-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz wwenigma #16799 üzenetére
Tudod mit? Csináld végig velük azt amit én, és unatkozz azon!
Érdekes, miért nem olvastam olyat másik topikban, hogy egy hónapig tartott elhordozni egy számot? Túlszámlázást miért nem olvastam? Másik szolgáltató nem csinált olyat, hogy a 2 évre leszerződött csomag lebeszélhetőségét megváltoztatja utólag, 40/60 arányban? Hangminőségbeli problémák? Megszakadó hívások? 5 perc után 0 Ft = 5 perc után nem lehet hallani mit mondok? Voip tiltás? Egyszer csak hirtelen "lemondott" szolgáltatások? És még sorolhatnám. EZEK tényleg unalmasak.
Oké, vettük, neked hibátlan a telenor úgy ahogy van. Meg még van tán 1 ember itt a fórumon aki így van vele. Rendben. De engedtessék már meg, hogy nekünk többieknek, akiknek állandó gondunk van vele, azok ezt megbeszéljük. Tudjuk, már többször leírtad, jó lenne minket beperelni, feketelistára tenni, letiltani, mert ócsárolni merészeljük a szeretett szolgáltatódat, de sajnos ilyen egy romlott dolog az internet, mindenki elmondhatja a véleményét, és tudomásul kell venned hogy ebből a tiéd csak egy kicsike vélemény, nem pedig a mindenek felett álló megfellebbezhetetlen igazság.
Érdekes, hogy ettől a szolgáltatótól az olvasottak alapján a 80% menekül, nyilván VALAHOVA, és az a másik 2 szolgáltató lehet csak. Akkor nyilván ők nem olyan rosszak... Elgondolkodtató.
Ja! Egyébként meg értelmes emberek ismerik az ékezeteket. Az is nagyon unalmas hogy úgy kell dekódolni amit írsz. Ékezet nélkül írni fórumokon olyan 10 éve volt menő, manapság már erőltetett és ciki.
[ Szerkesztve ]
-
tag
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz wwenigma #16868 üzenetére
Azt hiszem én sokkal konkrétabb dolgokat (is) írtam ennél, de ha benned ennyi maradt meg akkor oké.
Egyébként nem törődök azzal, hogy más esetleg ehhez a céghez megy, mindenki csinálja ahogy akarja. Végső soron lehet hogy megjavulnak majd. Meg a remény hal meg utoljára.Ha a ráerőltetést nézzük, mindenesetre nem én akartam feketelistára tenni, meg bepereltetni téged hanem pont fordítva. Ami enyhén szólva is nevetséges, de legalább szórakoztató.
azorzo: számlareklamációt kell csinálnod. Ha elsőre azt válaszolják, hogy minden oké, akkor írj második, harmadik levelet, van olyan hogy 2 nap különbséggel 2 külön osztályuk tagadja, majd elismeri a hibát (azaz, wwenigma kedvéért, nem általánosítva, velem így csinálták).
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz wwenigma #16863 üzenetére
De nézzetek fel facera a masik szolgaltato oldalara, ott is akad pár hivatásos hőzöngő.
Teljesen igazad van. Az itteni hozzászólások nem tekinthetők reprezentatívnak.
Az is aránytalanságot okoz, hogy aki elégedett, az nem ír. Az elégedetlenek annál inkább.
És pár elégedetlenkedő valóban sokszor kifejti ugyanazt a kritikát.
És valóban van gond bőséggel a másik kettőnél is.Viszont reprezentatív szám azért akad: az előfizetői szám változása a szolgáltatóknál.
A Telenor az elmúlt fél évben 100 ezer előfizetőt vesztett. A másik kettőnél a szám gyakorlatilag nem változott, illetve az egyiknél a picit nőtt.
Nem valószínű, hogy a 100 ezres csökkenés többségét, többezres vagy tízezres flották átvándorlása okozta volna. Arról kiszivárgott volna konkrét hír is, valamint akkor a másik kettőnél ez növekedésben megjelent volna.
Az sem valószínű, hogy a többségét kártyás előfizetések csökkenése adná. Ott mindháromnál volt lemorzsolódás. A válság miatt az alig használt kártyákat sokan leketyegtették.
Tehát a változás, csökkenés többségét a postpaid csökkenése adta.
Azoknál, akik a számlában azonnal látják a díjnövekedést, a tarifaváltozást. Akik mivel havonta perkálják a havidíjat, ezért többet várnak el a szolgáltatótól.Bár a 100 ezer nem nagy szám, csak pár százalék, de azért ez már jelez valamit. Még pedig azt, hogy jelenleg a Telenor árpolitikájával, hálózati és egyéb problémájával a leginkább elégedetlenek a saját előfizetői.
Ha ehhez hozzávesszük, hogy épp a Telenor nagyfőnöke nyilatkozta, hogy a magyar egy hűséges előfizető, akkor még nagyobb a baj. -
Landsmann
addikt
válasz wwenigma #16892 üzenetére
Igen, 160 Ft volt, de azt is tegyük hozzá, hogy hétvégén meg csak 20 Ft-os percdíjat másodperc alapon nem nyújtott egyik szolgáltató sem. Az SMS meg 19 Ft volt. Egy ilyen Privát kártyát éppen februárban véreztettem ki.
[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz wwenigma #16892 üzenetére
Ja, gyerekkoromban meg 2 ft volt egy gombóc fagyi, most meg már nincs is 2 ft-os.
Akkoriban a 10 ft-os is papírpénz volt. Ma a papír 500-asnál kezdődik.
Akkor ha azt mondtam volna, hogy 20000 ft-os, akkor azt mondták volna, hogy praktikus, ha 1 db pénzzel akarsz kocsit venni. Ma az alsókategóriás mobilokat kapod meg ennyiért ha le vannak értékelve vagy akcióban vannak.Amikor az első mobilomat vettem, a szervusz díjcsomaggal nyomtam csúcsidőben 124 ft / percért.
Maradjunk annyiban, hogy ezek az idők elmúltak. Ennyi erővel mondhatnánk azt, hogy ne foglalkozzunk a mai betegségek gyógyításával, örüljünk neki hogy ma már az influenza nem okoz halálos járványokat. Szóval maradjunk annyiban, hogy nézzük meg hogy máshol mennyi a telefonálás, és úgy tűnik hogy hát nálunk azért drága.
-
sifarr
senior tag
válasz wwenigma #16928 üzenetére
Hangfelvétel van róla, köteles a Telenor rögzíteni és kiadni igény esetén, egy példányban díjmentesen.
Na és?
Szerződéskötésnél, módosításnál bármelyik fél ragaszkodhat az írásbeliséghez. És ezt a szolgáltató nem zárhatja ki! Ászf-ben sem.
Egy példa más területről. Hiába alakítja ki egy szolgáltató az elektronikus számlarendszert. Nem hozhat olyan ászf módosítást, hogy holnaptól a számlát csak elektronikusan teszi hozzáférhetővé. Aki igényli, annak köteles nyomtatott számlát adni.
Ha pedig hozna ilyen ászf módosítást, az törvényellenes lenne, tehát alapból érvénytelen. -
Landsmann
addikt
válasz wwenigma #16928 üzenetére
Azért ez a szóbeli szerződés felmondás kicsitr vicces. Tart ez addig, amíg probléma nem lesz belőle, illetve olyan méreteket ölt az elégedetlenség, mint a hívásirány megosztás, vagy éppen tömegesen fordulnak a NMHH-hoz. A problémát meg arra értettem, hogy ha mondjuk nekem birtokomba kerül valakinek az adatai, a hozzátartozó jelszó akkor én annak az illetőenk a szerződését felmondhatom. Jó, adott esetben kiadják a hangfelvételt. Na és? Ha senki nem ismeri fel a hangot, akkor mit csinálnak? Jó, nyilván visszaállítják az eredeti állapotot, de vajon kártérítést kap-e az ügyfél, akinek megszüntették az előfizetését? Esetleg még rásóznak kötbért is, mert mondjuk hűségszerződése is volt.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz wwenigma #16937 üzenetére
Aki évekkel ezelőtt kötött szerződést, az nem azt írta alá, hogy szóban moondhatja fel a szerződést. Neki aztán hiába tologatják az orra alá az ÁSZF-t, amit ugye havonta többször módosítanak. De kérdem én, kapott valaki akár csak SMS-ben is értesítést arról, hogy így módosítják az ÁSZF-t? Meg mi az, hogy egyoldalúan módosítgatják? A szrződés éppen arról szól, hogy két fél valamiben közösen megegyezett és ahhoz tartják magukat. Én kötelezném a szolgáltatókat arra, ha módosíthja egyoldalúan a szerződést, akkor igenis névre szólóan mindenkit érintettet értesítsen róla. Aztán aki nem ért vele egyet, annak el lehet menni. Aki egyetért, az meg befogja a száját, ha az adott módosítás miatt valami hátrány éri az előfizetőt, amit ő korábban elfogadott, vagy el sem olvasva kihajította a levelet. De ez a két napilapban, meg SMS-ben való értesítés egyenesen bohóckodás.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz wwenigma #16940 üzenetére
Nem a jogkövetés a baj, hanem az, hogy ilyen törvények megszülethetnek. Példával élve, mondjuk egy olyan látássérültnek, aki újságot nem tud olvasni, se SMS-t, vagy éppen vak az illető, akkor az ő érdekei nem csorbulnak? rajta kívülálló okok miatt nem jut el hozzá információ. Akkor itt most mi a helyzet? Hírekben, híradóban nem mondják be a változást, ahonnan tudna tájékozódni. A napilapokat meg aligha készítik vakírással, hogy el tudja olvasni. Sok esetben bebizonyosodott már, hogy a jogalkotók teljesen alkalmatlanok a jog megalkotására a szakértőikkel együtt.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
sifarr
senior tag
válasz wwenigma #16937 üzenetére
Törvény kimondja? Nem.
Idézek a ptk-ból a szerződések részből:
218. § (1) Ha jogszabály vagy megállapodás írásbeli alakot rendel, legalább a szerződés lényeges tartalmát írásba kell foglalni.
(3) Ha jogszabály vagy a felek megállapodása a szerződés érvényességét megszabott alakhoz köti, az ilyen alakban kötött szerződés megszüntetése vagy felbontása is csak a megszabott alakban érvényes. A szerződésnek a megszabott alak mellőzésével történt megszüntetése vagy felbontása is érvényes, ha az annak megfelelő tényleges állapot a felek egyező akaratából létrejött.A szerződéskötéskor a felek (szolgáltató és ügyfél) az írásbeliségben állapodtak meg. Ehhez ugye a szolgáltató ragaszkodik. Nem véletlen! Érdeke, hogy pl. leverhesse az adósságod.
A (3) bekezdés szerint, olyan alakisággal felmondani a szerződést, amilyennel kötötték.
Tehát, ha írásban kötötted, akkor írásban mondhatod fel.
Mondj te olyan jogszabályt, ami az általános rendelkezéssel szemben erre speciális szabályt rendel mobilszolgáltató esetében. -
sifarr
senior tag
válasz wwenigma #16947 üzenetére
Azaz az ügyfél HA AKAR akkor kaphat papirt rola. Ezt nem tagadtam.
Ez így van.Viszont én az eredeti homáros történetre is reflektáltam.
Ha visszaolvasod, akkor az ügyfél ragaszkodott a személyes, írásbeli felmondáshoz. Ragaszkodott ahhoz, hogy ahogy kötöttük, úgy bontsuk. Végül nem jött létre esetében a "felek egyező akarata", mert csak panaszt vettek fel tőle, de a felmondást nem vették át.
Na, ezért nem volt jogilag kerek, amit vele a Telenor csinált.
Ráadásul ő pont olyan ember volt, aki kifejezetten nem szereti a jelszavas telefonos ügyintézést. Nem tudta a jelszót és nem volt hajlandó újat kérni.Aztán a panaszára órákon belül a telefonos ügyfélszolgálat felhívta és a felmondás megtörtént. Valószínű papírt is kap róla.
Az csak hab a tortán, hogy az ügyfélszolgálat valószínű megszegte a cég saját szabályzatát. Mert jelszó nélkül valóban semmit se lehetne. -
-
bullapo
tag
válasz wwenigma #17080 üzenetére
Én is a telefonra gyanakodtam, mivel a telenor lefedetsége Csornán jónak kellene lennie.Az viszont szomorú hogy mondhatni csúcs kateoriás telefon, gyengebb ezen a területen mint amit fele áron lehet kapni. Elég nagy hiba, nem azêrt vettem ekkora kijelzõs telót hogy ne tudjak rajta netezni.
-
nggabi
nagyúr
válasz wwenigma #17365 üzenetére
nem mászik el a topik csak elmondják a véleményüket. én annyiban egyetértek veled h nekem is jó a telenor... de ahogy nézem ez csak addig lesz így amíg nem kell bármilyen ügyet intézni náluk
pl a múltkor a 2 nyamvadt praktikum sim beregisztrálása is gyötrelmes volt. ekkora blamát
[ Szerkesztve ]
"szenyor dzsíííí"
-
alba-regia
aktív tag
válasz wwenigma #17365 üzenetére
Természetesen elkotródunk innen, mert a fórum nem arra van, hogy az ember leírja a tapasztalatait. Itt csupán éltetni lehet az imádott szolgáltatót.
Csak azért vettem a bátorságot, mert még van egy hamarosan lejáró propelleres pre-paidem. De utána befogom a számat, és nem beszélek a negatív tapasztalataimról. Ezt más se tegye!
-
alba-regia
aktív tag
válasz wwenigma #17370 üzenetére
Az utóbbi másfél évben nagyon sok gondom volt velük. Ez nem csak az egyéni problémám, mivel valóban rengeteg a felháborodott ügyfél. Annak csak örülnék, ha változás lenne náluk. De ettől még nem ajánlanám senkinek ezt a szolgáltatót.
Több mint tíz évig voltam ügyfelük. A szolgáltatás működött, kérdés, probléma esetén az ügyfélszolgálat elérhető volt, a kirendeltségeken lehetett szolgáltatást módosítani, szerződést kötni, bontani. Most meg arra hivatkoznak, hogy a rádiótechnológia sajátossága az, hogy nem lehet telefonálni. Az internet a megyeszékhely egyes részein katasztrofális, az ügyfélszolgálat elérhetetlen, a hívások megszakadnak. A szerződési feltételek havonta kétszer változnak, és ami teljesen kiborított, hogy hülyének is néznek.
Szóval innen már nem igazán van lejjebb, így remélem, hogy a még rabláncon lévő ügyfeleiket meg tudják tartani, és őszintén remélem, hogy nem csak a hűségnyilatkozattal.
Félre ne értsd, nem vitatkozni akarok Veled, de kb. ugyanannyi jogom van ide írni mint bárki másnak. Függetlenül attól, hogy van-e élő propelleres SIM kártyám.
-
nggabi
nagyúr
válasz wwenigma #17370 üzenetére
nyilván ide a negatívumokkal jönnek, ez más topikokban/fórumokon is így van.
de h legyen valami pozitív is: én örülök h nem raktak telefonadót az előfizetésemre (DPI), nem osztották meg a lebeszélhetőségemet. de ha hasonlóan a publikus csomagokhoz megtették volna én is köpködnék és itt fikáznám őket. az ügyfélszolgálat elérhetetlensége stb már csak hab a tortán.
"szenyor dzsíííí"
-
axioma
veterán
válasz wwenigma #17547 üzenetére
Egyreszt nem azt fogadta el jo esellyel, max. megvaltoztattak alatta valamelyik 3 nappal korabbi verziot atirogatva.
Masreszt: a torveny ereje erosebb az ASZF-nel, tok mind1, hogy mit firkalnak bele (es ezzel mar ervelt felugyeleti szerv is!). Magyaran: a telenor csak probalkozik. A tobbseg meg inkabb szabadulni akar... es inkabb jatszik az o szabalyaik szerint, ha nincs is igazuk.
Nem ujkeletu trukk a szolgaltatoktol, hogy nehezitik a szakitast, biztos van aki emlekszik, hogy a Tigaz mit csinalt a nehai gas.hu-hoz atmenni szandekozokkal. De oket legalabb az En.Hiv. megfogta, es meg az ugyfelnek is fizettettek karteritest.
En ha szerzodest akarnek bontani, es ezt mondanak, tuti hogy inkabb szamhordozast csinalnek a konkurrenciahoz feltoltosre, hatha par otezrest me'g fizetnek banatpenznek is...[ Szerkesztve ]
-
Varszegig
veterán
válasz wwenigma #17549 üzenetére
Értem. Tehát ha beleírják az ÁSZF-be, hogy csak akkor mondhatod fel a szerződést, ha előtte 3x elmész Mekkába, akkor ha nem tiltakozol, ezt elfogadottnak kell tekinteni, és ha tiltakozol sem mondhatod fel, ha hűséged van, és nem fizeted ki a kötbért. Jól értem, hogy ezt mondod?
(Megjgyzem, pár hete még kifejezetten benne volt az ÁSZF-ben, hogy személyesen is felmondhatod, pedig már akkor sem, akkor ez hogy van?
[ Szerkesztve ]
-
Varszegig
veterán
válasz wwenigma #17551 üzenetére
A törvény szerint ha írásban kötöttél szerződést, akkor írásban felmondhatod. Épp erről beszélünk, hogy ÁSZF nem lehet erősebb a törvénynél.
A törvény gondolom sehol nem tiltja viszont, hogy Mekkába kelljen utazni a felmondáshoz. Vagy tudsz erre vonatkozó paragrafust? -
asdf_
veterán
válasz wwenigma #17547 üzenetére
Lopocsot
Idezet a ma ervenyben levo aszf-bol:
9.1.4.3. Megszűntetés az Előfizető kérésére
Az Előfizető csak az alábbi módokon mondhatja fel előfizetői jogviszonyát:
Szóban a Szerződés adminisztrációs csoport felhívásával: a megszüntetés e módjával kizárólag azon egyéni (lakossági) előfizető élhet, aki a Telefonos Ügyfélszolgálaton (1220), valamint a djuice Információs Vonalon (1440) hétfőtől péntekig 9-17 óra között elérhető Szerződésadminisztrációs csoportot felhívja. Amennyiben az egyéni Előfizető így kéri az Előfizetői Szerződés megszüntetését, akkor a hívás során szükséges megadnia az előfizetéséhez tartozó ügyfélszolgálati jelszavát, a megszüntetendő előfizetői hívószámot és azt a napot, amikortól a szolgáltatást nem kívánja igénybe venni (megszüntetés dátuma).
Személyesen a Szolgáltató bármelyik Értékesítési Pontján írásban, felmondó nyilatkozat aláírásával.
Írásban, levélben: Amennyiben az Előfizető így kéri az Előfizetői Szerződés megszüntetését, akkor a megszüntetési kérelmen szerepelnie kell a megszüntetendő előfizetői hívószámnak, a Telenor azonosítónak, a megszüntetés dátumának és az Előfizető aláírásának (üzleti, intézményi Előfizető esetében a képviseletre jogosult aláírásának).
Elektronikus levél útján: Az ilyen módon benyújtott megszüntetési kérelmet legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírással kell ellátni, a levél tartalmára vonatkozóan pedig az előző pontban foglaltak az irányadóak.
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz wwenigma #17549 üzenetére
Nem ertelek, hogy most miert jo hogy ellentmondasz onmagadnak?
Azt allitod, elfogadta.
Kozben kifejted, hogy nem is fogadta el, csak nem ellenkezett. Vagyis megse igaz, hogy elfogadta! Az egy tok mas jogi eset, hogy elfogadottnak minosul! (Az ajanlott vagy tertis levelet is, ha nem kerested, fizikailag akar vissza is viheti a postas, az is atvettnek minosul - mikozben nyilvan nem vetted at. Ha en kikuldok neked egy levelet, hogy kerem vissza az 1M-mat, es te nem veszed at, de en hallgatolagos beleegyezesnek veszem azt is, hogy nem kerested, szoval a legszebb providentes kamatokkal elkezdem egyre magasabbra srofolni a tartozast, es szerinted ebben nekem ugyanugy igazam van, mint jelenleg a telenornak, akkor nagyon gyorsan szeretnem elkerni a cimedet es a legkozelebbi 3 hetes elutazasod pontos idopontjat )
Raadasul felmondani emiatt csak akkor tud, ha nincs husegben, tehat csunyan csusztatsz is.+1: az uj ASZF barmely resze semmis, amelyik ellentmod magasabb szintu jogszabalyoknak. Tehat az sem igaz (figyelsz??), hogy ha beleirja az ASZF-be es azt koveteli, akkor _mindenkepp_ igaza lenne. Csak akkor, ha nem sert mas torvenyeket. (Peldaul szerinted akar beleirhatnak, hogy a szamod hasznalatahoz koteles vagy havonta elverni a kiskoru gyerekedet latleleten kimutathato mertekben???)
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz wwenigma #17566 üzenetére
Hivo emberekkel nem vitatkozom. Azt csak a jozan esz es a logika ellen lehet. Szoval allits amit csak akarsz, ha nincs igazad akkor tovabbra sincs igazad, de ezt tobbet nem fogom megmutatni. Legfeljebb a kerdezonek megirom a szerintem helyes valaszt akkor is, ha te mar a hulyesegedet megirtad neki, de hozzad tobbet jogertelmezessel kapcsolatban nem szolok.
-
rgeorge
addikt
-
rgeorge
addikt
válasz wwenigma #17617 üzenetére
Egy hete adtam fel a rendelést, keddre kértem a szállítást. Kedden és szerdán is beszéltem a 1220-al, utánanézést és visszahívást ígértek, de nem hívtak. Szerdán este facebook-on üzentem, a többit korábban leírtam. A rendelést visszaigazoló automatikus email-en kívül semmilyen hivatalos értesítést sem kaptam. Meg sem tudom nézni a rendelésben megadott adatokat, hogy ott nincs-e hiba mondjuk a telefonszámban.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
rgeorge
addikt
válasz wwenigma #17623 üzenetére
Ezt én is tudom, de az online felületen még meg lehett adni délelőtti vagy délutáni sávot. így telefonon, hogy a telenor baltázta el, már nem.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
axioma
veterán
válasz wwenigma #17627 üzenetére
Tevedes, mert azt is irtak, hogy ahol a muszaki lehetoseg megvan, ott garantaljak is a 32/32-t. Ehhez kepest elofizu szinten tiltas van, azt latja a kozpontos. Levelvaltasra 2 honapja nem valaszolnak. Eddig nem volt idom foglalkozni veluk, de majd most van par napom, egy utolsot probalkozok kozvetlen, aztan megy a felugyeleti szerveknek, ez a jellegebol adodoan elsosorban a Versenyhivatalnak.
-
axioma
veterán
válasz wwenigma #17629 üzenetére
Ugyfelszolgalat (amikor eppen olyan veszi fel) azt allitja, hogy kell a feltoltes hozza. Face elvbol sincs nekem...
En azt gyanitom, hogy nem a mi kartyankon van a hiba, hanem mindet igy allitottak be. Es me'g az is lehet, hogy az ASZF-ben mast irnak, de a weboldal es a szorolap meg az altalam leirtakat allitja. Igy ez a vasarlok megtevesztese lesz inkabb, felteve ha tenyleg mas van az ASZF-ben. Amugy tanulsagos, hogy az ugyintezok fele nekunk ad igazat es irja a panaszt, a masik fele meg allitja, hogy fel kell hozza toltve legyen. Tehat gyakorlatilag ok se tudjak, csak "erzesre" mondanak valamit...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 2025.11.04. Garancia! MSI RTX 3080 12GB GDDR6X TRIO PLUS Videokártya! BeszámítOK
- ThinkPad T14s Gen2 14" FHD IPS i7-1165G7 16GB 512GB NVMe magyarított vbill ujjlolv IR kam gar
- -250.000 Ft Bontatlan 2024 kiadás 18 Predator feltöltés alatt
- Eladó gyári Komono 16.5mm óra szíj
- HP ZBook 15 G3, I7-6700HQ, 16GB RAM, 512GB SSD, FHD, 2 év garancia, áfás számla! (52)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen