-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Nem tudsz egy képet csinálni?
Mert kicsit zavaros, hogy melyik csövet akarod cserélni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Tehetsz rá bilincset de nekem a meganban sincs.
Felesleges, nem esik az onnan le, vagy ha leesik akkor bazira rángat a motor vagy szét van szakadva a motortartó bak.A másik az, hogyha megnézed az a cső hova megy rájössz nem szereted az égett gumi szagot a motortérből kiszűrődve az utastérben szagolgatni, egy esetleges felgyulladás esetén pedig motorteret oltani.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Nem vagyok jó dieselekben de tudomásom szerint minden modern turbós dieselben van egy lefújó szelep ami a túlnyomást szabályozza.
Nem lehet hogy ez a szelep ragad neked be?Mert a mechanizmus a következő motorféknél a turbó túltermelését ezen a szelepen keresztül engedik ki, ami ha leesik a fordulat visszaáll, de ha még vissza nem eső fordulatnál újra odalépnél a turbó pörög adná a plusz szuflát csaknem tudja, mert a szelepen keresztül távozik a nyomás.
Szóval nem biztos, hogy a turbó vagy bármi más hibás lenne lehet csak alaposan ki kéne a szelepet takarítani.
De mondom én nem értek a dieselekhez!!!
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na ugye, hogy leszabályoz azért annak örülök, hogy látatlanban is rájöttem mi a baja
Illetve nem a bajára, csak hogy valószínűleg ez okozza a hibádat.
Remélem megjavul a szekér.
De azért egy szerelővel ha meg is javul átnézetném
Felteszi laptopra megnézeget rajta minden értéket és ha rábólint lehet menni autókázni egy ilyen diagnosztika 5e ből simán megvan.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Van még egy két buzi a neten micsoda szétesett szar ez
Ráadásul be meri írni, hogy 185e km ha ez annyit ment az még rosszabb mert akkor egy igazi szarlapátoló gazdája van.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #9225 üzenetére
katalizátor környékén van jobb esetben.
De olyat is láttam már hogy jóval a katalizátor után volt.
A cseréjét meg akár te is meg tudod csinálni szonda kicsavar szonda becsavar kábelek leszed felrak az újra és kész.
Ha a gép alatt vagy kb. 10 perc marha lassú tempóban is.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #9245 üzenetére
huzamosabb hajtás során inkább előjöhet.
másik előnye pedig a kiégetés.
városi hajtás során képes elkoszolódni eltömődni.a szonda a kipuffogó gáz elemzésével az injektort szabályozza, tehát hat a fogyasztásra.
több szonda több ellenőrzés és pontosabb szabályozás.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hogy nekem már hogy tele van a f@szom ezzel a sok facebook meg googol meg mit tudom én milyen közösségi oldalak linkjeivel.
Ma már nem lehet ilyen buzi oldalak nélkül létezni?
Csak én vagyok ilyen szemét senki, hogy ezekre nem vagyok hajlandó felregisztrálniMár bocsánat, de kiveri a biztosítékot ez a sok "közösségi" oldal.
Ami csak a teljes elhülyülésre és emberi kapcsolatok lenullázására jó.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Laraxior #9292 üzenetére
Biztosítékot nézz elsőnek.
Ha az nem segít akkor:
Motorháztető kinyit az ablak alsó felénél benézel ahol a karok tengelye van.
Ott kell lennie egy mechanizmusnak karos rendszer amit egy motor hajt meg, hogy szinkronban lapátoljon a lapát.
Ha ott nem lóg semmi akkor nem tudom.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Laraxior #9294 üzenetére
igen.
Álltalában több dologgal van együtt szóval ne úgy keresd, hogy ablaktölrő motor biztosíték, henem olvasd át a táblázatot.
Nekem pl. a ablakmosó és ablaktörlő biztosíték van. 5.22nél találod.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Laraxior #9297 üzenetére
Ez érdekes és eddig minden simán ment.
Akkor valószínűleg de nem akarlak elkeseríteni haldoklik a motor.
Akkor szokta azt csinálni, hogy az egyik irányba megy a másikba nem és kivágja a biztosítékot.Nekem még a skodámon csinálta szétszedtem kitakarítottam a forgórészt szépen bezsíroztam a tengelyt meg wd40eztem és ment tovább szépen.
De ehhez bontani kell minden képen.
Esetleg még az lehet, hogy valami szenny miatt megszorult a mechanika azt is érdemes féktisztítóval átfújkálni aztán wd40ezni az még segíthet.De mivel írtad, hogy nem vagy nagy szaki valószínűleg el kell majd gurulnod egy hozzáértőhöz.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nekem Fulda Ecocontrolom van, én ezt mindenkinek csak ajánlani tudom.
Halk jól tapad és számít a fogyasztásban is.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ha jól olvasom amit írsz hűtőfolyadékot szeretnél cserélni.
Azt meg a radiátor alsó csövénél kezd el leengedni.
Azaz a hűtőradiátor alsó kiömlő csövét húzd le a radiátorról és akkor kifolyik majdnem az összes víz.Utána visszateszed feltöltöd, megjáratod és érdemes azt is leengedni így sok szennyeződést és korrodálódott anyagot kihoz a rendszeredből.
Aztán feltöltés és öröm boldogság.Egy fontos dolog, fagyállót nyáron is kell tenni bele, mert az keni a vízpumpát!!!
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Csöveket nem veszel le csak csövet az pedig a lealsó ponton található illesztés ami a radiátor alja ahogy írtam.
Lé leenged, utána cső vissza feltöltöd a rendszert nem öntögetsz hanem teljesen feltöltöd megjáratod amíg a termosztát ki nem nyit.
Utána leengeded és megint feltöltöd.
A légtelenítés kupakkal történik hiszen ezekben a rendszerekben van légtelenítő szelep/csavar.
Amit a termosztátház környékén az egyik vízcsőbe építve találsz általában egy 10es villáskulcs fejű csavar amit meglazítasz és addig járatod amíg el nem kezd a víz kijönni rajta.
Ha már szépen folyamatosan szivárog rajta keresztül a víz akkor elzárod és kész vagy.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ha valóban csak átmosni akarod a rendszert akkor igen, kilómétereket ne tegyél meg vele.
mert tényleg nincs kenése.
szokták egyébként azt is csinálni. Hogy slagot dugnak a tartályba leveszik az alsó pontról a csövet megnyitják a vizet és amíg nem csaptiszta nyomatják a vizet na annál alaposabb kimosás nincs.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
De a csavar átmegy a légszűrőházon és a feje a légszűrőház műanyagába feszül bele nem?
Neked meg ott van eltörve kikopva ahol megfeszülne a csavar feje.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
A karburátoros típusnál vigyázz mert van olyan ahol a karburátoron csak átmegy a csavar és a szívócsonkba megy bele a csavar.
Nem mindegyiknek van külön karburátor rögzítése és abba a légszűrő rögzítés.
Erre figyelj oda!!!Ha a szívósorból tépte ki a menetet az remek munka akkor szívósort kell cserélni nem karburátort.
Bár amíg megy a kocsi én nem foglalkoznék vele.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Mondjuk ha évjáratot írnál könnyebb lenne segíteni, mert mind a 3 generációból van coupé és 1.6 meg 2.0
De gondolom te erre gondoltál.
Típus hiba a 16 szelepesek első generációjánál a gyújtó trafó.
A sagem szar densot vagy berut kell venni bele utána nincs baja.
Az alapjárati motor és a felső holtponti jeladó szokott elszállni benne.
Ha ezeket már kicserélték akkor hosszú hosszú évekig nincs velük baj.
A 2.0 literes egyébként nagyon jól húz eszméletlen vezetési élményt ad.Amúgy megbízható komfortos kis autók.
Bár én a 3 ajtótól megőrülnék.A karosszériáról annyit hogy ha foglalkoznak vele akkor nem rohadékony autó.
HA elhanyagolják akkor a két hátsó sárvédőív és a küszöbök elrágódnak.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #9372 üzenetére
Nem tudsz olyan védelmet csináltatni amivel lehetetlen ellopni a kocsit.
Ha akarják eltrélerezik, aztán a műhelyben majd kiszedik a csoda védelmeket.
Ismerős polóját pajzsos védelemmel váltózárral együtt vitték el.
Még látszott is ahogy feltették a trélerre.Szóval felesleges pénzkidobás.
Beteszel egy rejtett Áramtalanító kapcsolót, hogy lábon ne tudják elvinni és kész.
HA meg el akarják vinni tehetsz mellé 24órás őrt akkor is elviszik.
Hihetetlen mire képesek a tolvajok.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #9374 üzenetére
Teljesen mindegy.
Manapság egy táblagéppel ami lássuk be nem nagy 10" ugye és van 7"os is.
Kinyitják a gépedet és feltörik a kódját, aztán röhögve elszelelnek a nagy biztonságos kocsiddal.
Aki kinyitja a drótos verzióban a zárat az olyanokat lop.
Aki meg a hardtech kütyüst tudja kinyitni az olyanokat lop.
Szakosodtak a tolvajok is.
Eleve bandában szoktak pörögni és van aki ehhez van aki ahhoz ért.De eleve kezdjük azzal, hogy ha ennyire félsz ne vegyél autót, mert pont azoknak szokták ellopni a kocsiját akik ennyire rá vannak "parázva" a dologra.
A polos gyerek is akinek írtam, hogy eltrélerezték a kocsiját meg volt őrülve hogy el fogják vinni a kocsiját.
El is vitték.A pozitív gondolkodás mindennél többet ér.
Jah meg ha nem 40.000.000 autóval járkálsz.
A Renaultokat szerencsére nem annyira lopják, mert nem, szeretik őket itthon tényleg szerencsére még jó, hogy hülyék az emberek.De ha megnézed a statisztikákat a VW vezeti toronymagasan a ranglistát aztán toyota bmw merci.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen