-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
Na igen lefelejtettem a végéről a *-ot.
A Samsung szereti letiltani ezt a kódot így külön megoldás kell a menü megnyitására. Ott linkeltem is egy appot ami ezt a menüpontot indítja el. De csak annak ajánlatos használni ezt a menüt aki akar is benne állítani valamit vagy a használt frekvencia sávszélre kíváncsi. -
simpley
őstag
Na szevasztok!
Mi is lenne ez a "kompenzáció"? Nekem most lenne lehetőségem aktiválni egy ilyet, de viszont a karácsonyi netet is.. Ha mindkettőt aktiválom, akkor ha lejár az egyik érvényessége akkor aktiválódik a másik? Vagy hogy műküdik?
Időkőzben vodás lettem, viszont nem úgy ahogyan szerettem volna, új számot kellett vegyek mert másképp bonyolult lett volna... Telenoron váltottam kártyásra..signed by simpley.
-
amarna
tag
T. Fórumtársak!
Lenne egy kérdésem felétek. Amennyiben jól értelmezem, a Telenor XS csomag, csak lebeszélhetőséget tartalmaz 100 perc erejéig, sms - t nem, az külön fizetendő?
Válaszokat előre is köszönöm! -
félisten
Hali!
3 megrendelés esetén (sikeres megrendelést írt ki a weblap) egy esetben sem érkezett visszaigazoló e-mail...
Hívtam az ÜSZ-t, kérték a megrendelés azonosítót, de hát mondtam, hogy azzal nem tudok szolgálni, hisz az a visszaigazoló mail-ben szokott lenni, ami meg egy sem jött meg... (nagyon sokszor rendeltem, magam és más nevében is, eddig ezzel nem volt gond)
ÜSZ-s aszonta' (próbálom idézni...) ez nem mindig érkezik meg, meg különben is gmail-s címekkel gond szokott lenni...(nem akartam elküldeni gmail-be... )Azon kívül, hogy most 10/20/30 napig nem jön semmi értesítő, és 10/20/30 nap múlva meg kiderül, hogy megint aTelenor rendszerének hülyesége az egész(és nem érkezik meg a cucc), tudok valamit érdemben tenni?
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
MODERÁTOR
válasz Fire/SOUL/CD #71163 üzenetére
Ha van már előfizetésed (az ügyfélszám miatt) talán az alapján utána tudnak nézni.
Samsung Galaxy A54
-
félisten
válasz Viktor0610 #71164 üzenetére
Másnak rendeltem, nem magamnak... (2 év hűség/új előfizető(k), Mifi router-k...)
Ja, ha meg már itt tartunk, akkor én magamnak, csak akkor tudok még egy pl mifi router-t rendelni (ÜSZ munkatárs homályosított fel róla), ha személyesen megyek be, egy Telenor KÖZPONTBA (nem pl. Tesco viszonteladóhoz stb stb) , mert a fiók és/vagy megrendeléskor megadott ügyfélkód, az egy ún. kártyaszintű kód, de az nem elég, ügyfélszintű kód kell...
Egyéb esetben (mint, ahogy meg is történt) nem tudok ilyen módon rendelni weben (regisztrált fiókom van, meg minden (elnézést) "xaros" adatomat tudnak), mert azt írja ki a Telenor rendszere, hogy (lehet, nem pontosan idézek, elnézést) "ez a termék az Ön számára nem rendelhető"Van egy olyan érzésem, hogy Te sem ma kezdted a szakmát, szerinted a fent leírtak normálisak avagy sem? (Költői kérdés volt...)
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
MODERÁTOR
válasz Fire/SOUL/CD #71165 üzenetére
Vut?
Bármely Telenorban tudnak beállítani ügyfélszintű jelszót! Max. annyiból lehet értelme bemutatótermet felkeress, hogy ott a MyTelenor fiók manipulációja egyszerűbb, mert van felületük a fiók kezelésére.
Samsung Galaxy A54
-
félisten
válasz Viktor0610 #71166 üzenetére
"Bármely Telenorban tudnak beállítani ügyfélszintű jelszót! "
Ja... Személyesen... Ezt a xaros "jelszót" olybá tűnik csak személyesen tudják adni...(legalábbis a Telenor ügyfélszolis infó-ja alapján)Ha ez igaz, akkor ez egy RÖHEJ!!!
UI: Szívesen rakok be képet arról. hogy ÉN (aki számlás/2 éves/lakossági előfizető vagyok), nem tudok még egy MIFI router-t rendelni, a korábbi hibával... No az mi retekért van? (félre ne érts, csak kérdem, nem veled gonoszkodom...)
[ Szerkesztve ]
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
asdf_
veterán
válasz Fire/SOUL/CD #71167 üzenetére
En nem ertem, mi a meglepo abban, hogy egy ugyfelszintu jelszot, amivel BARMIT meg lehet csinalni a nevedben, kizarolag szemelyes azonositas utan csinalnak meg.
-
szabonagyur
félisten
iPhone Xr esetében a VoLTE használható? A funkciót látom a telón belül, hogy be lehet kapcsolni, csak kérdés ténylegesen működik is? Illetve ha nem elérhető a hálózat visszavált autómatán?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
sfdrakex
nagyúr
válasz szabonagyur #71169 üzenetére
Ha nincs 4G akkor visszavált VoLTEről, legalább is P30asokon így megy, gondolom iPhone is így kezeli. Kapcsold be, próbáld ki.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
szabonagyur
félisten
válasz sfdrakex #71170 üzenetére
Alapvetően 4G-n vagyok 99%-ban amerre járok De megnézem, indítok egy próba hívást.
Ugye a fogadó félnél is kell a VoLTE támogatás? Illetve akkro ehhez 4G adatkapcsolat kell, tehát mobilnet előfizetés? Tehát ha nekem van mobilnet, VoLTE de a másik oldalon az eszköz 4G képes de nincs rajta mobilnet akkor nem lesz változás?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
tomp
félisten
válasz szabonagyur #71171 üzenetére
Ha a másik fél is VoLTE-n van akkor lesz teljes mértékben VoLTE HD minőség. Ha a másik fél 3G-n van te akkor is VoLTE-n bonyolítod a hívást legfeljebb a hívás "sima" HD minőség lesz. A szerverig nálad adatként megy a hívás! A VoLTE adathívás de nem kell hozzá internet hozzáférés mivel teljesen külön megy. Külön APN!
[ Szerkesztve ]
-
sfdrakex
nagyúr
válasz szabonagyur #71171 üzenetére
Másik oldalon nem kell VoLTE, és nem fogyasztja az adatkeretet, nem kell hozzá net előfizu.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
szabonagyur
félisten
Nos amikor rányomtam ezt a hiba üzentet kaptam:
Ez most mit is jelent pontosan?
Indítottam egy hívást, ekkor jobb fent átváltott 3G-re a 4G felirat.
Amúgy ami érdekes, hogy azt írjátok nem kell hozzá internet előfizetés, de Telenor mégis mást ír:
Mi szükséges ahhoz, hogy a VoLTE technológia előnyeit élvezhesd?
- 4G képes telefon
- 4G képes sim kártya
- 4G hanghívásra alkalmas készülék (szoftverfrissítés)
- aktív internet szolgáltatás + 4G hálózat/Hipernet
- Számlás tarifaEladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Bferibörs
addikt
válasz szabonagyur #71174 üzenetére
Nekem nincs a simhez m.net, a volte viszont fent csücsül az értesítő sávban,bekapcsolta a telenor,hogy műxik e azt nem tudom,ritkán telefonálok.
Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual
-
félisten
Weben megrendelt MIFI esetén minden szükséges adatomat megadtam (SIM is van benne, így a személyes adatokat is adategyeztetés(bekerül a központi adatbázisba ugyebár)) miatt.
MyTelenor fiók is regisztrálva/létrehozva, E-számla, meg minden, működik is kb 7 hónapja, minden fizetve, nincs tartozás stb stb...Akkor miért nem tudok pl anyukámnak rendelni még egy MIFI-t(saját nevemben/saját fiókba belépve), anélkül, hogy személyesen be ne menjek? (Minden adatot megadok, erre kiírja a "xaros" rendszer, hogy számomra(igen, SZÁMOMRA, így ebben a formában) ez nem rendelhető...(Annak, aki már rendelt, minden adatot megadott, fizeti is stb stb))
Szerinted ez normális? Szerintem nem.
(Reg-nél pl miért nem lehetne megadni ezt a bizonyos(már ha igaz) ügyfél szintű biztonsági kódot?)Már csak a pöcsöm méretét nem tudja a Telenor (majd linkelem Gréczy képeit...)
És arra még mindig nem kaptam választ, hogy 3 sikeres (mind3 külön/új előfizetés) vásárlása esetén miért nem küldik a visszaigazolást(3 külön előfizetés lenne, 3 külön e-mail lett megadva stb stb), most már 3. napja?
ÜSZ-t hiába hívom, mert a "szakbarmok" megrendelés azonosítót kérnek, azt, ami a visszaigazoló e-mail-ben van, azt, amit nem küldtek ki... ÉRTED? (Ne haragudj és tényleg ne vedd rossz néven, csak ez sakk-matt és nem tudom, mi a fenét tudnék csinálni a várakozáson kívül, örülnék ha Te vagy bárki tudna valami megoldást javasolni... )
Pl megvárom most a Jan. 10.-t és ha nem jön a cucc(amit akkorra kértem szállítani), akkor megint telefonálhatok, ahol megint a szájbavert megrendelésazonosítót fogja kérni az "ügyeletes", amit persze nem tudok megadni, mert nem küldték ki 30 nappal ezelőtt sem, meg azóta sem... REMEK!!![ Szerkesztve ]
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
prozodus
őstag
válasz Fire/SOUL/CD #71167 üzenetére
Tudod, mi az igazi röhej??? H nekem pár hónapja egyszerűen törölték a jelszavamat... Volt, működött, eltűnt. Azóta használhatatlan a netfiók, mondjuk, előtte sem volt benne smi használható, úh az nagy veszteség nem volt, de akkor is milyen már?Vki ennyire idióta volt, v rendszerhiba, v mi van? És miért nem oldották meg, h rendbehozzák?
És Viktor szt csak személyesen tudom újracsináltatni... Megyek is majd egyszer ezzel zargatni. Csak ezzel a sorszámozással hogy tudom elérni, h pont őt tudjam zargatni?A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
MODERÁTOR
-
bedibazsa
senior tag
válasz Fire/SOUL/CD #71176 üzenetére
Írtál már panaszt vagy bármit, hogy érdemben tudjon is valaki segíteni vagy csak itt adod ki magadból a sértettséget?
-
prozodus
őstag
válasz Viktor0610 #71178 üzenetére
Püff neki...
És ott is kaptál piros sapkát az előléptetéshez? V kéket?
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
félisten
válasz bedibazsa #71179 üzenetére
Olvasd el figyelmesen, amit írtam.
Az a baj, hogy nem tudok mire hivatkozni 1220-on panaszbejelentés alatt sem, mert kérik a megrendelés azonosítót, meg WEB-en sem (szintén megrendelés/panaszkezelés), mert oda is kellene az űrlaphoz a megrendelés azonosító.
Ez az azonosító a visszaigazoló e-mail-ben kellene, hogy legyen, abban, ami nem jött meg (3 esetben sem)22-es csapdája, érted?
UI: Ez nem sértettség, csak kb 30 éve vagyok a szakmában, de jelen pillanatban nem igazán értem a logikát a Telenor rendszerében... És ha Én nem értem, akkor ott mindig gebasz szokott lenni (általában)...
[ Szerkesztve ]
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
tomp
félisten
válasz szabonagyur #71174 üzenetére
Ez egy default figyelmeztetés. Először kapcsoltasd be az ügyfélszolgálattal a VoLTE-t aztán állítsd át a telefonban!
A telenor oldalán található leírást tekintsük mesének...
-aktív internet: ezzel limitálták az elején a VoLTE-s ügyfelek számát
Azaz csökkentsék az ügyfélpanaszokat. Bárkinek nem kapcsolják be hivatalosan a VoLTE-t.
-Számlás tarifa: szintén ugyan az mint fentebb. De már kártyásoknak is bekapcsolja automatikusan a rendszer.
Valóságban kártyás számra aktív internet előfizetés nélkül is bekapcsolják a VoLTE-t mivel az ügyféladatoknál ott van a VoLTE-t engedélyező kapcsoló a rendszerben.
Nyáron édesanyámnak kapcsoltattam be a VoLTE-t. Kártyás számra net nélkül. Azóta roamingolt a németeknél. Visszatérve visszajött a VoLTE és most is net nélkül megy neki. -
szabonagyur
félisten
Na itt lesz a gond, hogy céges flottás a kártya... nem nagyon lehet itt semmit bekapcsoltatni.
Azt meg tudom nézni valahogy hogy aktív e? Nem tudok semmilyen felületre belépni, regelni sem tudok szerintem mivel nem enyém a flotta.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
tomp
félisten
válasz szabonagyur #71183 üzenetére
Csak online lehet megnézni, hogy aktív e a VoLTE de mivel flottás így biztosan nem!
-
-
pauliboy23
senior tag
válasz szabonagyur #71169 üzenetére
Én bekapcsoltattam személyesen.
-
szabonagyur
félisten
válasz pauliboy23 #71189 üzenetére
Ahogy írtam ez flottás ehhez nem nyúlhatok.
De amúgy a sajátomat miért nem tudom neten ki/be kapcsolgatni? Nem olyan nagy funkció ez.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
pauliboy23
senior tag
válasz Fire/SOUL/CD #71176 üzenetére
Nekem is ezt írta, hogy nem tudom megrendelni. Igazság szerint nem derült ki miért, de személyesen megvettem ami akartam. Érdekes.
-
pauliboy23
senior tag
válasz szabonagyur #71190 üzenetére
Én sem tudtam, személyesen kértem.
-
4Grider
nagyúr
válasz szabonagyur #71190 üzenetére
A VoLTE bevezetés előtt minden előfizetésre rátettek egy VoLTE tiltás kapcsolót. Ez ügyfélszinten látható a mytelenorban, viszont nem kikapcsolható, csak az ügyfélszolgálat tudja kikapcsolni.
Amint kikapcsolásra kerül, már te is tudod majd kapcsolgatni a VoLTE-t a telefonodon. -
darvinya
titán
válasz Viktor0610 #71178 üzenetére
Háttérben osztod a káoszt.
De arra kíváncsi vagyok, hogy tényleg mikor jutnak el oda a szolgáltatók, hogy a szolgáltatásuk tényleg szolgáltatás legyen, s ne az átláthatatlan 3 havonta frissülő ÁFSz mögé bújva magyarázzák ki magukat.
Arról előfizető nem tehet, hogy a nagy vállalat vízfejűvé vált és már maguk sem tudják kezelni nagyságukat, csak előfizetők kárára, esetenként maguk kárára.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
MODERÁTOR
-
szabonagyur
félisten
válasz 4Grider #71198 üzenetére
De az jogos kérdés, hogy amikor bevezetnek valami újítást akkor miért nem kapcsol be automatán? Miért kell rejtegetni mert személyesen bekapcsoltatni az ilyeneket? Értem, hogy kell az ügyintézőnek is munkát adni és ezzel elmegy fél-1 óra alsó hangon de idő pazarlás.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
sfdrakex
nagyúr
válasz szabonagyur #71199 üzenetére
Ahogy támogatott telóba kerül a SIM, pár napon belül kapcsolják a VoLTEt, nálunk így volt.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
Új hozzászólás Aktív témák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!