-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
alba-regia
aktív tag
Sziasztok!
Pár kérdést szeretnék feltenni, mivel pár oldalt itt visszaolvasva úgy tűnik, h avatottabbak vagytok mint a telenor ügyfélszolgálata:
1. Van egy 2 éves hűségnyilatkozatom 1 év tarifahűséggel. Egy év után RedBull és Djuice tarifákra is lehet váltani, vagy csak a Telenor kínálatában szereplőkre (a honlapon ebbe tartozik a RedBull is)?
2. Az említett előfizetéshez van egy 500 MB-os net csomagom. Székesfehérvár szélén (belterület) az itteni fel- és letöltési sebességet produkálja: http://speedtest.net/result/1315883029.png Holott a honlapjukon Székesfehérvárt szélessávval lefedettnek hirdetik. A sebesség még a minimális értékek felett mozog, bár ez szerintem gáz egy nagyvárosban. Normális ez az érték szerintetek?
3. Vettem egy Samsung Tab-ot, amibe egy Djuice 29-es kártyát raktam. Rendeltem rá egy 100 MB-os net díjcsomagot. Kértem rá vagy három beállító SMS-t, az utolsót már a tel. ügyfélszolgálat küldte. Elfelejtették mondani, h Androidon ez nem működik, így nekiálltam netről levadászni a beállításokat, mivel valami online APN-t emlegettek. Újból telefonáltam az ügyfélszolgálatra, tájékoztattak, h a telenor.hu/android oldalon találom a beállításokat, mire mondtam nekik, hogy a net APN vszínüleg nem lesz jó. Így most az APN: online. Az a gyanúm, hogy így is csipegeti az egyenleget netezéskor, ill. pontosan még nem tudtam követni, mivel a Telenor Online-on nem percrekészek az adatok. Jó ez a beállítás (APN: online), vagy valamit át kell még állítanom DJuice-nál?
4. A meglévő havidíjas előfizetésemhez tegnap vettem még egyet hűségre (Tabhoz, Alap1). Az onlájn rendszerbe belépve láttam az új hívószámot is a legördülő listában, majd eltűnt. Csak napok kérdése és aktiválódik, vagy hívjam ezeket az értelmeseket?
Előre is köszönöm a segítséget! -
alba-regia
aktív tag
Szerintem is kérdezd meg az ügyifogyikat. Bár ez nem garancia semmire.
Nekem az androidos Tab-ra két beállító üzenet küldtek, a harmadikat az ügyfélszolgálat. Újból felhívtam őket, mondtam, h utánaolvastam és ezt nem lehet SMS-sel beállítani. Akkor kapcsoltak, és mondták, hogy a telenor.hu/android linken nézzem meg a beállításokat. Na ott szó nincs a DJuice-os 100 megás csomagról, ill. arról, hogy nem net az APN (egyébként net apn-nel is működik, de nem tudom, hogy akkor vonja-e a lét). Utána megint felhívtam őket, másik ügyintéző. Mondta, hogy az APN-t állítsam online-ra, mivel ezzel a csomaggal ez a beállítás.
Közben kaptam a DJuice ügyfélszolgálattól közel egy hét alatt a fenti problémára egy válasz e-mailt. Abban szintén azt írták le (pontosabban beillesztették az androidos beállítós linkről a képeket), hogy az APN: net. Ezt idézem:"Köszönjük, hogy levelével hozzánk fordult.
A + 36 20 xxx xxxx-es GSM szám esetében jelenleg a Netezz mobilon 100 MB-os csomag van beállítva. Ennél a csomagnál ha elérte a 100 MB-ot, akkor
32 Ft/ MB egységgel történik a túlforgalmazás. Szeretném ajánlani a Klikk szolgáltatást, ahol nincs túlforgalmazás- és a jelenlegi akcióban 3 hónapon át havidíjmentesen kipróbálható. (http://www.telenor.hu/klikk)Az internet beállítást pedig az alábbi ábra segítségével nyomon követheti." Innen jönnek a beillesztett képek, ami szerint az APN: net.
Na, erre gondoltam, megnézem ezt a Klikk szolgáltatást. A DJuice oldalán semmi info róla, csak a telenornál. Az online rendszerbe belépve sem lehet megrendelni. Így megpróbáltam az általuk leírt módon, SMS-ben. Visszajött a válasz: "Ön a kért szolgáltatás megrendelésére nem jogosult".
Az egésznek a lényege:
Szerencsétlenek sokkal kevésbé felkészültek, mint itt a fórumon a legtöbb ember. Innen kezdve inkább itt kérdezek... -
alba-regia
aktív tag
válasz bianka88 #7760 üzenetére
Szerintem a legegyszerűbb, ha a munkahelyeden vagy valahol (pl Mc Donald's) keresel egy Wifit, és azon frissíted az alkalmazásokat és a telefon szoftverét. A 100 MB-os (gondolom az lehet 1000 Ft környékén) meg használod e-mailezésre, ill. megnézed rajta a híreket. Ha ez elfogy, borzasztóan lelassul (díjcsomagtól függ). Így az okostelefonodat is ki tudod használni. Net nélkül tényleg nem érdemes ilyet használni.
-
alba-regia
aktív tag
Egy kis segítséget kérnék: van egy Djuice kártyás 29 előfizetés. Meg szeretném ezt a számot tartani, és átváltanék Djuice számlás 20-ra készülékvásárlással. Van erre lehetőség? A Djuice webshop nem ajánlja fel a meglévő szám megtartását, csak új telefonszámmal kínálja fel a vásárlást. Előre is köszönöm.
-
alba-regia
aktív tag
Tarifacsomag módosítása kapcsán voltam ma a Telenornál. A korábban részletezett, régi kártyákkal tapasztalható esetleges problémákra (net, stb.) rákérdezve az ügyintéző kicserélte a tizenéves SIM kártyámat újra (díjmentesen, akadékoskodás nélkül).
-
alba-regia
aktív tag
Na akkor belinkelek egy székesfehérvári "hipernet" eredményemet. Sajnos itt ez az átlagom, ami a Telenor szerint megfelelő. Kívánom nekik, hogy ők is ilyen sebességgel netezzenek!
http://www.speedtest.net/android/76128216.png[link] -
alba-regia
aktív tag
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Djuice kártyás csomag, Klikk szolgáltatás mellett Székesfehérváron mértem a már korábban közölt, siralmas eredményeket.
Az előbb végeztem egy mérést Tab-on, és az előzőeknek a 10-20-szoros értéke jött ki. GSII-n is mértem, ott a szokásos, siralmas 30-40 kbps mindkét irányba. Erre megnéztem a beállításokat a Tab-on:
APN: wap 778 kbps/420 kbps (nem tudom, miért ez az APN volt beállítva, én korábban online-ra raktam). Utána változtattam az APN-en.
APN: net 227 kbps/588 kbps. Majd visszaraktam online-ra.
APN: online: 40 kbps/30 kbps.Majd kaptam egy szolgáltatói SMS-t, hogy a tarifacsomagba foglalt adatforgalmat kizárólag online APN használatával tudom igénybe venni. Ezt természetesen tudom, de miért vannak ezek a nagy sebességbeli különbségek??? Mi van akkor, ha wap-on vagy net-en hagyom az APN beállítását? Letilt, levon az egyenlegből???
Előre is köszönöm a válaszokat.
-
alba-regia
aktív tag
válasz anikosafar #8072 üzenetére
Ezeket a beállításokat ellenőrizted már?
[link] -
alba-regia
aktív tag
válasz anikosafar #8076 üzenetére
Lehet, hogy ez már megvolt, de megkérdezem: a hálózati mód GSM/WCDMA (automatikus) vagy csak GSM? 2G/3G
-
alba-regia
aktív tag
Lenne egy kérdésem:
Speedtesten az alábbi mérési különbségek jelentkeznek nálam azonos helyen, Telenor Klikk szolgáltatással, azonos beállítással (online apn):
Galaxy Tab - H és 3G váltakozik, kb 1100/1000 kbit/s
Galaxy S2 - E, kb. 40-80/50-60 kbit/s
Lehetséges, hogy az S2 gyengébb jelet fog, másik toronyra csatlakozik? Vagy mi lehet még az oka? -
alba-regia
aktív tag
Tarifahűség lejártát követően, de további egy év hűségidő alatt van lehetőség Telenoros díjcsomagról Djuice számlás 20-ra átváltani (26 év alatt)?
-
alba-regia
aktív tag
-
alba-regia
aktív tag
DJuice Netezz Mobilon 100 MB díjcsomagra Online vagy Net APN-t kell beállítani?
-
alba-regia
aktív tag
-
alba-regia
aktív tag
-
alba-regia
aktív tag
Pár éve egy pályázat kapcsán láttam egy gmapses térképet, jelölve azokat a helyeket, ahova a Telenor antennákat akar telepíteni.
Kérdésem, hogy olyan térkép nincs véletlenül, ami az összes meglévő Telenor bázisállomást jelöli?
-
alba-regia
aktív tag
-
alba-regia
aktív tag
válasz tranceplanet #9900 üzenetére
Ha a netshopban rendelted, 3 napon belül aktiválják.
-
alba-regia
aktív tag
válasz SenorGrande #9914 üzenetére
Kedves opció ez a Telenortól. Állításuk szerint azért vezették be, hogy ne fizess sokat
-
alba-regia
aktív tag
2-3 éve tart náluk ez a más népcsoportra jellemző üzleti magatartás. Nem véletlen, hogy egyre többen pártolnak el tőlük.
-
alba-regia
aktív tag
Érdemes lenne egy olyan honlapot készíteni, ahol egy Google térképen lennének elérhetőek a felhasználók speedtestes mérési adatai. Ez tartalmazza a dátumot, a pinget is. Így pár hónap alatt már lenne annyi információ, hogy tájékoztató jelleggel informálódhatnának a jövendőbeli felhasználók a szolgáltatók által kínált sávszélesség valós, mért értékeiről.
Természetesen a lélegzőcella miatt kis távolságokon belül is eltérő eredmények lehetnek, de ettől függetlenül értékes információkhoz jutnánk vásárlás, hűségidő bevállalása előtt. -
alba-regia
aktív tag
Szerintem is nyugodtan lehet őket keresni a problémákkal. A legtöbb felhasználó megveszi, mert látja a reklámot, hogy hiper és milyen fantasztikus dolog a hordozhatóság. Fogalmuk sincs a fel- és letöltési sebességről, csak azt érzik, hogy lassú a net. A legtöbbjük biztos, hogy nem balhézik ezért velük.
Amikor megjelent a Nokia 5110, és olyan helyen laktam, ahol nem volt dialupos net (még akkor a DSL nem volt Mo-on), azzal neteztem max. 9 kbit/s sebességgel. Ahhoz képest pár helyen nem lett gyorsabb. Úgyhogy erre a 15 éves lemaradásra ne mondják, hogy hipernet! -
alba-regia
aktív tag
A legegyszerűbb egy VOIP szolgáltatás lenne. A legtöbbnek nincs havidíja, jók a percdíjai, és külföldről is ugyanaz a tarifa, mint Magyarországról. A legtöbb mai mobiltelefonnal már meg is lehet oldani mondjuk WIFI-n a használatot. Ha külföldön vagyok, és nem sürgős a hívás, keresek nyitott WIFI-t, amit még a legutolsó kocsmában is lehet találni még Boszniában is.
Persze ehhez a megoldáshoz kell net, de jóval költséghatékonyabb. -
alba-regia
aktív tag
Djuice 100 MB-os net előfizetésem van, ami a díjcsomaghoz ingyenes. Ritkán használom, ezért is nem váltottam nagyobbra, vagy esetleg a forgalmi keret lejártakor lassuló Klikkre.
Elvileg 80 és 100 százalék elérésekor a rendszer SMS-t küld, és utána borsos áron számolja az adatforgalmat. Na ezzel tisztában is voltam. Ma Wifin meg kellett osztanom a netet, és sikerült jócskán túllépnem a 100 MB-ot (egy háttérben maradt kamerakép miatt).
A problémám az, hogy egy k..va SMS sem jött. Miután megszakítottam az adatkapcsolatot, egy órára rá kaptam két SMS-t, az egyik a 80 százalékról, a másik a 100 százalék eléréséről szólt. Ezt nem tartom túlságosan korrektnek, mivel számítottam rá, hogy jelzik, ha közeledek a 100 MB-hoz. Természetesen azon lehet vitatkozni, hogy lehettem volna körültekintőbb, rendelhettem volna nagyobb csomagot, stb.
A kérdésem az, hogy ilyen esetben szerintetek jogosan meg lehet reklamálni a szándéktól független túlforgalmazást az SMS-ek hiányára hivatkozva?
-
alba-regia
aktív tag
Szerkesztve
[ Szerkesztve ]
-
alba-regia
aktív tag
válasz jimhun #10816 üzenetére
Szerintem ne akarj Telenoros előfizetést. Ezt írom úgy, hogy van itthon 3. A klikk valóban ingyenes 3 hónapig, utána 1000 Ft/hó. Sokaknál nem működik a limit után a forgalomlassítás. Engem lassítanak, ha elérem a klikk havi forgalmát. Utána nem tudsz netezni, mert használhatatlanul lassú.
Kb. ugyanennyiért van Bluemobile-nál is net, a percdíjak meg jóval olcsóbbak mint a Telenoros pre-paid díjcsomagokban (kivéve Djuice). Talán a szolgáltatás is megbízhatóbb (Telekom).
-
alba-regia
aktív tag
válasz Kleroo #11930 üzenetére
Ugyanez a díjcsomagom van. Egyszer véletlenül túlléptem egy háttérben aktív böngészőablakkal. Természetesen kiszámlázták a túlforgalmazást. Kb. fél órával később kaptam két SMS-t. Az egyik szerint túlléptem a 80%-ot, a másik szerint a 100 MB-ot. Azóta jobban figyelek. Ilyen szempontból jobb választás a Klikk, de az ugye nem ingyenes a Djuice számlás díjcsomagokhoz.
A rendszerfrissítésük után szerintem is nagyon sanszos, hogy működni fog a lassítás.
-
alba-regia
aktív tag
válasz darvinya #11937 üzenetére
Belegondolva az összes csomaghoz szerintem már alap lenne legalább egy 100 MB-os net. A többinek meg az árát kellene csökkenteni, vagy növelni a keretet. Félreértés ne essék, nem az itthoni netet akarom vele kiváltani, de nálam böngészés közben gyakran játszik a youtube is. Az pedig szépen megdobja a forgalmat.
Valaki itt korábban már említette: lehet, hogy a Telenor direkt nem lassít, hogy több ügyfelet szerezzen. Ennek is lenne értelme, főleg, ha ennyi idő után működőképessé varázsolják a rendszerüket...
-
alba-regia
aktív tag
Ha lehet, segítsetek az alábbiak értelmezésében (Közlemény - ÁSZF változás júl. 1-től):
MOBIL INTERNET TEKINTETÉBEN MEGHATÁROZOTT KÍNÁLT SÁVSZÉLESSÉG,
VALAMINT AZ AHHOZ TARTOZÓ GARANTÁLT LE- ÉS FELTÖLTÉSI SEBESSÉG
A minőségi mutató meghatározása:Kínált sávszélesség: a Szolgáltató által az internet-hozzáférési szolgáltatás nyújtása
során az adott előfizetői hozzáférési ponton le- és feltöltési irányban elérhető, a szolgáltatáshoz rendelt adatátviteli sebesség felső elméleti határa, a besugárzási (lefedettségi) terület bármely kültéri pontján, bármely időpontban, Mbit/s-ban megadva.Garantált sebesség: az internet hozzáférési szolgáltatáshoz rendelt a Szolgáltató által az adott előfizetői hozzáférési ponton le- és feltöltési irányban a
besugárzási (lefedettségi) terület bármely kültéri pontján, bármely időpontban
teljesíteni vállalt legkisebb adatátviteli sebesség, Mbit/s-ban megadva.
A Szolgáltató által kínált sávszélesség 2G, 3G, HSPA technológia esetén: 0 Mbit/s.
A Szolgáltató által garantált le- és feltöltési sebesség 2G, 3G, HSPA technológia esetén: 0 Mbit/s.Az utolsó gondolat, a garantált sebesség 1 Mbit/s jelentése érdekelne...
-
alba-regia
aktív tag
A július 1-től hatályos ÁSZF szerint lezárásra kerülnek - többek között - a Djuice Hálón belül 9, Djuice Számlás 20 és a Djuice Kártyás 29 tarifacsomagok.
-
alba-regia
aktív tag
válasz polonic #12134 üzenetére
Én is úgy értelmeztem, hogy nem garantálnak semmit. Úgy viszont nagyon gáz.
csab2:
Elég sok díjcsomagot szüntetnek meg. Többnyire a jobbakat. Ezeknek később a támogatása (pl. most megrendelhető szolgáltatások (családi csomag, stb.) mennyire szokott megmaradni?[ Szerkesztve ]
-
alba-regia
aktív tag
[ Szerkesztve ]
-
alba-regia
aktív tag
Nem néztem végig az ÁSZF változást, de pl. Djuice számlás 20:
Kapcsolási díj hívásonként: 2,5 Ft
A tarifacsomagban foglalt havidíj-lebeszélhetőség 60%-ban használható fel hálózaton belüli, illetve 40%-ban belföldi vezetékes és más mobil irányba indított belföldi hívásokra. -
alba-regia
aktív tag
Tíz nappal a számlazárás után sem jelenik meg a számlám az online rendszerben. Valakinek a rendszerfrissítés óta érkezett már számlája?
A másik érdekesség: az online rendszerben (Djuice számlás 20 csomag) nem tudom kikapcsolni a hangpostát. Telefonos ügyfélszolgálat menüjében próbáltam, ott minden alkalommal egy bizonyos menüpontnál bontja a vonalat. Ezek szerint sikerült a frissítés
-
alba-regia
aktív tag
Az okostarifáknál a korlátlan e-mailezés és böngészés telefonról való netmegosztás (PC-re, iPAD-re Chrome böngészővel) esetén is értendő?
-
alba-regia
aktív tag
Ma voltunk a szfvári Telenornál az általam most is használt hívószámot a nevemre írni. Alba Plázában fél óra és további 15 perc várakozás után közölték, hogy a rendszerük nem működik, és erre nem fog sor kerülni. Elkértem a vásárlók könyvét, hagytam emléket.
Átmentünk a központi kirendeltségbe. Újabb 25 perc várakozás, majd sikerült (?) az átírás, kifizettem. Okostarifa 90-et rendeltem. Itthon az Online-ba belépve meglepve tapasztaltam, hogy Családi csomagot is aktiváltak, illetve az ügyféljelszó nem működik.
Kb. összesen 2,5 óra ment el az ügyintézéssel és az utazgatással, várakozással. Közben a gyerekekhez kellett felügyelet, hogy az átíráshoz a feleségem el tudjon jönni, nekem meg ennyi idő a munkából esett ki.
Hívtam az ügyfélszolgálatot, kb. fél óráig még az automata sem jelentkezett, mivel minden vonaluk foglalt volt. Majd határtalan menüzés, és újabb hosszú percek után sikerült a humanoiddal beszélni. Állítólag törölte a Családi csomagot, amit nem kértem. Bár ez most is ott figyel az online rendszerben. A jelszóra meg azt mondta, hogy menjek be személyesen. Na ezzel rendesen felb@szta az agyam. Így írtam nekik, hogy ebből már elég legyen, onnan jöttem, és mondtam jelszót, és azt állítólag beállították.
Felháborító, hogy milyen módon LEZÜLLÖTT a Telenor az elmúlt két évben. Nem beszélve arról, hogy az ügyfélszolgálatosok egész nap állva dolgoznak a pultnál, bár ez igaz, az ő dolguk, de mégis...
Beállítottam az online apn-t, ahogy a honlapjukon van. Megnéztem két-három honlapot (index.hu, origo stock Android böngészővel, Galaxy SII-n) a telefonon, majd az online-ban az adatforgalmat. Az adatforgalom fogy, de nem értem, hogy miért?????!!!!!! Ha jól tudom, és erre korábban itt is rákérdeztem, a böngészés korlátlan. Nem néztem youtube videót, nem töltöttem le semmit, voip szolgáltatás sem ment, sőt, a háttérben letöltés sem!
Hogy lehet, hogy mégis csökken a még felhasználható adatmennyiség böngészés esetén???
-
alba-regia
aktív tag
Okostarifánál szerintetek miért csökken a 90 MB adatforgalmam böngészésnél? Elvileg az korlátlan. Esetleg az oldalakba ágyazott flash tartalmaktól (hirdetések)?
Szinkronizálás, háttérben futó app, frissítés nincs bekapcsolva.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN