-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Landsmann
addikt
válasz bedibazsa #71748 üzenetére
Köszi! Akkor már csak át kell majd valahogy varázsolnom az előfizetésesről a kártyásra. Hogy hogy, még fogalmam nincs. A számlásról nsem akart menni annak idején, pedig minden poké volt. Aztán egyszer csak jó lett. Kártyáson meg csak szaporodna a della, úgyhogy ilyesmire akarnám elhasználni.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
darvinya
titán
-
Vandie
tag
Sziasztok!
Új Telenoros előfizetés esetében amennyiben a legkisebb XS csomagot választom és mellé egy kisebb értékű telefont (35 ezres kategória), akkor is kérnek be forgalmi előleget? Vagy azt csak nagyobb értékű telefonoknál és csomagoknál?
Samsung Galaxy S9 -->Samsung Galaxy S10-->Samsung Galaxy S21
-
darvinya
titán
Mármint UPC-n HD-ra váltott Nature csatorna.
Mert MyTv-n csak SD, és Nature és History eddig is 24 órás volt.
HD csak Nature/History, és csatorna ikon arra változik melyik műsor adják.
Pl:
Nature műsor van, akkor Viasat Nature HD
History műsor van, akkor Viasat History HDMade Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Landsmann
addikt
Nem kimondottan telenoros a téma, de azért mégis. Adott egy Redmi 6-os telefon, két Telenoros SIm kártyával. Nevezzük SIM1 és SIM2-nek. Sim1 az alapértelmezett kártya. Gooogle pay-t be tudom állítani erre, de nem sikerül a SIM2-re. A Google fiókban át van állítva a telefonszám ami a SIM2-höz tartozik, de olybá tűnik teljesen mindegy hogy oda milyen szám van beállítva ebbőla szempontból. Próbáltam wifin, mobilneten keresztül, mindig a SIM1-et adja hozzá a fiókhoz. A beszédhívásokhoz, nethez beállítottam elsődlegesen a SIM2-t. Úgy sem jó. Letiltottam a SIM1-et, akkor azon vekeng, hogy nem tudja elküldeni a Telenornak a hitelesítő SMS-t. DE miért mindig a SIM1-ről akarja?
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
tomp
félisten
válasz darvinya #71758 üzenetére
Igen a Nature/History HD kettős ami este volt ugye History HD, napközben Nature HD na az UPC-n 24órás History SD-re és 24órás Nature HD-re váltott.
Lehet megszüntette a Viasat ezt a fajta suvárzást így a Telenor is megszüntette.
Habár ideje lenne bővíteni mert azért ráférne már a kínálatra... -
saxoolondon2
csendes tag
Sziasztok, kb mennyi idő alatt küldik ki a függetlenítő kódot smsben? (Navon pure micro telefonról van szó), továbbá ha dual sim-es akkor külön-külön kell megkérni mindkét sim-re a függetlenítő kódot?
Köszi.
-
bedibazsa
senior tag
válasz saxoolondon2 #71762 üzenetére
Ilyen FMCG telókat általában szervizbe küldik (központi), ott generálnak hozzá kódot. 1-2 hét. Nem kell külön megkérni a kódot SIM-enként.
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
MyTv-ben Viasat Nature és History és Explore SD.
Nature és History 24 órás volt/van.
Explore 23-6-ig csak Explore felirat van nagyban, műsor nincs.
Elmúlt két évben csökkent a csatornák száma, és igazad van, hogy lehetne mit berakni.
De félek, hogy kapunk Dik meg hasonló csatornát, akkor inkább maradjon ami most van.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
Landsmann
addikt
válasz #72445440 #71765 üzenetére
Én is kezdtem erre a következtetésre jutni. Sikerült mindkettőt hozzáadni. KIvettem az egyik kártyát. Viszont úgy veszem észre, hogy elég lassan frissül a rendszer. Ugyanis egy jó ideig az istennek sem akarta engedni a kártyást hozzárendelni. Kétféle hibát váltogatott. Aztán egyszercsak beengedte. Amikor átállítom, hogy mi legyen az elsődleges beszéd vagy/és net használatú kártya, akkor a két létrehozott Telenoros fizetési mód közül az egyik kindig nem elérhető, a másik igen. De ezek a változások olyan fél, 3/4 óra múlva következnek be. Talán ennyi idő kell, hogy a google rendszerében is frissüljenek a változások?
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
MODERÁTOR
válasz saxoolondon2 #71766 üzenetére
Alapból nem küld SMS-t a Telenor a függetlenítő kóddal, de ha elkérte a számod a kolléga(nő), akkor valószínű, értesíteni fog.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
saxoolondon2
csendes tag
válasz Viktor0610 #71768 üzenetére
Lehet kicsit rosszul fogalmaztam. A Telenoros kolléganő csak továbbította az imei számot gyártó/forgalmazó felé?! és azt mondta, hogy majd ők küldik a kódot smsben. Na így pontos az infó.
-
MODERÁTOR
válasz saxoolondon2 #71769 üzenetére
Amikor nincs benne a feloldókód a rendszerben, akkor lekérik a gyártótól a kollégák.
Ezután, ha jó fej a kolléga(nő), időnként csekkolja, megérkezett-e már a kód, majd kiküldi neked, ha az már elérhető.Fontos, hogy ezt saját hatáskörben, jó fejségből teszi, a Telenor hivatalosan nem biztosít ilyen opciót.
Samsung Galaxy A54
-
saxoolondon2
csendes tag
válasz Viktor0610 #71770 üzenetére
Áh, értem.
Akkor már csak egy kérdés, ha "nem jó fej" vagy elfelejti megnézni/küldeni, akkor van valami opció ahol én tudok érdeklődni és ha igen, akkor kb mennyi idő után érdemes? -
MODERÁTOR
válasz saxoolondon2 #71771 üzenetére
Általában egy-két hét után válnak elérhetővé a feloldókódok.
Boltban biztos, meg tudják neked nézni, a 1220-on nem biztos. Az ő folyamataikat nem ismerem.Samsung Galaxy A54
-
saxoolondon2
csendes tag
válasz Viktor0610 #71772 üzenetére
Köszi a hasznos infókat.
-
Brandynew
őstag
Sziasztok,
Azt hogyan tudom ellenőrizni, hogy telefonáláshoz biztosan VoLTE-t használok-e? Xiaomi Redmi Note 8 Pro készülékem van.
-
4Grider
nagyúr
válasz Brandynew #71774 üzenetére
Elég, ha egy topikban felteszed a kérdést.
Ráteszed a mobilnet használatát az adott kártyára és nézed, hogy beérkező hívás közben levált-e 4G/LTE-ről. Ha nem, akkor 4G-n, azaz VoLTE-n telefonálsz. Ha levált 2G-re vagy 3G-re, akkor az adott sim-en nincs aktív VoLTE.[ Szerkesztve ]
-
Landsmann
addikt
Leírom, hogy végül hogy lett ez a mobilfizetési beállítűás. Nem Telenorfüggő a dolog, de azért ha két kártyás készüléket használ valaki és hol az egyik, hol a másik kártya terhére akarja igénybe venni a szolgáltatást, akkor hogy csinálja. Mindkét kártyához létre kell hozni a fizetési profilt a Google playen. Az elsődleges kárytával nincs gond, mert alapból azt fogja hozzáadni. A másik kártyát úgy tudtam, hogy az elsődleges SIM-et kivettem és az 1-es foglalatba tettem. De! Ez sem ilyen egyszerű. Ugyanis körülbelül 20-30 percig, annak ellenére, hogy az 1-es SIm ki volt véve, mégis azt adta hozzáa profilhoz. Sokadik próbálkozás után sikerült. Másik kártyát vissza téve az eredeti helyére, megvolt mindkét fiók, a SIM2-es volt aktív, az 1-es nem elérhető megjegyzéssel volt ellátva. Csakhogy 20 perccel később az 1-es SIm lett aktív, a 2-es inaktív. Addig kísérleteztem, hogy kiderült, az a kártya lesz aktív a Googla pay-ben, amelyik kártya elsődlegesnek van beállítva hanghívásra. (a net beállítás nem befolyásolja) Tehát nem kell a kártyákat cserélgetni, átrakni másik foglalatba, csak elsődlegesnek kell beállítani. Viszont, ugyanúgy ki kell várni a 20-30 percet a váltáshoz. Valószínűsítem, hogy ennyi idő kell míg a Google rendszerében frissül a dolog. Egyik esetben kereken 20 perc, a másikban 30 perc elteltével vált aktívvá a másik fiók miután elsődlegesnek állítotam be az adott SIM-et. Telefon Xiaomi Redmi 6, de szerintem más típusnál is ugyanígy működik. Utólag belegondolva, valószínűleg a SIM1-et sem kellett volna kivenni, csak a 2-est elsődlegesnek beállítani és kivárni fél órát. Akkor hozzá lehetett volna adni a fizetési módhoz. Természetesen a kártyán legyen aktív a mobilvásárlási szolgáltatás, mert anélkül nem fog menni. My Telenorban, a Telenor oldalán, vagy az üygfélszolgálati számon le lehet elenőrizni, illetve aktiválni lehet a szolgáltatást ha tiltva lenne.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
veterán
válasz Viktor0610 #71772 üzenetére
Te a Telenorban dolgozol?
Hallottál már arról a problémáról, hogy a 70-es számú átlépett 20-asok nem kapják meg a paypal-tól jövő 2 lépcsős azonosításhoz a kódot sms-ben?
-
veterán
válasz bedibazsa #71779 üzenetére
Paypal topicba kb 5-6 ember is jelezte aki odatalált.
Azt mondják, hogy mindegyik szolgáltatónál volt már ilyen, először mindig a paypal a hibás, aztán mikor egyszer egy technikus vette a fáradságot és utána nézet kiderült, hogy valami náluk blokkolja. Ez már volt Telekomnál és Vodánál is, csak ott már javították.
[ Szerkesztve ]
-
bedibazsa
senior tag
válasz INGJOKE #71780 üzenetére
Akkor szerencsém volt, az elmúlt 4 évben dolgoztam egy pár üzletben, de ezzel nem találtak be az ügyfelek. :-D
Lehet, hogy megérne egy próbát, hogy írsz a honlapon az írásos ügyfélszolgálatnak, hátha egyedileg kezelik ezt, majd ránéznek az egész adatbázisra.[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz INGJOKE #71778 üzenetére
Erről nem feltétlenül csak a Telenor tehet.
A legnagyobb eséllyel ugyanis a paypal olyan sms szolgáltatóval van szerződésben, aki nem fér hozzá a hazai referencia adatbázishoz, így a körzetszámból kikövetkeztetett vodás útvonalon próbálkozik. Ott meg ugye nem sikerülhet neki, mert a voda azt a számot nem végződtetheti. A voda nem is fogja ezt továbbítani, mert ő ezért nem kap pénzt, sőt ha továbbítja akkor neki kell fizetnie úgy, hogy egy fillért nem kap a paypal-tól érte. A hordozott számok esetén a kerülőutas (a hazai nagy szolgáltatókat kikerülő) végződtetésnek megvan ez a veszélye. A paypal-nál megérne egy bejelentést, miszerint a számod hordozott, így jelen pillanatban nem a 21670 hanem a 21601 szolgáltatóhoz tartozik. -
saxoolondon2
csendes tag
válasz Viktor0610 #71772 üzenetére
Megjött a függetlenítő kód, kb másfél nap volt.
-
#15490560
törölt tag
válasz darvinya #71785 üzenetére
A Viasat Nature/History megszűnt mindenhol, két külön teljes napos csatornára váltak szét. Igaz, hogy nem HD egyik sem, de ezt szerintem ne vegyük “csatorna elvételnek” mert a műsorok ugyanúgy nézhetőek mint eddig. Sőt inkább adtak egy plusz csatornát.
Foxot én észre se vettem megmondom őszintén. -
veterán
válasz Robi_73 #71788 üzenetére
Az a helyzet, hogy mivel a számom kell csak a vodához tudok így visszamenni, mert 70-es az eleje, vagy teljes szám cserét csinálok
Vagy a másik opció, hogy most munkát keresek és mindenhol adnak céges telót, ezt visszaléptetem kártyásba és a 2-es slotba elfér a telefonba, csak ezért nem váltottam még le a dpi-t megvárom mi lesz.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
veterán
válasz Viktor0610 #71791 üzenetére
Jah csak élőszóba lehet csak angolul beszélni velük, amit azért kevésbé tudnák jól megtenni.
Szóval jobban örülnék, ha nem kellene ezzel szarakodnom, és nincs is másik számom. Innentől kuka, vagy visszamegyek a vodához, vagy úgyis az összes munkahelyen adnak már számot, majd azzal megcsinálom, ha találtam megfelelő munkát. A telenorhoz nem megyek, az tuti... -
Fifi
őstag
válasz INGJOKE #71795 üzenetére
A paypal weboldalán belépve nálam van a lap alján kapcsolatfelvétel gomb -> Email us -> Message Center. Itt lehet írásban is kapcsolatba lépni velük. Egy próbát megér.
Szerk.:
Most látom, hogy ez a lehetőség nem él, nem enged itt üzenetet küldeni.
Az nem segít, ha törlöd a telefonszámod?[ Szerkesztve ]
-
viera
őstag
Ma 11:53-kor kaptam egy email-t a Telenortól,hogy vissza utalták a telefon árát amit december 9-én vissza vittem de még nem kaptam meg. Ha cég utal akkor tényleg több idő mire megérkezik?
[ Szerkesztve ]
Soha ne mondd,hogy soha!!!
-
4Grider
nagyúr
Nem, a banki utalási időablakok azonos időpontokban vannak.
Cégeknél viszont az utalási folyamat kicsit bonyolultabb, mint egy bizonylatolási kötelezettség nélküli magánszemélynél. A Telenor meg sosem a belső folyamatok gyorsaságáról volt híres (mint ahogy egyik nagy Telco sem).
Új hozzászólás Aktív témák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!