-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #46098 üzenetére
Bal első kerék kitört vagy nem tudom pontosan de szétment, előrre bakkant és a lököst is kicsit lenyomta a helyéről.
Szerencsére a házelé való kitolatáskor történt így nem menet közbe így nekem nem esett bajom. Mikor kicsit megmozdítottam a kocsit hogy valamennyire is egyenesbe legyen hogy betoljam vissza teljesen kifordúlt a kerék (a bal balra, a jobb aminek baja nincs az jobbra állt) és ezáltal a kormányösszekötő is vagy micsoda szétcsúszott és kifojt még az olaj is.
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #46101 üzenetére
szerintem a talpas hullott szét és a féltengely csúszott ki, bár az rögzítve van egy "szeggel", de ha kapja az ívet, akkor az nem tartja vissza! a váltóolajod folyhatott el!
nem kopogott, morgott az eleje előtte?
[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #46102 üzenetére
Elsőnek itt adta meg magát:
És utána itt csúszott szét és innen folyt ki az olaj, szerintem is váltóolaj mert ez a keserű illatú olaj, vagy ahogy mondani szokták páran "büdös olaj" fojt ki, ami elvileg a váltó olaj.
A szerencse a szerencsétlenségben tényleg nem menetközbe ment szét hála az égnek és hogy a ház előtt volt így kb 1 óra szívás után az udvaron kötött ki a kocsi, mert trélerezésre nem lett volna most pénz...
Amúgy néha volt az hogy lassú guruláskor pici zörgő hang jött a motortérből de az inkább műanyag rezonáló hang szerűség volt és ha megálltam vele valahol és úgy áltam meg hogy sebességbe rakva, nem kézivel akkor ha a kocsi seggét meghimbáztattam akkor nyikorgott kicsit de ezek a hangok mind a jobb kerék felől jöttek, sose a balból. Szóval nem tudom.
Most amiatt fáj a fejem hogy vajon mennyi lesz a javítás ára? Mert az is drágítja ugye hogy nem mozdítható a vas így a szerelőnek házhoz kell jönni.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
forceberg
veterán
válasz Wiz Khalifa #46103 üzenetére
Nem gyengén cserés lehetett az a lengőkar...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz forceberg #46104 üzenetére
A legnagyobb furcsaság nekem az az egészben hogy az autószerelő haverom, akiben megbízok mert igényes és jó munkát ad ki a kezeiből mindig és rendes is nem mondta hogy ez cserés lenne. Gondolom nem vette észre, lehet a felrakott kerékkel alámászva az aknába nem tűnt fel neki tököm tudja. Mondta hogy az első féktárcsák majd cserések mert rosszul kopott ki ezért nyikorog mikor felmelegszik, meg hogy a hátsó teleszkóp cserés mert elpukkant a jobb, meg elöl még az egyik gumiharang vagy mi a túró cserés mert kicsit ki van lyukadva de ezt nem említette.
Ha tudtam volna hogy cserés ennyire akkor kicseréltettem volna, mert nem lett volna olyan nagy ára mint most hogy mást is vitt a bajba...
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #46105 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de ahogy a képeket nézem ott más is cserés lesz.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #46103 üzenetére
igen, az a talpas, illetve a féltengely csúszott ki mint írtam és a váltóolajod folyt!szerintem a tiedhez is bepréselős a talpas, nem kell a lengőkart is cserélni feltétlenül(bár annak a szilentje sem néz ki jól), ha olcsóba akarod megcsináltatni, akkor egy talpas 4-5ezerből kijön, a féltengelyt majd vissza kell dugni, nem tétel(úgyis szétszedéskor ki kell húzni az agyból), váltóolajból vagy pótolsz, vagy cseréled, az 2-3 ezertől kb8 ezerig terjed+munkadíj! talpast sem árt párban cserélni, de kinek mit enged a buxája....
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #46108 üzenetére
Neked se tűnik fel mi az amit s.o.s. Cserélnie kell még
Renault power
-
vatoloco26
tag
sziasztok
Adott renalt laguna II Grandtour ami gyári xenonosként vettem,abban kérném segítséget helyzetjelző világitásként milyen izzót használtok mert xenon mellett a kis helyzetjelző olyan jelentéktelen(sima izzó semmi extra)
köszönöm előre is
sziasztok
-
WunderKinder
tag
válasz vatoloco26 #46111 üzenetére
Ezt használom, de még ez is kicsit sárgásnak tűnik a xenon mellett. Vagy ha nincs beszédszintetizátor a kocsidban, akkor rakhatsz bele ledeset is. Nekem van és vagy 5 féle ledeset próbáltam, de mindre bejelzett. Viszont azokat átrakva britney mentes Lagunákba, ott jók voltak.
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #46109 üzenetére
a gumiharang is kiszakadt mikor kifordult a kerék, betétek nem régiek, bár a tárcsa meg már ráférne egy szabályzás állapotú! dzsuvás ott minden, élőben biztos jobban látszana, hogy mi a sz@r még, ha a talpas ilyen, akkor a kormányösszekötőkre is kíváncsi lennék, féltengely csuklója is kapott-e....
Syd2012: lengőkar vagy talpas csere, az és nem jó, mert ha lengőkart cserélsz, azt úgy adják, hogy bele van préselve a talpas, de úgy egy talpashoz képest horror árú, kb 20 ezer körül, a talpas meg párezer....
(#46110) eTrade : talpas koppan, nyiszorog, akár morog is, ha tele megy sárral és vízzel, de hangja mindenképpen van. főleg ha meg már ennyire kopott, hogy "kiugrik" a lyukából.....
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #46113 üzenetére
amiket leÍrtál az minden, de nekem úgy tűnik, hogy a stabilizátor pálca nagyon nem megfelelően áll, az szerintem kapott amikor szétugrott a hajtás.
Az összes gumiharangot cseréld ha már ennyire szétesett, akkor 3-4 évig nem kell vele foglalakozni.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #46115 üzenetére
stabpálca? mert én azt nem látom a képen, hátul a kormányösszekötő van, az normálisan áll, de a stabpálca szerintem a teló takarásában lehet.....
de látatlanban is azt mondom, az sem elképzelhetetlen, hogy cserés az is..... hellyel közel egyformán szoktak ezek a gömbcsuklós részek kopni....
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #46117 üzenetére
Én lengőkart nem cserélnék.
Csak szilenteket, és a gömbfejeket de abból állpottól függően az összeset, ha kell.
Swag, amit én szoktam ilyenkor használni.
Esetleg még MeyleA váltóolaj csakis elf 75W80
Váltó tÍpus szerinti.Renault power
-
speedydb23
senior tag
válasz Wiz Khalifa #46119 üzenetére
Sose cserélünk semmit 1 oldalon, csak párban.
Ne sértődj meg nem ellened irányul, de ha valakinek nincs pénze egy szervízre, annak nem való autó, mert megvenni nem nehéz egy autót, de fentartani már inkább.Sokak ezt nem gondolják végig, és azt hiszik az autóba csak benzin/gázolaj kell és kész.
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz speedydb23 #46120 üzenetére
Én természetesen tisztában vagyok hogy az autókat nem csak tankolni kell meg hajtani.
Hanem azért vannak dolgok amik mindig cserélgetni kell mert kopó dolgok.
Smoke some weed nigga!
-
dhgm
tag
válasz Wiz Khalifa #46117 üzenetére
Minden gömbfej cserélhető külön is. De meg kell gondolni, ha az így szétment a szilentek hogy nézhetnek ki. Külön szilentet is lehet cserélni, a trapézkar adott...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
válasz Wiz Khalifa #46119 üzenetére
Kovács autónál ránéztem, én a helyedben kompletten cserélnék mindent.
Ahogy nézem a komplett lengőkar az összes szilenttel olyan 5.000-7.000ft -tól kapható, normálisabb márka 10.000 körül.
Talpasok, szilentek külön, ilyen ezer-párszáz forintos tételek.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Cane
őstag
válasz WunderKinder #46112 üzenetére
Ledesekből melyikeket próbáltad?
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
Wiz Khalifa
addikt
Én Unixon néztem (bátyámnak van 10%-os kedvezmény kártyája hozzájuk) ott a trapéz gömbfej készlet 4.500Ft egy oldalra. Most akkor az ugye kettő kell az 9.000Ft.
Nem tudom hogy a szilentek külön mennyik lennének de szerintem 2-5.000Ft-ból kijönne az összes ami kellhet ha jól gondolom.
Akkor ott vagyok hogy 14.000Ft és abból lejön 10%.
Akkor a pénzemnél lennék jobban mint ha vennék két komplett lengőkart 10.000Ft-ért darabját mondjuk nem?
A váltóolaj és gumiharangok így is úgy is kellenek szóval azt most nem számolom mert bármelyik megoldást választom az kellesz.
Kérdés hogy a gömbfejen kívül ami a lengőkarba megy meg pár szilenten kívül van-e más ami a komplett lengőkarba van-e.
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #46121 üzenetére
Futóműben csak szinkronban cserélünk, szerelünk, mert az egyenesfutásnak annyi lesz.
Ezek meg egyszerre jöttek ki a gyárból egyszerre öregedtek el.Meg kell ézni mindent, mert az életed a tét egy szilent meg 1000.- körül van.
Ha kijött a féltengely, remélem a tügőrgők egyben maradtak, ha rámhallgatsz azt gyorsan tekerd át ragasztószalaggal, mert ha szétcsúszik az isten se játsza össze újra.Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rob210 #46126 üzenetére
A gáz az hogy nekem meg kéne mutatni hogy mit kell ragasztószalaggal betekerni mert én hirtelen nem tudom hogy a tűgörgőknek a sapkái hol vannak.
Amúgy itt egy lista a kovács autótól. A cikkszámot ha beírjátok az oldalukon kidobja melyik alkatrész az-
Ha a jelenlegi lengőkarokat újítanám fel akkor:
Trapéz gömbfej - SWAG - Cikkszám: 60 78 0001 SWA/JK - 2.139Ft/db - 2db kell
Lengőkar szilent - SWAG - Cikkszám: 60 60 0018 SWA/JK - 1.271Ft/db - 4db kellEzek így összesen: 9.362Ft + 860Ft szállítás
Ha két vacca új lengőkart veszek akkor:
Lengőkar bal oldali - SWAG - Cikkszám: 60 91 0894 SWA/JK - 12.491Ft
Lengőkar Jobb oldali - SWAG - Cikkszám: 60 91 0895 SWA/JK - 12.497FtEzek így összesen: 24.988Ft + 860Ft szállítás
Tudom jobb lenne vacca új lengőkarokat berakni de több mint a duplájáért nekem kicsit most sok lenne.
És még kell két gumiharang:
Gumiharang - SWAG - Cikkszám: 60 92 1171 SWA/JK - 1.045Ft/db - 2db kell
Meg kell még váltóolaj is. És ki tudja a munkadíj mennyi lesz.
Szerintetek inkább a jelenlegi lengőkarokat újítsam fel mint hogy vegyek újakat, feltéve ha max felületi rozsda van a lengőkarokon? Mert a felületi rozsdát seperc alatt el lehet tüntetni és nem gáz.
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #46127 üzenetére
szerintem jók a lengőkarok, amik rajta vannak, ha a döglött talpas oldali nem tekeredett meg mikor kifordult a kerék, de mint írtad kicsi volt a tempó, így nem sérülhetett! a felületi rozsda az nem gond, az új ís olyan egy tél alatt, az semmivel sincs kezelve......
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #46128 üzenetére
Szinte lehelletnyin gurult a kocsi így szerintem semmi baja nincs főleg hogy már akkor nem nagyon fogta a kereket szerintem.
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
Melyik olaj jobb?
ELF Tranself NFJ 75W80 - 2036Ft/l
ELF Tranself NFP 75W80 - 2614Ft/lElvileg az NFP az ennyiben különbözik: Extreme Pressure és a kopásgátló adalékoknak köszönhetően hosszú élettartamot biztosít a hajtóműveknek.
Megéri az a + 400Ft majdnem literenként a Thalia-ba vagy mehet a standard?
Meg amúgy mennyi kell a Thaliaba? 3l-ból ki jön elvileg?
Smoke some weed nigga!
-
gooool
őstag
válasz Wiz Khalifa #46130 üzenetére
Hello!
Ugymond a kisebb autok valtojaba kell az NFJ, a nagyobbakba az NFP.
Pl. az 1.9dCi-be 2,7 liter NFP-t toltottunk. Az 1,5dCi-be legjobb tudomasom szerint az NFJ valo, a mennyiseget nem tudom sajnos.Üdv, Balázs
-
Skizz
addikt
válasz Wiz Khalifa #46129 üzenetére
És hány km van amúgy az autóban? Ez nagyjából gyári futónű, gondolom.
-
vatoloco26
tag
válasz WunderKinder #46112 üzenetére
szia
nekem ilyen kapcsolom nincs a kocsiba,mi lenne???
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #46130 üzenetére
váltó száma határozza meg hogy melyik olaj kell bele! nézz egy váltószámot és akkor azonnal lehet tudni, hogy melyik a belevaló!
ja és elvileg 3,4liter kell bele! és elvileg az NFP változat.....
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz Wiz Khalifa #46133 üzenetére
Hát, bármi lehetséges. Nekem 91 ezerrel még elvan a gyári. Bár téligumizásnál lehet elviszem egy beállításra, mert azért teljesítményadótól meg útdíjtól függetlenül minden körülmény adott a korai elhasználódásra.
Na, ma megjött a 4 hete rendelt LED-pár, sajna kicsi. Mondjuk én voltam a jóhiszemű, hogyha Scenicbe jó lesz, akkor a Clioba is, de 80 centen nem múlik semmi. Ezek szerint nekem nem 36, hanem 41 milis kell a beltérbe.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #46138 üzenetére
Hát az nincs közel valóban
A váltón vagy egy cimke van ez a rosszabbik megoldás mert lekopik az évek alatt, vagy egy tábla van rajta ami JB1
JB3
etc etcSzokott lenni a 2000körüli daraboknál. (+/- 5 év)
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Azt tudja valaki, hogy a scenic és a classic PHII Ies hátsó hídja megeggyezik-e?
Szerintem igen de releváns infóval sajnos nem rendelkezem.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ez egy őszinte hirdetés.
Rögtön a címben benne van, hogy az egyik szelep törött[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rob210 #46139 üzenetére
Jó nagy szívás lesz, főleg hogy a kocsi nem egy akna felett áll vagy valami hanem kint az udvaron. Így akkor az lesz hogy ha kicserélték a cuccokat hogy gurítható legyen a kocsi akkor egy akna felé toljuk vagy valami és akkor leolvassuk milyen címke van rajta.
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #46142 üzenetére
Nem kell alámenni.
A váltó és a motor találkozásán egy kis fém táblába van beütve.
Vagy egy papír cimke van rajta ami szopi mert az ilyen idős korára olvashatatlan.
Akkor marad a motorkód alapján megsaccolni.
Minden esetre nem tragédia 2 vagy 3 féle váltó van ezek alatt.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
Hátsó lengéscsillapítónál mi az ajánlott márka?
Smoke some weed nigga!
-
Pecc
őstag
válasz Wiz Khalifa #46145 üzenetére
KYB a gyári tudtommal, az hátha jó Ismerősöknek, monroe van, azok is jók.
Olcsóbb bilstein nem jó, az tuti. -
Wiz Khalifa
addikt
Pedig a Bilstein azok pálya verdák alá nagyon ajánlottak tudtommal.
Lehet azért nem bírja a magyar utakat.
Szerk.:
Ez jó nekem hátra szerintetek? [link] Mert ha már úgy is az elejét is újítani kell akkor a két hátsó lengéscsillapítót is kicseréltetem szerintem mert a jobb oldalsó el van pukkanva, ki fojt az olaj.[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
Pecc
őstag
válasz Wiz Khalifa #46147 üzenetére
Amiket pálya autók alá rakják, azok nem azok a típusok, amiket a miénkbe teszünk, és nem annyiba kerülnek
-
Cane
őstag
válasz WunderKinder #46112 üzenetére
Melyik foglalattal próbáltad? (Alsó vagy felső)
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
Új hozzászólás Aktív témák
- Deltaco Smart Home SH-LE27 RGB Színes WIFI okos izzó E27 9W Tuya Smart 3db
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db