-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Kecso0017 #29530 üzenetére
Ki kell olvasni(tatni) a hibakódot és rögtön kiderül, hogy izzító gyertya, vagy mi egyéb lehet a gond.
Ezeknél a kocsiknál, már sokkal egyszerűbb szakszerűen kiolvasni és eljárni mint találgatni, hogy mi lehet a hiba.Egyébként sok sikert a kocsihoz, remélem utána olvastál, hogy mit veszel(ttél).
Nagyon kényelmes, szerintem gyönyörű gép, de elég makrancos és kényes az elektronikája.
De ha rendbe rakod akkor nyomatékos jól autózható takarékos és tényleg iszonyat kényelmes.
Viszont azt, hogy hibamentes legyen sokáig tart elérni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #29566 üzenetére
http://galeria.vezess.hu/files/362/071/000/dacia_logan-mcv_dacia-logan-mcv-hasznalt/71362/71362_581744_784x523.jpg
Én nem is sejtem, hogy ez melyik motor.
Mert, hogy nem 1.6 16V az tuti.
Szerintem ez 8v-s motor de hogy 1.6 vagy 1.4 azt így nem tudni.
Meg azt sem, hogy akkor most a tulajnak milye van, 16V vagy sem.
Egy kicsit sántít a cikk.Amúgy ésszerű választás nagycsaládosoknak, ismerősömnek is ilyen van csak neki valóban az 1.6 16V ami az én meganomban is dübörög.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #29568 üzenetére
és tényleg 1.6 L akkor ez a kép nem a tulaj autójáról való illusztráció.
Mert ott egyfolytában 16V-s szomjas motort rebegnek.
Nem szeretem ezeket a szakmailag megtévesztő cikkeket, mert egy laikus beszív mindent.Csak este a szemem már kifolyt azért nem vettem észre, csak azt láttam, hogy nem 16V-s
De igaz ez így 1.6 8V szomjas motor azt el is hiszem.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Az lehet, hogy a meganban igen, de ez egy "kombi" logan.
Ne mondd azt, hogy ezt a kaszni méretet elcibálja a 90 ló 7literből.Más ez szerintetek nagyon gagyi?
Nekem szimpatikus, de nem tudom eldönteni, hogy mennyire keltene olcsó hatást ha felraknám a váltógombra.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #29576 üzenetére
bardinal van, de nézd meg a webshopot
Van ott is.
Van az unixban NGK is azt is veheted, ugyan olyan tuti.
Meg ha densot találsz azt is megveheted.
Amitől óvakodj az a sagem, valeo hans pre vagy mi a tököm, magnetti marelli, meg ilyen nevenincs gyártók, mert azok mind a sagemet cimkézik át.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
A gyertyák lehetnek szarok, meg az is lehet, hogy nem lett beállítva a hézag, ami alapvető elvárás gyertyacserekor, de sok szerelő, szarik rá ez új gyertya felkiáltással.
Pedig az új gyertya hézagjai sem azonosak.Nekem denso gyertya van a gépben csak ajánlani tudom, ez is volt benne.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Uram a méretek, de ide írom hátha másnak is kell!!!
132cm hosszú 40X20 zártszelvény.
A széleitől 20mm re van a csavar középpont és 25X30 mmes furat kell rá. az anyás felén és 15X20mmes furat a csavar átmenő felén.Remélem érthető.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #29601 üzenetére
Sxr de 5w30
én legalábbis a normának megfelelőt használom.Renault power
-
rob210
Topikgazda
És tiszta is a vized?
Ha leveszed üzem melegen a kiegyenlítő tartály kupakját (ronggyal, hogy ne égesse meg azt a gyönyörű kezedet) akkor a visszatérő ágban folyik víz?Ha nem akkor megadta magát a vízpumpa és most fogsz vezérlést cseréltetni.
De ez a legrosszabbik eset.Lehet hőfokjeladó, termosztát és hőgomba is.
Illetve még egy verzió van, de nem akarlak már rémisztgetni, ha az lesz akkor kösd fel a gatyád.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Termosztátot szedd ki és mérd meg, hogy rendesen nyit zár-e kezdésnek.
Egy ilyen táv megtétele után a vízkör csöveit tapizd át, hogy mindegyik meleg-e.De amivel igazán gond lehet, az szerintem a levegő terelő lapát ami a digit klímásoknál fogalmam sincs hogy hogy van. De ez szabályozza ugye, hogy honnan jöjjön a levegő. (belső keringetés radiátoron keresztül van fűtés hideg levegő beömlőn keresztül.)
Ez cimborámnál szorult is és hiába állította fűtésre nem csinált semmit.
Aztán szétkaptuk megkentük megtakarítottuk a sokéves kosztol.
Azóta van fűtés hűtés ahova kapcsolja.Gondolom a digit klímásnál már ezt is valami motor vezérelheti.
De szerintem ott érdemes keresgélni.A visszahűlés egyértelműen a dieselek jelensége amikor hirtelen a radiátoron keresztül elkezd plusz felületen hűteni a rendszer. Ha lent is maradna a hőfok akkor lenne gond.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nem ez minden autóban egyezik.
Van egy fűtési kör és egy hűtési kőr.
Hogy mindenkinek egyértelmű legyen kis kőr nagy kőr.
Először a kis kőrben cirkulál a víz amikor a hűtőradiátor ki van zárva a hűtési körből a termosztát által .
Amikor a víz felmelegszik akkor kezd el a termosztát átengedni a nagy hűtőkörbe ami a kocsi orrában lévő radiátort jelenti.
Amíg csak a kis körben cirkulál a víz addig a termosztát zárt állapotban van.Amikor elkezd a nagy körben is cirkulálni a víz akkor kezd el a hőgomba is szerepet játszani ugye az érzékelőtől függően kapcsol a ventilátor, segítve a hűtés teljesítményét.
Neked is azt tudom javasolni nézd meg üzem meleg motornál, hogy a kiegyenlítőbe a visszafolyó ág termel-e.
Amíg nem meleg nem fog az biztos.
Utána már csak az marad, hogy a termosztátod rendesen működik-e.De továbbra is tartom, hogy nem a hűtőkörrel lesz baj a te esetedben.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na ma volt egy kis kalandom.
Jöttem hazafelé bevásárlásból, két sáv, köcsög turanos.
Álltunk a piros lámpánál a következő kereszt utcánál kb, 1200méterre jobbra fordultam volna, de a belsőben álltam a pirosnál.
Intettem a turanosnak engedjen már be, az meg elkezdett motort bőgetni és vigyorogni mint a rohadt tök.
Indultuk elengedtem gondoltam a következő (toyota) csak beenged, ha már egyszer indexelek, de nem az se, sőt az utána jövő (fabia) is elkezdte turni a toyo seggét nehogy már elé menjek be.Felkaptam a vizet és leteszteltem hol jön meg a maximális nyomaték.
Visszacsaptam 3.-ba és 110 el kielőztem a buzi turanost is meg a mögötte lévő összes gedvafejűt.
Volt nagy csodálkozás amikor későn reagált a turanos és már csak a vészvillogómat látta hogy köszi, a beengedést, mert kitettem neki, csak, hogy érezze a törődést.Megállapítottam amikor hazaértem, hogy jó kis paripát vettem igazi táltos meg is simogattam a kis formatervezett hátsóját.
Meg azt is, hogy jó nagy barom vagyok, mert ha ott lett volna egy trafipax akkor engem büntetnek meg nem is kicsit, nem a büdös nulla közlekedési kultúrával megáldott turanost és mögötte felgyülemlett haverjait.
Azért a kocsival nagyon meg vagyok elégedve.
A hangja is iszonyat jó volt 5000nélRenault power
-
rob210
Topikgazda
Igen a fűtőradiátorban folyamatos az áramlás és az első hűtő radiátorban "szakaszos"
A levegősödés is lehet, de ha levegős akkor azt ki kéne termelje a tartályba 20-30 kilométer után.
Legalábbis nekem eddig mindig kitermelte 20km elteltével.
Akkor utána is töltöttem és csókolom.Minden esetre az is lehet és látod erre nem is gondoltam
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Pont most találtam is egy emberi árút.
[link]Csak nehogy nekiessek és megcsináljam magamnak.
Kábel van a cimborámnál.
A programot ki tudjuk olvasni, megírni meg nem lehet egy nagy mutatvány.
Csináltam én már lego-ból csillag rombolótAzért ennek lehet utána olvasok, mert 30 perc munkáért pofátlanságnak tartom még a 40 gurigát is.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Tudom ráadásul náluk van is ismerősöm.
Azért mondom, hogy lehet megírom a szoftot rá.
Elkérem az alapismeretek szakkönyvet a sráctól és beleásom magam.De ez még a jövő zenéje, egyenlőre nekem bőven megteszi ez az autó, így is egy Marianna árok választja el a 75 lovas öreglányhoz képest, ezzel már lehet is menni ha kell
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #29647 üzenetére
Az sem mindegy mekkora turbó és hogy van állítva.
Az se mindegy mekkorák a csúcsok, az sem mindegy melyik verzióból hozzák ki azt a 150+ lovat és sorolhatnék még egy csomó mindent, de valóban 150ló fölött már örömautókázásról beszélhetünk.
100ló felett pedig élménydús autókázásról.
100ló alatt pedig használható családi autóról.
50ló alatt meg forgalmi akadályról.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Savanya #29654 üzenetére
Egy kis nézni való, csak, hogy tudd milyen alap az a quadra
Ráadásul rallyban előszeretettel használták a 4X4es változatát na arra nincs mit mondanom, az egy állat.
Audikat megszégyenítő lovakat lehet belőle elővarázsolni, ilyenkor mindig elgondolkozom rajta, hogy milyen igaza van midenkinek aki azt mondja a franciák nem tudnak autót építeni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Savanya #29659 üzenetére
Az 1.7 es és a 2.0 turbo között mindig is volt némi árrés
Egyébként az 1.7 es valóban nem egy jól sikerült széria, valahogy nem találták el jól a beállításait, meg kicsit vérszegény is, azért itt a 2.0 alapból 114 lóról indul, plusz turbó plusz átépítés, mert ezeket a fanatikusok vették meg akik nem szériaautóként akarták hajtani.
Ezért is nehéz használható példányt találni de ami olyan annak meg elég borsos az ára.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #29663 üzenetére
Akár mi is lehet, de ezt már kérdezted.
Ha nem tetszik cseréld ki a feliratot nem nagy ördöngősség.
Ha az előéletét szeretnéd kideríteni akkor meg mérd körbe festék réteg vastagság mérővel, aztán kiderül mizu.
Az is lehet, hogy csak a díszléc sérült is ilyet talált bontóban.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #29667 üzenetére
Jogos írtad is hogy a hátsó ajtón van azon valóban matrinya van.
Azt meg le lehet szedni egy kis hőlégfúvó oldószer műanyag spatula segítségével 5 perc alatt.
Vagy így hagyod és aki jobbról nézi az road aki balrol az runnak látja.
Majd mondják nézd meg de jól megy neki vett két ugyan olyan cliot azt hol ezzel hol azzal járRenault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #29680 üzenetére
Na én most rövidre zárom ezt a vad ménes hajszolást.
Amik tények:
- az 1.4 benzin megane megveri az 1.4 benzin golfot.
- az 1.6 benzin megane megveri az 1.6 benzin GolfotA dieselekhez mint már írtam nem értek, tehát nem is állítok semmit.
Giigz nem tudom ezeket a tényeket mire alapozza, de szerintem egy golf 1.9 tdi megenne reggelire.
Már csak azért is merem ezt állítani, mert sógorom hobby autója egy széria IIIas golf TDI motoros II golfDe én mindig is azt mondtam, hogy benzinest a benzinessel azonos köbcenti mellett kell összehasonlítani.
Jó hogy nem arról beszélgetünk, hogy veri meg a williams clio az 1.4 es polot.
Ráadásul ezek széria gépek elvisznek A-ból B-be ez a feladatuk, nem az, hogy ki ér oda 3tized másodpercel gyorsabban.
Lassan nyitok már egy versenyezzünk topikot, Giigz lesz a moderátor.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hagyjátok már abba ezt a kinek mekkora a gyorsulása meg a nyomatéka meg a f@szom kivan már ezzel.
Ez a topik nem a kinek mekkorát gyorsul az autója topik.
Maradok tisztelettel!!! Egy fosvágen és vaspina topikot is látogató fórumozó.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz imyourfriend #29696 üzenetére
benvolio
Socket ATi 3 an vagytok az én embereim.
Akkor hogy egy kis szakmai rész is legyen, megjött a színre kevert javító festékem.
Jövő hét végén állhatok neki a sok v
barom alapos munkáját lekenegetni.
Remélem meg tudom csinálni elég szépre.Majd képeket lövök előtte utána állapotról.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Mikro talit most passzolom, mert 24-én egész napos buli lesz ugyebár, amire innen senki nem mondta biztosra, rajtam kívül a részvételt, két ember meg kérdőjeles.
A festéket 0.5 decit kevertek ki és nem ecsetelősbe kértem, mert fényező mondta, hogy ezeket a hibákat jobban járok ha lekenem mókusszőr ecsettel.
Ha sprayel nyomom fel, nagyon csúnya lesz.De tudom spraybe is töltetni.
A 14.á-kerben van a kis üzlet kifejezetten erre vannak szakosodva, mármint a színkód alapján festéket kevernek autókhoz, spraybe és ecsetelős változatban.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #29708 üzenetére
Kár hogy melóban voltam.
Későn értem ehhez haza de én tudtam mi ez.
2-3 hónapja treshel beszélgettünk pont egy R15 ről.
Csodálkozom is, hogy senki nem találta el.Másrészt helyzeti előnyben voltam, mert ez kint volt a WSR-en ott fényképeztem én is
Így legalább nem lőttem le a játékot túl hamarToldy a talira lehet jelentkezni VW topik bitpork már ha kaját akarsz utalni.
Ha megoldod a kaját akkor meg csak jönni kell.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na ma kellemetlen meglepetés ért.
Gondoltam kicserélem az elemet a távirányítóba, ki tudja mikor volt.
Rutinból beballagtam a varta szakboltba az "asztalra csaptam" és kértem két cr2032 es elemet.
Kimentem a kocsihoz kinyitottam beültem és szétkaptam a kulcsot.
Nem kiderült, hogy 2016 kell bele és 3v-os??? Pofám leszakadt.
Visszaballagtam és közöltem nem lehetne kicserélni 2016 osra az előbbi két elemet.
Azt mondja a srác néztem is, hogy renaultba 2032est viszel, de nem tudtam, mihez kell.Szó nélkül kicserélte (respect) 40.- kellett ráfizetnem mert ez kisebb de még is drágább
A lényeg, hogy most 2-3 évre ezzel is megvagyok.
Milyen sz@r, hogy már ilyeneket cserélgetek, mert nincs mit csinálni a kocsin
Tényleg nagyon gagyi ez a renault, de én marha boldog vagyok vele.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #29745 üzenetére
Nem nem leeshet az állad.
Kulcs szét elem ki elem be és minden megy tovább.
Én is azt hittem, hogy majd tanítani kell, de minden ugyan úgy megy.
Indít nyit zár ahogy kell.
Ebben még nincs ablak le fel húzás azt kéne tanítani.(a II-es meginél már kell tanítani, de az sem egy bonyolult dolog.)
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Linux - haladóknak
- Politika
- NBA és kosárlabda topic
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Diablo IV
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen