-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
z00li
senior tag
Sziasztok!
Ma leadtam az autót ismerős szerelőhöz, de pár tünet már most kiderült. A bal első fékem szinte teljesen be van állva, alig lehetett forgatni a kereket. A jobb hátsó szintén zenész, bár az még egész tűrhető, de az is fogott. Kell még egy talpast cserélni, meg valami stabilizátorokat említett. Ja, meg rossz a jobb első ablakemelőm is. Még a fontosabb dolgokat átnézi, aztán remélem más már nem jön elő. Kíváncsi leszek csökkenni fog-e a fogyasztásom.
Z
-
Cane
őstag
Azon töprengek, hogy lehetséges-e elekromos kézifék automatikus behúzása nélkül parkolni? (nyilván nem járó motorral) 🙂
kicselezhető valahogy?▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
balazs1022
őstag
Hali!
Megkapta az új turbóót és HK csapágyakat az autó. Sajnos most is füstöl. Most már kekesenk es feketén is. Gondolom vagy a szelepszar szimering vagy a delphi befecskendezo szar. Többet már nem szeretnek rá költeni. Egy ford fiesta mk6-ot nézegetek most vagyy jó lenne egy Clio 3-as, de az veszett draga.Szerintetek lehet olyat a kereskedőnel csinálni h egy clio ii benzinesre cserélem? Biztos gyanus lenne neki...
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
diablo1984
veterán
válasz balazs1022 #45157 üzenetére
Szerintem járd vègig amit elkezdtèl, eladni max nyomott áron tudod egy valamire való kereskedő a füstöt hamar kiszúrja, magánembert meg nem akarsz ugye átverni! Csináltasd meg ès használd, nem tudom nekem ez termèszetes volt a lagunánál, hogy ha kell, akkor loccs a lóvè, kiszállni a nagy bukó.
-
Zaji
őstag
Sziasztok,
Mi kell ahhoz, hogy az autó bezárásával egy időben az ablakokat is felhúzza amennyiben azok le vannak engedve? 3 -as Laguna.
-
balazs1022
őstag
válasz diablo1984 #45159 üzenetére
Hát már belefaradtam... Nem akarom az autó arat rakolteni. Most már csak a motor felújítás maradt. Am se sokan vallaljak a dci-k felujitasat..
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
diablo1984
veterán
válasz balazs1022 #45161 üzenetére
és biztos, hogy még most is eszi az olajat? mikor a hajtókar csapágy szét volt szedve mit mutatott a henger-dugó belülről?(tehát motor állapota) eszi még most is az olajat? nekem is turbó csere után füstölt egy kicsit(korom), de már elhagyta, most minden rendben van.
egy szelepszár szimmering csere hengerfej síkolással, szelepvezetők cseréjével, szelepek beállításával új hengerfej tömítéssel és új hengerfej csavarokkal kb 60 ezerből meglehet(attól függ, hogy ki csinálja, nekem a hengerfej felújítás 30 alatt megvolt, szelepeket nem kellett cserélni, csak szelepvezetőket és szelepszár szimmeringet), hf tömítés+csavarok kb 20ezerből kijött!
-
balazs1022
őstag
válasz diablo1984 #45163 üzenetére
Az egy egesze jó ár. Nekem se szerelte drágán. Csupan 20000 volt csak a szerelés ezen felül csak az alkatrészekert kellett fizetni. Meg nem probalgattam az autot. En is arra gyanakszom h a kipufogóban maradt olajat nyomja még ki.
Még kb 40km-et mentem vele. Azt nem mondta h milyen allapotbanávan a motor. A hajtokar csapágyat viszont kopott volt. A réz színű retegig kopott. Főtengelynek semmi baja. A delphi befecskendezot hibáztatja a szerelo. H lehet megneznimh jo-e?https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
diablo1984
veterán
válasz balazs1022 #45164 üzenetére
valahogy csak rá lehet mérni a nyomásokra, vagy gyári diaggal, vagy kiszerelve a fúvókákat azt gépen egyenként lemérve! akkor a hk csapágy csere rá is fért az autóra, kár lenne, ha innen venné meg valaki bagóért....
-
rob210
Topikgazda
Szia.
Én ezt végigcsináltam ismerős kocsijával.
Nem egyszerű és csak az NKH-nál (mozaik utca) vizsgáztatható le a kocsi.
A himi humi haver által levizsgáztatott forgalmi egy rendőri ellenőrzés során semmit nem ér.
Igaz még nem láttam olyan rendőrt aki kinyittatja a motorteret és alvázszámot, meg motorszámot ellenőriz forgalmiból, viszont egy mobil NKH-s ellenőrzés során azonnal leveszik a rendszámodat és mehetsz gyalog.
Hiába mutogatod a papírokat, hogy te vetted és levizsgázott.
Egyszóval ha ilyenbe belemész az árból a vizsgáztatást eleve alkud le.
Ami 68.000.- mindennel együtt, illetve utoljára ennyi volt. És kell az összes papír hozzá, adásvételi a motorról és a kocsiról.
A rizikót én nem vállalnám be ami az így használással jár.A másik, a műszerfal, az nem nagy hiba szerintem egy két csatlakozót kéne csak oxid mentesíteni és kontakt sprayel befújni.
A torony csapágy pedig swag és 14.000.- kicserélni 35 perc mindennel együtt.
Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
Na fasza...
Tegnap elkezdett esni egy kevéske eső itt nálunk Miskolcon. Ma nézem a pótkerék helyét és megint áll a víz benne. A kárpit nem vizes csak ott ahol a vizes lemezhez ér szóval valahol úgy folyik be hogy a kárpitot se érinti. Jobboldalt van vízcsepp a csomagtér aljánál, szóval onnan folyhat be a víz. Az elsősegély doboznak kialakított rész végénél van kb a víznyom ahol befolyhat. Szóval nem tudom hol folyhat be mert ott a környéken nincs sehol úgymond olyan illesztés. És sehol máshol nem vizes csak ott alul.
Szerintetek a lámpánál folyhat be akkor? Vagy máshonnan? Ez így nem állapot, mert még hagyján hogy ha lenne benne pótkerék az akkor úszik. De úgy szét fog nekem előbb utóbb rohadni emiatt a csomagtér alja hogy az nem emberi...
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz balazs1022 #45164 üzenetére
Vegyél egy katalizátor tisztítót, vagy menj el autópályára egy 200ast, azalatt kiég a kipufogó rendszerből a felgyülemlett cucc amit eddig beleköpködött.
(én a tisztító folyadékot javaslom)Ha azután is füstöl akkor befecsi.
Renault power
-
eddie17
addikt
Sziasztok!
Mekkora szopóroller beülni egy 2005-ös 190 ezer kilómégeres 1.5 dci Thaila-ba?
(Milyen autót... topikban is kérdeztem, de talán itt más szemszögből nézitek. )
-
rob210
Topikgazda
válasz eddie17 #45170 üzenetére
Az az előtted használó tulajtól függ.
Ha gondos gazdája volt 300.000 ig simán elmegy nagyobb hiba nélkül.
Ha trehány és csak hajtotta akkor igen komoly szop.. roller lehet belőle.
Komoly mechanikai hibái nincsenek, a karosszériával ha meg tudsz barátkozni egy nagyon hűséges nagy csomagtartós "kis"autót kapsz igazán olcsón.Illetve azt nem baj, ha leírod mekkora a motor teljesítménye, mert ebből sok féle volt.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #45168 üzenetére
lámpákat vedd ki és nézz rá a tömítésére! lehet egy vékony sziló réteget elbírna, kend meg és rakd vissza(persze a felületek portalanítása után)....
-
rob210
Topikgazda
válasz eddie17 #45172 üzenetére
Ha vezetett szerviz könyves és nem kulcsos autó volt, azaz nem taposta mindenki ami a csövön kifért, mert úgy se az enyém.
Akkor jó vétel lehet ártól függően.
A lámpa az thalia betegség políroztasd fel lionnal szerintem nem kér érte sokat.
Meg legalább becsülettel megcsinálja neked.Nem rally gép, de kiscsaládot A-B között nagyon hűségesen tudja eljuttatni sokáig.
Renault power
-
diablo1984
veterán
megcsináltam a lagunában a váltóolaj cserét, másfél liter jött le belőle, igaz sokáig nem csorgattam, mikor más szakaszosan jött, ment is vissza rá a kupak, 2,6 liter ment bele. azt hiszem a vezető oldali féltengely szimmeringje ereszthet, nem vészesen, de talán az lehet a ludas benne(mikor a motor kint volt belőle, akkor a váltó és a féltengelyek a helyén maradtak), bár nehéz megállapítani, mert taknyol az olajteknő tömítésem(nem számottevően, de az a napi pár csepp is úgy tud terülni, hogy besírok), az meg rávezeti a váltóra is.... mind1, szinte fekete volt a váltóban az olaj, és 1 literrel kevesebb is volt benne mint kellett volna, így nagyon is ráfért a csere!
a vezető oldali féltengely szimmeringet azt diferenciálmű szimmeringként találom meg az árlistában?
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #45177 üzenetére
Azt honnét lehet tudni, hogyha a váltóolaj kevés? Mert nekem elvileg ereszti valahol nagyon minimális szinten, de az első nagyszervíz alkalmával cserélték (pár hónapja), de nem akarok hiánya miatt valami komolyabb bajba belefutni
-
Graphics
Jómunkásember
Na halihó, újra itt.
Valószínű a Thalia kileheli a lelkét.. Most már hangosan jár, minden egyes forint kidobás, mert kilométer miatt ebből motor már nem lesz.
1,5 DCI, 10000km alatt 5 liter olajat evett meg.... Holnap viszem kiméretni egyáltalán kompresszió van-e vagy hogy hova rántja el az olajat..
Kérdés, kinek mi a tapasztalata.
FElmerült egy olyan ötlet, hogy betegyük a Thalia I motorját ,ami 1.9D / Bosch adagoló, mechanikus, tehát semmi bonyodalom/ ,tehát konkrétan sokkal barátibb jellemzői vannak.
Mivel a Thalia I és II kb szögre azonos autó, elvileg a szerelőm azt mondta, még csak váltót se kéne cserélni.
2 év műszaki van a kocsin, viszont a dci motort égen-földön nem kapok reális áron , kompletten.
Azt a részét tudom, hogy picit szürkezónás a dolog, mivel Thalia II-ben nem volt 1.9D... De sajnos épkézláb megoldást nem tudok arra, hogy az autó üzemképes maradjon.
Pénzt nem ér, kivonatni nem tudom, időm és energiám sincs, és az idegeim is megette a szopás, ami ezzel van....
120-ért vettem tavaly turbót, és valószínű be is okádott ennyi idő alatt...Igen, sajnos akkor ennyibe került egy rohadt turbó TEhát egy fos.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
diablo1984
veterán
van a váltó oldalán egy beöntő nyílás és az be van dugva egy (nálam) műanyag menetes kupakkal. azt ha kicsavarod akkor tudod a szintet megnézni, az a max szint, amikor a lyukig ér az olaj, nálam a kisujjamat bedugva és keresgélve nem lett olajos....
toyotában meglazítva azonnal taknyolt a váltóolaj kifelé... -
Predator2
addikt
Helló
Üléshuzatot szeretnék venni a kocsiba. Nekem fontos az ár/érték arány.
A vezető ülés és az anyós ülés is légzsákos. Kértem pár árajánlatot, sajnos elég borsosak az árak.Milyen anyagból csináltassam? A bőr nem játszik, sajnos nem S Mercedes-be veszem.
Lehetőleg ne kopjon/szakadjon gyorsan.THX
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Graphics
Jómunkásember
válasz rob210 #45181 üzenetére
Az a része most mellékes, ennek az autónak van kb 2 éve. Én utána vagy lerakom, vagy passz
Eladni már nem bírom, mert semmit se érnek... Javítani költséges és rohadt drága. Már túl vagyok minden diagon, itt legalább 400 kilónál kezdődne a story... Próbáltam a melyik kezemet harapjam részt is.... vagy egyik vagy másikat újítom fel... turbó, porlasztó, nagynyomású... Egy kutya, drága mind...
Sajnos irtózatosan drága a komplett motor, és javarészt mind szar a dci-kből..
Seggbedurrantott Thalia-Clio kéne, de azt nem találok...
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #45182 üzenetére
Ülés huzat anyagból
Ha csináltatod akkor 20ezer forint az igényes minőségi munka ami méretpontos is.
Cserébe 10 évig patent ha nem égeted kiA plüs huzat nálam nagyon jól bírja.
De ez nekem a gyári huzata a kocsinak. Én nem szeretem az üléshuzatot, sajnos.Egy dologra figyelj, hogy műszálas anyagból semmi esetre se legyen, mert az nem lesz kényelmes.
Renault power
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #45177 üzenetére
Holnap az enyémben is ki lesz cserélve a váltóolaj. Kiváncsi vagyok mennyi jön ki belőle
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #45184 üzenetére
Ha jól értem te a 3.-at ajánlod!
Eddig csak 20.000Ft feletti árakkal találkoztam. Nincs esetleg egy bevált bolt ahol "olcsón" jól dolgoznak?
Linkeket megköszönnék.THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
forceberg
veterán
válasz Graphics #45179 üzenetére
Hány km van benne?
A turbó most is 120, de a felújítás "csak" 70.
Sokan szidják a kis dízeleket, de kb. a nem megfelelő használat okozza a végét majdnem mindnek.
A tiéddel mi történt?
Ez a motor + alkatrészei meg még egy ideig drágák maradnak, mert a mai napig forgalomban van, némi változtatgatással.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Graphics
Jómunkásember
válasz forceberg #45187 üzenetére
Tanulóautó, nem kevés kilométerrel...
Én megvettem 298-cal, most 337-nél járunk, és kb minden nálam halt le.... Turbócsövet pattintotta le először, akkor sokáig nem "vette észre" az oktató, majd ezt cseréltük, utána is kormolt, majd kitakarítottuk, valószínű emiatt szart be ismét a turbo, vagy már nem tudom mi volt a sorrend...
Szépen jöttek elő a bajok, olajat pedig rendesen cseréltük, sose spóroltam el, és az előző tulaj is figyelt rá.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #45173 üzenetére
Nem a lámpánál folyik. Szétkaptam az egész csomagteret, minden burkolatot kiszedtem, és meglett honnan jön be. Legalábbis a csomagtérbe. De hogy abba a vájatba honnan megy be azt nem tudom.
Nemsokára rakok fel képeket.
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #45186 üzenetére
Én őket ismerem nem olcsóak, de minőségi munkát csinálnak.
Fent vannak a facebookon is.
"Autóüléshuzat ,méretre legyártva 32850 Ft.-tól. Ez komplett garnitura ár, minőségi gyári szövetekből.Két első ülésre trikó huzatot ajánlunk ,melynek ára két fejtámlával 5000 Ft.
Ülések újra kárpitozása kb: 120000Ft szövet vagy plüss anyagokkal.
Autó bőrözés ,minőségi autóbőrből 280000 Ft -tól.
Ülések javítása ,hibáktól függően anyag cserével 12000Ft-tól, szivacsozás 6000 Ft-tól.
Várjuk megrendeléseiket!"[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #45192 üzenetére
Pedig én tartom magam ahhoz, hogy ez továbbra is a c oszlop Vs. tető illesztésnél ereszti be a vizet.
És az oszlopon a lemezek között szépen leszivárog a csomagtartóba.Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rob210 #45193 üzenetére
A gáz az hogy a C oszlop tetejénél és a tetőnél nincs illesztési nyom se. Totál olyan mint ha egybe lenne kihajtogatva gyárilag. És a C oszlopot ha végigkövetem a szélvédő mellett ott se látni illesztést, stb... hibát ahol befolyhat. És a csomagtér felső része ahol a kalaptartó van sehol se vizes, csak ennél a résnél, és innen folyika pótkerék helyéig be.
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda