-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #47610 üzenetére
Hát ez egy hőgomba, ha ez kell bele és neked nincs ilyen a kocsiba akkor ott komolyabb sufni tuning van mint gondoltuk eddig.
Ez a jobb vagy a bal oldalán van a radiátornak? (ha szembe állsz a kocsival)
Ha a jobb oldalán akkor bizony a hőgomba helye, ha bal oldalt akkor viszont isten se tudja milyen radi ez, amit vettél
Neked ez kéne és ott jelölve is van a M22 ami a hőgomba jele.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #47612 üzenetére
Nem tudom, lehet, hogy a csőben van valahol? de én még olyat nem láttam megmondom őszintén, igaz thaliából, csak 16v-st szereltem eddig.
Viszont az előző Meganeom ugyan ilyen 75 lovas motorral volt szerelve, de abban ott volt a hőgomba.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #47649 üzenetére
A 75 lovas thalia után ez mind a kettő egy bazi nagy ugrás lesz mind motorban mind méretben.
Azt meg ne gondold, hogy ezekre nem kell majd költened, és a rosszhÍr az, hogy minél fiatalabb és korszerűbb, erősebb kocsit veszel exponenciálisan annyival többet is fogsz rákölteni, szóval gondold meg mielőtt beleugrasz valamibe.A thalia szög egyszerű, az álltalad linkelt autók, közül inkább a megane de már az is tud nagy cumikat generálni.
De ha nem volt dieseletek eddig akkor miért nem veszel egy 1.6os benzines IIes meganet?
Mondjuk sedant?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
motoflug #47659 üzenetére
Cordobát?
Miért akarsz neki rosszat?
Cordobát akkor vennék, ha az összes autógyártó befejezné a termelést és be is darálnának minden kocsit.
A ráncfelvarrott cordoba is egy rakat rom, a renaulthoz képest is.
Az egy igazi VW fapad fapadja, ha lehet fokozni.
Az alkatrész pedig amit a sapnyolok gyártottak kifejezetten drága hozzá.
( nem teljesen VW )
Szóval egy Francia autó topikban VW licence autót ajánlagatni vétek, főleg egy Seatot.(jah és erősen korrodálnak is még a PHII-esek is az egyes az meg külön egy rozsdabogja.)
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #47674 üzenetére
Szia.
Nagyon nem ugyan az a motor.
Ezek mind 16 szelepes motorok, amiket jobban kell pörgetni, viszont kevesebbet fogyasztanak a hengerenkénti injektor és egyébb korszerűbb dolgok miatt.
Az 1.2 es nagypapinak való piacozni.
Az 1.4 már klÍmával is válalható.
Az 1.6 szuper a thaliában, de ritka is mint a fehér holló akinek ilyen van az nem akarja eladni.
Alap hibák, a beázás, ami orvosolható, fórumokon, már szinte mindegyik hibára rájöttek és a megoldás is megvan rájuk.
A másik a lámpa opálosodása, ez nem csak az első szériás hibája sajnos.
A trafókat szintén meg kell nézni, mint minden benzines renaultnál.Amúgy egy 1.6 16v-s példánnyal, ha elférsz benne simán évtizedekig elvagy, kevés komoly meghibásodást tud produkálni.
Azokban az a motor van ami az én meganeomban.A 8 szelepes motorok a lada és dacia egyes tÍpusaiban tüntek fel újra, mert egyszer azokat már kiselejtezte a renault.
Csak amikor a két céget felvásárolta akkor az volt az üzletpolitika, hogy nehogy jobb kocsit csináljanak mint a fő márka.Ennyi....
2005 utáni thali szerintem ha a formavilággal és helykÍnálattal elvagy kifejezetten ajánlható kocsi.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
eTrade #47687 üzenetére
A fordtól óvva intelek.
Az astra nekem nem játszik bátyámnak is van a futóműve kormányműve kuka.
De van aki imádja. Az biztos, hogy olcsón fenttartható.A toyota meg azért annyi amennyi, mert valóban jó.
Bár tÍpushibák némelyik motornál van ott is azt érdemes előtte megnézni, mert az 1ZFE eszi az olajat 2006 előtt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Urak van német ford és egyébb márka topik, ha ez a téma ennyire foglalkoztat itt mindenkit legyetek szÍves ott vagy privátban folytatni.
KÖSZÖNÖM[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #47727 üzenetére
Olajpára leválasztó.
Mindegyikben van, csak nem pont Így néz ki.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
5.-én lesz cserélve.
Írtam, hogy felújitom teljesen.
Mostanra jött össze minden és most tudtam lefesteni úgy, hogy beszerelhető legyen.
5.-ére szereztem garázst, mert ezt ilyenkor kint már nem szabad csinálni.Ha kész referálok, de ne aggódj egy évet még simán elmész vele.
Nekem is lassan adta be a kulcsot és látod még most is azzal közlekedem, annyi, hogy nem terhelem ha nem muszáj.
De még most is el lehet vele közlekedni, 4 felnőtt 1 gyerekkel mentem a múltkor és annyi volt, hogy a nagyobb fekvőrendőröknél ésszel kellett áthajtanom, a vonóhorog miatt.Szóval ne ess kétségbe, van időd bőven beszerezni a hátsóhidat.
Facebookon van elég sokszor, olyan amivel érdemes foglalkozni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Ez ranult betegség az enyémnél pl, a kipufogó rezonátor van ilyen helyen, hogy szinte ki kell venni a motort a kocsi elejéből.
A PH I es megane nál, meg a generátort kell onnan kiszedni ahonan a tied esetén az önindÍtót.Viszont a te gondodat nem igazán értem, ha kuplungcsere előtt nem volt ilyen gond, akkor egyetlen kérdésem, lenne kivel csináltattad, ott voltál? No és tuti a te váltód került vissza? ---
Nem vagyok rosszindulatú, de sajnos nem először fordulna elő, hogy a kedves kuncsaftot, "némi" alkatrész csereberével akarják lehúzni.... sajnos ilyen világot élünk.
A másik kérdésem, a váltó összeszerelésénél a II es megane esetén előfordulhat, hogy bizonyos sebességeket nehéz betenni vagy épp beragad.
Ez a váltótartó bak nem megfelelő nyomatékkal történő lehúzása miatt van, fellazul a tartó csavar és elkezd "lógni" a váltó amitől, máshova kerülnek a sebességek.
Ez a legegyszerűbb és legolcsóbb hiba, le kell ellenőrizni a váltótartó bakokat.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
newwave0507 #47816 üzenetére
Én nem ilyesmit vettem náluk de a termékeikkel nem volt bajom eddig, nem kellett náluk garanciáztatnom semmit, de amit vettem azt normálisan rugalmasan korrekten adták.
Sok sikert.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #47839 üzenetére
A te esetedben ezt nem hiszem, hogy szonda lenne.
De ahhoz a motorhoz7-8 ezer egy lambdaszonda.
Az a füst és túlfogyasztás elég aggasztó, de először cseréld ki a szondát.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #47843 üzenetére
a teljes ára 9000.-
12.000.- a denso és az jó.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #47845 üzenetére
ki lehet mérni multiméter kell hozzá.
www.autoalkatreszed.hu
meg a wrcauto nál is találtam az a 9.000.- univerzális
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Frankó.
Selenia lett volna és tudja az API GL5 öt azt mondta a srác minden képpen GL 5 ös olajat tegyél bele, mert az a váltó hamar kipurcan az alacsonyabb minősitésű olajjal, ebben van valami speckó adalék ami a magas igénybevétel miatt kell.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #47883 üzenetére
Na én ezt az elhiszi dolgot nem értem.
Kövezzetek meg nyugodtan, de ebben mi a vicc és mit hisz el a miről[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- MAZZER 151B 83 mm kávéőrlő késpár
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Arozzi Vernazza Soft Fabric Gamer Szék - Világos Szürke