-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #56361 üzenetére
Nem.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Nekem 6.6 literes, mivel nincs az az el...szott DFP benne, de én olajat úgy cserélek, hogy, leengedés után visszazárom, majd félredobom az autót, aztán jó 1-2 óra múlva megint kinyitom és akkor szinte kifolyik az összes, ami több, mint fél liter még. Biztos a szervizekbe is így csinálják! Lemértem, 6.5 liter folyt ki összesen. És én utána rögtön fel is töltöm a gyári 6.6 literrel, persze most annyi helyet hagytam neki, hogy a két flakon verylube-val legyen annyi.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #56366 üzenetére
Izé... Vagyis 10K után elfogy a fele olaj?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #56370 üzenetére
Bocs, félreértettem.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Gondolom, neked sem volt semmi gondod a tuning óta a motorral? Neked is volt vagy 2 éve már, ha jól emlékszem.
------------
(#56373) orosziem81
Mindegy, félreértettük egymást.
Elméletileg ez a cuccos a lagunában teljesen frankón működne, kormányról is meg minden...mondjuk nem olcsó, de ez legalább naprakész lenne és egy kicsit (nagyon) okosabb is...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Próbáld is ki, mert nagyon tetszeni fog a motornak. Nem fogsz csalódni.
Néztem pár videót...
Én régebben emiatt is csináltattam tuningot, mert 140 fölött lassult és sok kifutás kellett, mire 200 fölé ért.
[link]
Ez meg már 190ló (400nm), de még mindig sok (bár javult a kifutás) 200! km-re, de azt is úgy tudta elérni, hogy 5-ben húzatja és 200-nál vált hatot.
[link]Nálam 130-tól és hatban 250 ig úgy húz, mint akit picsán rúgtak,(az előbbi kettő a nyomába sem érhet) nem kell visszaváltanom, ráadásul hangja sincs, csak szélzaj. Illetve olyan hangja van, mikor a gumiba levegőt fújsz.
Gondolom nálad is hasonló lehet...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
A múlt héten a tankfedélzár megadta magát, hol máshol, mikor tankolni akartam és cseszett kinyílni.
Szóval, szép nagy szopattyú volt, mire megcsináltam, mert nem az volt ám, hogy a menetes(csavaros képen látható) kis biszbasz csak egy kicsit rá oxidálódott és néhány ide-oda tekergetéstől lejött. Áhh nem. Az enyém úgy rágyógyult, hogy a teljes munkaóra, (amikor már úgy voltam vele, hogy szarrá zúzom az egészet és veszek egy újat), volt vagy 5-6 óra, akkor végre lejött egy kis trükkel. Megmelegítettem a csavaros részt, ezáltal deformálódhatott annyira a műanyag, hogy egy csapásra leugrott.
Utána 5-ös fúrószállal jó 10 percen át simára gyalultam a belsejét, megcsiszoltam finom csiszoló papírral a műanyag rudat is, majd letisztítás és egy rakás lítium zsírral megkenve azóta már úgy jár ki-be, ahogy kell.
Szerintem a büdös életben többet nem fog elromlani. Elképesztően szar anyagválasztás ez a rönó részéről. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ezek a féknyikorgás gátló paszta, vagy spray, működnek?
Mert elkezdett nyivákolni a szinte vadiúj textar hátsó fék(ek)...tehát rextar, már ezek is gagyit gyártanak, vagy mi... . és az agyamra megy, konkrétan talán, ha 30% kopott belőle, vagy annyi sem.
Szóval nincs betervezve, hogy most szétkapom is csere másikra, meg nincs is kedvem hozzá, főleg, ha használnak valamit ezek a termékek.
Van tapasztalat?[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #56472 üzenetére
Jah.
De ha ezek a termékek miatt is úgyanúgy szét kell kapni, akkor tökmindegy.
Szóval igen és akkor, mikor lájtosan fékezek, hát pl egy piros lámpa felé gurulást nem csinálhatok úgy, hogy az utolsó pillanatban nyomok egy satut, hogy ne nyikorogjon ez a gagyi alkatrész, mert másnak nem tudom nevezni.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz molnarpeter #56475 üzenetére
Még sosem próbáltam, talán itt az ideje.
Mármint az EBC-t. Fabrikálni nincs kedvem... .-)[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz baluka6 #56507 üzenetére
Holnap cserélve lesznek. Eddig Bosch-t használtam és mindig frankó volt, aztán hirtelen kellett cserélni, de csak Textar volt polcon. Nem is gondoltam, hogy ez a jó nevű cég ekkora fost csinál...már.
Egyik ismerős is "hirtelen" vett ABE-t, tehát nem ATE. Na az tud még nyivákolni, de arra valahol számított is, de egy textar...Mindegy, nálam leszerepelt. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
A Mecsek nem hazudtolta meg magát, hirtelen brutális mennyiségű hó szakad le délelőtt.
Az előttem lévő skodás nőt, meg legszívesebben eltemettem volna a hó alá az autójával együtt, akkora egy kiszabott béna volt, hogy arra nincs szó. Megelőzni nem tudtam a kanyarok és a szembejövő forgalom miatt, emiatt ott kellett kullognom mögötte és nézni a rengeteg 5 méterenkénti fékezést 30 körül és így is legalább 5 olyan alkalom volt, hogy majdnem árokba ment.
Amikor leelőztem végre, máris simán lehetett menni 70-90 között. Aki ennyire nem érzi, nincs tisztában , hogy mit lehet és mit nem, az maradjon otthon a csába és legfőképp adja vissza a jogsiját annak a baromnak, aki átengedte. Mögöttem kocsisor hegyek voltak, de hát ő volt a "felvezető" ...Cöhh
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #56569 üzenetére
Igazából, konkrétan ez most tényleg az agyamra ment, szörnyű volt utána kullogni és látni ezt a vezetésnek nevezett izét...balfax nőt, egyszerűen le és fel kapcsolgattam 2-3 között.
Ha végre 1500, netán főlé ment a fordulat, akkor 3, de ekkor jött a fékezés, vissza kettő, megint gurulunk 30-40-50....>>>>húha lesz valami és igen 55, felkapcsoltam háromba újból, erre majdnem bement az árokba (de jó lett volna) én biztos meg nem álltam volna egy ekkora Istenbarmának, még nagyobb fékezés, alig megyünk hússzal és ez ment legalább negyedórán keresztül! Gondolom mögöttem is szidhatták rendesen.
Lehet, hogy száraz úton frankón megy neki (bár kétlem), de ha havazik és ekkora béna lesz ilyenkor, akkor maradjon otthon, mert az egyik legnagyobb baleset kockázati tényezővé lép elő!
Egyébként meg, egyetértek avval, amit írtál.------------
szerk:
(#56570) Sanyo77
Lényegében, pont azt írtad, amíg én bepötyögtem ezt a hszt, hogy aki (túl) lassan megy az balesetet idézhet elő.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Néztem az ebay-en minőségi matricákat felnire, dísztárcsára, átlagban 1500-5000 körül van 4 db, aztán rátaláltam erre: [link]
Nem drága, csak 40 ezer szállítással együtt, ráadásul 40 vevője volt már erre a 4db sima matricára, jah nem, ez már 3D hatású , igaz vettem már olyat, ami ez a kép alapján is sokkal minőségibb, vízálló meg minden és azóta is ott van a tárcsákon. De most tárcsa váltás miatt kerestem újból matricákra, akkor futottam ebbe bele.
Talán nekem meg fel kellene raknom 100 ezer körül Úgy látszik mindent el lehet adni kiszabott hülyéknek.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #56694 üzenetére
18-as tomason tn7 fekete alufelni vettem, agyméret 72,6, tehát esztergályossal csináltattam rá minőségi közepeket 66.1-re. Plusz vettem rá 4 225/45R18 dunlop gumikat, az egész együtt rugdosta a fél milliót, aztán 1000km után szinte letéptem a lageszról, mert majd szét esett ezeken a kicseszett magyar utakon. Pályán frankó, de egy kis madárszar és már meg is éreztem, ezért én is visszaraktam rá a 16-os kerekeket.
Egyszerűen nem ide való az LIII a brutál kemény futóművével erre az utakra, és akinek számít a konfort egy kicsit, az nem rázatja szét magát.
A felnit és a kerekeket azóta 60 ezer bukóval eladtam. De azoknak a kupakjára ezt ragasztottam, teljesen frankó minőség. [link][ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz polonic #56748 üzenetére
Valami kicseszett hülye megoldás ez a kis...izé motorháztetőnek nevezett valami. Szerelhetőség szempontjából is, meg beázás ellen és esztétikailag is az emblémától illett volna emelkedni az egésznek és akkor nem lenne keresztbe az a "vágás" sem. A rönónál néha tudnak orbitális faszságokat "tervezni".
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz polonic #56752 üzenetére
Ez mind azért van ilyen "frankón megtervezve", hogy vidd inkább szervizbe, illetve a nagy százalék vigye szervizbe.
A Talisman ehhez képest gyerekjáték, de ott is vannak elcseszett idiótaságok.
Viszont a légszűrőre a rönók nagyon háklisak, én 5000-ként már dobom is ki a régit és cserélem, hátul egy tartóban mindig ott van 2 db pluszban, olajat meg 10-11 ezrenként, üzemanyagszűrőt minden második olajcserénél, tehát 20-22 ezrenként. Hamarosan megy is bele majd a xado luxury drive, a 8 litert pénteken hozták ki, de még van 2700km 10 ezerig. Az a jövő heti 2x német oda-vissza, ami 3200 körül lesz, már aktuális is lesz hétvégén a Lagunában. Talisman-t meg hordjuk kötelezőre a garancia miatt, mint Gombinyó kolléga.
De ott vagyok végig, amíg kicserélnek mindent, engem bizony nem fognak átkúrni, szemét lehúzós banda...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz polonic #56752 üzenetére
Mondjuk, én hülyét is kapnék, vagy már eladtam volna csába az autót, ha egy olyan alapvető és fontos alkatrészt, mint a levegőszúrót, nem tudnám 2 perc alatt cserélni.
Két "patent" (kék nyíl) kinyit, fedélt felhajt, rég szürő ki, új be lecsuk, visszapattint. Ha szükség van rá, akkor esetleg porszívó, de 5000 alatt oda szinte semmi nem kerül, a motor meg rendesen meg is hálálja...ezt is.
Bár észrevettem, ha szűrőt cserélek, főleg márkaváltásnál, akkor 100-200km mire "bekonfigurálja" magát, -nevezzük így- a vezérlő és újból igazi vadállattá válik...Addig is megy rendesen, de lehet érezni, hogy most lett az igazi. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #56786 üzenetére
Mi az, hogy rendes műszaki?
Hogy ott aztán tényleg mindent frankón leellenőriznek és a legapróbb szarságért is megbuktatják?
Akkor ebben az országban nem sok autó közlekedne...
Mégis napról-napra egyre több lesz, főleg ósdi/rossz átlagéletkorra vetítve az autók száma (sajnos), de legnagyobb gond, hogy ezzel együtt még több hülye kerül(t) az utakra, akiknek soha nem adnék jogsit a kezébe!
Amikor én tanultam vezetni, ezeket úgy buktatták meg volna sorban, hogy 10-ből 8 mehetett volna PÁV-ra. De akkoriban azok az oktatók tudták, hogyan kell "tanítani".
Én a 90-es években (főleg a mecseken) versenyeztem is, meg törtem is a ladá(ka)t mikor már a határokat átléptük, de igazából én ott tanultam meg szinte mindent, ami "vezetés", de ettől függetlenül kiváló volt az oktatóm.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Handball94 #56810 üzenetére
Remélem, nem a 110 ezer leinformálható km volt a döntő tényező? Sose azt nézd, mert egy több, mint 300 ezres is röhögve jobb állapotban lehet, ha törődtek vele és főleg pályán futott. Pl, á lá én
Ahogy Robibá is írta, megbízható és hozzáértővel átnézetni, kivinni útra, tesztelni, de nem két percet, ha ezekbe nem megy bele, hagyd ott a francba... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Handball94 #56813 üzenetére
A képek mindig jobban mutatnak, mint a valóság, ráadásul nem is kicsit.
De azért így is látszik, hogy a vezető ülés ki van ülve, karcolva, a gombok kopottak, az ajtóbehúzó is még ezen a rossz minőségű fotókon is. Olyan, mintha az illető nem fért volna be az ajtón, ezért mindig úgy ült be, hogy végigcsúszott a bőrös részen, hogy ezt az öve, vagy valami táska, vagy csak simán a nadrágja, szoknyája csinálta, azt a franc se tudja.
Valamiért ez a 110K nekem nagyon nem valósnak tűnik. Ha meg valós, akkor a gazdája egy "beleszarós" lehetett, aki nem törődött ilyen apróságokkal (sem). Akkor a többi...motor, futómű és a sok sok mindent legalább karbantartotta/ták?
Csak úgy derítheted ki, ha egy ismerős, megbízható valakivel átnézeted és jól leteszteled.
----------Nálam 50-nél, 110-nél meg több, mint 300k-nál is minden olyan, mint az új, de még a motortér is. És akkor pluszba oda tudnám nyomni az orra alá még a szervizkönyvet lepecsételve, hogy max 15 ezrenként ezen mindig cserélve volt minden, számlákkal és képekkel bizonyítva, kb 1.5 millió értékben.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Komolyan, akármilyen hihetetlen az egyik ismerős C3 1.4hdi citroenje is ugyanezt csinálta. Erre valami "citroenesagytröszt" a sok másik fórumról való - ezt meg azt csináld, nézd meg és a többi "ötlet" mellett, ami persze, hogy nem segített, azt mondta:
-Az első, hogy biztos legyen benne, hogy aksi nincs lemerülve, vagy nem gyengébb.
Ezalatt nem azt értette, hogy lassabban, vagy nehezebben forgatta volna meg a dolgokat indításkor, csak annyi, hogy biztos ereje teljében van-e? Végül be sem indult már, csak pörgetett és füstölt.
Éjjel rá tette töltőre (mit veszíthet alapon), erre reggel pöccre indult és azóta is (több hete) jó a gép. Persze, nem az írom, hogy nálad is ez lenne, csak a hibajelenség nagyon hasonló. Talán egy próbát megér.
Az illető szerint ezeknek az autóknak egy egyszerűen lemerült, vagy gyenge/gébb aksi nagyon betud " kavarni" és igaza volt. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #56928 üzenetére
Nálam 17-18 liter volt legutóbb, akkor most nyertem, vagy mi van?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Pár hete, Stuttgart mellett egy kis faluban" sikerült egy Ilyen szettet venni 80 ezerért 110 helyett (ott a boltban volt ennyi az eredeti ár, de szállítással is kb ennyi lenne ebay-ről)szóval, épp akciózás volt.
Persze, azóta már munkába vannak fogva, egy egész napom rá ment, mire kicseréltem elől meg hátul mindent, mert akkor már kicseréltem a lengőkarokat is. A tkm fog külön szilentekkel baszakodni, a lengőkben meg gyárilag benne van mind a három. Mondjuk a bölcső leszerelése nekem új volt és élveztem is, de nagyon sok K anyázás mellett.Féknyikorgás, textar mi? Itt nincs ilyen... Az autó úgy áll meg, mint a szög. A 200 feletti fékút is érezhetően rövidebb lett, nyilván ennyit számít a valódi minőség.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #56964 üzenetére
Bőven megéri ennyivel előbb odaérni nekem. Sőt!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz speedydb23 #56966 üzenetére
Nálam egyszer volt olyan, hogy konkrétan nem hittem benne, hogy eljutok a kútig. Aztán mégis sikerült, nyilván "pár csepp" lehetett már benne, ekkor pontosan 66.7 liter nyomtam bele csordultig, holott (kb-ra megadva) 66 liter a gyári. Ha ez itthon lett volna, benyelem annak, hogy átbaxtak, de ez Svájcban volt egy olyan útszakaszon, ahol még a büdös életben nem jártam és a gps mást mutatott egy kurva elterelés miatt, emiatt volt ez a kis eltévedés, nevezzük így, amiért így alakult ez a helyzet.
Szóval, vegyük úgy, hogy jól számoltál, de akármennyire hihetetlen, nálam 130-nál 5,5 liter a max, valós egyenes úton. De az sem érdekelne, ha 10 litert enne 130-nál, de a fele is elég neki. Emiatt is lett "átírva" a motorvezérlő egyrészt, meg, hogy menjen is, mint egy állat, ha már a rönó direkt elveszi "gyárilag" ezeket a brutális tartalékokat a tulajdonostól, hát kapják be. A legtöbben fosnak tőle, de már sokszor leírtam, a 470 körüli nyomaték 223 lóerővel a bő 230 feletti autókázás lassan 3 éve meg sem kottyant a mai napig az autónak. Én itthon sem megyek 130-cal. 150-nel megyek mindig.És ahogy írtam is. Nekem nem kevés pénz, ha valahova (jóval) előbb érek oda.A fed egy fos. 230-250 között 24 litert ír, amikor meg megtankolok simán kijön 20 alattira. Azt nem is nézem, csak az OBD-t, ha rá van kötve, az legalább pontosan mutatja mindig.
Valóban, én nem kímélem az autót, de hogy ez a rönó imádja, ha rúgva van neki, ahol csak lehet, abban biztos vagyok, különben már rég darabjaira hullott volna szét...motorikusan.
És sokszor csodálkozom, hogy egyesek micsoda hülye motorikus problémákról szoktam írogatni, talán nem kellene erőltetni a tatás vigyázok rád vezetést, hanem gyakrabban adni a pofkájára és akkor nem lesz mi lerakódjon. Gyakori olajcserék és még gyakoribb légszűrő-cserékkel (10k>>5K), plusz az előbb említett jól megküldöm a kicsikét, ez a motor kimegy a világból.
A többi alkatrésze már nem ilyen jó sajnos, konkrétan a futómű egy fos, de hát azt is jól karban lehet tartani, csak kell költeni rá ez nem vitás.Az asszony Talisman-jaba átülve nekem mindig idegen érzésem van, 1.6-os 160 lóerős, de az enyémhez képest lomha és sokkal jobbam szeretem, a lagesz belső terét. Pedig, amikor vettem, akkor úgy volt, hogy az lesz enyém, aztán így alakult, nem jött be, neki meg igen. Azzal hordja a gyerekeket mindenhová, azzal megy dolgozni és mint nő, nem is figyel rá.
A múltkori olajcserénél kint várakoztatták, ő meg elfogadta mikor a nyomatékosan megmondtam neki, hogy legyen ott bent és figyelje. Hát nem B+! Csak remélni tudom, hogy tényleg le is lett cserélve. 2 napja úgy alakult, hogy én vezettem, ahova nyúltam ott pipere faszságok tömkelege. Otthon rendmániás, de az autó az kész kupleráj...De a lényeg, hogy a lagesz más, a talisman futóműve viszont mérföldekkel komfortosabb, mint az ez az elbaxott kemény egyáltalán nem magyar utakra való laguna futómű. Na jól eltértem itt az egésztől...lépek is -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #56972 üzenetére
Azok csak kötőszók nálam ...
Oké, majd moderálom magam a jövőben, ha tudom.
Ha meg van benne olyan, ami kiveri k....ra a biztosítékot, akkor töröld ki.Egyébként meg, nem tudom, hogy itt is tag-e az illető, de a fészbukos laguna topikra most került fel egy videó és hát ez HANG nagyon nem hallatszik "olcsónak", már aki megtudja nézni.Nem tudom, Fb-ről, hogy lehet videót lementeni, de ezt hallani kellene másnak is, aki nem tudja megnézni.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz polonic #56982 üzenetére
A 40K fele is már egy vicc, max 10 ezrenként cseréld. A légszűrőt (ha teheted) még előbb. Nekem a, mann vált be a legjobban, a csomagtartóban van vagy 4-5 db biztos. 2x német - magyar oda vissza út (kb 5500km) után én azt simán kicserélem. És bizony láthatóan sokat "fogott".
A lánccal meg ne törődj, ha annak baja lesz, csattogni fog (hallottam már másik rönónál, durva hangja van). Akkor kell megnézetni. Az enyémbe 350 az ismerős lagunájába mindjárt 500 ezer lesz. Lánc, váltó és kéttömegű még mindig a gyári, nála és nálam is. Mondjuk, biztosan sokat számít, hopgy sokat pályázik mind a két autó, meg vezetési stílus is, de nem spóroltak ezekkel az alkatrészekkel.A kérdés az, hogy az előző gazdája betartotta ezt a intervallumot? Mert, ha igen, az már gond...lehet (esetleg) valamikor.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz polonic #56987 üzenetére
Az csattog egyfolytában, legalábbis, amit én hallottam.
Egyszerűen 10K felett az olaj elveszti (még legjobb is) azt kenést, amit (még) az elején, de max 10 ezreig biztosít.
Az elf-nél én már 5000 után hallottam, hogy a motor nem olyan, ronda dízel hang, gyengébb, több rezonancia meg ilyenek. Én megőrülök ezektől. Ha viszont egy Renault motor képes úgy járni, hogy bent ülve már-már benzinesnek érezhető, jobb a nyomaték is, nem is kicsit, akkor azt az olajat fogom használni és addig, amíg az bírja. Ilyen pl a top tec 4400, vagy motul, de már itt vannak a xado luxury drive-ok is. Most majd ezt fogom kipróbálni.
Nem azért drágább, pl jelen estben az elf-nél ezek az olajok, mert a motul-nál a marketinges kitalálta, hanem mert valóban tudják is azt, amit ígérnek.
De kipróbálom majd én is az Enesos-t meg a valvoline-t is. ...valamikor. De azt is beszéltük, hogy az elf is jó lehet, ha az autó "nincs rúgva" nagyon. Én meg írtam, hogy bizony ezeket rugdosni kell és elég gyakran, mert akkor nem sok bajuk lesz, viszont akkor kell a jobb olaj is.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Steven #56997 üzenetére
Igen, de Németországban pályán, ott meg nincs limit. Mi ebben gond?
:-)
Dehogynem éri meg, pont ezt írtam, annyiért te is küldenéd neki, ami a csövön kifér.Itthon (szintén pályán) meg 150, 154-nél lő ki/be a trafi, szóval ezzel sincs gond. Vagy igen?
Az egész hozzászólásod nem vágom...:-)[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz diablo1984 #57000 üzenetére
Sok újat mondtál! Jah nem.
Mégis miből gondoltad, hogy egy pl, 110-re korlátozott táblánál is 200 felett mennék?
Nem tudom mennyit jársz arra, de ilyen korlátozásoknál 90%-ban azonnal a vezető pofájába landolna egy piros fény, mert rögtön ott áll az automatikusan kiállított trafipax. Aki nem lassít, fizet. Nem kelll emiatt zsaruknak dekkolni a pálya szélén, mint itthon.
Ha azok pályára mennek, ott már komoly dolog van.
Egyébként meg, amerre én járok, ott lehet nyomni szinte végi, ami kifér. És még így is hányszor van, hogy 200 felett győzők kimenni a külsőbe, mert már messziről villognak az igazi rakéták, amik legtöbbször tuning Audi R7-sek. Rengeteg van belőlük és 330 körül száguldoznak...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #57062 üzenetére
Megszólalt benne minden csapágy ami csak megszólalhatott
De ez meg, hogy lehet? A tiedbe nincs ez xado VT? A lagesz most nálunk is kint áll, mert a garázs tele van tegnap szállított új bútorokkal és csak a talisman fér be és inkább az legyen alapból meleg a kislányoknak, szóval tegnap is és ma is úgy indult, mintha nyár lenne, ráadásul tök kussban jár. Fél perc után én már indulok is...Amíg nem volt benne a VT, nevezzük úgy...már enyhébb hidegekben én is hallottam az okádé dízel hangot, de az szinte majdnem teljesen megszűnt létezni.... Viszont nekem annyira bejött a MOTUL+VT páros, hogy inkább ugyanolyanra cseréltem most is. A 2X4 liter xado luxury drive-okat megy egyelőre feltettem a polcra. Ezzel a vadállattal meg most vigyázni kell, óvatosan kell odalépni neki még 4-ben is, mert rögtön a képembe nyomja a csúszós ábrát, bár én élvezem. Pécsen az egész úttakarítás felér egy nagy büdös lóf...izé citrommal.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Felteszem itt is ezt a kérdést, mert érdemben nem kaptam rá választ. Úgy döntöttem, hogy 17-es felniket felteszek rá nyárra és most lenne is szinte félárban 4 db.
Ami a gondom, hogy gyárilag az ET47, viszont ez 40.
Tehát pontosan a kinézett felni:
J7 ET40 17-es és 215/55 R17 gumikat vennék rá, ahogy az ajtón is mutatja a matrica, talán ez még komfortban elmenne...
Vagyis nem az érdekel, hogy 7mm-rel kijjebb lennének a gumik, mert ezt tudom, hanem, hogy ez feltehető-e a lageszre, vagyis, hogy még befér-e az elmegy kategóriába, vagy esetleg még előbb szarrá megy valami az amúgy is gyárilag elég gyenge futóművén?
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs