-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz Adonimus #23026 üzenetére
RENAULT KULCS TANITÁS
• GYUJTÁST RÁTENNI (A kis led gyorsan villog .
Ezzel jelzi,hogy az immo aktiv.)
• BELSÖ CENTRÁL VEZÉRLÖT NYOMVA TARTANI
(Közben a led villogást számolni,
a segélykod elsö számjegyénél elengedni és ujra nyomva tartani. Majd következik a második a harmadik és a negyedik számjegy.)
• UTÁNA GYUJTÁS LE
• BELSÖ CENTRÁL VEZÉRLÖT NYOMVA TARTANI
(A centrálzár bezár-kinyit ezzel jelzi,
tanulo modban van .)
• 5 Mp BELÜL AZ EGYIK KULCSOT MEGNYOMNI
(Kb 3x – 4x nyomni ,hogy jo legyen.
Ha elfogadta a centrál le fel megy.)
• 5 Mp VAN A MÁSODIK A MÁSODIK KULCSRA IS
(Kb 3x – 4x nyomni ,hogy jo legyen.
Ha elfogadta,centrál le – fel.)
• HA MINDEN JO AKKOR MŰKÖDNIE KELL -
rob210
Topikgazda
válasz Adonimus #27697 üzenetére
Konkrétan 2 ismerősömnek van illetve az egyiknek csak volt.
Csomagtartója gyakorlatilag nincs.
A tetejét ha felfeszíteni nem is de kivágni kilehet, ezt ne tartsd szempontnak.
Ami sokkal aggasztóbb az a vászontető állapota, bazi drága ha cserélni kell a megkímélt szép állapotú viszont nagyon ritka, az ha felkerül piacra el is viszik a gyűjtők egyből.
Szvsz ha csak nem rá vagy kattanva a cabrió érzésre én a helyedben nem feccölném se a pénzem se az időm egy ilyen élményautóba.
Mert élményautónak élményautó a feelingje eszméletlenSzorítsatok a havernak most megyünk megvenni egy PHIIes scenicet remélem sikerrel járunk.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Füge007
senior tag
-
-
-
-
tresh
addikt
válasz Adonimus #32562 üzenetére
Első szériásoknál volt gond az elektronikával de mindent meg lehet oldani idő és türelem kérdése.. ezeknél a kacsa seggüeknél a csomi ajtó zára szokott meg halni de az is megoldható... illetve egyhatnál ott az okos kerék ami nem occó de ha kicseréled akkor 100ezerig tuti nem kell vele bajlódni ettől függetlenül szerintem jó gépek én 2005/06 -tól nézegetném azt hiszem valahol ott volt a frissítés de majd az m2-es tulajok kijavítanak. Van pár apróbb "idiótaság" mint minden autónál de bátran vállalható gépek
szerk: km-t tessék lesz*rni nem az a lényeg hanem az állapota és ott is a műszaki aztán jöhet a külcsín illetve az extra
[ Szerkesztve ]
-
Sly189
senior tag
válasz Adonimus #32562 üzenetére
Szerintem az autós portálok nem véletlenül hozznak le mostanában ennyi Megane II kapcsolatos cikket... megérik a pénzüket.700k környékén szerintem a benzines is nagyon jó vétel lehet. ( használattól függően persze )
Most nem azért, de egy benzinestől ez a futásteljesítmény szép :
-
rob210
Topikgazda
válasz Adonimus #33544 üzenetére
Ha belefér egyszerre legyél túl a kuplung cserén is.
Szíjakon mit értesz? Vezérműszíj csere is lesz, mert akkor az komplett vezérlés, ha csak generátor szíj akkor az gates.
Csuklóból stab rúd szilentből febi, olajból szinte mindegy az a motor még nem volt hárklis az olajra úgy mint az enyém, az már csak az elfet szereti.Fékből nekem ate tárcsa zimmermann betétek vannak, eszméletlen jók, de nem olcsó, igazság szerint mindegy mit veszel, csak ne a belépő szintet, féken nem spórolunk, mert az ől!!!
Renault power
-
tresh
addikt
válasz Adonimus #33544 üzenetére
Futóműterén: swag, Febi (talpas,kormányösszekötő stb) , gátló/lengéscsillapító KYB,monroe, sachs
Szíj/vezérlés: gates, skf
Vízpumpa : dolz
Szűrök: olaj (mann filter) , légszűrő stb szint mindegyHa leül a hátulja akkor valószínű a gátlók fáradtak el...csere és utána jó lesz (illetve nézd meg nem e dől a kerék/vagy terpeszt ha igen akkor kicsit több dolog lesz vele (tűgörgő csere) . Kuplunghoz amíg nem fog fent nem szól a kinyomó csapágy kár nyúlni. Viszont a váltóba illik olajat cserélni 75w90 azt hiszem ami kell bele illetve nem ártana a fék olajat is cserélni a szervoolajat . Ránézni a fékekre betét/tárcsák állapotára. Esetleg egy gyertya csere se árthat (NGK). Hirtelen más mos nem jutott eszembe de ezeket én tuti cserélném megnézném ha tényleg jó ideje nem volt hozzá nyúlva
Adonimus: felejtsd el ezeket...max csak hangja lesz... tedd rendbe és élvezd hogy visz A-B be. Szívó motorral nem érdemes bohóckodni max a suzukisoknak vagy a hondásoknak de azok meg csak szeretnének elmenni annyit mint a te rönód
[ Szerkesztve ]
-
dhgm
tag
válasz Adonimus #33544 üzenetére
Továbbá: a futómű minden egyes kátyút eléggé hallat, szóval mindent hallok belőle. Ha 5 személy ül a kocsiban nagyon lent van az autó hátulja. Az olaj nem folyik belőlük, rugóznak, teszik a dolgukat egyébként.
Erre tudnátok valamit ajánlani?A torziós rugód eltört. ( első meganenak R19 az alja úgy tudom), a lengőkart le kell venni a torziós rúd végéről és egy két foggal lejjebb állítva visszatenni.
Kuplungot cseréljem amíg semmi baja nincsen vagy megvárhatom ameddig már érződik, hogy kopott és csúszik? Mert jelenleg semmi gondja nincsen azt leszámítva, hogy kicsit nyikorog a bovden amikor benyomom. Nem csúszik, nem recseg a váltó de a szerelő kívülről azt mondta nemsok van már neki hátra. Erről mi a véleményetek?
Bowden kuplung oldalon ki, WD40 be. Csodát tesz, ha nem tuúl kemény és nem csúszik hozzá ne nyúljon senki...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
kalmanchris
tag
válasz Adonimus #38631 üzenetére
Ha keményíteni akarsz, akkor szettet vegyél. Teló és rugó. A jó nem olcsó! A lengécsillapítónak és a rugónak is van egyfajta karakterisztikája. Össze kell őket hangolni, különben baj lesz az úttartással. Ha most a puha telódhoz beraksz egy kemény rugót, azt nem tudja kellően csillapítani és tönkre is vághatja.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Adonimus #38631 üzenetére
A rugócserével elsődlegesen a magasságot tudod variálni, viszont a gyári gátló kissebb úton fog dolgozni, illetve az ültetőrugók keményebbek a gyárinál így keményebb/stabilabb lesz az egész.
Viszont ha igazán a keménységet/stabilitást szeretnéd erőltetni, ahhoz gátló csere szükséges vagy gátló+rugó csere.Nekem csak ültetőrugó van: keményebb, stabilabb (olyan 30-35mm-ert még kibírnak a gyári gátlók, alatta érdemes gátlót is cserélni az ültetőrugóhoz mérten)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Adonimus #38634 üzenetére
Ha csak a rugót cseréled, meg a torziót rakod lentebb, akkor talán 20k körül kijössz, gátlókkal inkább 50-60k-tól indul a móka.
Ezekben csak rugó/torzió van módosítva, a telók gyáriak. A felső vagy 5éve van így, az alsó vagy 3éve, egyelőre nincs bajuk, viszont nem annyira komfortosak: [link]
Ha a funkcionalitás a fő cél, akkor komplett összeillő szettet vegyél (rugó+gátló).
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
válasz Adonimus #43055 üzenetére
komplett kártya rátanítással?vagy csak a külseje?
1,9dci-nél csak arra, hogy legyen elég pénz a zsebedben! viccel félre téve, minden elektromos cuccot próbálj ki benne, hajtsd meg a kocsit magasabb fordulaton, szépen indul-e, szépen jár-e, nem füstöl/kormol-e.
általánosságban az elektromos kütyük hajlamosak benne behalni, elektronos ablakemelő, kártyák(leejted, ráülsz), bárhol tud bújkálni a bit(ek). motor alapból nem rossz, a nagynyomású rendszere igényes a gázolaj tisztaságára és minőségére, ha beleválasztasz, akkor inged-gatyád is rámehet, a turbó is hajlamos benne úgy halni, hogy viszi magával a motort(felkapja az olajat), de elővigyázatosan ezt ki lehet küszöbölni(ha fos a turbó, akkor felújítás/csere, olajcsöveket is illik ilyenkor kiganélni, hogy megfelelő kenése legyen, tescos és társai olaj felejtős benne, a legjobb, ha a bele való elf-et megkapja 10ezrenként és akkor meghanikusan nem pusztulós a motor része.
-
tresh
addikt
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Adonimus #44276 üzenetére
A 10w40 jó bele, de ha nem eszi az olajat akár 5w40 et is tehetsz bele, bár oda felesleges, főleg a megtett kilométerek miatt.
A váltót még ne temesd, van, hogy csak a motortartó vagy váltótartó bak miatt dobja ki a sebességet, főleg, ha csak lassÍtásnál csinálja.
Érdemes a bakokat átnézni.
Cimborának most vettünk ilyen kocsit, és váltóhibásan volt meghirdetve, pedig csak le volt szakadva a motortartó bak és azért nem lehetett 2-be tenni.
Így olcsón elhozhattuk.Renault power