- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
A kerámia szerencsére győzött a karcok felett, illetve eltüntethető volt szinte minden, csak a kilincsen maradt egy nagyon pici, de az szinte nem is látszik, csak közelről. Kárszakértő ma reggel kint volt, természetesen addig nem nyúltam hozzá. Kiírta fényezésre meg ilyenek.
Ezek után kérem, hogy kápé utalják el a felvett kárt, amire látatlanban, kb 80-90 ezret mondat, mert hogy a Laguna fényezése nem éppen olcsó.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #57933 üzenetére
Te sem vagy tisztában, hogy működik ez manapság :-)
Tehát, van amikor szakszervizben javíttatom, azok megcsináljak (most csak mondok egy árat) kb 200 ezerért, biztosító fizet.
Vagy megcsinálja Józsi a fényező szomszédban, elküldi a számlát, biztosító fizet.
Vagy kérek a kár szakértői felmérés, fotózás, papírok kitöltése, vagyis a megtörtént hivatalos kárfelmérés után, számla nélküli kifizetést magánbankszámlára, ez nyilván kevesebb, mint amit a renault kiszámlázna, vagy bárki más, de van egy programjuk, ami alapján kikalkulálják, ezt is elmondta a kárszakértő. Erre mondott kb 80 ezret.
Mivel az autón semmit nem kell csinálni, a kilincset meg majd kicserélem már ha nagyon zavar, de mint írtam szinte nem is látni) ezt az opciót választom.
A tükröt fogom megnézetni a Renault-nál, hogy nem-e kapott akkkorát, ami miatt baja lenne majd, de ezt is elmondta, hogy akkor plusz kárként felveszik, jóváírják.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #57933 üzenetére
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #57944 üzenetére
Mi az, hogy lehetnék szűk markúbb? Ez nem normális kijelentés... Teljesen független ez attól, hogy kitudtam úgy polírozni, hogy lényegében szinte eltűnt róla 99%-ban minden, ettől függetlenül ebben az állapotban, ahogy ide kiraktam képekkel és, ahogy a biztosító lefényképezte, ugyanúgy bevihettem volna a rönóhóz és ők biztos elkértek volna 200 ezer feletti összeget minimum!
Komolyan, engem ért kár, nekem kellett emiatt elbaxnom erre két napot, nekem az elég sok pénz kiesés volt. És mivel én vagyok a tulaj nem küldhettem a feleségemet intézkedni. És még a tükröt is meg kell majd nézetnem.Azt sem értem, hogy egyáltalán minek koptatom erre a bill-t, de azt is leírtam, hogy cetlim sem lett volna, ha nincs bekamerázva szinte minden. De tegyük fel tényleg, valóban jó szándékú volt. Lapozzunk...
A biztosítónál meg nincs olyan, hogy szűkmarkúbb, ha hibáztál a bonus malus valamennyit ugrik vissza.------------
(#57948) ungawaIgen azt is meg kell nézetnem. Jól látod.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #58065 üzenetére
Itt egy ellenvélemény:
Ha felteszed a Laufikát, mész vele vagy 50km-t, ebben van esős, pálya nagy sebességgel, kanyargós utak, , erős fékezés, komfort érzet? az el...ott magyar utakon etc... megjegyez...
Majd utána, Dunlop Bluresponse, Good Year EfficientGrip, Bridgestone t001 evo és még a hankook ventus prime-ot próbáltuk, akkor kb ezt fogod a Laufenn-nel és a hankook-kal csinálni:Vagyis, valami elkepesztő, hogy mennyivel másabb, jobb és biztonságosabb, csendesebb a három nagy gumijával utazni, akik ezek szerint nemcsak a nevükben azok. .Nem mellesleg a tapadás érzet valami brutálisan jobb ezekkel a gumikkal, érződik valóban, hogy minőségi anyagok. A ventus prime csalódás. Firestone-ról írták még, hogy elég frankók...de csak ezeket tudtuk kipróbálni.
--------------
(#58088) UHHH
5 éves gumi már öreg gumi,Uh, ezt nagyon ne terjeszd! O_o
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz polonic #58074 üzenetére
Direkt kipróbáltam a Talisman-ban. És nálam is leállította kb 600 méter után az első piros lámpánál, hozzáteszem, az elinduláskor 21 fok volt a kinti hőmérséklet, tehát ez lehet a magyarázat. Télen, hidegebb időben ilyen nem volt, meg amúgy is ki van kapcsolva ez a baromság.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #32577792 #58115 üzenetére
Jó biztos úgy van, a dunlop sem csinál mindig frankó gumikat, szóval azt nem tudom, mennyire volt hangos, de nyilván én is kivágtam volna a francba, ha túl üvölti a hifit, én a Bluresponse-ól írtam, márpedig az valami fantasztikus.
----------
(#58114) forcebergAzt sem ismerem, ezeket tudtuk kipróbálni, mert a haver elég komoly gumis cégnél "fővalami" és amolyan ingyen tesztgumiként szállították neki a gyártók.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #32577792 #58121 üzenetére
Egyébként elárulod milyen méretről van szó?
Mi 215/55 R16-os méretű gumikat tesztelgettünk, ha lehet ezt annak nevezni. Inkább amolyan amatőr véleménynyilvánítás volt a részemről, mivel egymás után tudtuk próbálni, szinte ráment a napunk, ezért a memóriánkban elég jól beleégett a már használt gumi.
Volt amelyik (pl GY Efficentgrip) már a műhelyből kifelé jövet komfortban odabaszott, annyira jól elnyelte az út xarságait, mint a többi. A laguna-nak meg hatványozottan jót tesz a lelkének és érvényes bármilyen olyan gumira, ami csak egy kicsit is segít kisimítania magyar "frankó" utakat, ha már ilyen elcseszett xar kemény futóműve is van.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #58134 üzenetére
Ha tul jo a feked meg a gumid, majd megtolnak!
Mennyire igaz ez is.
2 napja nyomtam egy satu közelit, mert előttem is hirtelen fékeztek, mint a szög úgy állt meg az autó, az utánam lévő bmw-és már szenvedett a megállással, láttam a tükörben, de azért frankón fogta a betont az is, viszont abba egy (újnak számító) mercis már beledurrant egy utolsó félrekapott kormánnyal, de szerencsére a bömös alig mozdult, viszont a merci-nél már amit a tükörben láttam, mert a másik sávba átcsúszott a fél eleje, ott rögtön lett millió körüli kár.
Nagyon hiányzott volna még, hogy elintézzék a lagesz seggét. A péntek délután 2-4 óra között Pécsett egy kicseszett diliház, de gondolom máshol is.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Szerintetek ez a súly normális?
Kéttömegű és teljes kuplungszett csak 2 kiló lenne? Hámiatkmböl vannak ezek papírból?Úgy döntöttem, hogy 450 ezer km után (bár nincs semmi erre utaló jel, de jött egy kis mellékes) kicseréltetem ennyi km után az egész hóbelevancot, de ez a tömeg kissé furcsa... gondolom csak elírás lehet...
------------
A múltkori gumi témára visszatérve: AA minősítésű NOKIAN rakattam fel, de pár hónap és több, mint 20 ezer után sajnos brutál elkezdtek kopni. 200 feletti folyamatos autókázás a német pályán és leállva megérintve a gumikat forrók voltak, pedig az aszfalt, max 30-65 körül lehettek, már ahol kapta a napot. De mi van kánikulában? Egyszerűen nem bírják ezt a sebességet sokáig.... :/
Szóval, 225/55 R16 Dunlop bluresponse-re cseréltem, [link] amiket szintén így tesztelve kb éppen lanygyosak voltak. A nokian baromi jó gumi, rendesen tapadt, de a kopás után már éreztem, hogy egyre szarabb pl megállásnál (is). A 225-öt mellett azért döntöttem, mert muszáj a nagy sebesség miatt a vastagabb, de gyárilag 215 ad meg az ajtómon a rönó. Viszont gumi kalkulátorban a 225/55 R16 szinte megegyezik a gyári 205/60 R16 "adottságaival" méret, km etc...és nem vettem észre, hogy emiatt jobban zabálna, de olyan mintha dróton húznák. Nagyobb biztonságban érzem az egész bódét még 250 körül is.Szóval nem értem a gyári ajánlást, ami az ajtómon van, mert mint írtam 16-ra 215/55 van írva, de ott jóval nagyobb százalékos eltérések vannak, mint a a 225/55-nél. Furcsa ez az egész meg egy fasság, de komolyan A saját tapasztalatom az, hogy nagyon frankót tett az autónak a 225, ami még felmegy a gyári 7-es acélokra.
Vélemények?
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #58157 üzenetére
SACHS
Pontosan SACHS 2294 501 190. A Luk-ban én már csalódtam anno egy selejt miatt darabjaira hullott szinte minden azóta hallani sem akarok róla, nekem az a márka nem kell.
Ez
De a kauffer nekem főleg azért jó, mert rögtön kitudom fizetni paypal-on (ha még drágább is, akkor is bőven megéri nekem). Ebből a szempontból a többi webshop egy rugalmatlan nem tudom micsodák. Csak a KP jó nekik 99%-ban szinte mindenhol.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz molnarpeter #58173 üzenetére
A mai világban agy nélkül élni, áldás! : D
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Engem még mindig nem fizetett ki a kiszabott KH. Több, mint két hete történt, hogy meghúzták a gépet.
Az előbb felhívtam a KH-t, ahol idióta pontokat kellett hallgatni, de olyan nem volt benne, hogy kárrendezés.
Következő hívásra csak nyomtam egy egyest, hogy majd kérek egy kis útbaigazítást, milyen menüpontban kell ezt intézni, de rögtön azzal kezdte a csajszi, hogy nála kártyaletiltás van. Mondom, az oké és nem is ezért telefonáltam, de ha adna egy olyan számot, vagy menüt, ahol egyből oda tudok lépni, akkor az jó lenne.Erre ő gúnyosan: Épp most akartam mondani.
Oké B+ (ezt magamban), akkor szintén gúnyosan, tessék már mondani!
Mint kiderült a 4-es pont az, amiből még csak következtetni sem lehet, mert ezt mondja KH bank termékei szolgáltatásai , hogy ebben az almenüben lesz egy újabb almenü, ahol ott lesz a szgk kárrendezés!
Felveszi a csaj, mondom neki, hogy mi az ábra, két hét eltelt, lóvé sehol.
Mi a kárszám? Mi a rendszám? Oké látja!
Még nem került egy amolyan mindent eldöntő kárszakértő elé, aki megadja rá a végső pecsétet és elfogadja a azt a pénzösszeget, amit a független megállapított. Kérdezem elég feldúltan már, hogy mégis mikor kerül elé?
Azt ő nem tudja. Akkor mit tud? Csönd.
A pénzösszeg változni szokott, kérdem?
Ezt csak a kár szakértőtől függ.
Engem nem érdekel, hogy kitől függ, de azért kértem ezt a lehetőséget, mert magam akarom ezt a részét csinálni, nem pedig azért, hogy KH üljön a pénzemen! Ha ezt tudom, hogy ennyire szarul működik ez a része is ebben az országban inkább beviszem a rönóhoz és már kész lenne. (egyébként hozzáteszem, hogy kint a németeknél kijavíttattam rajta mindent, mert idegesített az pár kis karc is, ami csak nagyon nagyon közelről látszott, meg a kilincset is. Ugrott 50 ezer az újbóli kerámia miatt is.
Erre a nő flegmán: Akkor vigye be! Na, itt durrant el az agyam.
Magasabb hangom kezdtem el beszélni, és mondtam, hogy ő nekem ne dirigáljon és ne adjon hülye tanácsokat, hanem emelje fel a telefont és most hívja fel a kárszakértőt, aki ezzel foglakozik, mert kurvára nem lesz jó vége, ha így folytatja.
Stílust és hangnemet váltott, várjak egy kicsit, zene jött.
A feleségem csitítgatott, mondom engem nem érdekel, ez a hülye p...csa is csak azért intézkedik most per pillanat, mert épp rájött, hogy nem egy átlag hülyével dumál, aki bólogat neki és akit simán leráz. De ennél cifrábbakat mondtam rá, hogy a zene közben ő hall-e engem, nem tudom, de nem is érdekel(t).
Közben beleszól, hogy újra itt van és megsürgette, hogy vegyék előre ezt az ügyet, ami 03-án történt és rá két napra már kértem a számla nélküli kárigény teljesítését, ezt az ügyet előbbre vették, értitek! ?
Elköszöntünk egymástól.
Felhívtam a függetlent, aki kint volt, kérdem, tőle, hogy volt-e arra precedens, hogy a kárösszeg, amit megállapított változott? Azt mondta nem, pedig 14 éve csinálja. De azt is hozzátette, hogy ez is úgy működik, mint minden más ebben a f...opó országban. Ha az ott ismerős, már másnap a számládon a pénz, ha nem keresed őket, akkor meg ülnek rajta.Péntekig várok, ha addig semmi nem lesz, hétfőn asztalt borítok náluk.
Áhhh tényleg komolyan...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz xuldar #58184 üzenetére
Nyilván van benne bullshit...is. De azt tudom, mert nem vagyok hülye, hogy sima olajjal a váltó korántsem működött úgy, mint ezzel a xado-val. A Laguna 3 manuális váltója meg egyébként sem az a vajváltó, de ezzel sokat lehetett rajta javítani. És ezt nemcsak én tapasztaltam. Ha meg valami szar, én lennék az első, aki beokádná ide. De ez a xado tud valamit!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Szerinted, én nem filóztam ezen, hogy berendelek onnét mindent? Aztán elolvastam a szabályzatukat...
Szóval, gondolom azt nem tudod, ha itt véletlenül valami gebasz beüt, akkor a körök, amit futhatsz a lengyelekhez, na az k..va sokba fog kerülni, ha egyáltalán elismerik a hibájukat ...meg rengeteg idegeskedésbe.
Ugyanez a mutatvány a törököknél 150-ből is megvan, de ők még messzebb vannak a szabályzat szinte ua. és azok simán tagadnak bármit!
Én inkább kifizetem a 100 ezerrel többet oda, ahol tudom, ha bármi van a kauffer lesz az első, aki nem fog hárítani, hanem mindent megtesz, hogy elégedett legyen az ügyfél.
Ha elolvasod a lengyelek ÁSZF-jét, mert ott van angolul is, egy (selejtes) hiba esetén minden szerelési dokumentációt csatolnod kell, ki szerelte, hol szerelte az autód legutolsó kódját is elkérik, de ez mind nem ér semmit, ha NEM Renault szerviz rakta/szerelte be.
Tehát ha nem így volt, hanem a saját megbízható szerelőd vette észre a hibát, máris buktad az alkatrészek kicserélését. Itthon van olyan Renault szerviz, ami vitt alkatrészt beszerel dokumentációkkal? Nekem a zselésre, amit itthon nem lehet rendelni sem, a Renault 58 ezret!!! mondott plusz 25 ezret a szerelési díjra az alsó tartóval, ami a váltónál van. Vitt alkatrészéről hallani sem akartak, nem vállalják hiába eredeti reanult alkatrész. Megrendeltem a zselést és az alsót, kb 38 ezer volt, plusz 6 ezerért berakták, ezek bevállalható dolgok, de kéttömegű meg a kuplung az nem.Azt a lengyel nem fogja elfogadni, ha tegyük fel Robibá, aki nagyon lelkiismeretes szerelő azonnal észreveszi a hibát, nyomtat róla JKV-t, adószámmal, meg pecséttel etc... mert nekik csak hivatalos márkaszarviz a mérvadó, az meg vitt cuccot nem fog beszerelni. De ha még be is szerelné, vajon mennyiért?
Továbbá ide-oda utaztatnád ezeket a drága szarokat a világban?
Talán meg ér 100 ezerrel olcsóbban valakinek onnét rendelni, hát ha minden oké lesz alapon, de nekem nem. Apróbb alkatrészeket, mint pl a zselés, valóban onnét kell rendelni, de ilyen volumenű alkatrészeket csak is itthonról veszek, akik garanciát vállalnak rá és szó nélkül küldik a futárt ha valami nem stimmel.
A múltkor írtam, hogy az AUTODOC micsoda agyvelőgyulladás infókat kért be egy 10 ezres termék miatt, na itt ugyanez van.Ezek után bevállalnád? Vagy csak azt látod, hogy 100 ronggyal olcsóbb?
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #58201 üzenetére
Én meg nem azért írtam, mert Mycso írta, hanem mert nagyon sok buktató van egy külföldi rendelés során.
Nekem a kauffer már sok dolgot cserélt, de soha nem sz@rakodott semmivel. Ettől függetlenül, ha ugyanaz lenne a szabályzatuk, mint pl az Autodoc, vagy a Lengyeleknél, mondhatta volna, hogy Ön nem márkaszarviz, hát kapja be. De hát ilyenről szó sincs... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Félórája elutalta a pénzt a KH.
Ezek szerint ebben az országban így kell intézni a dolgokat...még mindig, szánalmas. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz polonic #58221 üzenetére
Meg aztán, az nem úgy működik, hogy kinyitom alul csapot régi lötty ki, fent meg beletöltöm az új löttyöt "oszt kész".
Nem tudom ki csinálja, te vagy más, de nyugodtan dugd akkor az orra alá, hogy ennek van egy nagyon szép és fontos, meghatározó sorrendje! Már ha úgy akarod benne cserélni, ahogy az gyárilag elő van írva és a rönő nagyon háklis tud lenni, ha szarul csinálják meg az "egyszerűnek tűnő" (k....ra nem az) fagyálló cserét (is).Jobb esetben csak szar lesz a fűtésed, hűtésed, rosszabb esetben még a hengerfej is károsodhat!
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz LamerGyuri #58245 üzenetére
Ezen nem is tudom, hány réteg ilyen homokos eső van, anyámék kocsijához viszonyítva szinte valóban nincs is rajta semmi, de most ezt képzeld tiszta esővel. Nem lenne rajta szinte semmi, de több, mint 1 hete csak ez a xar esett rá, azért a kerámia sem azt jelenti, hogyha lehányom, akkor az egy az egyben lecsúszik róla minden folt nélkül.
A vízcseppek szinte leszaladnak róla, nagyon látványos egyébként.
-----------Ehhez hozzájön még, hogy az utcában körben három helyen már építkezés folyik, ha megfigyeled az autó leginkább (k...ra) poros és kis pöttyök a homokeső... Rosszul vagyok az egésztől, ami itt megy. A talisman áll inkább a garázsban. Sajnos egyelőre a két autó nem fér be...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz molnarpeter #58272 üzenetére
Bárcsak mindig 20-25 fok között lenne a hőmérséklet. Se fűteni, se hűteni nem kellene, csak annak, aki nagyon fázós, vagy épp már 20 fok felett is megdöglik a melegtől. De jönni fog majd a retek 40, vagy feletti kánikula heteken át és ha az autó kinn áll(t) napon, bent meg kb 70 fok van a legjobb klímának is jó hosszú idő kell, mire szépen beáll egy 23 fok körüli benti hőmérséklet, a forró kárpitot, meg úgy mindent lehűteni, nem egyszerű feladat...Nálam 1 hónap múlva kész a pince alul bejáró, na ott nyáron is a legmelegebb időben 25 főlé nem megy, élvezet lesz beülni! :-)
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #32577792 #58303 üzenetére
Azért írtam, hogy elvileg, mert ha esetleg buherált (láttam már rá nem egy példát, mikor a paraszt úgy szedte ki, hogy ami csak lehetett az tört, ezért buherálta meg végül), akkor esetleg még tartja valami, de ott csak gyárilag 4 csavar tartja és ide-oda mozgatástól ki kel(ene)l jönnie. Ma én is kicseréltem, de nekem visszaszereléssel együtt nem volt 15 perc. Igazából, csak elsőre, vagy másodikra k anyázik mindenki. Utána, ha megvan a technika, már szinte gyerekjáték, de így is gyülölöm...
Én ezt mindig bosch-ra cserélem, mert hiába mann meg a többi nagy, egyedül ennél nem éreztem soha kintről érkező bármilyen kellemetlen szagot.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Az egyik filtert felnyomod, ha az pontosan a helyén, akkor ott is marad...ekkor másikat csak becsúsztatod alá. Az meddő hülyeség, hogy az alsóval kell felnyomni a felsőt, mert akkor valahol gyűrődni fog.
--------------Bosch aerotwin, bőven megéri a pénzét szerintem. Egyszer bevállaltam egy maxgear-t, mert ajánlották, hogy az milyen jó feleannyiért, hát kb annyit is ér.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #58313 üzenetére
Robibá!
Én...
Nem tudom milyen fül, lehet a valeo-n , de amiket én eddig beraktam, azon semmi ilyesmi nem volt.
A szarviz, amíg ők rakták be, konkrétan szerintem berugdosták ahogy esett úgy puffant alapon.
Mint írtam, van egy pont, amikor a felső megáll pontosan a helyén, a másikat meg szépen csak be kell csúsztatni. Aztán úgy jön a levegő már hármason is, hogy bőven elég, nyolcason meg leszakítja a fejet. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Johnny_vT #58325 üzenetére
Fiatot, Fordot, franciát ...
Azt a f..szt, aki kitalálta, jól fel kellene rúgni az égbe.
Egyébként anyámnak van egy 2001-es 1.2-es 82le fiat bravo-ja. Na most abba konkrétan csak tankol, az autó soha büdös életbe nem hagyta ott sehol. A kötelező olaj, szűrők csere, vezérlés és egyszer a fékrendszer felújításán kívül azon semmi nem volt csinálva 270 ezer km alatt! Mindig pöccre indul, kis 1.2 létére vidáman száguld és száguld és száguld...Ennyi idő alatt erre az autóra szinte nem is volt költve...Egy k...va izzócserét nem kellett még benne csinálni, az index is csak azért lett kicserélve, mert lehámlott róla a sárga szín és már-már fehéren villogott, de az olaszokon sok az elektromos probléma...állítólag. Vagy anyám fogott ki egy nagyon jól összerakott példányt.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz polonic #58324 üzenetére
Én meg arra lennék kíváncsi, hogy mit mutatna egy olyan mérés, amikor mind a két olajjal mentek 4 ezer kilométert? Na ott valószínűleg a xado még mindig hozná a gyári értékeit, az elf meg mehetne a csába...
Ezt is írtam már többször, hogy olajcsere után nincs nagyon különbség drága ( xado, motul, l molly etc..) és elf között, de egy idő után nagyon hamar elkezd döglődni az elf olaj nálam, míg a többi röhögve tudja tartani a minőséget a következő olajcseréig. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz polonic #58337 üzenetére
A TOP TEC 4400, ami egyenlő az FE-vel (Renault RN 0720) elméletileg nem az én autómba való és a Motul, Xado előtt én csak azt használtam, meg sem kottyant neki a több 10 ezer km nagy sebességnél, full sima csendes járás és érzetre is erősebb (korábban meginduló) nyomaték.... Most is csak áradozni tudok róla, egyszerűen fantasztikus az az olaj (is)!
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Johnny_vT #58341 üzenetére
Vegyél Talisman-t, illetve ajánlanám azt is nézegetni, ha esetleg belefér a keretbe. A feleségem azt használja és az az autó amit kap és ezzel most teljes mértékben a párom hozzá nem értéséről és végletekig balfaszkodásáról vezetni nem tudásáról adok tanúbizonyságot, szóval....hát basszus én csodálkozom a legjobban, hogy annak az autó(m)nak még mindig úgy jár a motorja, mint amikor kihoztam a kereskedésből.
Egyszerűen szörnyű amit csinál vele pff de semmi probléma, mintha a talisman-t full hülyéknek készítették volna, szerintem kimegy a világból, ha van benne olaj, víz meg üzemanyag...Félre értés ne essék, én szeretem a párom, csak épp ami autó meg vezetés, meg hogyan bánjuk egy ilyen szerkezettel, az nonszensz kategória, illetve fentebb ecseteltem, de már nem is érdekel...Az biztos, hogy a Laguna-ba max beleülhet utasként, a többi számára tabu! Gondolom nem vagyok egyedül...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Ukrajnai háború
- Napelem
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fogyjunk le!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Alig egy nap múlva végre bemutatkozik az Assassin's Creed Shadows
- Iqos cigaretta
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs