-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Savanya #29911 üzenetére
Esőérzékelővel vezérelt automatikus fokozatszabályozóval ellátott ablaktörlők.
A vezető bármikor tetszőlegesen beállíthatja az ablaktörlők törlési sebességét.Magyarán változtatható a sebessége.
Egyébként pedig alap felszerelésként csak az authetique Plusban van esőérzékelős ablak és attól felfelé a sima authetique-ben nem volt eső szenzor!!! most néztem meg.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ha valóban ad ki hangot egy relé amikor megnyomod a kart és nem csak beképzeled akkor van benne relé amit cserélned kell.
Ha beképzeled akkor be kell ezt a kis elektronikát rakni és tudja utána.Szvsz olcsóbb berakni az elektronikát mert a relé drágább mint az egész szerkezet amit a neten kapsz hozzá.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
igen.
HA felkapcsolod folyamatos törlésre akkor visszaveszi szakaszosra.
Ha felkapcsolod kettes gyors törlésre akkor meg visszaveszi az egyes fokozatú folyamatos törléssel.
Azaz mindig egy szintel kapcsol vissza.
Ha indulsz akkor meg visszarakja az eredeti fokozatba.Relét nem tudom.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #29884 üzenetére
Légyszíves kapd szét a kulcsot akár a rosszat is elég.
És nézd meg, hogy így néz-e ki?Ha ilyen a chip a tiedben is akkor nincs semmi ördöngősség benne, mert maga az immot nem fogja piszkálni senki csak átteszi a chipet az újba és megcsinálja a másolatot.
Maga az immo mint mondtam ezzel a kis chippel kódol ki.
Ha nincs benne ilyen kis chipp na akkor már az más kérdés, de tudtommal az összes PH I nek ilyen a chipje csak más a nyitási elektronikája.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #29928 üzenetére
Mindig tanul az ember
Ilyen kulcsot még nem is láttam, akkor lehet visszakoznom kell és megkövetnem a nagy infra szellemet.
Viszont ezt nem is értem, hogy hogy működik.
Ha kinyitottad az autót és berakod a kulcsot egyből indul?
Vagy előtte van még valami vevő a kocsi műszerfalán ahova rá kell villantanod az infra leddel?Magyarán ez, hogy kódol ki?
Kipróbáltad már, hogy elem nélkül berakod a kulcsot és megpróbálod beindítani?
Azért a kulcsosomat megkérdezem, de ez elég meglepő számomra én még csak chipes kulccsal találkoztam.
Infrásból is.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nem is vártam mást
Nincs semmi csak egy chip.
Nézd már meg jobban kérlek az a kis mágnesszerű téglalap ott van neked is ahol nekem, az az immo chipje.
az hogy máshogy van berakva nem jelenti azt, hogy nincs ott.
Próbáld meg egész nyugodtan vedd ki azt a kis chipet és nem fog elindulni a kocsi.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #29935 üzenetére
Wazze akkor befogtam a pofám, ehhez nem értek ilyet még sose láttam.
De akkor mondjuk ki, hogy ez valóban egy idióta megoldás.
Akkor a te kocsidat egy hozzáértő ember 3 perc alatt ellopja.
Egy laptoppal meg egy programmal.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #29938 üzenetére
Ez sok mindentől előfordulhat.
Alapjárati motor, beszívott levegő hőmérséklet jeladó.Amire leginkább gyanakszom az az elkoszolódott fojtószelep.
Az tud ingadozó alapjáratot okozni random jelleggel, mert a többi esetben folyamatosan ingadozna nem csak időnként.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #29940 üzenetére
Igen egy dologról beszélünk, csak annak fojtószelep a neve
És nem, nem a por okozza (illetve ha az okozza akkor nagyon sűrgősen cserélj levegőszűrőt) hanem az olajsár ami felrakódik a tányér peremére és a szelep fala között olyan eltérést okoz ami miatt nem zár rendesen és fullad.
Ez nem a twingóé!!!
De szemléltetés képpen erre a peremre élre tapad fel a korom és olajsár, utána nem tud rendesen zárni.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #29942 üzenetére
Egy kis etanol os üzem segíthet a dolgon.
Ezek az STP meg Winnys vagy milyen adalékok is segíthetnek.
De ha leszedi az ember és jól letörli egy kis féktisztító közreműködésével az az igazi.
Időben 30-40 perc már ha tudod mit kell leszedni és hol keresd.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #29944 üzenetére
Ja ha így kérdezed akkor nem kell szétszedni hozzá a fél autót.
A levegőszűrőt kel levenni és néhány típusnál (8szelepes) az injektort.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #29946 üzenetére
Igazából a használat
Ezzel nem lehet mit kezdeni, ha kitakarítod le impregnálod a kocsit és beállítod a garázsba nézegetni akkor nem lesz ilyen.Igen 16 szelepes, azon elég a légszűrőt és magát a fojtó szelep házat leszedni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #29963 üzenetére
Nem hiszem, hogy a kárpitot ki akarod lukasztani meg szenvedni a mechanika beszerelésével.
Egyszerűbb ha veszel egy elektromos ablak felújító készletet és megcsinálod.
Akkor megint 10 évig van villanyablakMár ha mechanikus hiba van és nem a motor állt meg.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Én ma csináltam meg a fordulatszám ingadozást ez minden esetben a fojtószelep elkoszolódása miatt van.
Nálam elég szépen lejött a kosz.
De volt rajta rendesen most nagyon baba lett jobb a gázreakció és az alapjáratom is stabilan 750-800 között van ahogy lennie kell!
Pár szemléltető kép
1
2
3
4
5
6
7Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Leszedő fogó meg ilyen olyan kulcsok, fossátok ti a pénzt.
A csavart is ki lehet szedni simán, az olajszűrőre meg ráhurkolom a régi bevált ékszíjamat és simán leveszem vele, akármelyik olajszűrőt.Nem kell ezt a dolgot túlspirázni, én olajcseréért pénzt ki nem adok, inkább száradjon le a kezem
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #30006 üzenetére
Aki rátépi az olajszűrőt az egy barom.
Egyébként pedig mivel ráhurkolom és feszítem nem tud elcsúszni, magyarán amit egy fogóval le tudsz szedni azt ezzel is.
Ugyan azt a hatást fejti ki.De én sokszor kézzel lecsavarom, mert nem vagyok agyatlan, hogy megtépjem az olajszűrőt.
Az egyik srácnak ezért lőtte le menet közben az olajszűrőjét a kocsi, mert az okosok ráhúzták jól és meg is szakították a menetet benne.
Iszonyat sok a barom.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz eTrade #30032 üzenetére
Na a művelet annyira nem volt sikeres majd írok, egyenlőre ne állj neki azt javaslom.
megírom holnap a tapasztalatokat, de úgy néz ki az alapjáratot be kell utána pozicionálni diaggal.
mert teljesen össze vissza ugrál most van hogy indításkor 1500 ra is felmegy, ha bemelegedett akkor már jó. Tarfja a 750 et és nem ingadozik, de addig össze vissza pogicionálgat szerencsétlen.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #30038 üzenetére
Én a twingóhoz, már inkább semmit nem mondok, mert eddig se nagyon jött be amit mondtam
Egy biztos, légszűrő le házastúl, aztán a folytószelep le kitakarít féktisztító meg valami nem szöszölő pamutrongy.Tresh: ezt akarom még kipróbálni, mármint akusaru pozicionálás hátha bejön, de ezt csak melóba tudom kivitelezni, mert a központi nélkül nem zárható az autó.
tehát csak a benti elzárt parkolóba tudom levenni a sarut és meló után a pozicionállást betanítani neki.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #30040 üzenetére
Én féktisztítóval csináltam az elég hatékony.
De a brigeciol is biztos jó.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Srácok utoljára jelzem szombaton 24.-én autós találkozó lesz Velencei tónál.
Aki akar jönni jelezze.
12-kor van start este kifulladásig leszünk.Pesten ha valaki akar találkozhatunk és akkor tudunk együtt menni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #30043 üzenetére
Simán, szerszám van a kocsiban.
Egy flakon féktisztítóm is akad, rongy meg nem kérdés.
Egyébként fojtó szelepnek hívják még mindig, ha 16 szelepes a géped.
Mert az utolsó pillangó szelepes a 8V-s volt meg a karburátorosok.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #30073 üzenetére
Más lesz ott a bibi.
Vagy más is.Nem merek messzemenőkbe bocsátkozni, de a fojtószelepet minden képen tisztítani kéne, illetve a nemindulás első gyanúra inkább FHP jeladó lesz.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #30075 üzenetére
Nem eszement drága 10es körül van.
Kicserélni 5 perc, csak nagyon meg kell nézni, mert 3 féle csatlakozóval szerelték a renaultokat (meganet legalábbis) és egyik csatlakozó sem kompatibilis a másikkal.A váltó felett a blokk tövében van ahol a lendkerék.
Arról veszi le a jelet ami alapján befecskendez az injektor.
Ha ez el kezd vacakolni, vagy rosszkor adja a jelet akkor nem indul az autó.Ez mondjuk az alapjáratot is befojásolhatja, de ott inkább az elkoszolódott fojtószelepre gondolok.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #30077 üzenetére
Erősen szoftver és műszer függő.
Az utóbbi időben én nem találkoztam csak a gyári diaggal ami olvasta is a gépet.
Pedig pár félére rádugdostuk.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #30085 üzenetére
Egy diagra lehet elugrok valamerre amerre jársz.
Vagy csinálunk egyszer egy mini renault talit, volt már rá példa.
És akkor némi kp ellenében, mert ingyen nem várom el, megnézhetnénk a gépet.
Sajnos ehhez a diagos részhez én hülye vagyok és ezt fel is vállalom.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na akkor ha valaki úgy döntött jön holnap a találkozóra, az írjon egy privit a cím miatt és annak elküldöm, hova kell jönni pontosan.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Milyen okostelefont vegyek?
- Projektor topic
- Motoros topic
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik
- Üzleti vita és megbeszélés
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Milyen nyomtatót vegyek?
- További aktív témák...
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!