-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Nem ez minden autóban egyezik.
Van egy fűtési kör és egy hűtési kőr.
Hogy mindenkinek egyértelmű legyen kis kőr nagy kőr.
Először a kis kőrben cirkulál a víz amikor a hűtőradiátor ki van zárva a hűtési körből a termosztát által .
Amikor a víz felmelegszik akkor kezd el a termosztát átengedni a nagy hűtőkörbe ami a kocsi orrában lévő radiátort jelenti.
Amíg csak a kis körben cirkulál a víz addig a termosztát zárt állapotban van.Amikor elkezd a nagy körben is cirkulálni a víz akkor kezd el a hőgomba is szerepet játszani ugye az érzékelőtől függően kapcsol a ventilátor, segítve a hűtés teljesítményét.
Neked is azt tudom javasolni nézd meg üzem meleg motornál, hogy a kiegyenlítőbe a visszafolyó ág termel-e.
Amíg nem meleg nem fog az biztos.
Utána már csak az marad, hogy a termosztátod rendesen működik-e.De továbbra is tartom, hogy nem a hűtőkörrel lesz baj a te esetedben.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen