Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    válasz Wiz Khalifa #47674 üzenetére

    Szia.

    Nagyon nem ugyan az a motor.
    Ezek mind 16 szelepes motorok, amiket jobban kell pörgetni, viszont kevesebbet fogyasztanak a hengerenkénti injektor és egyébb korszerűbb dolgok miatt.
    Az 1.2 es nagypapinak való piacozni.
    Az 1.4 már klÍmával is válalható.
    Az 1.6 szuper a thaliában, de ritka is mint a fehér holló akinek ilyen van az nem akarja eladni.
    Alap hibák, a beázás, ami orvosolható, fórumokon, már szinte mindegyik hibára rájöttek és a megoldás is megvan rájuk.
    A másik a lámpa opálosodása, ez nem csak az első szériás hibája sajnos.
    A trafókat szintén meg kell nézni, mint minden benzines renaultnál.

    Amúgy egy 1.6 16v-s példánnyal, ha elférsz benne simán évtizedekig elvagy, kevés komoly meghibásodást tud produkálni.
    Azokban az a motor van ami az én meganeomban.

    A 8 szelepes motorok a lada és dacia egyes tÍpusaiban tüntek fel újra, mert egyszer azokat már kiselejtezte a renault.
    Csak amikor a két céget felvásárolta akkor az volt az üzletpolitika, hogy nehogy jobb kocsit csináljanak mint a fő márka.

    Ennyi....
    2005 utáni thali szerintem ha a formavilággal és helykÍnálattal elvagy kifejezetten ajánlható kocsi.

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák