-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #42076 üzenetére
nekem is a navi lehullott mikor decemberben felnyaltam, akkor marad fennt, mikor már a fűtés átmelegített mindent és utána fennt maradt!
egyszerű és régi az elektronikája, valszeg bármelyik valamire való villamosságis meg tudja neked csinálni a párosítást. amúgy az immohoz csak egy chip van a kulcsban, azt nem befolyásolja az elem!
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #42081 üzenetére
azt tudod ugye, hogy infrás még ennek a lagunának a távirányítója? így nem tudod bárhonnan nyitni, a belső tükörnél lévő fekete ovális búrára kell a távirányító infra ledjét irányítani(rá kell látnia egyiknek a másikra) és csak akkor nyit zár! nem olyan mint a rádiófrekvenciások, hogy bárhol, bármikor!próbáld úgy, hogy a csomagtartó felől, vagy a 2 első ajtótól!
-
diablo1984
veterán
ma volt időm és lemostam a lagu-t(sárvédőből is kicsapattam a téli sós sarat), kapott egy kis pasztát is, igaz gyorstalpalóban, de csinos kis gép lett!
ezekkel a képekkel lehet aktualizálni a Renault képemet a tagok listájában:
ps: valaki nem tudja, hogy honnan tudhatom meg, hogy a motortérben lévő pár nagyméretű késes bizti mihez jár? sehol sem láttam leírva, a takaróján sincs sehol feltüntetve(egyik hiányzik belőle és arra akarok rájönni, hogy mié lehet az, mert az első ködlámpám továbbra sem megy, belső bizti kimértem, ott még van áram...)
-
diablo1984
veterán
köszi
nekem is tetszik a szürke szín fekete díszcsíkokkal, elegáns.igaz sötét kékben sem volt csúnya a benzinesem, de a ph2-esnek szebb az első lámpáiasszem régebben is toltam fel párat, de az még demós volt, utána jött a hosszú szétszedés ideje, most már egyben van, még a 2 hátsó ívet kell gyógyítani és a hátsó hidat, mert ül a segge. ez már szinte véglegesnek mondható, még nyáron lehet kap egy alufelni szettet ha jól viselkedik!
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #42097 üzenetére
engem még mindig kiráz a hideg a békaseggű megane-tól, sedan vagy kombi sokkal szebb szerintem!
írtam a másik topicba is, hogy clio 2 nem játszik? ennyiért a legjobbakat ki lehetne fogni és unalmasan telhetnének az éveid, annyira nem hajlamosak benzines fronton megkukkanni!
(#42098) dhgm:
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
itt sedanról van szó de ugyanaz érvényes ide is!
a hátsó hidat szemre is meg tudod nézni, ha az elejéhez képest ül a segge, akkor ott is elkezdődött már a bugi, benézel a hátsó híd szilentjéhez a hátsó kerék előtt, ott fel tudod mérni a gumi állapotát, repedezett szokott lenni és már nem szimmetrikus ha öreg, beázik és szétrohad mögötte minden! döcögős úton tud halkan kopogni is..... -
diablo1984
veterán
egyszer kell kifizetni, kedvezménnyel fele kb. a hazárdőrök azt cserélik amelyik kiment, úgy jelentkezik, hogy kihagy a gyújtás, 3 hengerezés jellemző rá. fos dolog, mert kimérni nem egyszerű, tesómék thaliájában a renault szervíz nem tudta megmondani, hogy melyik a szar, ki kellett sakkozni.....
-
diablo1984
veterán
nem feltétlenül. 150ezer alatt már cserélhettek benne, lehet már jó is van benne! vezérlés csere éppannyi mint másban, szerelő és alkatrész kedvezmény függvénye 40-70ezerig akár... tesóméknak 105ezer volt de ott még csináltak valamit rajta azon kívül+rendkívül lehúzós emberhez vitték.... asszem 50ből simán ki kellett volna nekik jönnie, de sokat számít, hogy ki csinálja és mennyiért.....
-
diablo1984
veterán
hát a gyertyára van rádugva, annyira kellene bontani, lehet látszik a márkája bontás nélkül is! kérdezd a gazdit, hátha tudja, hogy volt-e már cserélve! amúgy a csere nem nagy dolog, sógorom is gépen tervez bútorokat és ő is pikk-pakk cserélgette a thaliaban, míg jó nem lett!
-
diablo1984
veterán
kazetta adapter a cucc neve, telefont rá tudod utána dugni és arról tudsz zenét hallgatni!
azért technikában nagyobb a fejlődés, hogy egy másnesszalagos egység egy csapásra mp3-at tudjon kódolni usb-n keresztül, ami szavak közül csak a keresztült ha ismeri a fejegység!vagy a tranzmitter is jó lehet, de azt mindig bezavarják a rádió adók és lehet keresni az üres sávokat, kínlódás....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
Jah, szűrők? Itt mi van, Levegő, olaj és pollen?
benzinszűrő is van benne, csak szökőévente vagy akkor sem szokták benne cserélni általában....
vezérlésben a contitec-et tudom ajánlani, de nálam is a szett full ina görgőkből állt, a szíj volt csak contitec, de a nagynevű gyárak termékei is jók, ami nem unix!
hűtőfolyadékból valami bekevert rózsaszínt vegyél, mindegy ki gyártja, -32fokra kevert tökéletes. -
diablo1984
veterán
válasz gooool #42323 üzenetére
azért azt is bőven tegyük hozzá, ha tábla van kirakva, hogy fos az út -márpedig te is a közepén közlekedtél, tehát jó ideje lehet rossz- akkor semmit sem érsz vele, mert nem körültekintően közlekedtél. ez olyan mint a szarvasos tábla, ha ott elütsz egy szarvast még meg is cseszhetnek érte......
szerintem így kis ki fognak röhögni......magyarban vagyunk, itt még az autópálya is kátyús és kib@sszák az úthibák táblát és a 80as tempót és jól van az úgy..... -
diablo1984
veterán
válasz gooool #42325 üzenetére
akkor nincs mit tenni, ez saját kár, a táblával fedi magát a közútkezelő, megmondják, hogy nem 60al kell menni, az a max, de mehetsz gyök2-vel is, ők kirakták a táblát és kész.
semmit sem tehetsz, tábla nélkül is el tudják sunnyogni, de táblával csak az idődet pocsékolod....
ez egy ilyen ország, románia sem jobb ebből a szempontból(ukrajnát ne is említsük), sőt a múlt héten az olasz csizma lábfejében kocsikáztam(mediterrán rész már keményen), ott nem szétfagynak az utak, ott egyszerűen fos az alapja és ripityára törik azért mert széttapossák az autók! az autópálya hagyjám, de ha lejössz róla akkor fos minőségű az út, az a szerencséjük, hogy arra nem divat a tél, mert már rég kavicsorrá esett volna szét az út.....
én is esőben a múltkor döccentem egyet az új gumikon, az ütő is megállt bennem, de túlélte, még csak 300km-sincs benne, kár lenne érte, ezért nem veszek peres gumit alufelnire, az már odalenne szőröstől-bőröstől....
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #42327 üzenetére
nem negatív, hanem realista.
megpróbálhatja, én még itt a keleti országrészben nem hallottam olyat, akinek bejött volna. polgárnál is mindig foa az m3as, ha 80al beleszalad az ember, akkor is sérülhet a futómű, gumi és mégsem csinálják meg, majd tavasszal, ha annyira fizethetnékük lenne, akkor kátyúznának télen is, elvégre a pálya használatért külön is fizetsz, nem csak adók és üzemanyag árban van benne, mégis leszarják, mert kicseszik a táblát és annyi!tényleg nem akarok negatív lenni, sajnos ilyen a realizmus, ha egy használt autót árulnak olcsón és valaki annyira lelkes, hogy meg akarja venni annak a szemét ki lehet nyitni, hogy 99% hogy szar az autó, persze negatív vagyok, de még nem láttam csodát, vagyis a kereskedésig lehet csoda, de a kereskedő eltünteti, ha rádob párszázezret és már nem alkalmi a dolog. persze ebben is negatív vagyok. Magyarban semmiért sem szeret semmi sem fizetni, éppúgy a biztosító sem és az állam/önkormányzat sem. ha meg táblával levédik magukat, akkor támadhat bárki szerintem felesleges!
ráadásul a kép az magában semmi, hívja ki a rendőrséget a hurkás gumi, a kátyú kíséretében, ha jegyzőkönyv van róla, akkor lehet ügy is, de a rendőrök tudják majd közölni, hogy ott a tábla, mi a gond!(kb 10évvel ezelőtt mikor a laguna2-es még újnak számított, egy ismerősöm a dci lagunájával és a 17"-os aluval fogott egy kátyút, ő hívta a rendőröket, jegyzőkönyvezték, az önkormányzat fizetett neki, mert nem volt tábla, másnapra már kint volt a tábla is, oda volt a kiskapu, de a kátyú maradt)
sajnálom, ha valaki negatívnak érez, én csak túl akarom láttatni az embereket a lila ködön, lehet ez negatívság, de ez is épp olyan oldal, mint az, hogy fotózd le a kátyút és kifizetik a kárt, mert az túl optimista, bárki mondhatja, hogy ez ott történt, stb-stb.....
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #42329 üzenetére
a priussal még mindig tartom magam ahhoz, hogy egy hibrid bonyorultabb, mint egy sima szívó benzines, mégha a toyota topicban nagyban erőltetik a dolgot, hogy a priusra nem kell költeni semmit, mert nem.....
gondolom aki ilyet állít, még nem vett használtautót, amire a gatyája ráment, mégpedig egy priust is lehet hanyagolni a végtelenségig és nem csak azt kell nézni, hogy hibrid.....
pozitívan Magyarorságban? nem vagyok politikus, így én is adót fizetek, húzom az igát, de derülátó nem tudok lenni semmi szinten, nincs rá okom. miért is lenne, dübörög a gazdaság, csapból is ez folyik, de egyszerűen itthon jó fizető állást találni nem egyszerű, addig viszont szaladgálhatok európában, ha meg itthon vagyok és azt olvasom, hogy hülye vagyok, ha egy ékegyszerű szívó benzinestől egy hibrid nem hogy nem bonyorultabb, de nem is hordozza magában a meghibásodás lehetőségét, akkor eldurran az agyam! sőt a gumikat sem kell sosem cserélni rajta, mert hibrid..... fáradt vagyok ekkora fanoknak írni, hogy mekkora szopás is lehet belőle, ha nem biztos helyről van a verda, ismert előélettel, mert ha neki kell mindazt kifizetni, amit 10 évig senki sem csináltatott meg, akkor sz@rul esik neki, de ezt az oldalát nem is gondolják át, mert "egy prius sosem dölkik le".....
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #42347 üzenetére
rugók épek, és egyformák? nálam a jobbos rugóból tört le egy kb 8cm-es darab és nekem is húzott jobbra. érdemes azt is megnézni, hogy végig ér-e a rugó a helyében. meg az is lehet gond, ha valamikor rugó törésnél csak az egyik rugót cserélték ki és nem ugyanolyan kemény mindkét rugó és az is tudja elvinni a kocsit!
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #42349 üzenetére
lengéscsillapító is tud ilyet, ha elpattog a kerék, akkor instabil lehet, egy rossz kormányösszekötő miatt egy úthiba is csúnyán megrázhatja a kocsit és félre kophat a gumi is tőle.
anno nekem az escortomban szállt el a jobb hátsó lengéscsillapító és tempós balkanyarokban szinte kitört a segge, elég volt összeszedni. gázos telón meg nem látni, hogy elszállt, nem úgy mint az olajosokon. -
diablo1984
veterán
válasz mihione #42367 üzenetére
vajon a maradék 4 szelep mennyire jó? síkoláshoz ki kell venni a szelepeket és akkor illik a szelepvezetőket is cserélni mindet és akkor már a szelepszár-szimmeringet is! nekem a 8 szelepvezető(8szelepes a laguna), cseréje, síkolás, szelephézag állítás(szelepek hibátlanok voltak) került asszem 28 ezerbe.a szelepszár szimmering is cserélve lett, de azt vittem is magammal, párszázas tétel.....
nem gyenge mutatvány arra a motorra ráverni ennyit, lehet olcsóbb lett volna egy blokkot venni hozzá, sokkal-sokkal olcsóbb, csak ritkább, mint a 8 szelepes!ha a hengerfej rendben van, blokk rendben van, akkor már számolható a vége, amiket írtál azon túl még egy olajszűrő illik hozzá, egy vízrendszer kimosatása, mert az is tele van akkor ganyéval, valamint azt nem tudom, hogy már számoltad-e, de egy vezérlés csere is kelleni fog!
-
diablo1984
veterán
válasz Sgt. Chris #42370 üzenetére
ezzel mit jelez, miből van kevés?
én szólnék a kereskedőnek, hogy ba***ameg, nehogy azt hidd, hogy a leült olajtól csinálja, ez renault, ez igényes, 150km alatt nem keveredett semmi fel benne? nem akarok az ördög lenni, de lehet kitörölték a hibakódot, utána nem jött elő nekik, most nálad meg újra! mert a hibakód törlés az nem megoldás magában......
-
diablo1984
veterán
válasz Sgt. Chris #42373 üzenetére
olajpumpa beszart volna? vagy a gomba ad fals jelet? gondolom olaj van benne, nem?
azért gáz, mert ha tényleg fos az olajnyomás, akkor a motor a nem megfelelő kenés miatt beállhat mint a gerely!
-
diablo1984
veterán
válasz Sgt. Chris #42377 üzenetére
ez a kosz dolog egy hülyeség szerintem, ahhoz olyan olajnak kellene lennie benne, hogy az a motor már nem menne! dugjátok gépre, hogy pontosan mit is kifogásol, lehet csak egy gomba döglött meg benne, vagy csak jön-megy benne a "tipikus francia tehát szar az elektronika" effekt!
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #42382 üzenetére
azóta is mikor total vagy elf olajat látok, mindig sasolom, de nem tűnik olyannak, mint ami könnyen le tud esni róla! remélem nem hamisítvány.....
(#42385) Sgt. Chris : a megane milyen volt, benzin, dízel? kombi, sedan vagy békaseggű?
ez az új milyen motoros?[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Sgt. Chris #42413 üzenetére
ez is az is jó. a grand scenic hogy mozog az 1,6-os motorral? nem nagy neki a kasztni?
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #42418 üzenetére
nálunk is volt egy a szimpla turbós de az újabb kis motoros masterből, gyenge fos volt, pedig a fullos lovas változat volt, asszem a 150lovas, nagyon tré módon ment, sokat evett, gyenge is volt, állítólag az új ikerturbós jobban sikerült.....
-
diablo1984
veterán
attól függ, hogy mit akarsz hogy szűrjön! lehet aktív szenes, és sima papírszűrő, nálunk nincs allergiás, nem is tartom annyira nagy dolognap a pollenszűrőt, megszűri a port és kész. nálam a lagunába valeo ment bele, de a legolcsóbb is megfogja a retket, még mindig jobb, mint ha nem lenne, vagy 10 évente cserélnék!
de pénztárcád vastagsága és felhasználási igényed alapján dönts!
a mann szűrő is jó választás!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
készre kevertet vegyél, az legalább pontosabb, mint pancsolgatni!
a tescoban szokott akcióban lenni 2190ért piros alukímélő cucc, akció nélkül 2900körül van 5 liter, van ott egy literes is, szerintem 6-7 liternél nem kell bele több, az én dízelembe kerek 8 liter ment, úgy, hogy 2 hónap alatt ki tudott folyni mindenhonnan a lé a kocsiból!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz PowerBuldog #42442 üzenetére
swag-febi? nekem asszem az ment most bele, remélem sosem kell kicserélni többet!
-
diablo1984
veterán
válasz PowerBuldog #42444 üzenetére
ne nevettes, mert az unix-nál oda írják, hogy normál vagy gyári minőség, akkor csak a gyári iromány a jó? az a.z májsztertájle melyik gyárnak szállít be? egyiknek sem, mert unix saját márkája, mikor mit csomagolnak bele, így még a minőség sem feltélten azonos.
monroe is tud szart gyártani, akár a febi is, de nem az alapján döntök, hogy az unix mit ír oda, a LEMFORDER is gyári minőség, igaz egyik renaultot sem szerelnek vele, mert az audi beszállítója, renaultot ők is csak utcán láttak ők is..... -
diablo1984
veterán
ja, meg a continental sem gyárt görgőket, csak szíjat, a görgőket mindei más nagyobb gyártóktól szerzi be. nálam a contitec vezérlés görgőit mind az ina gyártotta!
erről az a.z maisterről csak az unixos területeken hallani, nem tudom németben miként szerepel, de az unixosok sem tudják az olajokban mi van, mondtak már mol-t, mobil-t, de fingjuk sincs róla. pedig ő a kizárólagos forgalmazója, viszonylag nem is olcsó, legalább kiképezhetnék őket arra, hogy magabiztosan tudjanak róla nyilatkozni, ha már olajat kérek és azt erőltetik!
nálam a talpasok is swag/febik, a toronycsapágy is, stab pálca nem volt belőle így az meyle lett! meglátjuk mit hoz a jövő.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz PowerBuldog #42450 üzenetére
van az 30700 is kedvezménnyel, keress egy szerelőt akinak az unix-nál van fullos kedvezménye!
tresh: én eddig csak 46%-ról tudtam, hogy az a fullos, de vezérlésre pl annyit nem adnak!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
azt tudom, de a fullos 46%, attól nagyobb nincs(illetve 1-2 cikknél eltérhet, mint a vezérlés és asszem valamelyik futómű cuccra 48%-ot is kaptam, de akkor is 46%-al lehet számolni és az a max, nincs az felett, legalábbis a helyi szerelők, a helyi unix szerint biztosan nincs)
nálunk a főnök is a cégnél "beregelt" náluk, vett 1-2 cuccot a teherautókhoz és azonnal 20%kedvezménye lett, ha hirtelen nem tudok leakasztani valaki mást, akkor azt szoktam használni.
magánember ha unix kártyát csináltat, akkor 10%kedvezményt már elér vele.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
azért egy 10w40 és 5w30 között van 1 jelentős diffi! az egyik félszintetikus(részszintetikus, szintetikus alapú ki hogy hívja, a másik meg szintetikus! nem tudom, hogy az mit is befolyásol pontosan, de valszeg a szintetikus kevésbé használódik el, a hosszú csereperiódust is jobban bírja!
Minőségben egyértelműen a teljesen szintetikus a legjobb, ár/érték arányban - rövid és középtávon - pedig a félszintetikus.
A szintetikus olajok tisztábban tartják a motort, mert nem hajlamosak a kokszosodásra; jobban tartják a viszkozitásukat a csereperiódus során, mert nincs bennük viszkozitásmódosító adalék, ami elnyíródhatna, és jobban ellenállnak a hőterhelésnek. De a félszintetikus olaj is rendelkezik hasonló tulajdonságokkal, csak annak mértéke nem éri el a szintetikusét. Viszont lényegesen kevesebbe kerül, ezért a teljesen szintetikus olaj használata inkább hosszú távon - az autó várható élettartamára vetítve - kifizetődő.
forrás: TC[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Sgt. Chris #42471 üzenetére
az a szerencsésebb eset, további probléma mentes kocsibirtoklást!
(#42476) gooool: a fórumtárs megírta a frankót, indítsd be, tedd sebességbe és nézz alá! lehet az ütéstől amitől szétment a gumid elrepedt a féltengelyed és eltört. az is lehet, hogy kicsúszott a féltengely a váltóból, azt is szemre meg tudod állapítani. váltó összeszakadást már valszeg hallottad volna előre, nem eszik olyan forrón szerintem!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Elemlámpa, zseblámpa
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs