-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Szép napot. Sajnos nem egyedi esettel kerestem meg a fórum "lakóit"!
A történet úgy kezdődött, hogy december 26.-án vettem egy telefont a barátomnak a GB-n. Már rég óta az ilyen oldalakon PayPal-al fizetek. Nem is volt próbléma minden ment. Úgye a két lépcsős azonosítás miatt jön az sms a kóddal és úgy tudok belépni. Valami oknál fogva ez az sms januárban mikor vásárolni akartam már nem jött meg. A szolgáltatóval folytatott telefonos beszélgetés alatt szombaton átnéztünk a telefonom minden beállítását. Mondta hogy felveszi az adatokat és vissza hív egy technikus. Mondom ok. Pár óra múlva hív megint ugyan az a csaj, hogy a technikusok nem látnak semmit, de rakjam át a simet egy másik telefonba (mintha mindenkinek 5 telefont kellene otthon tartania) és nézzem meg ott is. (spoiler minden szart végig csináltam és semmi változás)
Áttaktam régi telefonba nyilván ott se ment, majd mondták hogy cseréljünk sim kártyát. Ez is megvolt ma és ezzel sincs változás.
Utána is felhívtam őket hogy most mi van, de nyilván náluk minden rendben van, a PayPal a hibás.
A PayPal fórumban több embernek sem jön meg az sms először azt hittük, hogy csak azoknak akik a vodától hordozták át a számot, de olyannak se jön meg aki echte 20-as.
Mit lehet ilyenkor tenni? -
veterán
válasz #72445440 #71552 üzenetére
Nincs másik mobil számom. A topicban kiderült azt is hogy a T és a voda is átesett már ilyen időszakon és addig basztatták őket amíg meg nem csináltál a technikusok. A kétlépcsős azonosítást nem lehet máshogy kérni. Kikapcsoltani is csak úgy lehet ha felhívod a brit operátort és kéred kapcsolja ki, de nyilván egy pénzügyi dolognál nem a biztonság leépítése a jó megoldás.
-
tusik
tag
Üdv.
Kérdésem lenne, hogy DPI-ből menne másik szolgáltatóhoz a szám.
Az a szitu hogy a nevemen van a szám de a gyerek használja, és ahol dolgozik a munkahelyén flottában van az összes szám, és oda kerülne ez is. Így a cége lenne a szám tulajdonosa és természetesen a számlát is ők fizetnék.
Kérdés az lenne hogy mi a legegyszerűbben kivitelezhető mód, és legolcsóbb megoldás. -
MODERÁTOR
-
veterán
válasz Viktor0610 #71555 üzenetére
Nem velük még nem, de mint mondtad a pp fórumba ismerik a hibát a többi szolgáltatótól is és mindig náluk volt a hiba.
-
MODERÁTOR
-
bedibazsa
senior tag
Átírja a gyerek a saját nevére, egy kártyás csomagba (3000 Ft, ami lebeszélhető), majd ő hordozza el, mivel az ő nevére szól az engedély, hogy berakja a céges flottába.
Ő is el tudja intézni, legyen nála a SIM kártya, ne legyen hűség és készülékrészlet.Viktor megelőzött. :D
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Menj be a telenorhoz és minden adatod pontosítsd le. (minden adatnak karakterről karakterre meg kell egyezzen ahhoz hogy az új szolgáltató meg tudja csinálni a szám hordozás) utána simán el kell indítani a belépést a többit a szolgáltató intézi.
Aham szóval az ő nevére lenne, akkor az a megoldás amit fentebb írnak.
[ Szerkesztve ]
-
tusik
tag
-
zoli62
addikt
Mit gondoltok, hogy változik idén a Telenor piaci poziciója, ismerve a körülményeket?
-
RR-13
őstag
A Telekom jelenlegi álláspontja a számhordozás után megmaradt egyenleg visszatérítéséről:
"a Telekomtól elhordozott Dominós előfizetés, számhordozás után deaktivált kártya, fel nem használt egyenlegét vissza lehet igényelni a Telekom Egyenleg Visszafizetés oldalon, ugyanúgy, mint a feltöltés hiányában megszűnt Dominó előfizetés megmaradt egyenlegét!"
Gondoltam leírom ide, hogy minél többen tudjanak róla itt is!
[ Szerkesztve ]
-
nyisziati
veterán
Szerintem nem valószínű.
De ha mégis megtörténik, akkor is közel egyenlő lesz a részesedésük (26-28 % körül), ami hosszú távon árversenyt kényszeríthet ki, hogy a Telenor visszaszerezze pozícióját, a Vodaone pedig megőrizze. A Telekom meg nyilván tartani akarja az előnyét.Nekünk ez szerintem inkább jó.
-
-
bociusz
aktív tag
Kedves Ügyfelünk! Rendkívüli karbantartási munkálatok miatt 2020. 01. 08. 01:00-tól 2020. 01. 08. 02:00-ig, maximum 10 percig a folyamatban lévő mobilhívások eldobódnak, de azt követően az újak már felépülnek.
Mit ronthattak el a srácok, hogy rendkívüli karbantartás szükséges, alig 10 órával korábbi értesítéssel? -
simpley
őstag
válasz zoli62 #71564 üzenetére
Hello,
én nagyon sokáig kattogtam ezen. Szerintem biztosan meg fogja előzni a voda, bár kérdés meddig fog tartani.. Véleményem szerint már idén elhagyják a Telenor brandet (vagy nem) de nem hiszem, hogy sokáig fogja tartani a 2. helyet a vodafone ha meg is előzi a Telenort.signed by simpley.
-
sifarr
senior tag
Én adnék egy újabb tanácsot, jobb és akár be is jöhet.
Mivel a cégnek egy lemondó nyilatkozat kell, a gyerek helyében megkérdezném, hogy elfogadják-e tőled is, akár igazolva, hogy szülőtől lesz . Nekik lényegében mindegy, ha nem kockák, akkor el is fogadhatják.
Ebben az esetben nincs prepaidre váltás, egy lépésben megtörténhet minden. Te csak az utolsó dpi-s számlát fizeted, más költség nincs. -
Syl
nagyúr
Egyáltalán VoLTE. Mert ami most a Telenornál van, az olyan, mint a vicc. iPhonenal nem tudom használni a VoLTE-t, közben meg a cimborám vígan VoLTEzik, VoWifi-zik Telekomos hálón.
Oké hogy a Telenor elsőnek demózta a technikát, csak azóta elment mellettük a világ... Úgyhogy álmodni sem merek arról, melyik évtizedben lesz a Telenornál VoWifi...Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
MODERÁTOR
-
sifarr
senior tag
válasz Viktor0610 #71586 üzenetére
Igazad van.
Túl röviden fogalmaztam: kimaradt a valószínű szó.
Kiderült, hogy Zoli62 a körülményeknél a Voda és a Digi 4 pay szolgáltatásának indulására gondolt. Én egy másik körülményre utaltam. Ez is jelentősen befolyásolhatja, hogy helyet cserél-e a Telenor és a Voda.
Arra is van tippem, hogy egy tehetséges mesterember idén is sok pályázatot nyer nem kis összegekben. De ez sem biztos!
Az viszont nem esik jól, hogy pikkelsz rám!
Engem rendreutasítasz, pedig asdf_ is biztosra írta, hogy a Telenor 3 lesz. Ő miért nem kapott kokit? Pedig én Telenorbiztosvalószínű 2. helyére tippeltem! -
MODERÁTOR
-
viera
őstag
Üdv.
Tavaly december elején rendeltem egy telefont a Telenor-tól amit 6-án át is vettem,de túl nagynak bizonyult és vissza is vittem 9-én,hogy minél előbb vissza utalják az árát és tudjak másikat venni de sajnos azóta is várom az összeget.Többször hívtam őket a héten és azt mondták,hogy szerdán van utalás és akkor várhatom mert jóvá hagyták.Erre ma sem jött semmi és megint felhívtam őket.Most közölték,hogy menjek be újra az üzletbe holnap és szóljak,hogy még mindig nem kaptam vissza az árát.Valami technikai hibát valószínűsítenek.Mi lehet ilyenkor a gond,hogy jóvá hagyták és mégsem tudták még vissza utalni?[ Szerkesztve ]
Soha ne mondd,hogy soha!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Yettel topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Politika
- Milyen autót vegyek?
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Dragon Age: Origins
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fujifilm X
- Magisk
- További aktív témák...