Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz Viktor0610 #71508 üzenetére

    Köszönöm. Kezdek egyre világosabban látni, ahogy így olvasgatok és értelmezem az írásaidat.

    Na az a furcsa helyzet van, hogy amikor a Saját fiók menüpontot megnyitom és mutatja, hogy Előfizetéseid, akkor a későbbi telefonszámomhoz tartozó Telenor azonosító megjelenik, alatta "1 előfizetés", oldalt van egy beállítások menüpont, amire ha rányomok, akkor az Ügyfél szintű beállítások betöltődik és ott lehet módosítani ügyfél szintű jelszót.

    A Saját fióknál a korábbi telefonszámomnak külön keret van a fent említett alatt és ott nincs se Telenor azonosító, se előfizetés-számláló felirat, se beállítások menüpont. Ugyanakkor ha ezt a telefonszámot választom ki és rámegyek jobb fent, hogy "Előfizetésem részletei, beállítások", akkor a telefonszám adatoknál már másik Telenor azonosítót mutat.

    Azaz akkor lényegében két Telenor azonosítóm van, de csak az egyik szám van ügyfél szinten regisztrálva, a másik ezek szerint nem.

    A probléma az, hogy nem tudom az ügyfélszintű jelszavam, mert az újabb számhoz korábban megadott 4 számjegyű jelszóról nem derült ki számomra, hogy kártyaszintű vagy ügyfélszintű jelszó.

    Szóval szerintem az van, hogy az újabb számom ügyfél szinten lett felvéve a rendszerbe, a régi számom meg maradt kártya szinten és a kettőt elfelejtették egyesíteni.

Új hozzászólás Aktív témák