-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Más.
Rámentem erre a tavaszi bevizsgálás akcióra.
Az ügyfélszolgálat megadta az akcióban résztvevő kereskedések listáját.
Eddig 3-at hívtam fel.
Mindegyik közölte tudnak róla, hogy lesz ilyen, de még nem kapták meg a szórólapokat és prospektusokat amik alapján végzik, majd, így érdeklődjek a jövő héten.
Jelenleg 11.000.- egy bevizsgálás.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na gyerekek megkaptam a 4.-ik helyen az időpontot holnap 10:30-ra megyek a düdüvel a szervízbe.
Kíváncsi vagyok mit fognak mondani a kicsi kocsiról.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #6070 üzenetére
Nem nem.
Csak amíg nem kapják meg a prospektusokat az akcióról, addig 11.000.- a hivatalos bevizsgálási díj.Remélem ott lehet lenni, hogy megnézzem mit is csinálnak.
Mert ha nem akkor lehet nem is gurítom be a kocsit.
Úgy hogy nem látom mit kúrnak el rajta úgy nem hagyom, bele tetvészkedni őket.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na jelentem megjöttem.
Hát vegyesek az érzelmeim.
Az 1997-es autómat úgy lehúzták, hogy majdnem elküldtem őket a picsába.
Átvizsgálták a következőket találták:
Jobb külső kormány összekötő lóg (pipálva ezt tudtam.)
Alváz erősen korrodált (ez hülyeség egy hete alámentünk a kasznis barátommal és megállapította 40-50ezernyi munka és tipp topp.)
Fékbetétek cserére szorulnak plusz tárcsa csere rozsdás a tárcsa!(na ez amin eldobtam első körben az agyam 3 nappal ezelőtt cseréltem betéteket és néztem át a tárcsát. semmi baja bőven a megengedett értékek felett van )
Szilentek elől repedezettek de még jók.( nem jók már megvettem őket jövő héten cserélem)
De az igazi amin aztán nincs mit minősíteni.
Gumiabroncsok erősen kopottak idősek. (Dot szám alapján is 2010.04.-havi a 2 első és 2010.06. havi a két hátsó, a minta pedig szinte eredeti mélységű)
Valamint közölte az olaj nem megfelelő a motorban, használjak 10W40 es ELF olajat, az ilyen RENAULT motorokhoz az való. Ezt már korábban is írtam ez van benne én tettem bele.
A fékfolyadék szerintük öreg ezt 3 hete cseréltem DOT4 esre shell.
Ezek után közölték a motor viszont meglepően jó állapotban van és nagyon szépen megy a kocsi.
Közölte ha ezt az autót le akarom vizsgáztatni augusztusban akkor az olyan 200.000.- ba fog kerülni.
Én meg közöltem vele, hogy na fogadjunk, hogy nem.
Majd elsoroltam neki mik azok amikre szerintem rá se néztek.
Kihozta a kocsit a munkafelvevő aki egyébként egy nagyon rendes korrekt férfi volt (szegény ő szívott a szervizesek hülyesége miatt), majd mondtam neki nézze már meg nekem legyen szíves a dot számot az abroncsaimon, azt mondja hát őőő hm... elnézést kérek.
Ezek után megkérdeztem hány 1.4 Renault Megan lett ma átvizsgálva, mert hogy ez a lap nem az enyém az biztos.
Így menjetek el, a Renault tavaszi átvizsgálására!!!Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #6091 üzenetére
A benzinesnél ha nem turbós ez az állításod akkor igaz.
Sajnos mondjuk ki mindegy, hogy benzin vagy diesel a turbós az amivel baj van.
Ha lennének még szívó diesel autók azok is 500.000km-eket mennének.
Haver 1es golfja 450.000kmnél adta meg magát. Akkor is csak hengerfej tömítést kellett cserélni.
De az szívó diesel volt.
Ezek a turbós kocsik nem jók se benzinesből se dieselből.
Vagy rohadt drágák, mert van jó turbós 10-20milla között.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na viszont a tegnapi tortúra után, hogy úgy beleverte az ideget a fejembe a mocsok márkaszarvíz.
Ma elgurultam a futóművesemhez aki valóban szakember.
Közölte korrózió van a kocsin de ezt helyenként elég megcsiszolni és le alváz védőzni rohadva két helyen van azt max. 15.000.- patent módon megcsinálják nekem mert, hogy ez egy műhely, ahol mindent csinálnak (én a futóművest ismerem.)
A futóművemre azt mondta semmi baja a szilentek nincsenek kiöregedve csak koszosak
Viszont a gömbfejre ő is azt mondta hogy csere 6.000.- munkadíjjal együtt.Rögtön nyugodtabban ültem be a kocsiba és jöttem haza.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Engem pont ma hívtak, fel, hogy mennyire voltam megelégedve a szerviz szolgáltatásával.
Közöltem a kis hölggyel, hogy a munkafelvevő az nagyon kellemes kedves úriember volt.
De szervizesüket nyugodtan el is zavarhatják haza, mert az egy kókler.
Erre kérdezte mi volt a baj.
Elmeséltem, hogy a független szerelő ismerőssel megnéztük a kocsit emelőpadon, no és a 18 mm-es gyári értékhez képest 16.2mm-es féktárcsát én nem cserélném ki ha nem baj.
No és a nyakába szakítottam a dolgot.
Megköszönte elnézést kért udvariasan és szerintem lement felrúgni a szervizes srácotRenault power
-
rob210
Topikgazda
Ahogy olvasom hasonló klisé alapján dolgoznak.
ami kophat azt mondják, hogy kopott nézés nélkül.
Ami kis hiba azt eltúlozzák, és még flegma is.
Kár hogy a szervizesek nem olyanok mint a munkafelvevők.
Legalábbis én azt az embert sajnáltam, hogy ekkora mocskokkal kell együtt dolgoznia.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #6136 üzenetére
Ez elég fapad.
De szépnek szép.
No és fiatal ami nagyon nagy előny.Viszont egy tanács amin nyugodtan gondolkodj el.
Ha az erősebb 1.4-est veszed az valószínűleg már klímás, a klíma ha van használod ha használod akkor még több is lehet a fogyasztásod mint a gyengébbik no klímással.A komfortod viszont magasabb lesz ezerrel.
Meg a megfázási esélyed isRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #6140 üzenetére
Jó helyről jött de attól még elromolhat bár mi rajta.
Egy szalon autóról is tudod honnan jön aztán lehet még is elromlik 5km-után.
Ez nálam nem szokott döntő szempont lenni.
Nálam ami döntő, az hogy mekkora a motor, kényelmesen vonszolja-e a kocsit, ha beülök hosszú távon is jól érzem magam benne és kényelmes.
No és ne legyen 20liter a fogyasztása.
Ezen felül a motorikus és kaszni állapotot úgy is látja az ember hiszen próbakört megy vele.
Illetve amíg nem néz alá addig nem veszi meg.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #6142 üzenetére
Nézd ha nem rallyra kell a gép akkor a 75 ló elég.
Nekem is 75 lovas és elég.
A gyerekkel meg az asszonykával megpakolva úgy is megy a rívás 120Km/h nál, hogy ne menjünk ennyivel.
Szóval családos embernek ez a széria kategória teljesen elég öreguras:-)
Cserébe nekem is 6L-a fogyasztásom és hűségesen szolgál a "kis" vas.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #6149 üzenetére
csak egy előnye van ha most veszel autót.
Kényelmesen tudsz közlekedni.
Viszont az is igaz, hogy az emelkedő üzemanyag árak és az egyre több anyagi gonddal küzdő család, egyre több autót fog eladni így egyre több olcsó autó lesz és még lejebb fog menni a gépjárművek ára.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Polllen #6154 üzenetére
A 155 miatt nagyobb tapadás negatívum kicsivel több fogyasztás.
80 ha nem ér bele sehova kormánytekergetés közben akkor még jobb is, mert a magyar utak tudjuk milyen minőségűek.
a gyorsulás kicsit rosszabb lesz a végsebesség kicsit jobb.
Szerintem simán elmehetsz vele a világ végéig.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Micsoda összegekkel dobálóztok.
De jó hogy nekem I-esem van ehhez ezerszer olcsóbbak a cuccok.
Bár ez sajnos mindenre igaz minél öregebb valami annál több és olcsóbb alkatrész van hozzá.
Nekem a komplett első hátsó kerékcsapágy készlet 16.000.-
A féktárcsámnak meg 4900 darabja igaz nekem csak kettő van elől.Ilyenkor azért örülök, hogy ennyivel olcsóbban jövök ki
Renault power
-
rob210
Topikgazda
A teljesítmény nem csökken, mert az égést tökéletesíti.
Olyan mint egy finom állítás, azokat a felesleges millilitereket vonja el az égési ütemtől, amik a koromképződésben játszanak szerepet és a kipufogóban rakódnak le.
De ezt a sok sok millilitert ha összeadod ütemenként az kiteszi a 0.4-1.8 literig terjedő fogyasztás csökkenést.
Változó, hogy kinek mennyivel fog kevesebbet fogyasztani a kocsija, de a 0.4 liter az biztos, "ha műszakilag rendben van a kocsi."Ha meg nem jön be akkor simán visszaveszi a kisöreg aki egyébként az após jelöltem, tehát nem egy lelépek a pénzeddel ajánlatot "reklámozok."
Bár hamarosan úgy néz ki, hogy nem leszek se márka társ se autó tulaj
Minket is elért a dübörgő gazdaság és a nagy jólét.
A kötelezővel teljesítmény adóval és a benzinárakkal számolva 1-2 hónapon belül el kell adnom a kocsit.
Sajnos a lakáshitel az nem játék.
De így is csak pár hónappal fogjuk tudni tovább fizetni.
Nem tudom mi lesz ebben az országban de szánalmas, hogy két becsületesen dolgozó ember nem él meg a fizetéséből:-(
Na de ez már nem ide tartozik és nem akarok bant kapin.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #6239 üzenetére
mert válság van és minden kurvára értéktelenedik.
Napról napra kevesebbet ér az ember megszerzett "vagyonkája".
De ha venni akarsz valamit az meg rohadt drága.Egyébként ha megnézed a hasonló kategoriájú autókat mind ekörül mennek.
400.000.- már olyan ford escort van ami épp hogy csak nem szólal meg.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #6242 üzenetére
Üdv!
Én egy 2000-es évjáratú 1.6-os Cordoba-t hajtok, tapasztalataim szerint van egy pár nyűgje ennek a típusnak: kuplungszerkezet, elektromos ablakemelő, trafó gondok. Sajnos az enyémnek ezeken kívül más bajai is voltak, de azokat a hanyag előző tulajnak köszönhetem, aki többet költött az optikai dolgokra, mint az autó karbantartására. Viszont az előbb felsorolt hibák a fórumok (és saját tapasztalat) alapján előbb vagy utóbb előjönnek.
Az autóról általában elmondható, hogy kemény a rugózása, de a rajta lévő 205-ös kerekekkel nagyon jól fekszi az utat. Elöl nagyon jól el lehet férni benne, én 195 cm és 125 kg vagyok és kényelmesebben elférek benne, mint a munkahelyemen használt 2-es Focusban, igaz mögöttem már nem nagyon van hely. A menetdinamikája nekem elég, fogyasztás úgy 7 körül alakul (igaz én keveset használom városban, és nem taposom szét).Ezt tudod honnan van
Erre csak azt tudom mondani, hogy én meg a meganban tolom hátra az ülést a méretek ugyan azok csak én 118kiló vagyok
Mögöttem viszont táncolni lehet még.
Simán beülök magam mögé és kényelmesen el is férek.
Szóval én a seatot kihagynám meg a polot is, mert hogy egy a kaszni.
Jah még valami a seatból hátra nem látsz ki én is nézegettem de beült csepp asszonykám és közölte na ilyet nem veszünk, ezzel nem lehet tolatni.
(ha csak nem raksz bele radart)[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs