokból maradna valaki Telenoros?
A telefonszám manapság tök mindegy,úgysem hívunk senkit szám alapján,ha megváltozik, kör sms e mail az ismerősöknek,hogy megváltozott a számom.Aki esetleg nem jegyzi fel,vagy kimarad, a mai világban 10 perc alatt bárki új számát megtudhatja.
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz apaszka #33672 üzenetére
Két lehetőség van erre az esetre.
1.
Telenornál át kell íratni,és utána elhordozni.A tulajdonjog átírása többnyire pénzbe kerül.Ez után lehet indítani a másik szolgáltatónál a számhordozást.2.
A másik szolgáltatónál kell venni egy feltöltőkártyát ugyanarra a névre,pontosan minden adat egyezzen., aktiváltatni kell, majd arra a számra kell indítani egy számhordozást.
Miután megtörtént a hordozás, migráltatni kell előfizetésesre tulajdonjogváltással. Ez nem kerül pénzbe."Aki ad,az nyer"
-
addikt
-
addikt
válasz Viktor0610 #33679 üzenetére
Persze, de ez részletkérdés,az adott szolgáltató folyamata szerint nyilván.
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
semmilyen más célja nincs mint hogy fizess még többet
Tényleg mekkora szemétség, többet használsz fizess érte.
Tényleg ebben az országban miért nem érthető,hogy fizetni kell valamiért amit használsz?
Most ne menjünk abba bele,hogy miért és mi kerül ennyibe.
Ezer példát lehetne felhozni más területekről, hogy "ingyen" akarnak az emberek valamit.
A szemét vállalkozó, fúúj haszna van.
Te biztosan azért dolgozol,hogy jól elfáradj?"Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz zombinyul #34711 üzenetére
Vodanak tudtommal meg a lefedettsege se az igazi (gondolok itt a 4G-re), szoval eleve hatranybol indulnak.
Na ja,csakhogy a legtöbb helyen, saját méréseim alapján is megbizonyosodtam róla, hogy a Vodafone 3G nagyobb sebességgel hasít,mint a Hiperizé
Miközben egyre több helyen van Vodafone 4G stabil mindenre elég sebességgel,átlag 25-30/15 Mbps
Nem ugrál,nem dob le,nem szakadozik.
"Aki ad,az nyer"
-
-
addikt
válasz Viktor0610 #35416 üzenetére
Az bizony jogtalan elutasítás lett volna.
De mivel nem vizsgálandó,nem hinném,hogy az volt az ok.(bár valóban, a Telenor-nál bármi megtörténhet)
Bizonyára töltöttél már ki számhordozási dokumentumot.
Akkor viszont tudnod kellene,melyek a kötelezően kitöltendő adatok,ha megsértődsz ezen,ha nem.Egyébként engedd meg nekem, hogy véleményem legyen, még ha nem tetszik akkor is.
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz Viktor0610 #35421 üzenetére
Szerintem ugyanabban a rendszerben kell rögzíteni a számhordozást, mint pld. a Vodafone-nál, ott pedig a szig.szám nem kötelezően kitöltendő adat.
Íme a saját számhordozásom dokumentuma:"Aki ad,az nyer"
-
addikt
Milyen csend van itt,pedig a Telenor megint árat emelt!
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz Viktor0610 #35912 üzenetére
Itt is van korlátlan csomag
Készülék nélkül 9990 Ft/hó + 40 Ft/db az SMS
Készülékvásárlással 13990 Ft/hóVodafone: Red Basic EU 9990 Ft/hó korlátlan SMS MMS Kék számok is!
EU-ból Magyarországra díjmentes hívás,SMS, fogadott hívásokért nem kell fizetni."Aki ad,az nyer"
-
addikt
Tudja valaki,hogy mi a helyzet a mostani egyoldalú szerződésmódosításokkal?
Céges előfizetőként kaptunk levelet,hogy megszüntetik a jelenlegi szrződésben szereplő tarifacsomagot(amire ugye keretszerződés is van)
Mi van akkor ha nem fogadjuk el,de van készülékhűségben néhány szám?A szolgáltató felrúghatja a szerződést, nekünk meg nem felel meg a drágább és sok tekintetben kedvezőtlenebb tarifa, meg egyébként is elég visszás a helyzet,ezért is tele van a hócipőnk a Telenorral.
Úgy látszik nem volt elég nekik a nemrégiben kiszabott 250 milliós bírság
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz wetomi #36927 üzenetére
Hogyan mehet tovább az a keretszerződés,amiben a benne vállalt feltételeket nem teljesítik.
Össze lett hasonlítva, hiába jobb a percdíj,mégis többet fizetnénk.
Ráadásul a keretszerződésben vállaltak szerint nincs kapcsolási díj,és kiegészítő havidíj,az új szerint meg lesz.
Botrányos az egész.
Jó ki bírság kerekedhet ebből is.Az elvesztett ügyfelekről nem is szólva."Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz hallerlaller #36929 üzenetére
Üzleti keret 27000
3 hónapja hosszabbítottuk meg,mert benne hagyva 8 nem használt számot havi 367 ft ért,hogy a kedvezményeket megkapjuk(0 Ft kapcsolási díj,0 Ft kieg havidíj.)
Most MyBusiness team 15 lenne, 39000 Ft havidíjjal +kapcsolási díj kieg havidíj.
Hiába lenne 4 Ft al kedvezőbb percdíj, a jelenlegi lebeszélhetőségét is 60% ban használtuk fel.
Úgy lépünk innen mint a huzat.
Csak próbáljanak kötbért számlázni....................."Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz Dolphine #37027 üzenetére
30 nap a hivatalos határidő.
Közben a fejlemény az ügyemben:http://prohardver.hu/tema/nagy_pannon_topic/hsz_36934-36934.html
Közölte az ügyfélszolgálat,hogy a 8 számra hűséget vállaltunk a keretszerződésbe,ezért csak kötbér ellenében bontható.
Vicc az egész,milyen keretszerződés?
Amit egyoldalúan felrúgtak,jelentősen árat emelve,és plusz díjazásokat hozzátéve.
3x kaptam ígéretet,hogy felhívnak, újabb ajánlattal, emailban is küldik.
Na azóta hívnak.Gusztustalan amit művelnek.
Ügyvéd ismerősünk szerint nincs az a bíróság,amelyik igazat adna nekik ha a kötbért amit kiszámláznak nem fizetjük ki."Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz #23310336 #37151 üzenetére
Bizony van, még más szivatás is,ebben az évben harmadszor rúgták fel a szerződéseket,annak ellenére,hogy legutóbb 250 milliós bírságot kellett fizetniük.
Úgy látszik kevés volt,és az előfizetők megsarcolása többet hoz a konyhára.Céges előfizetéssel rendelkező ismerőseim az elmúlt hetekbe sorra kapták a levelet egyoldalú szerződésmódosításról,drágább, kedvezőtlenebb tarifába kényszerítve.
Ha ezért bontani akartak kötbérrel fenyegették őket.
De melléfogtak.Ráadásul a vacak kis levelük tartalma igencsak hiányos volt a törvényben foglalt kötelezően előírt feltételek tekintetében.
Többek között:
idézet az EHT 132. §
"(8a) A szolgáltató által kezdeményezett egy- vagy kétoldalú szerződésmódosítás esetén a szolgáltató az előfizetőt olyan szerződésmódosítási ajánlattal köteles megkeresni, amely közérthetően és áttekinthetően tartalmazza, hogy a módosítás esetén a szerződés mely feltételei milyen módon változnak meg, és megfelelően tájékoztatja az előfizetőt a módosítás menetéről."(4) Ha a szolgáltató az általános szerződési feltételekben meghatározott esetekben jogosult az általános szerződési feltételeket egyoldalúan módosítani, köteles a módosításról a hatálybalépését megelőzően legalább 30 nappal az előfizetőket e törvényben foglaltak szerint értesíteni, az előfizetőket megillető felmondás feltételeiről és a felmondás jogkövetkezményeiről szóló tájékoztatással együtt.
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
(utolsó infóim szerint voda a legszemetebb ilyen téren),
Elég régi az infód.
A Voda az egyetlen,ahol hivatalosan is engedélyezve van a VOIP
http://www.hwsw.hu/hirek/53709/vodafone-mobil-mobilszolgaltato-voip-korlatozas.html
Vasi89
"Mi telenort csak 1 éve használunk de semmi inkorrekt lépést nem tettek,"
Na ja, azért kaptak 250 milliós bírságot.
Most újra meglépték ezt a gusztustalanságot.
[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz vasi89 #37257 üzenetére
Ez érdekes, mostanában 6 ismerősöm akikkel együtt besokalltunk a Telenor egyoldalú szerződésmódosítására, átmentünk a Vodához.
Sehova nem kellett mászkálni, egyedi kapcsolattartó intézett mindent,számlák alapján pontosan kiszámolva adott ajánlatot,de nem ám úgy mint a Telekom(merthogy hárman onnan is kértek ajánlatot),szinte semmi információ alapján odadobtak több díjcsomagot,válasszák ki számolják ki maguknak.(persze a kapcsolási díjat elfelejtették közölni.)A készülékek ára is kedvezőbb volt,nem tudom miről beszélsz,hogy jóval drágább.
Ja, és nincs keretszerződés!!
A Telenornál 3 év alatt 3 un. kapcsolattartóm volt,akiket többnyire nem lehetett elérni.
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz vasi89 #37268 üzenetére
Nem neked kellett volna végignézni,hanem az oldalon levő kontakt keresőbe,keresni egy üzletkötőt,vagy az ott található elérhetőségre írni,és megkerestek volna,ahogyan engem is megkerestek.
Számlát kért az "üzletkötő" és az alapján állította össze a javaslatát.
Pontosan kimutatva,mennyit fogok fizetni.
A többieknél is így intéztek mindent, nekik 3-4-5 számuk volt.
A Vodánál nem kell,hogy 20-30 számod legyen akkor is külön kapcsolattartód lesz ha 3 számod van.Mindenesetre az első tapasztalataim igen pozitívak voltak,pontos precíz tájékoztatást kaptam minden tekintetben.
A Telenor ügyintézés-ügyfélkezelés fényévekre van tőlük.
Ja és nincs náluk semmiféle egyéb díj,csak amiért adnak is valamit.n@p@lm
Ráadásul igen idegesítő reklám,kifejezetten bosszantó zenével,az egérarcú fejhallgatós lánnyal az élen.
[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
Érdekes, mégis a Telenor nézi hülyének az ügyfeleit,egy éven belül háromszor módosít szerződést egyoldalúan, annak ellenére is hogy 250 milliós bírsággal jutalmazták ezért.
Kihúzza a hűséggel köttetett tarifát az előfizető alól,jóval kedvezőtlenebb tarifacsomagba önkényesen átrakja, majd a keretszerződésre hivatkozva 75000 Ft/SIM !!! kötbérrel fenyegetik akinek ez nem tetszik,és elhúzna.Örülök,hogy megszabadultam tőlük.
A hiperfosról nem is beszélve, amióta Vodás lettem,érdekes módon nem szakadnak meg a hívások,nem ugrál botrányosan le fel a sávszélesség,mindig elérhető vagyok,mindenhol tudom megfelelő sebességgel használni a netet utazás közben is!
Nem csak az én tapasztalatom, hanem most már 10 közvetlen környezetembe tartozó cég,(akik velem együtt léptek le,és jöttek a vodához) több mint 100 előfizetést használója szerint is így van.Milyen apró betűs részekről beszélsz? Világosan le van írva mindenhol,hogy az EU roaming utazási célból vehető igénybe,és nem a 2-3-4 hónapig kint dolgozó brigádok,kamionosok játékszere.
Szépen részletesen szerepel,hogy nem haladhatja meg az itthoni beszélgetések két havi átlagát,a kinti traccs.[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
Nem érted ugye?
Mitől lenne jobb egy olyan szolgáltató amelyik így bánik az ügyfeleivel?
A sok már már szinte átláthatatlan díjcsomagra fogták a legutóbbi egyoldalú változtatást is.
Most sem különb a helyzet.
Most,hogy személyes tapasztalatom van az ügyfél kezeléssel,hát igen nagy a differencia.
A személyes kapcsolattartó ami régen a Pannon idején még szuperül működött,mostanára.............nem is írok jelzőt milyen lett.
A Vodafone szárnyal ebben a tekintetben is.
Bármi nyavalyám,kérdésem van érdekes módon szinte azonnal reagál a kapcsolattartó.Este is"munkaidőn"kívül.
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz Viktor0610 #38216 üzenetére
A kellemetlenségeket nem a megoldás keresése miatt írják be elsősorban,hanem a tapasztalatok megosztása a cél.
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz Viktor0610 #38576 üzenetére
Nem az átírás költségére értettem!
A módjára.
Én úgy értettem,hogy számlás előfizetésről kérdezett.Ha azt át lehetne csak úgy íratni ahogyan a válaszoló leírta,na az lenne a komoly probléma.
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz Viktor0610 #39176 üzenetére
Az más lapra tartozik.
Röviden,hülyeség!
Úgy képzelné,hogy kap egy kártyát ingyen,és ha használja fizet,ha nem akkor nem
A hálózat fenntartás költségeit,a szám rendelkezésre állását,egyéb költségeket meg fizessék helyette akik előfizetéssel rendelkeznek
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz milestone #39757 üzenetére
Szerintem ingyenesen megoldható.
Céges postpaid-magánszemélynevére prepaid.
Csak annyit kell mondani bontani akarod a céges postpaidot,egyből díjmentes lesz a prepaidra átírás magánszemély nevére.
Ha több kártya van akár különböző nevekre is.
Ezután már akár elhordozhatod a számot, természetesen a másik szolgáltatónál annak a személynek a nevére amelyikre irattad.[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
Ezt bizony rosszul tudod!
"151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben is így szerepel:
7. § Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.""Aki ad,az nyer"
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Steam topic
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Androidos tablet topic
- Anime filmek és sorozatok
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Le Mans Ultimate
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- További aktív témák...
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari