-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Na nekem is eljött a hátsó fékcsere.
Nem sok minden volt már a pofánMegkapta az új skf csapágyakat is bár azt kár volt cserélni.
Viszont szét kell kapnom mégegyszer. A jobb hátsó munkahenger kezd könnyezni.
De sebaj azt is hamar orvoslom aztán megint mehet a menet jó sokáig.
Most harap megint a hátsófékem isRenault power
-
zsizsef
senior tag
válasz rob210 #45198 üzenetére
A lényeg, hogy a másik oldalon célszerszámmal a vezérmű tengelyek rögzítve vannak. A főtengely is ki van rögzítve ahogy kell. Az okoskeréken gyári festés van a pozició beállításhoz. A leirat szerint a baloldali kerék rombusz jel függőleges tengelyének párhuzamosan kell állnia a fehér jelzés tengelyével ( a kerék mögött látható egy bemélyedés, a fehér jelnek oda kell esnie). Ehhez képest ha szemem nem csal, nem kis eltérés van. Anno véleményed szerint egy foggal el van rakva a vezérlésem. Ez nem egy volt, hanem kettő. Azért nem volt gond, mert az okoskerék kompenzált. Okoskerék cserénél a kerék szabadon forog a vezérmű-tengelyen, azt feszítés előtt pozicionálni kellett volna. Érthető voltam?
-
Wiz Khalifa
addikt
Van valami bontónak valami webshopja ahol pár apróságot meg néznék van-e nekik a Thalia-hoz és ha úgy van meg lehetne rendelni?
Csak apróságok kellenének, pl első szélvédő jobb felső sarkába a takaró a gumi végeire, motorháztartó gumi bak, motortérbe rögzítők a kábeleknek (mondjuk a hűtőnél lévők mert most csak lógnak a semmibe a kábelek szinte), levegőcső, stb...
Szóval egy rakat apróság ami egy ilyen korú kocsinál cserére érett.
Smoke some weed nigga!
-
válasz Wiz Khalifa #45210 üzenetére
Facebook renault csoportokban érdemes nézelődni: [link] [link]
Vagy renaultclub fórumon van adok/veszek, sokszor hozzá lehet jutni mindenhez, elég jó áron: [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #45210 üzenetére
Ha patentok meg ilyen tartók kellenek akkor őket is nézd meg.
Renault power
-
z00li
senior tag
Estét!
Elhoztam az autót a szerelőtől, 60k mínusz. Viszont van két új első féktárcsám, fékbetétekkel, ki lett cserélve egy talpas, valamint a jobb oldali elektromos ablakemelő szerkezet. Remélem egy ideig nem jön elő más probléma és kicsit rendbekaphatom az autót esztétikailag is.
Z
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rob210 #45212 üzenetére
Lényegébe ahogy a maradványokból látom hagyományos patentok voltak, csak ennyi idő alatt elengedtek. Bár ha lesz időm meg elég tudásom annyira megbontani az elejét akkor szétkapom hogy jobban oda férjek mert némelyik kábelnél egy kis zsugorcső vagy hasonlók elférne mert a gyári szigetelés (ami a 2-3 vezetéket tartja egyben) el vannak csúszva, stb... Bár ez inkább kozmetikailag hiba. Szóval ennyi.
mycso:
Köszi, a csopikba az igényt leadtam hogy beléphessek, meg a Club-ba reggeltem. De szerintem első körben majd megnézem a BlackBontót meg a hasonlókat hátha szerencsém lesz.Smoke some weed nigga!
-
alexander12
aktív tag
Kb egy hónapja a legnagyobb melegben elkezdett nagyon kopogni a motorban valami ( thalia 2003, 1.5 dci )
Szerelő azt mondta első körben cseréljünk olajat. Ez meg is volt (olaj, légszűrő, olajszűrő, üzemanyagszűrő, pluszt az alsó motortartó bak) Elmúlt a kopogás. Mentem kb 800-1000 km-t most tegnap a nagy melegben megint nekiállt kopogni. mi lehet ez?kíváncsi, OP8T
-
diablo1984
veterán
válasz alexander12 #45215 üzenetére
Mennyire kopogni? A youtube-on keress rá a dci hajtókarcsapágy hibára ès vesd össze a tieddel! Lehet az lóg a tiedben is már....
-
rob210
Topikgazda
válasz alexander12 #45215 üzenetére
Csak a nagy melegben csinálja és random kopogás, vagy ütemes?
Elképzelhető, hogy stabilizátor rúd szilent.
Ha hidegen is adja a hangot vagy ütemes akkor az motorikus gond és valszínüleg hajtókar csapágy ahogy diablo is írja.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
Adonimus
aktív tag
Üdv Urak. Scenic 2 motortető nem akar lezárni, csak a biztonsági zárig. Mi lehet a gond? Ha huzgálom a nyitó kart a zártol pár centire még hallatszik, hogy valami mozog.
adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
-
Adonimus
aktív tag
válasz diablo1984 #45222 üzenetére
Meglett, az állástol beállt. Az olajtol azonnal megjavult.
adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
-
balazs1022
őstag
válasz rob210 #45169 üzenetére
Meg nem vettem katalizátor tisztitot, de azt már most látom h a nivoplacan mert mennyiség megint csökkent... Szal továbbra is zabalja az olajat. Kar a kocsiert, pedig most jöttek még az RS alkatrészek.. Az elozo tulaj jol odatett a verdanak. Akinek dízele van annak ajánlom h téli tankkal járjon! Üres tanknàl a paralecspadosabol víz kerulhek a befecskendezobe ami tonkre teheti azt.
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
tresh
addikt
válasz balazs1022 #45225 üzenetére
nem csak ezért nem ajánlatos üres tankig hajtani a kocsit
-
rob210
Topikgazda
-
bandi94
tag
Sziasztok!
Tegnap elkezdett csorogni a víz a hűtőrendszeremből.Onnan vettem észre, hogy menet közben elkezdett világítani a töltésjelző, meg a stop vele együtt.Amikor lakatfogóval elkezdtem nézegetni, hogy az akksi a rossz, vagy a generátor, akkor látom, hogy csorog belőle a víz.Valahol a generátor, szervoszivattyú és a klímakompresszor mögött.(ez egy jó előzésnél jött elő amikor megforgattam a motort 5k környékén, gondolom akkor sz..ta össze magát a cső és beléprickolt a generátorba) Gyorsan elvittem szervízbe, nekem nem volt időm bohóckodni vele.A folyást elállították, viszont töltés hol van, hol nincs.
Nem ismerem a hűtőfolyadék természetét, van esély rá, hogy majd kiszárad, és jó lesz?
Valamint amióta ez a kis hibásodás előjött, azóta ingadozik az alapjárat.Az mitől lehet?[ Szerkesztve ]
Epiphone Les Paul with Seymour Duncan SH2-SH4 Hot Rodded set
-
gooool
őstag
Motorterben levo kis muanyag patenteket hol lehet/erdemes beszerezni?
Eltort par darab es igy azok az elemek amiket lefogna fityegnek, zajonganak menet kozben, szoval szeretnem potolni.
Ugyebar Laguna 2 2005-os evjaratrol van szo.Koszonom!
Üdv, Balázs
-
just
aktív tag
mycso, hogy állsz az autókkal?
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
Na szégyen szemre ma egész nam avensissel kellett közlekednem, meg egész hétvégén az lesz alattam
Egy rémálom a meganehoz képest pedig nem is egy kategóriában játszanak.
2002 1.6 vvti, de a megane megeszi reggelire komolyan mondom olyan lomha, hogy az valami fertelem.
A kényelmét hagyjuk is.
(párom elvitte a meganet, Mert arra fel tudta rakni biztonságosan a két biciklit.
Nagyon szomorú vagyok. )JAH MÉG VALAMI, ha kell valakinek tető csomagtartó, az ajtó keretes változatból és én éppen nem használom, akkor innentől tudok kölcsönadni, mert én vettem egyet.
Elegem lett abból, hogy minden évben előjön ez a, hogy szállÍtsuk a bicikliket mizéria.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Sajnos sehogy.
A lagunáról lehet lemondok, mert jó lenne valami fiatalabb autó. Illetve nem is nagyon van fent hahu-n normális. (még a 2013-asok határ esetek lennének, de azok meg már elég húzós áron mennek)
Kinéztem hét elején egy 2015-ös 3-megane-t. 1.6dci, bose felszereltségű, fel is hívtam napközben, de estére elvitték...Picit már kezdek belefáradni az autó keresésbe.
Pedig ezzel a megane-al úgy voltam, hogy mentem is volna érte.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz diablo1984 #45237 üzenetére
Május óta keresgélek, ezt nem nevezném pikk-pakk -nak.
Bár komolyabban, csak kb. másfél hónapja.Mondjuk közben volt egy olyan terv is, hogy új autót veszünk, de sajnos nem jó számokat mondtak a kereskedésekben. Főleg a renaultnál elég vastagon fogott a cerka. Amit elég jelentős kedvezménnyel adtak az a K astra lett volna, azon még picit gondolkodóban vagyok, de próbálom meggyőzni magam, hogy nem kell új autó.
mod.: amit linkeltél kiesik a kosárból. Vannak hogy is mondjam, elég különös igényeim (vagy is lehet nem különös, de ezek kellenek):
- tempomat
- tolató radar
- ülés fűtés (erről akár lemondanék)
- xenon (erről is lemondanék, mert ritka, bár lagunánál meglévő opció)
- eső/fény szenzor
- nagy navi (valami nagy kijelzős csuda)
- szabad kéz / kulcs nélküli indítás
- dupla digit klíma
- megane minimum 1.6dci, laguna pedig 2.0dci (150ló -tól)
- évjárat 2013 utánimondjuk ezek az alap dolgok amik kellenének, meg még esetleg van 1-2 apróság. Így viszonylag szűk a kör.
Megane-ból még esetleg EZ bent lehet a kalapban, bár számomra ez is kompromisszumos.
Amúgy EZ volt a kiszemelt, amit elvittek.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Milyen korosztályt nézel és melyik motort preferálod?
Azt tudom, hogy dieselt, de azon belül melyiket?[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #45239 üzenetére
Ennél erősebbet szeretne abban szinte biztos vagyok.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Jaj ez de dög ennek annyira tetszika formája
Csak hát nekem használhatatlan lenne, a két gyerekkel.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
válasz rob210 #45240 üzenetére
Közben az előzőbe bele szerkesztettem, hogy mik az igények, illetve miket néztem.
Amúgy, ez amit linkeltél szintén elgondolkodtatott már, van fent egy ugyan ilyen 2.8-ért is.
Nagyjából az összes laguna/megane-t ismerem már hahu-n 2012 - 2014 között a fent megjelölt opciókkal.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz diablo1984 #45246 üzenetére
Én meg pont fordítva vagyok, ha teljesen újat vennék, akkor csak turbó benzin.
Próbáltam mazdát, CX3 (ez is bejövős volt....amíg ki nem próbáltam). Ebből kétezres skyactive szivóbenyás van, 150 pacis. Azt hittem, hogy jó lesz, de nagyon nem. Szörnyen buta az a motor, bár alsó tartományban kb. úgy viselkedik, mint valami kis turbódízel, de utána halott.
Egy ilyen 1.6 szívó megánban idegállapotban lennék állandóan (tudom miről beszélek, fateromnak 1.6 107 lovas megane 1 ph2 van és vezettem annó nagyon sokat, tetszett is, amíg meg nem éreztem a dízel ízét)mod.: igen, még a kombi is a kitételek között van, csak az lemaradt. Viszont vannak olyan kivételek, ahol feladtam volna, ez a fekete 3-as a kivételek közé tartozott volna.
mod2: illetve mostanában van egy furcsa perverzióm az automata váltósok iránt is: [link]
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
én ha sokat mennék a kocsival és újabb kellene, akkor dízel, ha nem sokat(mint most) akkor szívó benzin csakis. ha turbó benzin és turbó dízel közül kellene választanom, akkor inkább a dízel, vagy egyik sem. próbálom a lagunával minél tovább kihúzni, ettől fejlettebb dízel nekem már nem kellene volt, de fosok tőlük, bármikor befigyelhet egy több százezres hiba, a lagunát meg 400ból mindenestől felújítottam, futóművestől, új gumistól, a motorról nem is beszélve! most jónak tűnik, de majd pár hét múlva lesz a pályás tesztje, ha ott átmegy, akkor bizony ez a kocsi lesz a jövő is, mert amire nekem kell, arra tökéletes(bár tempomat jó lenne bele, de nem létezik)
nekem a csapott seggű megane 3 kicsi lenne, szeretek a nagy csomagtartóba behányni dolgokat és nem tetriszezni.....
J astrákat nem néztél? 1,7 cdti 125 ló, kombiban.....[ Szerkesztve ]
-
Criminal017
őstag
Sziasztok!
Gondoltam, ha már van egy ilyen fórum és írtam bele nemrég, akkor illik bemutatkozni. Képek a netről.
Fiatal/öreg rönyósok vagyunk, 2000-ben léptünk be a francia szélmalomharcba egy új Renault Clioval (II.), ilyennel, színre is ugyan ilyen volt.
Hamar kinőttük, átköltöztünk egy kacsaseggűbe, 2002-2003 környékén. Ilyen volt őkelme:
2005-2006 környékén azért költöztünk át egy ugyan ilyen, csak dízel változatba, mert gyenge volt a benzines verzió, szóval lett még egy kacsaseggű, zöld kettes Mégane, csak volt rajta némi tuning (ezüst kilincs stb.)
2008-ban jött az áttörés, beültünk egy kettes Scénicbe. Érdekes sztorija van, röviden összefoglalnám.
A győri iniciálban vettük, bemutató autó volt, de már egy éve ott állt, szegény. Mi megsajnáltuk és elhoztuk. Nagyon szeretem a tehenet (mi így hívjuk, gondolom mindenki ad a kocsijának becenevet, ez valami népbetegség ), bár párszor megtréfált minket. Kb. 3 éve a fél motort ki kellett cserélni, a motor új számot kapott, mert valami olyan hiba volt, amire máig nem derült fény, elég érdekes volt, lényeg, hogy szétment a motor... Most a hetekben a hármas porlasztó adta meg magát, azt kellett kicserélni. Illetve a tűzkarikát. Elég sokat pályázunk vele, az 1.5 dCi szereti is, tehát ki van kormolva. 2008 óta van benne 214 ezer kilóméter, jól bírja, lekopogom.Hirtelen ennyi jutott eszembe, majd ha még van valami próbálok írogatni, remélem nem leszek terhetekre.
Ja, nem tudom hány Mégane klubtag van itt, mi a 120-as tagszámúak vagyunk, anno az egyik Méganenal megjártuk Cavallinot.
További jó kocsikázást kívánok!
[ Szerkesztve ]