-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bailey
senior tag
Ha valaki CIB mobilalkalmazásban szeretne kártyás egyenleget tölteni, csak akkor tegye, ha nem sürgős a feltöltés. Délelőtt töltöttem egy telefonszámra, de még azóta sem érkezett meg az összeg. A Telenornár délelőtt azt mondták, csak a CIB-nél van ilyen hiba. Látta az ügyintéző a feltöltést, de nem íródik jóvá, mert egyeztetés alatt a státusza. És azt mondta, egyébként is 3 munkanapjuk van, hogy megjelenjen az összeg az egyenlegen, ami így 2019-ben egy rossz vicc kategória. A CIB-nél azt mondták, az ő részükről elment az utalás, már el is lett könyvelve a számlán, és tudnak róla, hogy a Telenor esetében néha napok alatt íródik jóvá az összeg, de ez a Telenor hibája nem az övék.
-
-
Bailey
senior tag
válasz sfdrakex #70859 üzenetére
Nem tudom, hogy kezeli. Mivel nekem a telenoros ügyintéző azt mondta, hogy csak a CIB esetében van ez a gond, és a több napos jóváírás, felhívtam a CIB-et, hogy bejelentesem a hibát. Ők azt mondták, nem tudnak hibáról az ő oldalukról, ennek azonnal meg kellene jelenni az egyenlegen. Mondtam, hogy ebben az esetben rendezzék ők le a Telenorral, hogy kinél van a hiba, és ki ad fals információkat. Korábban Vodafone számot töltöttem már fel a CIB alkalmazásból, ott rögtön rá is töltődött az egyenleg. Mindenesetre, a telenoros ügyintéző látta a rendszerben, hogy sikeres volt a számra a feltöltés, de várjam ki a 3 munkanapot, és utána hívjam őket, és majd a háttércsoport feltölti az összeget.
-
nelopj
csendes tag
Hllo
Ha valaki tud kérem segítsen!
Ilyet még nem láttam!
Egyszer csak eltűnt a térerő bv6000-ről
Vagyis a telekom-on van,de a telenort nem fogadja el
Látja a kártyát , mind kettőt
Mind kettő foglalatot ki próbáltam
Másik telóba működik
Valakinek nincs ötlete?
előre is köszi
Hello
-
MODERÁTOR
-
Gicz
addikt
Sziasztok!
Az utóbbi időben a következőket tapasztalom hívásban iPhone XS-en: beszélek valakivel, és egyszercsak egy súgó hang ami elhalkul, kb 5 másodpercig tart, közben nem hallom a másikat. Utána helyrejön. mostanában szinte minden hívásnál többször előfordul. Találkoztatok már ilyennel? Érdemes bejelenteni? Készülékhiba lehet vagy szolgáltatói?
Illetve Telenornál külön aktiváltatni kell a számomra a VoLTE-t? úgy tűnik nem LTE-n történnek a hívások, pedig a menüben be van kapcsolva.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
tomp
félisten
-
Jim74
nagyúr
Sziasztok!
Xiaomi készülékekre a Telenornál 2, vagy 1 év garancia van?
-
MODERÁTOR
-
Jim74
nagyúr
válasz Viktor0610 #70875 üzenetére
Köszönöm.
Ha dolgozói vagy flottás listáról szeretnék vásárolni készüléket, akkor azt lehet online intézni, vagy mindenféleképpen be kell menni ügyfélszolgálatra? -
MODERÁTOR
-
Jim74
nagyúr
válasz Viktor0610 #70877 üzenetére
Nem igazán megy online sajnos
Bármelyik készüléket választom ki, ezt írja ki:
"A készüléket jelenleg technikai okok miatt nem tudod megrendelni, Kérj visszahívást." -
Jim74
nagyúr
Ügyfél szintű jelszó alatt mit értetek pontosan? Van MyTelenor fiókom, amin keresztül a számláimat fizetem. Az a belépési kód nem elegendő?
Szerk.: azt hiszem kezdem kapiskálni. Az lehet a baj, hogy nekem sima email + jelszó regisztrációm van?
(#70883) pauliboy23: pont ez a lényeg, hogy nem szeretnék sehova bemenni, hanem online intézni házhoz szállítással.
[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
Köszönöm Mindenkinek a választ Lehet, hogy dolgozói és dolgozói között is van különbség.
Majd ha nagyon unatkozom felhívom a 1220-at -
prozodus
őstag
Elfelejtettem feltölteni
Ha jól emlékszem, nem vonnak le a késve töltésért. ?
És úgy tűnik, hívni még tudnak. ?
Meddig maradok hívható?
Mennyi ideig tudom még feltölteni?
Lehet, már túl fáradt vagyok, de nem találom...A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!