-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
köszi
Renault power
-
rob210
Topikgazda
uram legjobb tudomásom szerint a II.-es megane a boci.
ez az I.-es kaszni, ami nekem is van, ez nem szarvasmarhade egy biztos tényleg kényelmes.
ráadásul ismerős beült a passatjából a meganeba, aztán leesett állal közölte, hogy a picsáb@ van ebben ekkora hely sokkal kisebb mint a passatén csak mosolyogtam.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
ha neked 1.6os a kis autó akkor az 90 paci nekem az 1.4es 75ló és akkor most irígyellek is, mert az 1.6os valóban egy kurv@ jól sikerült kaszni motor páros szinte nulla hibával.
a 16 szelepesek már több elektronikát tartalmaznak, több hiba is van velük bár még azok is elég jól bírják.
úgy tapasztalom minél újabb egy autó annál több hiba van vele.ha cserélsz és nem utálod a dieselt akkor inkáb egy 1.5dci-t válasz csak ne a 1..valahány lovast. az 1.9esekre sok volt a panasz.
én minden esetre egy 1.6 16vre cserélném a mostanit, de abból elég kevés van eladó nem véletlen
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Urak!
Mi a különbség a JB1980 as és a JB1960 as Megane váltó között?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz zsizsef #9682 üzenetére
http://techforum.meganeklub.hu/viewtopic.php?f=7&t=12
Itt tájékozódhatsz
MÁS:
A Megan 2 esnél a nagy szerviz felszereltségtől is függ.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Na gyerekek kíváncsi vagyok ki jó megfigyelő.
Aki észreveszi mi van elkúrv@ ebben a hirdetésben az kap egy virtuális pirospontot tőlemRenault power
-
rob210
Topikgazda
Minden képen service kódot kell nézni, mert nem biztos, hogy a porlasztócsúcsaid miatt kormol.
De ha az a gond akkor erősen szíjjazd fel a gatyád, mert az nem lesz olcsó mulatság.
Ez a lámpa egyébként a katalizátor hibajelzője, azaz el van koszolódva.
Ilyenkor szoktak lambdaszondát cseréltetni a tulajjal aminek semmi értelme.
Meg kitisztítják a gépet van valami adalékuk amit beletrutyiznak.De jó, hogy nekem nem dieselem van.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Én amikor autót vettem a következők voltak a szempontok.
Benzines mert a dieselbe nem lehet etanolt tankolni
Benzines, mert olcsóbb fenntartani.
Benzines, mert olcsóbb hozzájutni.
Benzines, mert kevésbé őli meg a fiam környezetét.
Benzines, mert könnyebben szerelhető.Ezzel szemben a dieselnek csak a jó fogyasztása és a dinamizmusa volt ami elvitathatatlan.
De nekem családi autó a megane, tehát a dinamizmus nem számít, a fogyasztása meg 6-8 között van használattól függően.Az árkülönbözetből meg kb. 1.5 évig tankoltam, mert annyival drágábbak voltak a dieselek amikbe esetleg bele mertem volna ülni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na most, hogy én is kérdezzek.
Igazi Megane fanok kellenek.
Jb1054 es váltómat szeretném lecserélni olyanra aminek hosszabbak a fokozatai.
Szerintetek melyik lehet nekem ideális ami a 8V-esre fel is megy.??Renault power
-
rob210
Topikgazda
Az Opeltől az isten mentsen meg.
Nekem meg látod azokkal van rossz tapasztalatom.
Én ezért szoktam azt mondani, manapság mindegy milyen autót veszel, ha szerencséd van jót fogsz ki ha nincs szerencséd akkor merciből is kifoghatsz egy rakat sz@rt.Haveromék A4-e egy hulladék, pedig az Audi mindenhol elismert prémium minőséget képvisel, az ő kocsijuk valahogy még sem sikerült, állandóan baj van vele már újkora óta.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ha ilyened van szerintem ilyened van akkor rizsszem van abban is. De feltételezem, hogy az izzón nem változtattak.
Ezekben biztosan rizsszem van nekem ilyenem van, de ebben nincs mutató megvilágítás
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Lefotózzam neked?
Tudod hogy most cseréltem műszer egységet itt van az asztalomon a régi.
Le tudom fotózni ahol a megvilágítás foglalata van, meg azt is hogy mitől lesz narancs, sajnos rossz hírem van az egységen belül van egy narancs fólia amitöl színes lesz az izzó simán megy bel borítás nélkülRenault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Mindegy melyik kormányod van mert a mérete ugyan az az összesnek I-es megane nál.
A műszerfal tetejét kell csak leszedni.
A két ívelt csipogó takarót lapos csavarhúzóval felpattintod.
Alatta két 20-as torx van azt kicsavarod és ahol a magnó kijelzője van megrántod magad felé a borítást, ekkor elengednek a patentok és szépen ki kell forgatni.
A műszerfal tetejében nincs semmilyen kábel nem tudsz semmit elszakítani, csak azért kel figyelni, hogy ne karcolj meg semmit.A kilóméter óra alatta 3 szintén 20 as torxal van befogatva.
Kiszeded a 3 csavart aztán az alját meghúzod magad felé, utána a tetejét kibillented az alját meg visszatolod.
Remélem érthető voltamÉn a régi órámat árulom a vaterán ezt amit a képeken látsz nem egy nagy összegért
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Mivel sosem voltam egy rest ember no és felkeltetted az érdeklődésemet
Erre jutottamEz egy magas fényű kék led volt.
Addig emeletem a feszt míg látszik mi történt vele, de a mutató narancssárga maradt.
Szvsz kár szétszedned ha minden működik[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #9847 üzenetére
ezt már írtam neked én minden 2.-ik cserét mosással csinálom. az STP adalékot használom, nagyon jó cucc szépen kihozza a mocskot. egy biztos a ráírtakat be kell tartani!!!
azaz mész az autóval 5-10 km aztán beöntöd a tisztító folyadékot megemeled az alapjáratot (én meghúztam a gázbowdent és egy patentfogóval ráfogtam) 1500-2000 közé 10 percig járatod, majd leengeded. szvsz ahogy a tiéd néz ki én levenném a szelepfedelet és féktisztítóval telenyomnám aztán törölgetés tömítés csere szelepfedél vissza és csak utána adnám, hozzá a tisztító lötyit.szerintem a te kocsidból nagyon durva dolgok fognak kijönni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Az koránt sem biztos, hogy a trafó miatt van.
Ez a motor ikonod van és csak ez semmi más ugye?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FRENK1988 #9876 üzenetére
Az üzemanyagban van valami amit nem szeret a renyód.
Nem feltétlen rossz nyál az amit betankolsz, csak lehet a renó nem szereti azt az adalékot.
Egy STP injektor tisztítót löttyints hozzá.
Ha jobban el kezd rángatni akkor kosz van a rendszerben nem kevés, ha megjavul akkor semmi gond. Akkor csak felkavarta a jobb benzin a leülepedett dzsúszt a tankodban.Egy szűrő csere azért nem árthat.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Melyik trafód van?
A szürke színű?
Mert arra érdemes zsugorcsövet húzni az élettartama is megnő és a hibák is megszűnnek.
De azért ha lesz léd cseréld ki őket, mert nem egy életbiztosítás, sajnos.
Érezni fogod a különbséget, haverén amikor kicseréltük, esküszöm még dinamikusabb is lett a kocsi, ami mondjuk érthető.Renault power
-
rob210
Topikgazda
A gyertya csere változó 50.000.km körül szokott lenni.
Abból brisket densot vagy NGK-t javaslok.
A gyújtótrafó árát kicsit elszabtad.
Kedvezmény nélkül is 9.500.- a bárdinál, kedvezménnyel meg a 7.500.- né is olcsóbbAzért kérdeztem mi világít, mert ha csak a motor lámpa akkor az lehet elkoszolódott egr, katalizátor, illetve néha lambda szondára is bejelez, de az más tünetekkel is jár, így azt kizárnám.
Ha a service lámpa is ég akkor az meg az elérkezett kötelező szervíz ideje.
Egyszerre ütik ki a szervízben, vagy ha van OBDII-es egységed te magad is kilőheted, persze az ellenőrzések elvégzése után, meg a cserék után.Renault power
-
rob210
Topikgazda
A gyári gyertya nem kérdés sehol nem írtam, hogy nem ez lenne.
A másik kérdésben pedig igazad van.
2 hónappal ezelőtt vettem havernak és 6.800.- volt darabja a kedvezményemmel.
Most felmentem és valóban dúrván megdobták az árát.
A kedvezményemmel lenne. 10.100.-Renault power
-
rob210
Topikgazda
Urak összefoglaló hozzászólás jön válogassa ki mindenki a magáét
Az ablaktörlőben a gumi kicserélése szvsz egy hatalmas cumi.
Jobban megéri lecserélni. (lustaság fél egészség)Ezek a gerinc nélküli flexi ablaktörlők szép csendesek és nagyon jól törölnek amíg ki nem reped vagy meg nem szakad az él rajtuk.
Ami kb. 3 hónap.
A jó minőségű pedig 4-5ezerbe kerül.Én Tescóssal jártam így, de azt amit te vettél dicsérik, hogy állítólag jó. Remélem szerencsével jársz. Kinézetre valóban jobb a gerinc nélküli flexi lapát.
A benzinszűrő cseréje gyorscsatik oldásával történik, ha elég sóher vagy teszel alá egy kis flakont amiből vissza tudod önteni a benzint.
Szűrőből legyen az bármilyen is én csak és kizárólag MANN-Filtert veszek. Ez ugyan az a minőség mint a gyári aok esetben jobb.
A szűrő cseréje után készülj fel, hogy lefullad az autó amíg a nyomást felépíti.
Én is kicseréltem beindítottam felpörgött lefulladt.
Utána 3-4nyiki-nyiki és minden szépen helyreállt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Igen Zoli rendelkezik eszközzel.
Nekem is ő hangolta a gyújtásomat injektoromat gépről.Meg amúgy is érdemes hozzá elmenni , mert szerti a renaultokat és szívvel szakértelemmel szereli, nem csak úgy na megint egy francia.
Neki szívügye a renaultNo és ami még fontos nem is kér érte sokat.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen