-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Szép napot. Sajnos nem egyedi esettel kerestem meg a fórum "lakóit"!
A történet úgy kezdődött, hogy december 26.-án vettem egy telefont a barátomnak a GB-n. Már rég óta az ilyen oldalakon PayPal-al fizetek. Nem is volt próbléma minden ment. Úgye a két lépcsős azonosítás miatt jön az sms a kóddal és úgy tudok belépni. Valami oknál fogva ez az sms januárban mikor vásárolni akartam már nem jött meg. A szolgáltatóval folytatott telefonos beszélgetés alatt szombaton átnéztünk a telefonom minden beállítását. Mondta hogy felveszi az adatokat és vissza hív egy technikus. Mondom ok. Pár óra múlva hív megint ugyan az a csaj, hogy a technikusok nem látnak semmit, de rakjam át a simet egy másik telefonba (mintha mindenkinek 5 telefont kellene otthon tartania) és nézzem meg ott is. (spoiler minden szart végig csináltam és semmi változás)
Áttaktam régi telefonba nyilván ott se ment, majd mondták hogy cseréljünk sim kártyát. Ez is megvolt ma és ezzel sincs változás.
Utána is felhívtam őket hogy most mi van, de nyilván náluk minden rendben van, a PayPal a hibás.
A PayPal fórumban több embernek sem jön meg az sms először azt hittük, hogy csak azoknak akik a vodától hordozták át a számot, de olyannak se jön meg aki echte 20-as.
Mit lehet ilyenkor tenni? -
veterán
válasz #72445440 #71552 üzenetére
Nincs másik mobil számom. A topicban kiderült azt is hogy a T és a voda is átesett már ilyen időszakon és addig basztatták őket amíg meg nem csináltál a technikusok. A kétlépcsős azonosítást nem lehet máshogy kérni. Kikapcsoltani is csak úgy lehet ha felhívod a brit operátort és kéred kapcsolja ki, de nyilván egy pénzügyi dolognál nem a biztonság leépítése a jó megoldás.
-
veterán
válasz Viktor0610 #71555 üzenetére
Nem velük még nem, de mint mondtad a pp fórumba ismerik a hibát a többi szolgáltatótól is és mindig náluk volt a hiba.
-
veterán
Menj be a telenorhoz és minden adatod pontosítsd le. (minden adatnak karakterről karakterre meg kell egyezzen ahhoz hogy az új szolgáltató meg tudja csinálni a szám hordozás) utána simán el kell indítani a belépést a többit a szolgáltató intézi.
Aham szóval az ő nevére lenne, akkor az a megoldás amit fentebb írnak.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Viktor0610 #71772 üzenetére
Te a Telenorban dolgozol?
Hallottál már arról a problémáról, hogy a 70-es számú átlépett 20-asok nem kapják meg a paypal-tól jövő 2 lépcsős azonosításhoz a kódot sms-ben?
-
veterán
válasz bedibazsa #71779 üzenetére
Paypal topicba kb 5-6 ember is jelezte aki odatalált.
Azt mondják, hogy mindegyik szolgáltatónál volt már ilyen, először mindig a paypal a hibás, aztán mikor egyszer egy technikus vette a fáradságot és utána nézet kiderült, hogy valami náluk blokkolja. Ez már volt Telekomnál és Vodánál is, csak ott már javították.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Robi_73 #71788 üzenetére
Az a helyzet, hogy mivel a számom kell csak a vodához tudok így visszamenni, mert 70-es az eleje, vagy teljes szám cserét csinálok
Vagy a másik opció, hogy most munkát keresek és mindenhol adnak céges telót, ezt visszaléptetem kártyásba és a 2-es slotba elfér a telefonba, csak ezért nem váltottam még le a dpi-t megvárom mi lesz.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Viktor0610 #71791 üzenetére
Jah csak élőszóba lehet csak angolul beszélni velük, amit azért kevésbé tudnák jól megtenni.
Szóval jobban örülnék, ha nem kellene ezzel szarakodnom, és nincs is másik számom. Innentől kuka, vagy visszamegyek a vodához, vagy úgyis az összes munkahelyen adnak már számot, majd azzal megcsinálom, ha találtam megfelelő munkát. A telenorhoz nem megyek, az tuti... -
veterán
válasz viktorhu #71822 üzenetére
Ami jó ha nem nagyon akarsz váltani csak kicsit jobb csomagot. Egyébként nagy truváj nincs. Nekem a dpi csomaghoz adtak még 3,5 gb netet meg egyszer 10.000 ft kedvezményt, amiért minden hónapban telefonálnom kellet nekik, hogy vonják már le legyenek kedvesek. Mondjuk így durván 3 hónapig ingyen volt...
-
veterán
válasz viktorhu #71834 üzenetére
Inkább úgy fogalmaznék, hogy semmivel sincs több negatívum, mint máshol. Mert nyilván a szolgáltatok, ha tartozol vagy valamit kell csinálnod elvárják, hogy adj uram isten, de ha te kérsz valamit akkor 8-15-30 napjuk van (hozzáteszem, úgy hogy nekem soha nincs semmi tartozásom semerre.) Családba rokonságba vannak rémtörténetek a 750-os felszólító levélről, vagy a hasonló árú sms-ről...
-
veterán
Voltam ma bent a Telenornál és bekapcsoltattam a volte szolgáltatást. Elméletben nem támogatott a telefonom, de mondta hogy le van tiltva nálam, de bekapcsolta. Jött is egy sms, hogy 72 órán belül aktív lesz. Szerintetek működni fog így is majd?
-
veterán
válasz Hosssszu #71932 üzenetére
Szerintem ez mindenhol így van. Akartam a vodánál anno egy olcsó mobil netet a tabiba, de csak vagy hűség vagy jóval drágább ár és annyi net se kell volna bele. Elhoztam hűség nélkül és 3 hónap múlva mikor munkát váltottam és ott alapból járt ipad és net mellé akkor visszavittem és egyből lett volna kevesebb net és negyede előfizetési díj is hűség nélkül.
-
veterán
válasz simpley #72124 üzenetére
A vodánál anno egy kiscsaj a telefonos ügyfélszolgálaton rossz infót adott és így 8000-rel több lett a számlám. (flotta csomag, Törökország hazatelefonálás)
Felhívtam őket elmondtam mikor beszélünk és hogy ne ezt az infót kaptam. Meghallgatták és igazat adtak és jóváírták.
Szerintem ez így korrekt. -
veterán
válasz Viktor0610 #72289 üzenetére
Ezt annyira szeretem, hogy a telenornál mindig ezt javasolják, hogy próbálja ki másik készülékben. Mintha otthon mindenkinek kellene lennie 5-10 másik elfekvő telefonjának...
-
veterán
válasz Viktor0610 #72292 üzenetére
Nyilván minden szarral nem keresi az ember a szolgáltatót, de ha kell valami akkor mindig végig kell ezeket játszani és igen nem mindenkinek van másik telefonja, mondjuk nekem pont van, de akkor sem nagy öröm előkeresni szétszedni mindkettőt áttenni, az sem biztos hogy a sim mérete azonos. Sok buktatója van.
bedibazsa
Nyilván az a humor része volt...
ish4d0w
Igen tudom, hogy sok a user error, de aki meg előre utána olvas és megnézi kipróbál mindent ő is végigsz*pja az összes ilyet. Kapcsold ki, te át másik készülékbe, kérj új simet....
-
veterán
válasz Viktor0610 #72696 üzenetére
500+
-
veterán
Ez a topic lassan olyan, mint a barátok közt, elég 2 hetente visszanézni és nem maradsz le semmiről
-
veterán
Abban látom még nincs előre lépés, hogy a hordozott 70-es számokra (most Telenoros) nem érkezik meg a PayPal 2 lépcsős azonosításhoz kellő sms-e.
-
veterán
válasz Viktor0610 #72941 üzenetére
December 27.-én még rendeltem PayPal-al és mikor januárban akartam nem működött. Azóta kénytelen vagyok Rev virtuális kártyával vásárolni a BG-n és a GB-n. Pár fillérrel így drágább mint az Erstés visával...
-
veterán
válasz radio100jozs #73135 üzenetére
A régi szolgáltatóhoz menj először, hogy minden adatod úgy szerepeljen, mint a hivatalos kártyáidon. Mikor ez megvan utána menj hordozni az új szolgáltatóhoz, mert ott azok alapján csinálják.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fűnyíró topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Opel topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Ford topik
- OpenWRT topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...