-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
p2pp
őstag
Velem ilyenkor kikapcsoltatták a Volte.
A 2,4 km simán jó kellene legyen.
Nálunk az még majdnem fullon van.
Viszont a 3,5km az már csak kültéren megy.
-110-115dBm szokott lenni akkor.Iphone 14 Pro 17.4.1 Huawei Watch GT3 Giga B450 Amd 5600G 2x8 3000 Vengeance 3x1T M.2 Nvme
-
Boha
aktív tag
Van infó arról hogy új számlás csomagok jönnének a közel jövőben ?
OBORZIL
-
simpley
őstag
Viktor, lehetne egy kérdésem?
Igaz a Blue+ XS csomagra lehet váltani a Light csomagról? Csak azért mert kb ugyanannyiba kerül és 70 perc helyett 100 perc és 1GB van belefoglalva..
Köszi előre is!signed by simpley.
-
MODERÁTOR
-
simpley
őstag
válasz Viktor0610 #68710 üzenetére
Akkor átváltjuk majd és úgy vonjuk össze az enyémmel. Sokkal jobban megéri szerintem, nemde?
signed by simpley.
-
attiati
veterán
3-as díjzónában hogyan lehet netezni a telenorral?
Sehol nem találom, csak a 2-es zónáig.
Vagy a 3-asban már inkább érdemes venni helyben egy sim kártyát netezni?
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
timelord1987
őstag
Sziasztok!
Próbáltam online rendelni egy készüléket és a születési helyet nem fogadja el, pedig ugyanúgy írom be, ahogy a személyin is szerepel.
Van ötletetek hogy mi lehet a hiba? -
Landsmann
addikt
válasz timelord1987 #68716 üzenetére
Próbáltad úgy, hogy egy szóközt teszel a név után? Lehet véletlenül oda került és ha nem stimmel, akkor nem fogadja el.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
asdf_
veterán
válasz timelord1987 #68716 üzenetére
[link] Ha majd mukodik, itt próbáld meg, ha ezen atmesz, akkor jonak kell lennie oda is. Szuletesi helynel a kerulet szokott fix problema lenni pestieknel, es remlik valamo olyasmi, hogy van, akinek az orszagot is be kell irnia.
[ Szerkesztve ]
-
szoltang
csendes tag
Sziasztok! Mi történik mostanában a Telenor házatáján? Eddig is voltak régiók ahol nevetségesen lassú volt a 4G hálózatuk, de már lassan egy hónapja nagyobb városokban, autópályán, többször nem tudok telefonálni. Szakadozik a hang, vagy épp semmit sem hallanak belőlem. VoLTE letiltása után 3G/2G-n tudok beszélni. Ma pl Budapest 4. kerületében, jártam így, és egyből csináltam is egy speedtestet... Nem csoda... És nem a földalatt voltam.
Reklámszöveg:
"Ezzel a technológiával HD minőségű hanghívásokat tudsz bonyolítani 4G-n, de mobilinternet adatforgalom felhasználása nélkül. Tehát ha a körülötted 37-en vibereznek, a te hívásod akkor is HD marad." Hát nagyon.
-
tomp
félisten
válasz szoltang #68719 üzenetére
Bugos a bázisállomás erőforrás priorizálása és nálad előjött a hatása.
2 lehetőséged van: letiltod a számodon a VoLTE hozzáférést(ez által helyrejön a sebességed is) vagy írsz hibajegyet.
Milyen telefon amúgy?
Nálam OnePlus 7 Pro-val a tragikus Tihany Szőlőhegyen is ment hibanélkül a VoLTE miközben már a rendes net lehalt.
Amúgy ha van kb 3 olyan ügyfél aki kb nulla térerőnél aktív VoLTE hívást végez akkor ennyire ki lehet készíteni a cellát... -
Hosssszu
őstag
válasz szoltang #68719 üzenetére
Én nem nagyon szoktam panaszkodni a Telenorra, mert általában elégedett vagyok velük.
De ezt én is tapasztalom kb. egy hete. Ott ahol eddig volt normális sebesség, most érezhetően lassabb. Veresegyház Budapest között ingázok, voltak "vakfoltok" eddig is, de most mintha nagyobbak lennének, meg mintha megszaporodtak volna. Remélem hogy csak átmeneti állapot. -
tomp
félisten
válasz szoltang #68722 üzenetére
Telepítsd fel a CellMapper appot. Ahol lassú a 4G kapcsolatod esetleg még a VoLTE is rossz ott nézd meg az alkalmazással a bázisállomás eNB számát. Műszaki segítségnyújtással jelezd nekik a hibát és írd meg nekik az eNB számot. Azzal tökéletesen tudják azonosítani a bázist.
Most amelyiken vagy az jó az írásod alapján. Nem mindenhol van ez a bug. Vagy nem mindegyik bázison jön elő a hibára hajlamos ügyfeleknél. -
Landsmann
addikt
Én évek óta tapasztaltam olyan hibát a Sony Ericsson K850i-vel, hogy a híváűs felépülésekor, illetve később is, egy árva szót nem hallottam. Másodpercekig tök süket, engem hallanak, d eén semmit. Beletörődtem, hogy a készülék hibája. SIM lett cserélve annak idején, d enem oldotta meg a problémát. Viszont most elgondolkodtam, mert ugyanezt a hibát tapasztalom másik SIm kártyával és készülékkel. Tehát akkor úgy tűnik, eddig sem a készülék volt a hibás. 4G-n van a telefon, de mivel a VoLTE nem megy így híváskor átkapcsol 3G-re. A K850-nél is először a 3G hívásoknál jött elő a probléma, de később már a sima 2G-n is. Mivel nem rendszeres hibáról van szó, előidézni, tetten érni lehetetlen.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
bopeti98
őstag
A Telenor MyTV egy Xiaomi Android TV boxxal mennyire alkalmas arra, hogy kiváltsa a sima kábeltv előfizetést? Jelenleg egy helyi szolgáltatótól van a vezetékes net meg tv előfizetés. A net egész jól működik, de a TV elég problémás. Este rendszeresen kockaháború az egész már hónapok óta, és hiába jelzem nem történik semmi de ez itt off. Ezért gondolkodom a MyTV-n, ha már amúgy is áthordoztam a számomat. Milyen a képminősége? Mennyire kényelmes az Android TV App használata? Elsősorban a helyi szolgáltató internetével használnám. Nincs olyan korlátozás hogy csak Telenoros netről megy?
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
dkovizoli
addikt
válasz Viktor0610 #68726 üzenetére
Ha lejárt a feltöltőkártya 365 nap készenléti ideje, mennyi ideig lehet még visszakapni a számot egy feltöltéssel? Egy ismerös elfelejtette feltölteni kb egy hónapja.
-
MODERÁTOR
-
dkovizoli
addikt
válasz Viktor0610 #68729 üzenetére
Köszönöm
-
Somatom
veterán
válasz bopeti98 #68725 üzenetére
Símán mennie kell. Én mini PC -ről, HDMI -s tabletről, meg néha CC -vel használom és évek óta nincs más TV előfizetésem. Nagynénémnek van otthon Telekomos. Attól biztosan stabilabb, mert mostanában az általad írt kockásodást tapasztaljuk. Olyankor rákötöm a TV -jére az egyik kütyümet és nézi a MyTV -t.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
adika4444
addikt
válasz attiati #68712 üzenetére
Hali!
Drága lesz az Telenorral.
Vegyél helyi SIM-et. Helyi kártyáküdv, adika4444
-
bopeti98
őstag
válasz Viktor0610 #68726 üzenetére
Ez jó hír
Arról van valami infó hogy milyen HD csatornák vannak?
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok!
Egy rövid kérdés: a myTv-nél hogy van a számlázási időszak? Ha hó közepén rendelem meg, akkor is kiszámlázza a teljes hónapot? Tehát nem megrendelési dátumtól érvényes 1 hónapig, hanem pl augusztus 1-től augusztus 31-ig?
Sajnos nem látok erről infót a MyTelenor app-ban.
Köszi!
-
4Grider
nagyúr
válasz RoSSo3 #68734 üzenetére
Részlet a MyTV ÁSZF-ből:
Az Előfizető a Szolgáltatás lemondására irányuló nyilatkozatát bármikor megteheti. A lemondást követően a Szolgáltatás megszüntetésre kerül. Az Előfizető a folyamatban lévő számlázási ciklus végéig a teljes havidíjat köteles megfizetni. Az Előfizetői Szerződés megszűnésével a Szolgáltatás is megszüntetésre kerül.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz 4Grider #68735 üzenetére
Hogy jön ez ide? Nem a lemondás érdekli, hanem a megrendelés. Mellesleg, a lemondás sem kerek. Egyszer lemondtam, mert hosszabb időre mentem külföldre. Naívan azt gondoltam, hogy a kifizetett ciklus végén szűntetik meg. De, nem. Azonnal megszűntették, holott még kb. két hétig ki volt fizetve a szolgáltatás. Sztem ez nem kerek.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Carline
őstag
Feljöttem Pestre a lányomhoz (VIII.ker Üllői út) és a mytv akad, de nagyon. Csináltam egy speedtestet (4G+)
A leág egy pillanatig volt a teszt vegénélnél 4Mbps a felág meg borzalmas 1 alatt vagy inkább fél alatt.
Otthon Heves megyében legalabb nem szar mint a főváros ezen területén.
Home csomagot használunk nála van a megosztó kártya és mondja hogy nagyon sokszor H vagy E (itt már nincs net ezen csomagnál) van neki Bp szerte.
Szóval a Telenor kezd visszaesni a szememben.
Átváltva Telekom kártyára ugyanitt:˙ɐʌloɹoslǝɟ ʞɐuuɐʌ ʞouoɟǝlǝʇ ɐ ɹɐɯ ɐɯ 'ʞɐʇloʌ ᴉɐʇɐpɐ ƆԀ sǝ doʇdɐl ɐ uǝƃǝɹ ʇʇI
-
RoSSo3
senior tag
válasz Somatom #68737 üzenetére
Igen, én is épp ezért féltem rányomni a "Lemondás" gombra - mondván hátha azonnal megszűnik. Köszi az infót!
Én sem érzem korrektnek - bár utólagos számlázás van elvileg (mivel megrendeléskor nem kellett fizetni).
Csak nem kerek a történet, mert van telefonos havidíjas előfizetés, aminek most volt a fordulópontja, és most együtt számlázták ki a MTv-t is. Szóval nem tudom, hogy milyenek ezek a ciklusok.
-
Syl
nagyúr
válasz RoSSo3 #68740 üzenetére
> bár utólagos számlázás van elvileg
Az nem számít. Én is amikor lemondtam a Deezert, amint rányomtam a lemondás gombra, megszűnt a szolgáltatás, de a számlán azért szerepelt szépen egész hónapra (számlázási időszak utolsó napjáig precízen)...
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
Somatom
veterán
Nem értem a dolgot. Ha vki attól a pillanattól nem akarja többet használni, annak lenne a lemondásnál egyszerűbb módja is. Egyszerűen csak nem használja. Sztem sokkal életszerűbb, hogy vki azért mondja le, mert a következő havidíjat nem akarja fizetni. Nem értem, hogy a Telenornál miért gondolják másképp. De, sztem is érne az ügy egy kört a fogyasztóvédelemnél.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
asdf_
veterán
válasz Somatom #68746 üzenetére
A használatkori ászf szerinti feltételekkel használja a júzer a szolgáltatást. Ha abban az van írva -bármekkora baromság is, mert amúgy az-, hogy lemondás esetén azonnal nyista a szolgáltatásnak, akkor ezzel a feltétellel rendelte meg, meg haszbnálja, meg mondja le az ember, így a fogyvédnek semmi keresnivalója az ügyben, minden úgy történt, ahogy előre le volt írva.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Azért az nem egészen úgy van. Ha az ÁSZF -ben az van, hogy lemondás esetén rituális szeppukut kell elkövessél, akkor megteszed? Az ÁSZF -be sem írhatnak bele akármit. Ha az ÁSZF ütközik a fogyasztóvédelmi szabályokkal, akkor az ÁSZF -ben foglaltak érvénytelenek akár elfogadtad, akár nem.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Syl
nagyúr
Azzal nincs baj, hogy ha megnyomom a Lemondás gombot, akkor a szolgáltatás azonnal megszűnik. Azzal már annál inkább, hogy ettől függetlenül a szolgáltató a teljes számlázási időszakra (nekem több mint két hétre) kiszámlázza.
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
asdf_
veterán
Imho megteheti, hogy lemondás esetén azonnal megszüntetik (ha nem tehetnék, már rég ráléptek volna a tökükre). Hogy adatalapú szolgáltatásnál ezt teszik, azzal nincs is gond (elvégre fél nap alatt is le lehet forgalmazni egy 3 gigás csomagot), de mondjuk egy mytv-t, vagy valami hasonlót, ami 30 napra jogot ad valamire, azt azonnal levágni, az biztosan jogszerű, de hogy mocskosul nem ügyfélbarát meg korrekt, azt bármikor aláírom.