-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #89309696 #62229 üzenetére
(#62228) Gombinyó
Köszi..
---------------Nos igen, jól látod, nekem nem valók a kis(ebb) autók, sőt soha nem is szerettem, ami legalább nem volt 4.5 méter közelében. Jó sok tesztvezetés után esett végül erre a választás, az viszont biztos, hogy akkor nem derült ki számomra, hogy ennyire alul kormányzott, sőt semennyire nem vettem észre, ezek szerint ez csak gyorsban jön elő és főleg szerpentinen...
És be is tud libbenni a határon, ráadásul az orrát is tolja. A lageszt meg mintha sínem húznák, de hát az egy nagyon keményre hangolt futómű, ami legnagyobbakat is elveri lazán kanyarokban. Hát a volvo nem oda készült. Ez lágyan és már-már süketségi csendben suhan, mint valami pille könnyű vitorlázó. A fokozatot is abból tudom, hogy vált, vagy hányasban van épp, ha ránézek a kijelző(k)re, ami egyébként egyszer már lefagyott. Épp a rugózást állítottam (volna), erre hiába nyomom semmire nem reagál, kb 20 sec és visszaváltott a főképernyőre. Azéittanyáztamegyet! Ennyi pénzért B+! Az utóbbit frissítéssel biztos korrigálják, az előbbit meg szokni lehet csak, illetve hanyagolni kanyargós utakon a megszokott lagesz féle gyors vezetést...
A többi mind frankó egyelőre nekem eddig... Részemről volvooff lezárva itt.-------------------
Mycso köszi a tippet, már készül a szerszám
______Jól látom, hogy Dorothy kolléga törölve lett? Miért?
[link][ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #89309696 #62253 üzenetére
Jah, ok. Azt a nem tudtam. Azt 250 km/h képet kerestem és hirtelen eszembe jutott, hogy említetted erre a "a boltba mentél", (gondoltam erre biztosan gyorsan meglesz) ezért beírtam és így is lett, rögtön ki is dobta, na akkor csodálkoztam, hogy hova tűntél...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #62266 üzenetére
Épp nem olyan régen írtam, hogy amióta nem járok ki és itthon tankolok szinte, már a xado ellenére is legszívesebben leköpném néha, olyan morgós, hangos a motor. Az üzemanyag, egyszerűen szar Srácok ez a legfőbb gondja! Ezek a dízelek nagyon haklisak rá. Aki közelebb van az osztrák határhoz, tankoljon 3-4-szer csak ott, magyar fost felejtse el, elég simát is, aztán döbbenjen...Viszont azt sem győzőm elégszer leírni, hogy ezeket hetente minimum 2-szer mg kell küldeni legalább 100-150 km pályán.
Város és magyar üzemanyag konkrétan gyilok ezeknek a motoroknak. A spuritól az enyém rosszabb lett, nem is használtam 4-5 alkalomnál tovább. De az is biztos, hogy az 1.5 és a 2.0dci-k totálisan másképp viselkednek szinte mindenben...
Meg azt is észrevettem az utolsó hónapokban, hogy minimum 2 literrel többet is zabál, mondjuk nagyon nem érdekelt eddig sem ez a része, ha nem pályán vagyok, akkor fél alatt én már tele lököm, de mostanában nagyon sűrűn járkáltam vele a kutakra és ez szinte csak város, heti kétszer muszájból pályára mentem vele, ami kb 300km. Az nem sok, de ott is láttam, hogy többet zabál, mint amit megszoktam "nyugaton"...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #32577792 #62263 üzenetére
Azért a xado-nak, ha most ment bele először, kell simán 1000 km (amit pályán lenne a legjobb megcsinálni), de inkább több szerintem, mire "beépül", de ez rá is van írva a dobozára...Ha azonnali, vagy gyors hallható(bb) csendességet szeretnél, akkor tölts bele verylube turbo-t 2 flaskával...
-------------------A slick 50-et, fél éve előttem töltötte bele az ismerős egy dízel opel astra-ba (2011), na annak olyan fasza kattogós járása volt 350 ezer után, hogy rossz volt hallgatni. Hát ez a slick nem tudom mit csinált vele, de olyan kussba lett a motor 2 perc járás után, hogy nem akartam elhinni. Mivel megoszlóak a vélemények róla, én nem próbáltam ki, meg nem is akartam már a xado mellett kísérletezgetni, de a srác azóta ment vele 50 ezret és azt mondta a motorját erősebbnek is érzi, ráadásul a csendesség és a jóval finomabb járás is megmaradt.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz polonic #62273 üzenetére
Annyira megoszlóak a vélemények az üzemanyagokról, hogy én már nem is olvasom. Faxbukon írja a srác, hogy tankolt shell-t és nem érezte azt a gyorsulást, amit eddig, ráadásul gyorsításkor egy jó nagy kormot is okádott a kipufogó. A másik hasonlót írt MOL-ról, mármint, hogy nem érzi a "löketet". Ha viszont kormolt is, ott valami más gebasz (is) lesz. Emiatt újra visszatérnek és tankolják az OMW-t. Aztán írtam oda, hogy nálam meg pontosan (a magyar) OMW premiuma, amire egyébként sztrádaszerte egyre többen panaszkodnak, az egyik legnagyobb ganélé!
------------Ungawa fórumtárs is xado csere és mol/shell ég és föld különbséget várt azonnal szinte. Hát ez nem így megy, egyrészt az olajnak be kell épülni, ami a gyár szerint 1000km legalább, de én szerintem van az két ezer is, mikor brutál lágy járása lesz a dízelnek, akkor már le is cserélhető akár másik olajra, mert a revitalizálás megtörtént. A váltakozó üzemanyagokra meg a számítógép is mindig reagál, és utánaállít. Emiatt lenne jó, ha kutakon mindig ugyanaz a minőség lenne, de ez olyan balanszos és ingadozó kutanként, hogy itt megint előjön a morgós, csattogós dízelplus hang, nevezzük így. Viszont én azt vettem észre, hogy shell-nél nagyon stabil a "minőség", mol-nál már szokott lenni eltérés, de emiatt próbálj meg úgy tankolni, hogy mindig arra a kútra járj.
Szerencsére a volvo-nál nem kell ezzel törődnöm, sima shell v power-t rakok bele, oszt jóvan. Egyszerűen bent nincs hang, ami kintről beszűrődhetne, kint is fülelni kell, hogy halljad motor járását, pedig ez is "csak" egy kétliteres négyhengeres motor. Csak épp 320 valamennyi lóerővel, de a belteret azt valami brutál mód leszigetelték. Engem egyvalami idegesít, a majd 14 literes fogyasztás (ez inkább város egyelőre), ma kérdeztem rá, volvoék szerint, ez fokozatosan csökkenni fog pár ezer km után, bár az is igaz, hogy szeretek meglépni pirosnál, élvezem a csendes suhanást....sajnos, rezonancia, meg műanyagok zörgése itt ismeretlen fogalom...de ez akkor is soknak tűnik nekem egyelőre. Majd elválik...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz shifty! #62274 üzenetére
Az elf egyik legnagyobb baja, 3000-4000 km után lehet ki...ni és cserélni újra. Ha meg nagy terhelésnek van kitéve, akkor még előbb.
Persze, aki keveset jár vele, annak simán ez ajánlott, felesleges elit xado-val, vagy motul-lal etc ...olajokkal etetni, de max 5000 után cserélni illik. Egyszerűen lehet hallania motorhangján, hogy az olajnak annyi, kenése közelébe nem lehet, mint új korában.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Én újakat (full fém, ami örökös elvileg) rendeltem bele, a régieket kivágtam a szemétbe. Az ajtó kárpit leszedése 4 csavar fogja, egy a behúzó kar mögött, ezt le kell pattintani, ha még soha nem volt már most kezd el feszegetni és leszedni, ha cserére kerül a sor, mert hallottam olyat, hogy elrepedt, egy a kilincsnél, kettő meg a kárpit oldalán és alján. Aztán a kárpitot kell kipattintani.
Ennek addig neki se állj, míg a patentokból nem lesz ott melletted pluszban. Nálam az egyik ajtónál 1, a másiknál 3 is eltört. 6, vagy 8 db fogja, pontosan nem emlékszem. Ha a kárpit kipattant mindenhol, utána meg kell ott tartani kibújtatni a kilincset és leszedni ablakemelő csatit. Aztán agyári fehérhabszigetelést ami lfszt nem ér, most bizony meg kell vágni, hogy be tudj nyúlni a határolóhoz. Én ezt is kivágtam a kukába és ha már ide került a sor szépen kibéleltem az egészet dynamat cuccal, a különbség kb ég és föld lett. Egyrészt szebb hangzás, másrészt sokkal jobb hangszigetelés a külvilágtól, és persze az ajtó felől soha többet nem jön rezonancia.
A határolót két tízes csavar fogja az ajtóban, plusz valami nagyobb torx a kasznin, kiszedni és betenni az újat, kb 10 perc. De a fém határolót mielőtt cseréled, előtte az éleket be kell csiszolni, utána letisztítani, majd vastagon bekenni, pl ezzel a CRC10672 zsírral, én ennél jobb cuccal még nem találkoztam. Még az is lehet, hogy a mostani kattogásodat is megszünteti, ha rendesen beeszi magát, kell neki pár nap. A fém határoló jóval erősebb, mint a másik.
Azért kell becsiszolni és jól bekenni csere előtt, mert ha szárazon berakod, a kasznin lévő felfogatás még azt is benyomhatja, mire elsőre megmozdítod az ajtót. Plusz már valamennyire be is kopott így, aminek szintén idő kell. Egy jó hét is akár, de basszus utána ez lesz a világ egyik legsimábban, csentben és persze a határokkal nyíló ajtaja, amit többet a büdös életbe nem kell szétszedni emiatt.Szóval, határolót cserélni, semmi, gyerekjáték, de oda eljutni, majd visszaszerelni mindent, bár az már könnyebb, na az egy szopás...Visszaszerelésnél a kapcsoló csatikat fújd meg/ki wd 40-nel összedugás előtt, határolót semmi esetre ne érje wd 40 permet. Remélem ezzel a kis szösszenettel, tudtam segíteni. Az ajtó határoló, mint általában a legtöbb cucc sajnos, ez is egy elképesztően gagyi cucc a renault részéról és főleg nem való egy új korában 10 millió (2008),inflációval, akár lehet ez már 15 milliós autóba! Vagyis eleve fémet kellett volna gyárilag belerakni. Ócskább autókban évtizedeken át bírják a határolók, a laguna-ban meg max 5 év és kibírhatatlan lesz a kattogása. Nonszensz...
És akkor pár kép...Annak a CRC zsírnak pedig alap, hogy ott kell lennie valahol az autóban...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #62320 üzenetére
Nyilván a menetszél generálja. De adok egy tippet...
Hasonló volt nálam is, én is onnét hallottam, mire megtaláltam a hibát, addigra őrületbe kergetett már...
A külső kilincs mögött lévő ovális kis négyzet, vagy mi a tkm a neve, na az kezdett el 70 körül ilyen hangot adni, végül már vezették az autót és én hallgatóztam (mert nálam jobb oldalt kezdte), de végül kiderült, hogy mindegyik mögé bejutott annyi levegő, hogy ezt a hangot generálja.
És igen, legfőképp ott lehetett hallani az övtartónál. Már azt is lebontottam, kibéleltem meg minden, utána teszt, csinálja.
Aztán egyszer mérgemben beb...tam az ajtót és hasonló hangot hallottam, elkezdtem fülelni, hogy csak nem ez?
Leragasztottam külső fóliával, csinálja, utána mind a négyet, még mindig hallottam, de már nem olyan volt, akkor tudtam, hogy itt lesz a kutya elásva, tehát nagyon rá kell nyomni, szinte körömmel körbe rányomkodni a ragasztást, hogy még véletlenül se kerüljön be levegő. Na akkor megszűnt. Mivel az autó fekete, a ragasztó is az, meg kilincs mögött nem is látszik, ezért lényegtelen, hogy ott mi van, de a zaj megszűnt. És ez a lényeg...Egyébként nem volt még olyan autóm, ahol ennyire nehéz volt lokalizálni egy zajforrást, mint a lagesz 3.
Olyan helyekre verődik a zaj, hogy az nonszensz. Ha erre fordítom a fejem, ott hallom, ha arra, akkor amott.Cöhh
Mindenesetre ellenőrizd, mert ez nagyon hasonló HIBA nálad...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Mi hidegben cseréltük 1 éve, tehát biztos van abban valami, amit Forceberg kolléga írt. Mármint olyan hideg, hogy nyitva volt a garázs, az autóban meg meleg és ez a kettő lehet, hogy nagyon nem tetszett patentoknak.
De simán az is lehet, hogy több, mint 8 év után már totálisan össze voltak gyógyulva. Vagy így együtt az egész miatt.
Mindegy filléres tétel ez a patent...
Az Index lagesz fórumán olvastam, hogy valaki cserélt és törtek, emiatt aztán nekem is első dolgom volt a határoló mellett patentokat rendelni csere előtt. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz sesomaru1989 #62342 üzenetére
Eddig azt hittem fehér holló voltam ezzel a őrületbe kergető hibával...Erre a végén kiderül, hogy jó sokan vagyunk, vagy lehetünk a világon evvel, csak épp sok ember, vagy letojja,vagy nincs denevér fülük.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #62346 üzenetére
Ja ezt láttam (alapvideó ), sőt be is volt oda tolva, feszítve nekem egy hangszigetelő cucc, gondoltam két legyet egycsapásra alapon...se csendesebb nem lett és tovább zörgött, vagyis semmit nem ért. Kiszedtem, mérgemben egy jó nagyot ráb...tam a navi felett... Erre elhallgatott, de hogy mitől, azt ne kérdezd.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz sesomaru1989 #62360 üzenetére
Ismerős a szitu...Dőlt betűs én, válasz a páromtól.
Hallod ezt hülye zajt? Nem!
És azt? Nem!
Faxa...Te szerintem ezeket bebeszéled magadnak! Kapcsold be zenét és majd nem hallod!
Nagy sóhaj és ráhagytam...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Igaz ugyan, hogy a Volvo után átszállni a lageszba és hallani az a hangzavart, vagy nem is tudom, hogy jellemezzem az elég durva, de ettől függetlenül szerintem valahol bejut a motortérből a hang, ami miatt én ezt hangosabbnak hallom, mert kint ugyanolyan simán jár, mint eddig.
Mert, ha falével bejutott 9 év után, akkor valahol a hangszigetelés sem olyan, mint kellenre...
A kérdés tehát, hol kellene ellenőrizni, illetve kitömködni, ahol beszűrődhet a motortérből hang, hogy elkussoljon. Mert az biztos, hogy itt valami nagyon apró valami keletkezett valahol, de az épp elég...
Persze hiába hallgatózók, előrehajolva már vagy csendesebb, vagy másképp hallatszik, de hol máshol a legjobban, mint amikor simán csak vezetnék fejmagasságban... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Xantomas #62490 üzenetére
Laguna 3 2.0dci, amióta kihoztam a kereskedésből - és az jó rég volt-, leállítás után, vagy 20 másodpercig cuppog magában, mint egy kiéhezett ringyó! De amiket hallottam, szinte mindegyik így tett.
Egyszer, ha olyan érkezésem lesz meg időm persze, meg szerelési kedv etc....akkor, e videó alapján lehet, hogy én megcsinálom, de nekem ezzel sem volt gondom soha, az tuti, hogy a sok pálya km a legjobb tisztító IS, amit ezekkel a dci-kel csinálni lehet...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Pécsi Renault márkaszarviz, egy története a sok közül...
Az intercooler csövem szállt el, hát elmentem megrendelni. Elém rak az ember egy robbantott rajzot a motoromról és közli, hogy mutassam meg, melyik az a cső pontosan, mert akkor azt rendeli meg! De legyek pontos, mert a csövek 50 és 100 ezer forint közötti áron mozognak és ha rosszat rendeltetek, akkor is ki kell fizetni, mert nem tudja visszaküldeni.
Mondtam neki, hogy mivel nem vagyok autószerelő, ezért azt sem tudom, hogy melyik a rajz alja és melyik a teteje, így valószínűleg nem jó csőre mutatnék rá.
Mire közöltem vele, hogy lesszives beállni a kocsimmal és megnézni ő maga és berendelni. Erre közölte, hogy ez legalább 10 percig fog tartani és ennyi idejük legközelebb egy hét múlva lesz, mert nagyon elfoglaltak, tehát ad egy időpontot. Majd megsértődött, amikor mondtam, hogy innen látok 1 szerelőt aki dolgozik, 3-at aki a fa..át vakarja és 2 üres akna volt a szerelőtérben.
Majd közölte, hogy a látszat csal és adott egy időpontot! Senkinek nem javaslom a Pécsi Renault Nyitrai-t, nagyon messzire kerüljétek el és másoktól is ilyen sztorikat hallok róluk.... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Na, erre mondjon valaki valami okosat. Ma Lagunáztam, azt vettem észre, hogy alapjáraton valami, nem tudom hogy leírni, szóval szerintem beremegtet valahol valamit, emiatt egy kisebb mélyebb hang is társul az alapjárathoz.
Amit normál esetben talán fel sem tűnne, de amint rálépek a fékre, ez eltűnik, tehát csak elektromos kézifék és állóhelyzetben tapasztalni, ha nem is engedem ki ás úgy rálépek, akkor is megszűnik..
Én nem is tudom, hogy ez idáig volt-e, átülve a másikból, mintha valami elcseszett traktorba ülnék...
Szóval ha rálépek még pluszban fékre, akkor miért lesz sima/simább? Omg ezek az alapjárati rezonanciák...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Mágus2 #62602 üzenetére
Tegnap este csináltam róla egy kis vidit, közben párommal beszéltem, emiatt zenével elnyomtam ezt a diskurzust, de nem is ez a lényeg. Szóval így néz ki, és megmondom őszintén a vékony telefont alig bírtam oda betolni, meg próbáltam a másik oldalról is videózni. Nem tudom, hogy befér-e a kezem, egyelőre nem úgy néz ki...
Ha egyáltalán látszik itt a videón az a cső, akkor melyik az pontosan?[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Az éleket csiszold meg mint a képen a zöld jelölés mindkét oldalon, ha végig húzod az ujjad rajta úgy is érzed, de ne reszelővel, hanem, pl 200-as csiszolópapírral szépen simára lehet csiszolni a durva éleket, kb 5 perc az egész, de ne erőből csináld, hanem finoman..., utána jól letisztítod majd bő zsírral megkenni, ahogy a képen is bejelöltem
A többit úgyis elintézi az ajtónyílás-csukás, de ennyivel is előrébb leszel, mert elsőre eléggé ilyen reszelős és nehézkes is lesz a nyitás-csukás, de ahogy bekopik + a zsír. Élvezet lesz nyitogatni az ajtót![ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Szerintetek mitől, mitől lehet ilyen kicseszett érdes hangja a motornak, ami ennyire beszurodik az utastérbe, ha nagyobb gázt adok, ha sokat jarkalok vele, akkor csökken, de nem hinném hogy ez ilyen volt. Sőt tuti nem...
Ennyire xar minőség lehet a dízel, vagy olyan mintha gané olaj lenne benne... Már nem is tudomNem is tudom leírni, de nagyon idegesítő. Várok pár ötletet... Amióta nincs használva pályán egy traktorabb hangja van, de mitől.? A Volvo egy dolog hogy csendes... De akkor is gáz ez a hang. Nem vágom mi nem tetszik neki...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #62646 üzenetére
Én nem tudom, de valami xar a hangja az autónak, ahhoz képest, hogy milyen volt.
-------------Más:
Ráadásul én ilyet a büdös életben nem láttam, szóval mi ez a check anti pollution system?
Pályán 130 körül léptem a gázra, amikor az arcomba nyomta. Mivel a diag-ot eladtam, csak elm kütyüm van, ott a car scanner P0409 hibakódot írt. Ezt pályán félreállva nem tudtam törölni, de hazaérve igen, vagy el is tűnt volna ezt nem tudom, de azóta nincs, szóval EGR hibát ír erre a kódra.
Most nincs semmi, megy mint a barom, talán amíg a hiba kint volt nem úgy ment, de lehet csak bebeszéltem magamnak, de furcsa az egész....
A motorhang meg már nem tudom mi a normális, pontosan 1500-2000 között van ez az érdesebb hang, mintha nem lenne kenés, pedig ugye van, nem is tudom jellemezni...Szóval a hang miatt meg egyszerűen nincs kedvem beleülni sem, egyelőre idő hiányában nem tudom elvinni sehova diagra, addig is van valakinek valami ötlet? Mit tudok én ellenőrizni addig?[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #62657 üzenetére
Megnéztem ma, de én így laikus szemmel xart se látok. Az erősebb hang is főleg ahideg motorból jön.
De ettől függetlenül, szerintem én valami rettenet gány üzemanyagot tankoltam legutóbb a mol-on.
Reggeli indítás, autó direkt kint áll, 1-2 fok, pöcc-röff ahogy mindig is, de az egész hangos, ahogy jár.
Elmentem venni injektor tisztítót, vynn"s 3 deci, utána omw, igen omw, előtte beleönt majd tankol sima dízel...
Pályára ki, de érzem, hogy nincs az a gyomros gyorsulás, vagy már bebeszélem magamnak, mindenesetre az autó megy, de 200 körül a szélzaj miatt motorhang sincs. Visszaveszek 3000 ezres fordulatra, de ilyenkor még még mindig 170 körül megyek.
Természetesen üzemi hőmérsékleten, meg ahogy az olaj is jobb lesz, az autó is tűrhető állapotba kerül.
Jah, azt nem írtam, hogy most a gyárilag ajánlott elf sxr-t 5w40 került bele, mert minek xado, ha nem járok vele.
Hát eltudom képzelni azt is, hogy az elf már hidegben is ennyivel ganébb. Vettem vele verylube turbo-t Egyelőre nem érzem a hatását. Vagy vegyek 1 liternyit még?
Kb 80km után mintha lenne valami változás pozitív irányba, néha nagyon megtud lódulni, de amikor várom, akkor meg nem olyan, ettől függetlenül csak km órából érzem és látom, hogy nagyon megindult mégis.
Áááá én már nem értek semmit, de azt tudom és biztosan, hogy városban, itthoni üzemanyagokkal gyilok ennek a motornak és havi 400-500km autópálya sem elég.
A premiumnak nevezett, hazudott itthoni ganék, főleg mol, ami eddig tetszett neki, ott valami nagyon nem stimmel mostanában.
Ha lesz időm majd, ami nagyon nincs, természetesen megy majd diagra valahova... Bár, mint írtam az injektor tisztító és a sima dízel, ha már csak az lesz benne, majd kiderül mit alkotnak, eddig ha pici is, de van valami változás, ahogy írtam és ez nem placebo, mert én aztán mindent hallok, memorizálok. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #62660 üzenetére
Az egyetlen gondom ezzel, hogy egyelőre nincs annyi hely garázsban, hogy ennek most nekiálljak, 0 fokba meg biztos nem állok neki szerelgetni. Másik olajhoz is kellene a garázs...
Azt viszont elfelejtettem írni, hogy bármilyen durva gyorsításra és most bőven volt ilyen, semmi hiba nem jött.
Persze ez nem jelent semmit.
Egyébként hányszor kellene még venni és az injektor tisztító használni?
Kár, hogy most nem 20 fok körül van, lekapnám azt az egr-t, ma ráérnék erre... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Savanya #62664 üzenetére
Én már nem tudom, de az biztos, hogy csattog rendesen, ahogy írod is, főleg most hidegben, ha meg 1500 fölé nyomom menet közben, akkor jön az az érdes hang (is), míg be nem melegszik, de akkor sem tűnik el teljesen.
Liqui moly 4400-zat, vagy motul-t fogok majd belerakni, azokat is imádta, vagy amit Robi mondott, az FE-t.
Az előbbi kettőből van 2-2 literem bontatlanul, tehát még 5 liter kell hozzá, csak emiatt xado-ra most nem áldozok 35 ezer körül... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
És akkor télre melyik olaj lenne a legjobb a lageszba, függetlenül a gyári ajánlásoktól?
Kérdezem ezt úgy, hogy ugye már nem pályázok vele, 1 hónapban, talán 1000km pálya és város ha kerül bele havonta, vagy annyi sem.
Az biztos, ez a 2.0dci pályára való a leginkább, ezek után biztosan mondom, hogy bármi hiba csak amiatt van/lehet, mert koszos városi autózgatás és az itthoni üzemanyag gyilok neki sajnos.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest