-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
#79335424
törölt tag
Tegnap rákérdeztem egy Telenor üzletben az adatcsomagok sebességére. Halvány dunsztjuk sem volt róla. Még a kérdést sem értették. Meg kellett kérdeznem, hogy feltöltősként mennyi a sávszélességem. Miután kimondta a hölgy a 7/2 -t, megmutattam neki, hogy akad ki Speedtest mutatója a szerinte 7/2 -es nettől. Boci szemekkel nézte.
Ha valóban megszűntették az adatcsomagoknál is a korlátozást, akkor jó lenne, ha a honlapjukon is módosítanák az értékeket, hogy legalább az ne mondjon hülyeséget, akinek ezt eleve tudnia kéne.
-
Blackmirror
senior tag
Sziasztok
Nemrég vettem egy iPhonet telenornál. Céges dolgozói tarifacsomag mellé (saját névre jön a számla , ha ez fontos + közvetítő nélkül tudom intézni az ügyeim) megkérdeztem az ügyintézőt, hogy erre a telefonra egy v két év garancia van-e azt mondta egy év , majd hozzátette hogy ne az icenterbe vigyem a telefont ha hibás mert ott elveszik, de ugyanúgy kapom vissza. Csak a Telenorban tudom majd intézni az ügyemet ha vmi garanciális problémám lesz.Én úgy tudtam hogy bármelyik APR-ben lehet garanciáztatni szolgáltatós telefont.( Nincs tapasztalatom,szerencsére egyik almás készülékem sem hibásodott még meg)
Most hogy is van ez?iPhone X@R, iPad Pro
-
313313
addikt
válasz Blackmirror #37252 üzenetére
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
MODERÁTOR
válasz Blackmirror #37252 üzenetére
Hülyeség. Már nem egyszer küldtünk ügyfelet a felettünk lévő iStyle-ba, és nem jöttek vissza, hogy nem foglalkoztak velük.
Samsung Galaxy A54
-
4Grider
nagyúr
válasz #79335424 #37251 üzenetére
Nekem van náluk egy-két éve több vállalati hipernet csomagom korlátlan adat- és sebesség opcióval (telephelyek backup internet vonalai). Novemberig stabilan 50 Mbps körül volt a letöltési sebességük, aztán hirtelen 70 Mbps körüli értékeket mértem.
Saját magukat buktatták le a korlátok levételével... -
Blackmirror
senior tag
válasz 313313 #37253 üzenetére
Köszi , de a fő lényege a kérdésnek nem ez. Elnézést ha rosszul fogalmaztam
Vajon miért mondta azt az ügyintéző hogy ne vigyem icenterbe mert nem csinálnak vele semmit?
Szóval arról volt szó hogy garanciaidőn (1év)belül a hivatalos APR nem javítja ill cseréli a telefont , hanem telenorhoz kell leadni.Viktor: akkor jó , gyanús volt az eladó mert amikor mondtam neki hogy az APR így meg úgy akkor csak nézett.
szóval akkor vihetem istyle stb helyekre és nem ujraindulos a garancia egy éven belül hanem annyi garanciát kapok amennyi van, ha ez kevesebb mint 3 hónap akkor 3 hónapot
Nagyon meglepődtem ám, azt hittem hogy a telenor vmi kokányfónt ad nekem amit APR be sem vesz[ Szerkesztve ]
iPhone X@R, iPad Pro
-
Atesz 666
aktív tag
válasz 4Grider #37244 üzenetére
Üdv.
-Köszönöm a gyors választ.
-Azt elfelejtettem közölni,hogy hálón belül szoktam átirányítani és a Smart tarifa Extra 2-ben vagyok.
Sony Xperia S, Sony Xperia SP, Sony Xperia Z3, Sony Xperia Z5, Sony MDR-ZX330, Sony a 33, Sony KDL-40EX500, Sony BDP-S360, Sony STR-DH820, Sony MDR-XD100, Sony DR-S5, Sony SS-FCR6000, Sony SS-B1000, Sony SA-W2500, Jamaha DVD-S663, ASUS X75V NOTBOOK, ASUS RT-N53 Router, SonimXP3.2 Quest Pro, stb stb.
-
Dolphine
addikt
Sziasztok!
A héten válaszolt a Telenor a számlázási panaszomra.
Ismeretes, hogy a tudtom nélkül volt aktív a Mobil Internet Start (bár a levél szerint én kötöttem, na mindegy) így a magasforgalmi költség elérte a 38.100 Ft-ot.
Panaszt nyújtottam be, melyet elfogadtak és jóváírják az egészet.A nagy kérdés, hogy ez hogyan történik? Azért kérdezem, mivel nekem az átlagos telefonszámlám ~5-6e forint.
Nem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!
-
addikt
válasz vasi89 #37257 üzenetére
Ez érdekes, mostanában 6 ismerősöm akikkel együtt besokalltunk a Telenor egyoldalú szerződésmódosítására, átmentünk a Vodához.
Sehova nem kellett mászkálni, egyedi kapcsolattartó intézett mindent,számlák alapján pontosan kiszámolva adott ajánlatot,de nem ám úgy mint a Telekom(merthogy hárman onnan is kértek ajánlatot),szinte semmi információ alapján odadobtak több díjcsomagot,válasszák ki számolják ki maguknak.(persze a kapcsolási díjat elfelejtették közölni.)A készülékek ára is kedvezőbb volt,nem tudom miről beszélsz,hogy jóval drágább.
Ja, és nincs keretszerződés!!
A Telenornál 3 év alatt 3 un. kapcsolattartóm volt,akiket többnyire nem lehetett elérni.
"Aki ad,az nyer"
-
-
#79335424
törölt tag
De minden csomag és szolgáltatás, termékként, visszavonásig érvényes. Ez nem határidős, alkalmi akció. Vagyis, ha most veszek egy adatcsomagot, akkor sztem az aktuális, határozatlan időre szóló, névleges sebességek számítanak. Az pedig jelenleg mindegyiknél azonos, csak nem ezt publikálják. Ha eddig gyors netet akartam, akkor meg kellett vegyem a magasabb kategóriájú csomagot. Most viszont a legkisebb is ugyanazt tudja, csak kevesebb adat jár hozzá, ami viszont pótolható. Ezt az "apró" változást viszont most ügyesen "titkolják", ha még a viszonteladójuk sem tud róla.
[ Szerkesztve ]
-
vasi89
addikt
válasz Daffni2 #37264 üzenetére
Tavaly végignézem a kisvállalkozói előfizetéseket. Nincs szükségünk kapcsolattartóra mert 3an vagyunk benne így ez a része számomra ismeretlen. Jelenleg 14e ft a legmagasabb dijcsomagunk a vodanal persze olcsóbb volt a telefon listaára na de akkor még volt készülék havidíj vagy mi az isten. A sima havidíjon felül, és úgy mar nagyon nem volt baráti ár. De voltunk vodanal is pontosabban nagyanyám akinek en intéztem mindent. Hűség időn belül felbontottam a szerződést mert annyira idióták voltak h nem lehetett elintézni az online számlát és amikor folyamatosan fel órát vagy többet vártam a befizetésre akkor elég lett. Nekünk amúgy semmit nem emelt a telenor 1 év alatt plusz most husegen belüli csere is 0ft volt 1 év után.
-
n@p@lm
őstag
Hihetetlen hogy minden reklámblokkban legalább egyszer, de most például 2x volt Telenor reklám.
Ennyit költeni reklámra....
Nem csoda hogy ennyibe kerül a szolgáltatás.... -
addikt
válasz vasi89 #37268 üzenetére
Nem neked kellett volna végignézni,hanem az oldalon levő kontakt keresőbe,keresni egy üzletkötőt,vagy az ott található elérhetőségre írni,és megkerestek volna,ahogyan engem is megkerestek.
Számlát kért az "üzletkötő" és az alapján állította össze a javaslatát.
Pontosan kimutatva,mennyit fogok fizetni.
A többieknél is így intéztek mindent, nekik 3-4-5 számuk volt.
A Vodánál nem kell,hogy 20-30 számod legyen akkor is külön kapcsolattartód lesz ha 3 számod van.Mindenesetre az első tapasztalataim igen pozitívak voltak,pontos precíz tájékoztatást kaptam minden tekintetben.
A Telenor ügyintézés-ügyfélkezelés fényévekre van tőlük.
Ja és nincs náluk semmiféle egyéb díj,csak amiért adnak is valamit.n@p@lm
Ráadásul igen idegesítő reklám,kifejezetten bosszantó zenével,az egérarcú fejhallgatós lánnyal az élen.
[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
Bile Demon
őstag
üdv,
Praktikum kártyával lehet használni a CSD (vonalkapcsolt) adathívás szolgáltatást?
A kártyát egy GSM modembe tennénk bele, amit szeretnénk felhívni egy másik modemmel. (Amiben adathívásra alkalmas Telekomos kártya van).Bruhe
-
MODERÁTOR
válasz Bile Demon #37273 üzenetére
Emlékeim szerint megszűnt az ilyen lehetőség a Telenornál.
Samsung Galaxy A54
-
vasi89
addikt
válasz Daffni2 #37270 üzenetére
Kinek mi vált be. De amúgy erről beszélek.
Készülék havidíj havonta 10ezer... A teljes havidíj 21ezer.. Ez iphone 6 ár, igaz a telenornál 14re jön ki a havidíj hasonló feltételekkel viszont 64ezerért 1 összegben elhoztam a telefont és a havidíj sem lesz több... szóval 24x14+65 még mindig kevesebb mint 24x21. De elkanyarodtunk a témától, ezt csak azért hoztam fel mert a telenor topicban szidni a telenort olyan mint mikor az apple topicba jönnek samsungot isteníteni. Bárki kérdez valamit mindig az a válasz h váltson szolgáltatót, én se szitkozódom a telekom topicban pedig van bőven sztori.. Ez most nem ellened szól hanem általánosságban mondtam
-
MODERÁTOR
válasz Daffni2 #37277 üzenetére
Természetesen nem feltétlen csak dicsérni illik, de ugyanazt a sérelmet vagy ugyanazon sérelem miatt 324132432487234234234234238674234325934645694698453879 alkalommal beírni tényleg felesleges.
A probléma nem ebben a topikban fog megoldódni, csak a többi topiklakót zavarhatja, hogy "állandóan" a problémákról olvas...
Samsung Galaxy A54
-
Orgi
őstag
válasz Daffni2 #37245 üzenetére
Én szerintem 1 év + 2-3 hónapja jöttem le a Vodától, a flottás csomagomat többször is módosították egyoldalúan, sőt szándékosan félre is tájékoztattak, mikor nem fogadtam el a szerződés-módosításukat (mondjuk ezért utólag kompenzáltak, de a módosításuk ettől még életbe lépett).
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy ugyanolyan tetű cég az is, ugyanúgy szemrebbenés nélkül egyoldalúan módosít. -
lm83
őstag
Na most nyomtam rá megint egy hirdetésre, hogy karácsonyi akció készülékek 80% kedvezménnyel a kiválasztott tarifacsomaggal itt
De hogy melyik csomagban van a 80% kedvezmény akármelyik telefonnál azt nemlátom
Tavaly, vagy tavalyelőtt oda volt írva emlékszem... -
MODERÁTOR
-
vasi89
addikt
válasz Daffni2 #37277 üzenetére
Félreértesz, le lehet írni h nem tetszik valami de h akárki akármit kérdez az legyen valakitől a válasz h "azé mert szar keress más szolgáltatót" egy idő után zavaró mert ritka h normális válasz is érkezik. Én azért járok ide h informálódjak de mindig azt látni h a telekom meg a voda mennyivel jobb az nem igazán érdekel.
-
dptrsk
addikt
válasz vasi89 #37282 üzenetére
Ez egy fórum, van n tag, akik olvassák ezt a topikot, k felhasználó elégedetlen a Telenor szolgáltatásával(de pl valami miatt kötelező használnia a Telenor szolgáltatásait).
Ha ír valaki, aki nem ismeri a Telenort, azért ír, hogy megismerje, s jelenleg a k fórumtag csakis a Telenor hozzáállása miatt jelentősen több, mint az elégedett tábor, ezért jön hamar a válasz, hogy milyen jobb alternatíva van esetleg.Ha beírnál egy készülék topikjába, hogy kinézted ezt és ezt a tartozékot, ha az a tartozék gagyi ott is jönne egyből a válasz, hogy nehogy megvedd, inkább vedd az xy terméket. Ha naponta 10en megkérdezik 10szer lesz leírva, hogy ez a valami semmit sem ér vedd az xy-t. Illetve az, hogy miért nem használják a keresőt. Itt is ez megy jelenleg valaki kérdez és jön egyből az alternatív ajánlás. Itt is ha használnák a keresőt a kérdezők kevesebb negatív irás és kevesebb kritika lenne a negatív írásokra.
-
kaposznyak
aktív tag
Sziasztok.
Telefonhoz analfabéta sógoromnak kellene valamilyen olyan tarifacsomag, ami korlátlan beszélgetést tartalmaz, de nincs hozzá MyTV, extra internet, egyéb fiszfaszok, amivel általában a figyelmetlen ügyfelek előfizetéseit meg szokták nyomni a kedves szolgáltatók.
Hűséget vállal, ha kell, de készülék nem kell.
-
MODERÁTOR
válasz kaposznyak #37284 üzenetére
Hálózaton belül korlátlan: MyTariff M. Két év hűséggel: 5990 Ft, új előfizetéssel, 30% havidíj-kedvezménnyel, szintén két év hűséggel: 4190 Ft
Hálózaton kívül-belül korlátlan: MyTariff L. Két év hűséggel: 9990 Ft, fontos, hogy nem tartalmaz korlátlan SMS-küldési lehetőséget.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
kaposznyak
aktív tag
válasz Viktor0610 #37286 üzenetére
Kösz.
-
lm83
őstag
válasz Viktor0610 #37281 üzenetére
Szerintem így sem találom.
Egyből behoz ott minden telefont, nincs külön akciós.. -
B.i.L
senior tag
Mennyi idő a szerződés bontás?Ugyanis 8 napon túl és 30 napon belül (kaptam az infót),de előtte nem szólt senki...Viszont értesíthettek volna,hogy lefog járni a hűségem!Ilyen-olyan okokból.PL:új szerződés kötés,vagy készülék vásárlással egybekötött szerződés hosszabbítás*.
Horgászni mentem...B.i.L
-
asdf_
veterán
EHT
134.§
(14) A határozott időtartamú előfizetői szerződés a meghatározott idő elteltével megszűnik. A szerződés megszűnését megelőzően a szolgáltató köteles az előfizetőt a számlalevél mellékletében, számlalevél hiányában írásban, postai úton vagy a szolgáltatás jellegéhez igazodó elektronikus úton tájékoztatni a határozott idejű szerződés megszűnésének időpontjáról. A felek a határozott időtartamú előfizetői szerződésben szabadon megállapodhatnak a határozott időtartamú előfizetői szerződés megszűnését követő új előfizetői szerződés szerződéses feltételeiről, amely esetben a létrejövő új szerződés csak határozatlan időtartamú lehet. A felek a határozott idejű szerződés időtartamának meghosszabbításáról a szerződés megkötésekor és az előfizető kifejezett nyilatkozata esetén a határozott idő elteltét megelőzően szerződésmódosítással dönthetnek. A határozott idejű szerződés rendkívüli felmondásának feltételeit a szolgáltató az általános szerződési feltételekben határozza meg.
-
B.i.L
senior tag
Nagyon Köszönöm
Amúgy - EZT találtam,illetve az EHT-ben nem találtam amit beírtál...de nem írja sehol viszont azt,hogy 8-napon túl,30-napon belül.A számlákat átnéztem - semmi nem utal rá hogy változás lenne valamiben.Az előfizetésem 2016,10,11.-én járt le.[ Szerkesztve ]
Horgászni mentem...B.i.L
-
asdf_
veterán
Akkor szabad vagy mint a madar, oda mesz, ahova akarsz (figyelve a szamlafordulo idopontjara!), vagy olyan csomagot irsz ala ugyanott, amilyet csak akarsz, vagy epp 8 napos hataridovel felmondod. Es rogton egyben kersz egy havidij jovairast is, mivel ha nem volt szandekodban a husegido lejartat kovetoen is elofizetonek maradni, igy a tajekoztatasuk elmaradasa miatt nem mondtad fel a husegido lejartara a szerzodest, es ezert vagy meg mindig elofizeto.
(persze azert megjegyzem, hogy ne kelljen mar mindenki kis kezet fogni, felnott ivarerett emberek legyenek mar kepesek arra, hogy beirjak a naptarba, hogy mikor jar le a sajat szerzodesuk... )[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...