-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Viktor0610 #36550 üzenetére
köszi
majd bemegyek az ügyfélszolg.ra -
Outlander
őstag
-
MODERÁTOR
válasz Outlander #36552 üzenetére
Nem arról volt szó, hogy nincs olcsóbb csomag.
A Telenornál is van nem egy olcsóbb csomag, de ha azt veszed, hogy hálózaton belül korlátlan a beszélgetés a csomagban, akkor elég jó ajánlat.
A Voda Go+-szal meg nem feltétlen jár jól, ha neki sok telenoros ismerőse van.Samsung Galaxy A54
-
Outlander
őstag
válasz Viktor0610 #36553 üzenetére
Egyre kevesebb...
Én is viszem mindkét számomat, 2002 óta vagyok, idén untam meg... a hihetelenül nagy és általad is titkolt iszonyat nagy hatalmas akciójuk után (készülékcsere bármikor 1,5 éves telót beadom és csak 20k kell befizetnem h kihozhassak egy másikat. ), kérdőjeleztem meg az épeszűsségüket... és a letiltott net, értelmetlen, rohadt drága netcsomagjaik tették fel a pontot...
Az ügyfélszolgálatot már megszoktam... h 0.. azt így most nem is említeném.
Persze ne vedd magadra, szoktál néha jókat írni, tippeket adni... de hát na, telekomnál nem így müködik.
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
dzoli83j
csendes újonc
Szerintem meg ez az új akció, a 4190-ért készülék nélküli verzióban a GO+ -tól és a next S-től is olcsóbb.
Munka után megyek is megkötni. -
MODERÁTOR
válasz Outlander #36554 üzenetére
Rohadt drága netcsomagok? Most vittük le a díjakat, szerintem elég jók az új csomagok.
(Még akkor is, ha lenulláznak sebességben, nem csak lassítanak.)
Samsung Galaxy A54
-
#25741824
törölt tag
válasz Viktor0610 #36545 üzenetére
Az volt az első kör: az írásos ügyfélszolgálat megkeresése, nem is egyszer a két és fél év alatt. Küldtek szép sablonleveleket, amiben hárították magukról a felelősséget más nem történt.
Ezután következett az műszaki igazgató megkeresése. -
Outlander
őstag
válasz Viktor0610 #36557 üzenetére
Nem vitatkozok...
A többi is ilyen, vagy olcsóbb, vagy nem... mindegy, ki-ki maga döntse el.
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
#71835392
törölt tag
válasz aprokaroka87 #36549 üzenetére
Szerintem felesleges a SIM cserebere, valami megpusztult ott a környéken, amíg azt normálisan nem javítják nem fog változni semmi. Kérdés, hogy hányszor kell rájuk borítanod az asztalt, mire érdemi segítséget kapsz. Mondjuk ebben a Telenor nem különbözik a másik kettőtől semmiben, ha valami egyedi probléma van az ügyfélszolgálat leráz hogy nálad a hiba, aki meg érdemben tudna lépni, azzal meg esélyed nincs kapcsolatba lépni...
-
MODERÁTOR
-
DrojDtroll
addikt
Rendeltem a my menuben 7 napos net+hivas+sms dolgot (egyéni ajánlat). Ha 2015 10 23-án 11:00-kor rendeltem meg meddig használhatom? Ma éjfélig?
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz DrojDtroll #36562 üzenetére
A MyTelenor vagy a 1220 megmondja, meddig használható.
Samsung Galaxy A54
-
DrojDtroll
addikt
válasz Viktor0610 #36563 üzenetére
köszi
-
KTU
addikt
válasz #25741824 #36544 üzenetére
Ezt a T-mobil ingyen megcsinálja.
Telepítenek a családi házra egy jelerősítőt, ami a beltéri lefedettséget megoldja.
Ez kijelentés, nem kérdés vagy bármi. Hogy egyértelmű legyen.[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
MODERÁTOR
-
apaszka
veterán
válasz Viktor0610 #36557 üzenetére
Ez új? Ennyi is volt nem?
1500/giga. Én is ennyiért vettem, ami el is tűnt mert úgy gondolták nem kell neki, elveszünk.Írtam a facen nekik, de nem reagáltak.
Szám hordozás alkalmával sem variáltak, hogy maradj.Szerintem tudják a dolgozók is, hogy ez már nem a pannon gsm...
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
nagyúr
-
asdf_
veterán
válasz Viktor0610 #36566 üzenetére
Arra meg ott a LAN-os mikrocella. Ezt tolja valaki minálunk? Külföldi vodánál olvastam, hogy van ilyen , de az ugye ebben az esetben kevés a boldogsághoz.
Persze, ha netre kéne és nem beszédre, akkor nem nyert kategória.[ Szerkesztve ]
-
Sayuar
őstag
válasz Sayuar #36410 üzenetére
Telenor válasz:
Tisztelt xxx xxx Úr!
Köszönjük, hogy hozzánk fordult, lehetővé téve számunkra, hogy tájékoztassuk Önt.
Adminisztrációs rendszerünk szerint az érintett címen a várható legjobb sebesség 4G. Kár hogy ez nem fedi a valóságot!
Amennyiben Ön hálózati problémát tapasztal, úgy azt legyen szíves jelezni az ügyfélszolgáltunk számára (pontosan mikor, mit, hol tapasztalt). Anyátok: épp ezt tettem, amikor szóban bejelentettem a 1220-on, hiszen ezt a levet a bejelentés miatt kaptam, amikor közöltem: címet, időpontot, készülék típusát, hiba leírását - nincs beltéri 4G!
A lefedettséget Ön is tudja ellenőrizni a honlapunkon található térkép segítségével:https://www.telenor.hu/internet/lefedettseg
Megtettem, ezért töltöttem fel az egyenleget. Ennyire nem lehet hülye valaki, hogy ne értse meg: a 1220-on jeleztem, hogy azért töltöttem fel az egyenlegem, mert: 1. a telenor weboldalán a fenti címre beltéri 4G-t írnak, 2. leellenőriztem a készülékemmel, és még 4 telenoros megerősítette ugyanezt adott címen!Kérésének - mely szerint szeretné visszaigényelni a 3 000.- Ft-os feltöltést, mert nem tudja elérni a 4G hálózatot- nem tudunk eleget tenni. Mi mást lehet várni ettől a cégtől?
A jövőben is rendelkezésére állunk szolgáltatásainkkal. Erre nem tartok igényt az egyenleg leforgalmazását követően.
Tisztelettel,
xxx Mária
Egyedi igénykezelési csoport
Erről ennyit. Két ismerőst a vodafonehoz viszek, akiknek adott címen fontos lenne a 4G beltéren....ami ma, itt meg is jelent stabilan a pre-paid vodásoknak.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz Sayuar #36570 üzenetére
Nagyjából nem izgatja őket. Amikor eléri a kritikus szintet az előfizetők száma, szerveznek egy újabb marketingkampányt és jönnek az újabb balekok. Ez a stratégia jó pár éve működik, gyakorlatilag soha nem fogynak el a palimadarak. A mi flottánk is náluk van, gyakorlatilag már csak a költségeink felére csökkentésével tudtak bennünket megtartani...
-
Sayuar
őstag
válasz 4Grider #36571 üzenetére
nincs ezzel gond: januárban töltök rá még 3000-et és veszek a két töltés összegéből egy Pest megyei matricát, azután pedig hordozom a számot a tescomobilehoz vagy bluemobilehoz.
Mily' balga gondolat volt részemről, hogy a jelenlegi 70-es főszámomról átállok a 20-asra, mert a telenor 4G-ad a feltöltőseknek....hát épp fordítva lett! Az egyik (Tnor) kiírja hogy van, a másik (voda) kiírja és szolgáltat IS.
Havi 3-3500 Ft-ot költök mobilos megoldásokra (perc + net), ha ez nekik nem kell, másnak majd fog. -
-
#71835392
törölt tag
válasz aprokaroka87 #36568 üzenetére
Leálhatott ott sok minden, ezt csak az tudja megmondani aki rálát a hálózatra, de a NOC-ban dolgozóval te ügyfélként soha nem kerülsz. A baj, hogy az ügyfélszolgálat sem. A baj, hogy újraindítást követően nem jött helyre valami, amit javítaniuk, cserélniük kell, de egy előfizető "siráma" nem jut el a megfelelő helyre, kivéve ha nagyon veri a tamtamot vagy ha megfelelő helyen ismerőse van a cégnél. És ez nemcsak a Telenorra igaz sajnos.
-
#71835392
törölt tag
Vodafone MiniBázis néven létezik. Üzleti előfizető az aktuális díjért megvásárolhatja indok nélkül, de megalapozott és folyamatos panaszkodás esetén magánszemélynek is elérhető(azt nemtom hogy mennyiért).
Mondjuk az egy klassz termék, a saját otthoni netedet használva, saját villanyszámlád terhére fogyasztod a mobilnet keretedet, fizeted a percdíjat...mindenféle kompenzáció nélkül...és van képük hozzá.[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz #79335424 #36576 üzenetére
Nálunk annyira jól működik, hogy amikor új szerződést kötöttünk velük, a rá két hét múlva következő fordulónapunkra nem tudták bekapcsolni az új díjcsomagokat. Aztán egy hónap múlva sem. Aztán két hónap múlva sikerült, de a mytelenor azóta is tele van hibaüzenetekkel. Ráadásul - mivel a flottánkban több díjcsomag is van - mindegyiket szétdobták külön fordulónapokra. Gondolhatod, hogy milyen jó is, az, amikor egy számla helyett négyet kell nyomon kövessél (60 másik szolgáltatói számla mellé) más és más fizetési időpontokkal. Meg persze ennek az is az előnye, hogy bemész az ügyfélszolgálatra, elhozol és aláírsz mondjuk a kettes díjcsomagra 5-6 sim kártyát, majd a következő fordulót követően - na jó, én már náluk üldözési mániás vagyok, tehát egy-két nap múlva leellenőrzöm az új előfizetéseket a mytelenoron (mert ugye azonnal nem jelennek meg ott) - kiderül, hogy egészen más (mondjuk a negyedik) csomagot aktiválták rajtuk. Természetesen korrigálni a díjcsomagot csak a következő fordulónappal tudják, és így tovább.
A kapcsolattartónk hibát hibára halmoz, már nem egyszer panaszoltuk az értékesítési vezetőjénél, természetesen teljesen eredménytelenül. Ha én több hetes válaszidőkkel, semmitmondó/használhatatlan válaszokkal dolgoznék kiemelt ügyfelekkel, már évekkel ezelőtt kihajítottak volna.
Amíg ilyen háttérrel a 40 Forintos percdíjú csomagjaikra a kampányaik hatására ezrek írnak alá hűségszerződéseket vagy csak készülékkedvezményes szerződéseket, addig mindig az jut eszembe, hogy amíg sz@r van, veréb (légy) is van. Mi azért írtunk alá, mert olyan alacsony havi- és percdíjat ígértek már a tárgyalások végén, hogy a tulajdonosunk a maradás mellett döntött (a Telekom lett volna a befutó). Gyakorlatilag nevetséges áron tartjuk már fent náluk az előfizetéseinket (nagyjából bruttó 2800 Ft-ból jön ki egy átlagos és rendesen használt előfizetésünk havi-, mobilnet és forgalmi díjakkal együtt), ezért aztán türelmesek vagyunk, és csak röhögünk az egész cégen és ügyvitelükön. Igaz, egy kicsit kínunkban is...
Gyorsan hozzáteszem, hogy nem egy volt kollégám dolgozik náluk, és mint munkahelyet nagyon szeretik, rákos dolgozójuknak élete végéig fizetik a méregdrága alternatív gyógyszereket és kiegészítőket, tehát mint munkáltató, szerethető a Telenor. Mint szolgáltató, viszont csapnivaló. -
apaszka
veterán
-
Tressy
senior tag
válasz Viktor0610 #36557 üzenetére
Magyar szinten alakul de azért messze van az 5 euro 5gb internet 300 perc ingyen belföldtől minden irányba [link] pedig csak egy országgal van odébb
-
Sayuar
őstag
válasz Tressy #36579 üzenetére
ha megnézed Portugáliát, Spanyolországot, Németországot, akkor rájössz, hogy árban majdnem azonos a mieinkkel, vagyis én inkább azt mondanám, hogy a román digi inkább piszokul olcsó, de nem ez a jellemző Európai szinten a net árakra.
Más: explorer, chrome, mozilla.....ez szégyen. Ennél még én is jobban megcsinálnám, pedig több mint 10 éve tanultam C++-t.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz zeon.hu #36582 üzenetére
Azzal nem tudnék, mert Németországban váltjuk egymást, nem járok haza a kamionnal. Csak a kisautómmal mentem. De annyira kedves volt a nő, hogy nem volt szívem "megkínozni", meg időközben a mérgem is elszállt. Egyáltalán nem is vitatta az álláspontomat. Síma panaszfelvétel lett belőle, vmi mulasztás címszóval. Majd jóváírják és ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
Sayuar
őstag
válasz apaszka #36584 üzenetére
apaszka
a bérek? igazad van, de ez soha nem érdekelte/érdekli egy multit.
Somatom
"... nálam azért működik normálisan..."
"...a mérgem is elszállt. Egyáltalán nem is vitatta az álláspontomat. Sima panaszfelvétel..."
Tehát mégse nem működik flottul a dolog. Én ahhoz vagyok szokva, hogy megrendelem a szolgáltatást és hátradőlök. Az, hogy minden hónapban az igazamért kelljen kiállnom, egy idő után terhes számomra. A telenor olyan mint a Sp@r: bepakolom a vásárolni kívánt árut, aztán a pénztárnál mégse nem annyi (mivel nagyjából észben tartom hogy mi mennyiért volt kiírva a polcon). Korábban kardoskodtam velük (boltvezető, vásárlók könyve) aztán inkább átszoktam a brit és a két német üzletlánchoz. Ok, hogy a fenyős van hozzám legközelebb, de egy idő után terhes az igazam mindennapos kiharcolása. Na, ugyanezt érzem a telenorral.
A legutóbbi levelük pedig egy vicc: válaszolnak a hivatalosan 1220-on felvett panaszomra/bejelentésemre, mi szerint csak akkor tudnak foglalkozni azzal a problémámmal, hogy BP Ócsai út 1 szám alatt nincs beltéri LTE, ha bejelentem hogy hol nincs 4G beltéren -
#79335424
törölt tag
válasz Sayuar #36585 üzenetére
Voltam már Magentás és Vodás. A Telenoros hozzáállás mennyei ahhoz képest, mint amit ott kaptam ügyfélkezelés címén. Legutóbb egy 1500Ft -os tétel miatt reklamáltam. Szerencsére ennyitől nem dőltem volna a kardomba akkor sem, ha annyiban hagytam volna. A másik két kutyaütő ettől fájóbb tételekkel rántott meg.
-
asdf_
veterán
válasz #79335424 #36586 üzenetére
Nemtom, en regen (5-10 ev) elkepzelhetetlennek tartottam, hogy valaha is vodas legyek, hogy atmenjek -ahogy neveztem- a mobilszolgaltatok tescojahoz Aztan egy eve a ceges szamainkat csak atvittuk, mert a T-nel nincs kozosen lebeszelheto csomag, a Telenor csomagja meg szar is volt, es totalis zero volt a hajlandosaguk, hogy valamin modositsanak benne (jo, ertem kokemeny 3 sim, leszartak). Most havi minima 20%-kal fizetunk kevesebbet (ugy, hogy nem perc alapu az elso perc, hogy nem fele-fele hivasiranyban beszelhetjuk le). Azon kivul, hogy csak sms-ben lehet mobilparkolni (masodpercalapu tarifaval hivva ugye sokkal olcsobb lenne), hogy naluk a legmagasabb a mobilparkolas kenyelmi dija, es raadasul a mobilparkolasnal hasznalt rendszamot pedansan ra is irjak a szamlara -ez van, amikor hatrany, mert van amikor ceges ugyben nem ceges autoval parkolsz, de igy emiatt elszamolni nem lehet- igazabol semmi nyugom veluk. Hazafele a buszon van ketszer egy perc, ahol netszunet van, ezt mar megszoktam, meg a ketkartyas telefonomon 90%-ban a telenoros terero van tobb palcikaval, de ez meg nem okozott hivasban gondot, az ugyfelszolgalattal meg miota valtottunk (1 ev), meg nem kellett beszelnem.
-
#68036352
törölt tag
Sziasztok!
Van olyan SMS kód, amivel le tudom mondani a plusz5gb szolgáltatást?
Nagyon hálás lennék érte. -
#68036352
törölt tag
válasz KamuMazsola #36591 üzenetére
Nem sikerült sehogy sem neten keresztül lemondani. Próbáltam. Az aktív szolgáltatások között ott van, de nincs mire kattintani.
-
MODERÁTOR
-
#68036352
törölt tag
válasz Viktor0610 #36593 üzenetére
Köszönöm!
-
SidCorky
senior tag
Sziasztok!
A Telenornál létezik olyan, hogy havi 5-6-7 ezerből legyen minimum 3 GB LTE netem? A hivás nem fontos (de azért legyen, telefonba lesz, nem tabletbe/notiba), és akár előfizus is lehet, de max 7 ezernél álljon megNézegettem a Telenor honlapján, de vagy párszáz megás csomagot, vagy nagyon drága csomagot találtam. Létezik hogy ennyire drága lenne még mindig a mobilnet? A Telekomnál pl. találtam olyat, hogy ~5 ezerért feltöltőkártyásan kapok 3 gb-t, valami ilyesmire gondoltam, csak Telenornál (itt olcsóbb a kinézett készülék)
[ Szerkesztve ]
Ryzen 5 3600 // GTX 1660 Ti // iPhone 14 Pro // iPad Pro M2 // Nintendo Switch OLED // Fujifilm X-T30 II
-
MODERÁTOR
-
SidCorky
senior tag
válasz Viktor0610 #36597 üzenetére
Így hogy ezt leírtad, már megtaláltam És ez úgy működik, hogy "megveszem" a MyTariff XS-t, ha ez megvan elküldöm az sms-t a plusz adatrók, és onnantól automatikusan levonja a 2-t együtt, nem kell mindig elküldeni az sms-t?
Még valami: nem volt még előfizetésem, mindig kártyás voltam. Ha betartom ezt a 80 perces korlátot, akkor mindenképpen annyi lesz a havidíj, amennyit most ír a honlap? Azon felül meg maximum az sms-t és a plusz lebeszélt perceket kell kifizetni? Szóval nem lesz indokolatlanul ezrekkel több a havidíj?
Szerk: "Havidíj készülékkel,
2 év hűséggel, vagy készülék és hűség nélkül 3190 Ft" Ez azt takarja, hogy 3190-es havidíj mellett nem kell készülékkel együtt vennem, és hűséget alírnom?[ Szerkesztve ]
Ryzen 5 3600 // GTX 1660 Ti // iPhone 14 Pro // iPad Pro M2 // Nintendo Switch OLED // Fujifilm X-T30 II
-
MODERÁTOR
válasz SidCorky #36598 üzenetére
A netcsomagot beállíthatod vásárláskor is, így még a későbbi megrendeléssel sem kell foglalkozni.
Akkor 3190 a havidíj, ha elektronikus számlát állítasz be. Amennyiben így teszel, akkor tényleg annyi a havidíj, ha nem léped túl a 80 perces keretet és nem használsz más szolgáltatást.Hűséget nem kell vállalj a 3190 forintos havidíjért. Épp' ellenkezőleg, ha "olcsósítani" szeretnéd a csomag árát, arra kell hűséget vállalj. Így 2790 a havidíj.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
SidCorky
senior tag
válasz Viktor0610 #36599 üzenetére
Óriási, köszönöm, akkor azt hiszem ez lesz Még egy utolsó kérdés: a napokban veszek telefont (LG G4), és így már úgy néz ki, hogy nem Praktikum csonagom lesz, hanem MyTariff XS. Meg tudom úgy venni a telefont, hogy ugyanúgy egy összegben kifizetem a teljes árát, mintha Praktikumban venném (szóval ne vonogassanak semmit a telefonért), és ezzel együtt megcsinálom az előfizetést is, utána pedig csak a MyTariffot kelljen fizetnem?
Ryzen 5 3600 // GTX 1660 Ti // iPhone 14 Pro // iPad Pro M2 // Nintendo Switch OLED // Fujifilm X-T30 II