-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #47550 üzenetére
Ez bolond.. ennyiért lagunát veszek közel azonos évjáratba fullosat Ez fapad..
[link] alkudok belőle egy 100-ast +még egy 100-at hozzá csapok és letudva a nagy szerviz.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
nem egyedi, drága jó állapotú megane2-es benzinesben!
khmm, azért egy 2.0T motor nem egy 1,6 szívóbenya! aki a szívóbenyát keresi, az nem a bevállalós, kockáztassunk egyszer élős fajta! az a 2literes turbós motor meg viszonylag ritka és a turbó miatt még bonyorúltabb is, nem bolondbiztos!
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #47553 üzenetére
Persze aki maradi és köti az ebet a fához annak a turbós benzi halott ügy lesz. Elfogadom, de ezek a motorok már mesze nem olyan költségesek mint azt sokan gondolják. Persze van kettőstömegű és turbó ami hallatán 10ből 9-en sokkot kapnak..teszem hozzá feleslegesen. Új autót már úgy se fog ezek nélkül venni. Idővel az áruk is csökken. Turbót bontott kinti autókról jó állapotban kb 60-120k között lehet kapni ha lehasalna. A kettőstömegű árát nem írom az kb mindegyiknél azonos. Legyen ez a két ellenérv pl jelen esetben a a 2.0T lagunaval szembe. De mi van a másik felével?!
- nagyobb
- erősebb
- biztonságosabb
- több extra
- kényelem
- árFélreértés ne essék , nem azért mondtam hogy vitát indítsak. Hisz mindenki más alapján dönt. De aki pl 1-1,5 misi között keress családi autót, bizony a Laguna legyen az benzin vagy dízel a legjobb döntések egyike. Amúgy ott a nem ide motoros 2.0 vagy a 1.8 szívó (2.0-ás ecu-val) tökéletes választás lehet ha valaki remeg a turbótól.
-
Egyébként ez az ár-arány (szerencsére) megmaradt a 3-as laguna-megane között is.
Ilyen évjáratban, motorral és hasonló felszereltséggel (azért valamivel rosszabbal) olyan ~300K-val többe került volna egy megane.
Annó rob-al már többször feldobtuk, hogy addig jó nekünk, míg az emberek nagy többségének az alapfelfogásában a francia autó: sz@rfos és semmit nem ér, a dízelük, meg végkép sz@rfos.Ilyen 2-3M közötti kategóriában, fiatal, jól felszerelt autók között a laguna 3 best of!
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
pècsimunkás
addikt
Az biztos ! Nèmetországban dolgozom , hála Istennek , itt is lcsóbbak mint a hasonló korú másik autók . De ,maradjon is így , engem nem zavar . Főleg , hogy èn is Laguna 3 vagy Mègane 3 lesz a következő autókènt valószínűleg . Nem láttad azt az autót , aminek pár napja raktam be ide a hírdetèsi linkjèt ? Valami olyasmit szeretnèk ...
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
diablo1984
veterán
azért a fogyasztás beli diffit ne felejtsd kihagyni, a turbós többletköltsége több tud jóval lenni, arról nem is beszélve hogy a híresen fos elektronikából is egy lagunába többet raknak, ami elromolhat!
meg mint írtam, hogy turbóst melegíteni kell, kettőstömegű miatt városi furikázásra nem ajánlott, stb-stb!
ez nem A és A összehasonlítása, itt két külön felhasználási módra való verdák, szívósból lagunából nincs is most alternatívája eladó, ha lenne is, fogyasztásból a megane mindig veri! megane 2 is 5 csillag biztonságra, max a laguna nehezebb és így biztonságérzetet adhat, de a megane-ban is benne van minden ami kell....
mostanában, hogy a dízel lagunámmal eljárok a telephelyre ami 3-4 km és vissza napok múlva megint ennyi, rá kell, hogy jöjjek, erre a dízel nem jó! mire hazaérek sincs üzemi hőfokon a verda, így taposni sem lehet neki, erre a célra az utca végén már fűtő benzines jobb lenne nekem is, igaz ennyit(mint amit linkeltem) nem szánnék rá, de mostanában bujkál bennem a gondolat.... és ez a kék megane teljesen őszintének tűnik, vonalak, elemek a helyén vannak, patika kívül belül(amennyire a képeken látszik) és nem is a fapad felszereltség(4 villanyablak, hátsó roló, stb), igaz nem is egy alap laguna, de ebből az időszakból talán nem is baj az.....
-
diablo1984
veterán
válasz Sanyo77 #47560 üzenetére
nekem turbó dízelem van és mint írtam, hogy mi a gond vele, arról nem is beszélve, hogy a laguna dízele nem tépi le a fejem kicsit sem, elmegy, de semmi brutálpuszulatos élmény. ennyi erővel az 1.0-ás yarisommal is el lehet közlekedni, csak annak nagyobb a "turbólyuka", de mikor az is harap, furcsamód szedi a lábát......
a 2 literes benzines lagunám is tudott menni, csak forgatni kellett hozzá.namármost aki nem szereti a drága meglepetéseket és az élményektől mentes A-ból B-be autózást akar megvalósítani kockázatminimalizálva és viszonylag "kis" fogyasztással, akkor annak csak és kizárólag a semmi rizikófaktorral(max gyújtástrafó) felszerelt megane2 a racionális választás, minden más csak az én megmondtam jövő beli kijelentéssel tud találkozni! ezzel a dízellel amivel járok is meg lehet mindezt csinálni, csak fáj a szívem meg belefagyok míg hazaérek......
-
válasz pècsimunkás #47557 üzenetére
De-de, láttam. Itthon viszont benzines laguna3 nem igazán van, talán a hirdetések 1%-a, de még lehet sokat is mondtam.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
pècsimunkás
addikt
Ha már ma este a turbó a tèma ... A Mègane 3 , 1,4 turbóról mit lehet tudni ? Gondolom megy rendesen , de problémákról lehet esetleg tudni valamit ? Vagy az is egy jó motor , egy jó autóban ?
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
orosziem81
tag
A vételár tekintetében a Megane, Laguna modellek valóban jó, hogy alacsonyak az elődök silány minősége miatt.
De vajon, mikor eladásra kerül majd a sor, akkor is ilyen derülátóak leszünk? Mert bizony ott meg az ellenkezője lesz.. Sorolhatjuk a temérdek extrát, akár az erős motort, fabatkát se fog érni. Kinek mi a véleménye erről?Én azt gondolom mindenki, aki ilyen autót vesz, ezzel tökéletesen tisztában van.
-
forceberg
veterán
válasz orosziem81 #47566 üzenetére
Ha nem 1-2 évre veszed, akkor a 6-700 ezres különbségből lesz 1-200 ezres, mikor továbbadod.
Vagy, mint néhányan csinálják, az öreg verdát nem adják el, hanem marad 2. autónak.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
pècsimunkás
addikt
válasz orosziem81 #47566 üzenetére
Mostanit 7. èvig fogom használni , a következő autót 8-10 èvig . A Passat mondjuk 4-6 èvesen 1 millióval drágább mint a Laguna , 10 èv múlva ? Lesz köztük 500 . Persze , ezeket nagy vonalakban írtam . Mègan ès kategória társainál is ez a helyzet . Sőt , ott inkább jobb .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Sanyo77
tag
válasz diablo1984 #47561 üzenetére
Nem egy hátbavágós, az biztos (céges caddy 2.0 diesel, az brutális) viszont nekem bőven elég az alkalmankénti szórakozásra. A lagunámba már be se ülök kabátba, kb 1 perc múlva olyan meleg van, hogy úgyis levenném.
Én nagyon idegenkedek ettől a felfogástól, hogy a-b -be eljussak minimális költséggel. Nem szeretem az életet így felfogni, így is kurva gyorsan elmennek az évek, ki kell használni az időt persze ésszel,értelmes keretek között.
-
diablo1984
veterán
válasz Sanyo77 #47569 üzenetére
a lagunád az benzines nem? mert a dízel nehezen melegszik, pedig nekem kiegészítő melegedésrásegítéses fos is van benne, ami melegíti a vizet 3 gyertyával, igaz, hogy 2km után már érződik, hogy valami már nem hideg jön, de attól még fossá fagynék a kocsiban! meg az üzemi hőfok is fasorban sincs 4km után sem és ez árt a kocsinak! múltkor meleg motornál próbáltam egy állórajtot vele, úgy hogy előtte 15 percig ketyegett egy helyben, majd a városi tötymörgés, hát a mögöttem lévő megane nem gyengén lemaradt, nem azért mert olyan sprintet nyomtam, hanem kiverte magából a kormot a kocsi, olyan smókendcsárm feeling volt! kövezkező lámpánál már nem volt korom, az csak egyszerűen a kipuff rendszerben letapadt dolog miatt volt....
én nem idegenkedek, hisz bérből is fizetésből élek, nekem számít a fogyasztás és a lehető legkevesebből akarok eljutni a célomig(persze nem 60azok főúton meg az M0-án mint sok paraszt a középső sávban...). egy "verseny" autót fenntartani luxus, közlekedni vele mindennapokban luxus, persze nekem is tetszett, mikor a gázra léptem és éreztem hogy valami az ülésbe tol(mikor olyasmi autóm volt), de annak ára van, így is, úgy is és én évi 5-8000km-es futásra nem akarok vagyonokat költeni, mert mindig beszarik benne valami.... a megbízhatóság és a mindig hadra foghatóság meg a szívóbenyásoknak kedvez, dízeleknél bármi jöhet bármikor, főleg zömében városi ingázásoknál hidegen....
[ Szerkesztve ]
-
Sanyo77
tag
válasz diablo1984 #47570 üzenetére
Dízel a Lagunám. Biztos, hogy nem a hűtővíz fűt. Azt hittem az utastér fűtés alapfelszereltség.
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #47559 üzenetére
Egyedül városba jelentkezik többlet fogyasztás.Egy jól optimalizált programmal simán 10 liter alatt vagy .Pályán meg sokkal jobban fog fogyasztani amint a szívó főleg hogy 6os váltó van alatta Ez a bemelegedés dolog meg már lerágott csont. Konkrétan egyik motor típus se arra való hogy 4-5km járj vele. Vagy ha mégis akkor állófűtés kell bele.
Itt senki nem hasonlította össze a kettőt, mert az m2 köszönő viszonyba sincs a lagunával. Csak az ár volt és hogy ugyanazért az árért egy jobb biztonságos autót kapsz. A törésteszt meg egy dolog a biztonságból. Ott a futómű, a kerék méret, fék ami messze stabilabb útfekvést ad és ebbe 100x jobb a laguna. Van mindkettő napi használatba tehát nem katalógus adatokat olvasok hanem tapasztalat sok 100 ezer km-rel. De újra hangsúlyozom nagyon jó autó az m2 de nem ér ennyit egy szívó 1.4 és 1.6 se főleg ilyen felszereltség mellett. Vagy akkor venni kell egy olyat mint Robnak van és se okoskerék se turbó se kettőstömegű és vígan tudja ugyan ezt mint ezek a linkelt m2-ök. Cserébe fele annyiba kerül, a másik felét meg el lehet nyaralni sörözni tankolni stb...
(#47572) diablo1984: ha jól működik az elektromos előmelegítő rendszere akkor már 1 perc után meleget fúj be. M2-öm -5 be 4-5 perc alatt leszedi a jeget melegítés közbe csutakra tekerve. Hűtővizem meg 60 fok alatt
[ Szerkesztve ]
-
Sanyo77
tag
válasz diablo1984 #47572 üzenetére
Arra komoly összeget mernék tenni, hogy nálam van elektromos fűtés, valószínűleg meg is terheli az akksit, de én nem szoktam ingázni, ha megyek az hosszabb út, ezért gondolom van ideje tölteni a generátornak.
Addig van elektromos fűtés amíg a hűtővíz el nem ér egy bizonyos hőfokot.
Látott már valaki ilyet? Ez lehet az?
-
válasz Sanyo77 #47574 üzenetére
No várjál. A vizet fűti vagy az utasteret?
Amit linkeltél az szinplán az utastér ventilátor.Megane2/scenic2 -ben volt bizonyos felszereltség (pl. digit klíma) és motor (1.5dci) mellett kiegészítő, elektromos utastér fűtés: ilyesmi. Ez akkor működött, ha a fűtést maxra állítottad. Ez a fűtésbox környékén van.
Ezenkívül létezett egy kiegészítő fűtés a vízkörre is, egy izzítógyertya lógott bele a vízcsőbe. Ez fizikailag az autó bal első sárvédője előtt helyezkedik el. Ez utóbbi elég kevés autóban van.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
just
aktív tag
válasz Sanyo77 #47574 üzenetére
Van bennük elektromos fűtés rásegítés. Amúgy engem sem érdekel a fogyasztás, persze azért egy dízel ne egyen 12-15 litert mint egy benzin turbó ha küldik neki. Én folyamatosan tolom neki ha van lehetőség és meleg a motor, így eszik vegyesen 7-et. Egy barátomnak van Megane II rs+chip (kb 265-270ló) az nagyon brutális autó, dupla akkora élmény vezetni mint az enyémet. Következő autóm egy megane III rs lesz ha elfogadható lesz a faceliftes ára
Two things what i hate. People that can't count...
-
diablo1984
veterán
na nekem az izzítógyertyás akármi van a kocsiban, mikor ki volt véve belőle a motor, akkor találtuk meg és kapott 3 új gyertyát, mert már mind be volt dögölve! piszok jó amúgy a motor hűtőrendszere a lagunában, nyáron is a nagy forróságban már azt hittem, hogy szar a ventikapcsoló gomba a kocsiban, mert nem hallottam felpörögni a ventit, de egyszer-egyszer mikor a klíma is ment, akkor kapcsolta magasabb fordulaton! a benzinesben meg ha meleg motornál alapjáraton járattad, 33-5 perc alatt még télen is kapcsolt, leállítás után is még pörgött egy kis ideig!
(#47573) tresh: értem amit mondasz, de azt a kis km-t is meg kell tenni és pont! állófűtés arra való, hogy én ne fázzak, de attól még a motornak hidege van! telephelyen meg az ég alatt nincs semmi ami melegítené!
itt mint írtam is a városi használat lenne a lényeg, ha hosszabb távra használnám, akkor persze dízel a fogyasztás miatt, turbó benzin akkor sem!(főnököm 1,4 tsi turanja 3 évesen 97e km-nél motorcserés, mert az első hengerből elment a kompresszió, drága kis autó....)[ Szerkesztve ]
-
Sanyo77
tag
Arról tudsz valamit, hogy az elektromos rásegítés választható-e vagy alapfelszereltséghez tartozik?
Néztem én is a Meganokat, az újak tetszenek nagyon.
Olvasgattam a különböző gyártók "rs" (ki hogy nevezi) motorjairól. Probléma ott van, hogy ezeket a motorokat kb 180.000 - 200.000 ezer km-re tervezik. Kíváncsi lennék átlagban mennyit mennek.mycso: Neked is Laguna 3 van. Csak akkor fúj meleget, ha bemelegedett a víz?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #47579 üzenetére
Nem lesz attól baja ha finoman elcsorogsz vele 3-4 km-t előtte egy picit járatod. Az állófűtést azért javasoltam hogy melegbe csüccsenj be reggel
őnököm 1,4 tsi turanja 3 évesen 97e km-nél motorcserés, mert az első hengerből elment a kompresszió, drága kis autó....)
erre szoktam mondani hogy nem mindegy ki hogy vezet -
válasz Sanyo77 #47580 üzenetére
Igen laguna3, viszont még nem igazán figyeltem, hogy mikor kezd el fűteni. Mondjuk mostanában még nagy hideg sem volt. Ilyen 0fok körül, talán 1km után már langyosat fúj, ekkor a vízhőfok mutatója, csak éppen megmoccan. És viszonylag hamar be is melegszik, mintha nem is diesel lenne.
De megnézem, hogy a hőfokot feltolom maxra, akkor beindítás után is már meleget kellene fújnia.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
nem is hinném, anyámék a passatjukat már tizenéve gyepálják 95% városban, meghajtva sosem volt, lomha mint a tetű, mikor én hajtottam 1 hónapig döbbenten tapasztaltam, hogy milyen gyenge és lusta, 100-nál torpant, mikor visszaadtam 130nál volt egy kis torpanása már csak, de jobban viselkedett! el tud a kocsi lustulni, ott is a szívósor tele lehet korommal, az enyémben az egr le van falazva, itt max a kipuffban ül el a korom, ütne nem ütöm, csak sajnálom szegényt! a kis benzines yarisom meg már az utca végén fűt, de más elv a 2 kocsi teljesen!
hát ja, vezetési stílus: nem vezet sportosan, konkrétan annak a tsi erejét mellette sosem éreztem, szerintem valami gyűrűtörése lehetett és lemarta a henger oldalát, de a szalonban 2 hét után sem merték a gyár engedélye nélkül szétszedni a motort, mondták, hogy 6700euro lenne bele a blokk, ilyenkor engedély nélkül semmit....
[ Szerkesztve ]
-
just
aktív tag
válasz Sanyo77 #47580 üzenetére
Lenni kellene mindegyikben, ha alapjáraton ketyeg a kocsi, és beállítok valami meleget, nem kell maxra, én 23-at szoktam, akkor egyből megemeli a motor fordulatszámát 100-al kb. Nekem meg se moccan a víz hőfok mutató, de már jön a langyos. Laguna 3 szintén.
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
Hát nem tudom srácok, nekem ezért kellett az öreg olcsó technika de a lehető legmagasabb kényelem.
Erre volt pénz, ezt tudom fenntartani, de nekem meg is szolgál, szeretem ezt a kocsit.
Utazható, nem fos gyenge, de nem is egy erőgép ahova benzinkútat kéne vennem.
Meg hát nekem a diesel nem pálya nem tud meggyőzni, oké, hogy nyomatékos megy mint a barom, de nekem a szÍvó benzines ketyegés a motorhang.Mondhatni én ideális társat találtam a 107 paciban meg a kényelmi szintben amit nyújt a kocsi.
Így is van már ebben is egy két dolog amit nem tudok én megjavÍtani, hát még az újabbakban.
AmÍg ezzel közlekedni lehet, nekem ez marad.A család kényelmesen elfér benne, a csomagtere bazinagy.
Ha valami dobozt kell elvinni arra ott a tetőcsomi, vagy a vonóhorog, szóval nekem nem kell jobb.Sok emberrel az a baj, hogy megveszi a nagy passatot, csillió köbcentis diesel változó geós turbós minden elektromos ürhajót, aztán amikor az első hibánál betolják a fél millás számlát az orra alá elkezd anyázni.
Nekem ilyen nem fordulhat elő mert az egy másik ilyen megane ára
Renault power
-
rwin5
őstag
válasz rob210 #47585 üzenetére
pont ezt mondtam tegnap az asszonynak mikor jöttünk a parkolóból, bár ott én annak kapcsán mondtam, hogy ott volt egy félig szakadt bmw. Mondtam asszonynak, hogy az árán vehetett volna egy ilyen clio-t csak hát ez egy clio az meg egy bmw de ez legalább full felszereltség kényelmes, benyomom klímát (igaz sokat fogyaszt amit uúútálok de legalább 1.6-os motor viszi a kasznit) Sokan meg megveszik prémium márkát mégha régebbit is és inkább kihúzzák a belét is minth kicseréljék rajta a már rég rászorulót
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #47585 üzenetére
igen, erről beszélek, bár mint írtam az én dízelem is a kőkorszaki időkből való, de sajnálom a hideg üzemű használatát(igaz pár percet mindig ketyeg mielőtt megindulok vele). de akkor is!
nem égető a csere, de jövő nyron ha belebotlok valami alkalmi megane 2(ph2) kombiba 1,6 benzinesben, akkor úgy érzem vevő lehetek akár rá.
többek között azért megane 2(ph2):
-egyszerűbb mint a laguna 2(ph2), nincs benne annyi elektronika(igaz kevesebbel is mozgásképtelen tud lenni)
- az az 1,6 benzin szerintem akár dinamikusan is tudja a vasat hajtani, viszonylag tűrhető fogyasztás mellett, míg a lagunánál(ph2) még a benzin motor is ritka, választék sincs belőle, viszont többet eszik(szívó vonalon, turbó nem pálya, ugyanott lennék mint egy modern dízellel) a nagyobb motor és kasztni miatt
- benzines télen hamarabb bemelegszik mint a dízel
- van 1-1 szett zsír új nyári gumim alufelnivel és egy szett téli gumim acélfelnivel, csak nem dobom őket ki....de ez még mind elmélet, majd meglátom mit hoz a jövő nyár....
-
Sanyo77
tag
Ez a legjobb írás amit valaha olvastam a benzin vs gázolaj témában. Számomra megmondta a tutit, ami szerint választottam.
"Merre húz a szíve?"
-
tresh
addikt
válasz Sanyo77 #47589 üzenetére
Érdekes írás. Spec én nem sok mindennel tudok egyet érteni. A rengeteg dízel autó javarészt a cégek végett futkározik. (értelemszerűen hogy miért) Úgymond átlag emberek között tényleg csak az vesz dízelt aki szereti vagy fontos a fogyasztás és sokat megy az átlaghoz képest. Ettől függetlenül abba igaza van hogy a mai CR dízelek 3-4 éves korukba már rég lefutották a 200-300ezer km-et. Ez által tényleg számolni kell komolyabb kiadásokra. Viszont fele annyiba kerül mint új korában vagy vele azonos szívó benzines mert mindenki remeg tőle. Pedig ha rendesen szervizelve volt nem 30k ként cseréltek olajat stb akkor nincs ott baj még ezzel a futással se. De ha ez még mindig parafaktor lenne akkor olcsó dízelezésre van jó pár alternatíva pl az 1.5 dci, régi adagolós TDi, DTi, és PD motorok. Ezeknek a javítási költségük közel sem ilyen horrorisztikusak mint a cikkbe említettek. Elég sok autó volt már a kezeim között részben úgy hogy használtam vagy úgy hogy szereltem. De én bármikor beülnék egy 300ezret futott megvigyázott turbós autóba legyen az dízel vagy benzin, francia vagy német. Szóval szerintem kijelenteni így sose lehet majd hogy melyik a a jobb főleg nem fenntartás tekintetébe.
-
orosziem81
tag
Én a Lagu-bébit szerelemből vettem
Még gyerekkoromban tetszett meg az első kiadása (a szedánnak gyönyörű hátulja volt), mikor megengedhettem magamnak és autócsere állt a küszöbön, sok márkát, modellt elővettem, de végül nála kötöttem ki. Akkor már az első széria igencsak kiöregedőben volt, a második széria PH1-ről meg horror sztorik zengtek.
Temérdek cikket, írást, népítéletet, fórumot olvastam át a CR rendszerről, autó típus betegségekről, tanácsokról és történetekről. Hosszú hónapok folyamata és érlelgetése vezetett végül egyre közelebb a kiszemelt modellhez. 244ezer km-rel vettem. Most közelít a 290-hez.
Egy '97-es Ford Escortból ültem át. Hát ég és föld volt..A motor melegedése nálam kulcs kérdés, én inkább ülök kabátban, de az üzemi hőfok eléréséig nem indítok semmi fűtést.
Osztom azt a véleményt, hogy az autó kezelése figyelmet érdemel. "Az autó értem van és csak egy használati tárgy"-típusú emberek meg valószínűleg eltartják a szervizeket.
DCI-nek egy pipaÉs természetsen semmi nem örök életű, és időnként válatni kell. Az autók legjobb reklámja, hogy nap mint nap látjuk őket az utakon magunk előtt, mögött. Megtetszenek és akkor bizony elindul a vágy egy újabb modell megszerzése iránt...
-
Wiz Khalifa
addikt
Amit vettem hűtőt van rajta egy plusz lyuk ami menetes. Vettem bele csavart, tolómérővel 20mm-nek mértem le, a csavar meg 21mm-es mert csak olyat kaptam, és kicsi bele. Szerintetek akkor milyen méretű kéne? Vagy mi menne oda?
A kiszedett hűtőn ott nincs lyuk.
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
-
newwave0507
tag
Kedves Renault tulajdonosok!
Sajnos hatalmas problémám lett az autómmal.., 1.9 dci. Vettem rá egy új turbót, 3000KM körülbelül..., gyorsítás, csörrenés, nagy fehér füst..., a turbó fel is szívta az olajat.., és ha tippelnem kéne kettétört a tengely, és bekerültek a finom kis turbó darabkák a blokkba. Garanciális a turbó, és a szakszervízben szerelték be. Ilyenkor vállalnak minden felelősséget, vagy maradjunk annyiban hogy úgy is én leszek a hibás ? Illetve érdekelne, hogy ilyenkor mik a következmények, vagy mire kell számítanom, hogy ha pl bekerült a blokkba a turbó darab.
Köszönöm szépen előre is!
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
diablo1984
veterán
válasz newwave0507 #47596 üzenetére
Mivel papírod van róla teljes felelőssèggel tartoznak a meghibásodásèrt ès az ebből következő kárèrt!
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #47597 üzenetére
Sajnos ezt rosszul tudod.
Illetve részben igaz amit Írsz.
Kötelességük, a turbót cserélni, illetve a turbóval kapcsolatos hibákat el kell hárÍtaniuk.Viszont a motorfelújÍtás az saját zsebre megy
Ami nem lesz olcsó, egy ilyen hiba esetén.
A nagyobbik baj, az az, hogy egy 3000km-ert futott turbó ilyet nem csinálhat, ha a kocsi amúgy nincs legatyásodva.
Magyarán aki a turbócserét javasolta az nem autószerelő, ugyanis fel kellett volna hÍvnia a figyelmet az egyébb hibákra, amiket el kell hárÍtani, a turbócsere csak halottnak a csók, az nem megoldás mindenre.Renault power
-
newwave0507
tag
válasz rob210 #47598 üzenetére
Van benne 355 ezer. Szakszervízben tetettem fel a turbót. kartergázam körülbelül semmi nincs, olajat sem zabál, illetve a porlasztók is jó állapotban vannak, -10ben is pöccre indúlt... TurboRail tökéletes gondolom kínai f*s turbót adtak 170 ezerért..! :/
UI; A szervíz vette a turbót is.
[ Szerkesztve ]
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
Új hozzászólás Aktív témák
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Alkoholista nevelde
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- Yettel topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen