-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #47198 üzenetére
Csere 30 perc alatt kivitelezhető.
Ha sose csináltad még 2 óra de abban benne van 30 perc anyukázás is.Renault power
-
FerNandor
őstag
Én pont tegnap tálaltam neten egy nagyon jól kinéző MII 2.0dCi GT-t. [link] nagyon beizgultam, mert akkor anya megkapta volna a kombit
De aztán letettem róla, főleg a fogyi miatt. Inkább elviszem majd ide optimalizálni [link]Szerdán meg viszem megnézetni a váltót, remélem megcsinálják faszán
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
mycso
Topikgazda
válasz FerNandor #47203 üzenetére
Hát, sajnos ez egy ilyen játék. Nyilván tudtam én is, hogy többet fog enni, de valamit valamiért.
(most majd biztosan sokan megköveznek) Ez a 150 ló a lagunában egyébként nem valami nagy szám...lehet vele közlekedni, előzgetni is akár, de nem kell tőle hanyatt esni, bőven elférne még 60-80ló pluszban, sőt...bármennyi.
Tudom sokan itt úgy vélekednek, hogy elég az 1.4 szívóbenya is, nekem nem elég, azért is nem azt vettem.
Viszont ez a laguna, hogy 1.5dci-vel milyen lehet, még mindig elképzelhetetlen számomra és továbbra is hihetetlennek tartom, hogy azzal a motorral dinamikusan autózható.Múltkor kollégámmal ezt beszéltük pont, hogy mi lenne az az autó/teljesítmény, amire azt mondanánk, hogy na ez jól megy.... (neki egy 150lovas 159-e van, és ő is úgy vélekedik, hogy nem egy versenygép).
Pár éve, egy napig volt nálam egy 233lovas A6 sline 3.0V6 tdi, háát én attól sem ájultam el.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ma kicsit rámhozta a szívbajt a kocsi. Mindig elsőre indul, de most 4 út után temető mellett a senki földjén nem akart indulni. Önindító tekert, pumpa morgott ahogy szokott. Többször, hosszan próbáltam, semmi. Végül az aksi vezetékeit húztam le, majd vissza, utána egyből indult. Ez mi a franc lehetett? Immo villog, kulcsra kialszik,hiba lámpa egyik se ég, minden jónak tűnik. Alapjárat ok, dinamika a szokásos. Még párszor mentem ma vele, pöccre indul, mint mindig.
Megint fhp jeladó lenne? Majd megnézem nem koszos-e. Bár legutóbb mikor koszos volt nem kellett ennyit indítózni.
Aksi érintkezés? De akkor az önindító se tekerne gondolom. Töltés elvileg rendben, napi használatban van az autó, meg bírta most is az indítózást. Üzemanyag? Ebben a hónapban kapott először spurit, de már háromnegyed tankkal elfogyasztott belőle hiba nélkül. Meg nyaranta szokott etanolt is kapni, az már leszedte a koszt gondolom.[ Szerkesztve ]
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #47202 üzenetére
Csak annyi amire figyelned kell, hogy klÍma vagy klÍma nélküli verzió.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
FerNandor
őstag
Hat nekem most, ha ezt megcsinálom, akkor kb 130LE lesz és a 300Nm közelében. Az nekem már nagyon jó lesz.
Egyébként fb csoportban azt írták, hogy hk-csapágy visszahívásnál elvileg a teljesítményt is csökkentették a tulaj engedélyével, vagy anélkül.. Úgyhogy lehet, hogy picit vissza van nekem véve, nem tudom
Hat ja, a 2.0dCi 150LE-vel a kettes megane-ban, ha jól rémlik 340 körüli Nm-rel van, Lagunát nem tudom, de az meg nem valami sok és szerintem van másfél tonna.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #47207 üzenetére
nekem a c veki 150 lovas volt üresen 1650kg(kombi), szerintem az is házomszáz valahány nm, de az ment mint a vesztés, igaz előtte nem volt ilyen relatíve nagy lovas verdám, de ebben már lehetett érezni, hogy gyorsulsz! v6 tdi a6-ost próbáltam, de az gyenge volt automatával úgy gyorsult mint egy 2es golf.....
a mostani lagunám sem versenygép, megy, bír is menni, 120nál is még ha odalépek gyorsul, de nem versenygép, a-ból b-be elvisz, de nem hagyok foltot a kárpiton az élvezettől az biztos!
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #47208 üzenetére
Persze, ez a 106 lovas is nagyon jól megy, csak akarok egy kis plusz erőt
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Geri89
aktív tag
Sziasztok! Jelenleg egy 99-es Megane I PH2-m van. Szeretném ezt lassan lecserélni, maradnék a típusnál, Megane 2 ráncfelvarrt példányokat nézegetek (2006-). A keret nagyjából 1m Ft környéke. A kérdésem az lenne először is, hogy ha diesel (az általam talált autók nagy része pedig az), akkor 1.5 vagy 1.9? Mindkettőről hallottam már mindenfélét, sok hirdetésben úgy hirdetik az 1.9-est, hogy "nem a problémás motorral szerelt".. Ez igaz, hogy az megbízhatóbb mint a kisebb, vagy pusztán kacsa?
Ha 1.5-öst nézem, akkor abból melyik verzió ajánlott? 86 vagy 106LE? A 86-os elegendő az autóhoz? (A mostanim 1.4 benzines, 95le-vel, ennek a menettulajdonságai jelenleg megfelelőek számomra).Előre is köszi a segítséget
-
-
-
Predator2
addikt
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #47217 üzenetére
Huhh..megnyugodtam. Hirtelen azt hittem 82HP esetén van még egy plusz hiba faktor.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
diablo1984
veterán
válasz Geri89 #47220 üzenetére
az 1,5 dci-nek van nem kevés zsebbenyúlós betegsége, ami hangsúlyozom előjöhet, de nem biztos, hogy fog. ezek a következők: nagynyomású rendszer(igényes a szentem, nagynyomású pumpa, injektorok, mind mind hajlamos meghalni), turbó(elvileg mint minden turbós autó, ez is meghallhat, de meg is teszi ha eljön az idő), hajtókar csapágy(ez ha széthullik, már dobhatod is a kukába a blokkot, mert megcsináltatni utána már nem érdemes). a ráncfelvarrott utáni változatokra már az elektromos zűrök nem annyira jellemzőek, de ugyanúgy a villanyablak behalhat, kártyát nem érzékelheti, elektromos zűrök azért itt is jelentkezhetnek, de a ph1-nél inkább volt több!
ezen túl van benne kettőstömegű és az utolsó szériásokban részecskeszűrő is!
pozitívuma, hogy 5 liter alatti fogyasztás is elérhető vele és még mágusnak sem kell lenni hozzá!1,9 dci motorra éppúgy jellemző ugyanez, nagynyomású rendszer, turbó szintén tud szivatni, bár itt sokan mondják, hogy nem jellemző erre a hajtókar csapágy megpusztulás, de én azt mondom, hogy igenis itt is bőven rizikós(volt egy fos motorom, végül főtengely donornak vitték el, hajtókar csapágy probléma miatt és azon a héten 3an is kerestek ebből a gondból kifolyólag....).
elektronikája éppen ugyanaz mint az 1,5 dci-nél, így nincs ebben diffi!
fogyasztása viszont rosszabb mint az 1,5ösnek, jellemzően 6 liter környékén fogyaszt!
(itt megjegyezném, hogy nekem az 1,9 dci még adagolós változata a dti motor van a gépemben, szépen teszi a dolgát, így az alap motor mint vas megbízható, a sok hozzáadott elektronika és az ultraigényes nagynyomású rendszer tudja elcseszni)de hozzá tartozik a dologhoz, hogy a renault nem egy premium márka így a sok beteg renaulthoz hozzá járulhat az is, hogy nem szeretnek az emberek vagyonokat költeni egy renaultra és az új gazdán csattan az ostor, ott már kaphat időben olajat és szűrőket, ha már benne van a "tífusz", akkor a szopás garantált!
-
just
aktív tag
válasz Geri89 #47220 üzenetére
Kellő odafigyeléssel lehet ajánlott. Az összes dci beteg a hajtókarcsapágyaktól. 1.9-es is, saját bőrömön tapasztaltam. Befecskendező fejeket szerette elfogyasztani, volt pár elektromos nyűgje, tömítéseknél itt-ott folyik az olaj, bosszantó tud lenni. Amúgy jól ment. Eladtam mert motorgenerál után nem lett az igazi a hangja.
Two things what i hate. People that can't count...
-
Geri89
aktív tag
válasz diablo1984 #47221 üzenetére
Köszönöm a részletes választ! Az esetleges problémák közül a hajtókar csapágyat gondolom cserével meg lehet előzni. A többit (turbó, magasnyomású pumpa, injektorok) egy vásárlás előtti márkaszervizes átvizsgálással ki lehet szűrni, hogy haldoklik-e, vagy még azért van bennük, vagy ez teljesen lutri? Érdemes márkaszervizbe vinni egyébként átvizsgáltatni?
-
diablo1984
veterán
válasz Geri89 #47223 üzenetére
a hajtókar csapágy csere az igen, csere után 100e km-t minimum kibír, persze a megfelelő olajcsere periódus betartásával! mycso az övén megelőzés céljából annó csináltatta huszonezres tétel az egész, nem kell a motort szétszedni érte, csak a teknőt kell levenni és onnan műthető! ártani a teknőlevétel amúgy sem árt, mert olajcserekor a leeresztőn az összes olaj nem folyik ki, marad benne kb fél liter "eszencia", azt nem árt legalább megvétel után az első cserekor kimosni és akkor biztosan 100% tiszta olaj lesz a motorban, minden mocsoktól és fémportól mentesen!
tele vannak már ezek a dci-k elektronikával, ha egyszer meg vannak hajtva rendesen és nagy a gond, azt visszajelzi hibára, hogy befecskendező hiba meg hasonlók, de gépen is egy hibakód olvasásból sokminden ki tud még derülni! a turbó az lutri, az megy és utána nem, olajfogyasztást nem lehet szervízben nézni, arról egyértelmű hibakód nincs, azt max kihúzatod és ha szépen egyenletesen gyorsul, nem torpan, nem okádja a kormot, nem süvít zavaróan, akkor csak remélni tudod, hogy jó, amúgy kézben tartva hozzáértő a tengely lógásából meg tudja mondani, hogy mennyire járja a végét!
-
Predator2
addikt
Helló
Zöldfülű kérdés lesz, de hogy lehet megállapítani mi okozta a turbó halálát? Szerelők mi alapján mondják meg, hogy mi volt as fő hiba ok. Csere előtt ajánlott kivizsgálni, illetve orvosolni a hiba okot. Lehet, hogy megint cserélni kell a Thaliában. Kíváncsi vagyok.
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #47225 üzenetére
a szerelők is csak tippelni tudnak! turbó cserekor nem árt a turbó csöveket is átmosatni, hogy ganyé nincs-e lerakódva benne, nem árt szerintem kitakarítani a teknőből a dzsuvát is, új turbónál felrakáskor az olajzóját fel kell tölteni olajjal, hogy az első forduláskor is legyen már kenése.
kartergázos motor is tudja okozni a turbó kipurcanását, de ha minden rendben van, akkor egy új turbónak sokáig kellene bírnia a gyűrődést!szerelő is kézben fogva azt tudja megállapítani, hogy lóg a turbó tengelye, hogy mennyire azt a szerelője vállogatja, van aki mindentől hüledezik, a másiknak meg semmi sem rossz!
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #47226 üzenetére
Itt egy lehetséges második turbó cseréről beszélünk. 100.000km van a kocsiban. 13 éves.
1.5dci 65HP.A motor túlzott kopottsága, túlzott kartergáz okozná a turbó halálát?
Gyakorlatilag csak motorcserével lehetne orvosolni, vagy 6 havonta turbó cserével?Vagy valamit félreértettem?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #47227 üzenetére
Ez amit Írsz elég aggasztó.
Ott nem a turbó lesz a ludas, hanem a rendszer egyébb alkatrésze haldoklik.
Érdemes lenne egy alapos kivizsgálást csinálni, mert drága dolog a turbócsere, és ha a hiba okát nem fedik fel egyre sűrűbben fog előfordulni.100.000 et futott kocsinál még a gyári turbó kéne, hogy dolgozzon, főleg ha az a 65 lovas motor.
Renault power
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #47229 üzenetére
A már említett gates vezérlés szakadás óta vannak a problémák. Azóta kelepel a drága:[link] Nem tudom ez okozhatja e.
Nem kapcsoló szelep, mert azt most kapott egy garnitúrával.
Nem biztos, hogy meghalt a turbó, csak a lehetséges hibaokok között szerepel.A gyári turbó, olyan 80-90.000km környékén már köpködte az olajat. De még ment, csak elővigyázatosságból lett cserélve. Most viszont nincs ereje.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #47231 üzenetére
Abban nem vagyok biztos, hogy mi az ami cserélve lett. Azt tudom, hogy 2 szelep sérült azok lettek cserélve illetve kapott új vezérlést.
A "baleset" után hazahoztok. Rá két hétre kezdett el így kelepelni.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #47233 üzenetére
csak 2? azért elszállt vezérléskor még szokott párat fordulni a motor mielőtt leáll, az meg érinti az összes szelepet! nem vitted vissza a szerelőhöz, hogy nem ilyen volt?
ez a baj a vezérlés szakadt cuccokban, hogy bármi kaphatott a nem megfelelő "vezérlés nélküli" állapotból, szelepek belevernek a dugókba, a dugók tovább adhatják az ütést a hajtókaroknak, a kis dci-knél meg amúgy is népszerű betegség a hajtókar csapágy, lehet az is elkezdett "kotyogni" és a szelepbe éppen beletud ütni a dugattyú és ennek van hangja! ereje meg azért nincs, mert a szelep nem tud megfelelően nyitni zárni.....
de ez spekuláció, lehet ez is, de lehet más is! lehet a vezérlés nincs a helyén, bármi előfordulhat!
volt a youtube-on fennt hajtókarcsapágyas 1,5 dci motorhang, az is ilyesminek tűnt!
-
andrás47
senior tag
Üdv ! Kérdezném lemerült az aksi világítás véletlen nem lett lekapcsolva,de fel lett töltve, minden jó lett, csak a szerviz kulcs vilàgit a műszerfalon.
Eltűnik ez magától, vagy meg kell szüntetni ami csak szerviz által lehetséges ? Ettől lehet járni vele nyugodtan ? -
diablo1984
veterán
bakker vagy én vagyok hülye, de itt a képek a leírással nincsenek szinkronban! horpadás mentes kasztni: hátulján lóg a lögöd, mert a lemez sarka meg van gyűrve, az első sárvégő törött, 90%-os téli gumi: hát nem tudom, hogy a kopásjelzőt miért 90%-nál rakták be.... micsoda nepperek és ezt valaki benyalja?
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #47239 üzenetére
Szakadás mentes utastér...erre a váltógombról foszlik le a bőr...
Üdv, Balázs
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #47235 üzenetére
Igen. Amikor vittük az enyémet 82HP akkor meghallgatta a Thaliát, és azt mondta kapcsoló szelep.
De az kizárt mert csere után is ilyen hangja van.KB: 1 éve így kelepel.
Akkor még volt ereje rendesen. kb 1hete erőtlen. Pöccre indul, nem eszi az olajat.Találtam egy ilyen videót:[link]
Nah a miénk nem ilyen. Tök mind1 mekkora gázzal hajtjuk a kelepelés mindig ugyan akkora (hang).
A videóban szereplő kocsinál nagyobb gázadásra hangosabb lesz.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #47242 üzenetére
Holnap, de legkésőbb holnapután kiderül.
Holnap egy helyi szaki nézi meg, csütörtökön meg a Renault szerviz ha helyi nem tudja a megoldást.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Ha kicsit rálépek a gázra, akkor halkul a kelepelés, elnyomja a motor bőgés.
Ha visszaejtem a fordulatot, ugyan úgy kelepel mint a videóban halljátok.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Ez oldható csatlakozó? Valami barom 5cm-nél elvágta az összes kábelt a jobb hátsó lámpánál. Nem csoda, ha kontakt hibás.
[ Szerkesztve ]
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
tresh
veterán
Viszont ez a laguna, hogy 1.5dci-vel milyen lehet, még mindig elképzelhetetlen számomra és továbbra is hihetetlennek tartom, hogy azzal a motorral dinamikusan autózható.
Segítek egy raklap fos! Annak egy célja volt, olcsóbban eladható legyen a Cégeknek és adózás szempontjából is jobb ennyi. Nekem a céges m2 be is kevésnek tűnik a 106 ló cserébe viszont kegyetlenül jól fogyaszt. Mert nem nyomom neki, felesleges. Hosszútávon lazán 4,1 -4,2l 130 tempóval 2 motor generál után is Kollégámnak újabb cliója van a javított 1.5 dci vel kerek egy literrel jobban fogyaszt az enyém hasonló használat mellett.
-
Louies
aktív tag
Nekem 1,5dci L. III van a fogyasztás miatt vettem. (Napi 230km-t megyek vele) ezért az 1,5dci 110LE motor szerelt autót. Igazat megvallva Meganet akartam, de azt befoglalták a kereskedőnél így lecsúsztam.
Ismerős rá egy napra felhívott, hogy kell-e a lagunája. Akkor már nem volt kérdés.Nem bántam meg, de a mérete és a fogyasztása a nagy előnye ezzel a motorral szerelt opciónak.
Pályán 150 temponál full packkal, 5 utasnál, már harmatgyenge. Szerencsére ilyen évente csak egyszer van.A boy racer kort már ki nőttem, úgy vezetek mint egy nyugdíjas papa. Így nekem elég.
''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs