-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz ilyenezalaci #46046 üzenetére
Én vettem egy gyári bontottat 15e volt.
Amit kiszedek meg szép lassan felújítom.
Már keresgélem az alkatrészeket.Aztán ha kész visszateszem ezt meg amit szereztem eladom 15e ért
Ha egy gyári felújítása 54.000.- akkor az nfr szerinted milyen lehet?
Renault power
-
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz gabx76 #46052 üzenetére
Akkor fogadd együttérzésem...a szívem szakad meg, hogy az első saját autómra vásárolt zsír új gumiktól ilyen körülmények közt kell megválnom...pedig azt hittem, hogy sok tízezer kilométerig fogom koptatni...de sajna az M2 szűkös lett a 3 gyerekülés miatt....jöhetett a Grand.
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
vatoloco26
tag
Sziasztok
Hazafele egyszercsak kiirta a laguna II check injection majd megegyszer aztan azota mentem 20 km es nem irta ki...
Holnap szombat egerbe zero szerelő,vajon mi lehet a baj? Es azzal meg hazamehetek pestre??Köszönöm
Sziasztok -
_NCT
őstag
válasz zsizsef #46056 üzenetére
Szia!
O2 Sensor-nak hívja, vagy csak simán O2. Raw Data widget-en tudod görgetni le-fel az értékeket, ott lehet megtalálni.
Kipróbáltam Scanmaster-t asszony laptop-ján egy usb bluetooth vevővel, nem tudott többet mint a Torque. Mondjuk sok időm sem volt elemezni, nagy szopások árán de megtisztítottam a főtengely jeladót, most pöcc-röff, nincs MIL, nincs hibakód. (Az akkusarut negatívról nem tudtam lehúzni, úgy rá volt gyógyulva, tehát negatív maradt és úgy szereltem. Dugókulcsom nem volt, villáskulccsal szerencsétlenkedtem, gondolhatjátok...)
Akku savtúlfolyójának a bu*i kis csöve leesett valahova, úgyhogy kicsit megnyújtottam a csövet és úgy dugtam bele. Olyat hol lehet kapni?
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Itt köztetek valaki már vásárolt és fogott kézben benzin szivattyút? Nem az egész fehér szerkezetetről, hanem a kis elektromos szivattyú részről van szó.
Azért kérdezem, mert ma megjött az új szivattyú, kicsomagolás után viszont valami zörgő/csörgő hangot ad amikor megrázom... nem olyan vészesen, de mégis valami mozog benne. Most küldjem vissza, vagy ez normális?
[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
Köszönöm a választ!
Hány kilométer volt a kocsiban mikor előjött a hiba? Nagynyomásúd volt már javítva?
Használsz valamilyen adalékot a gázolajhoz?[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
gabx76
senior tag
válasz Sgt. Chris #46055 üzenetére
Köszi, de nekem könnyebb: Már 5 szezon bennük volt, ráadásul kínai vackok, így nem sajnálom.
A cserét amúgy nálunk is a gyermek érkezése inspirálta (beraktam a babakocsit és tele volt a csomagtartó ), bár három csemetéig nem jutottunk még el.A Grand-dal most jöttünk vissza nyaralásból. 4 személy + kutya, sátorokkal, kajával, komplett konyhával mindennel. Elnyelte a csomagtartó, még a rolót sem vettem ki a belőle. Annyit csaltam, hogy a hátsó középső ülést kikaptam, a helyére kerültek a matracok.
(#46053) forceberg : Lehet, nem is kísérletezem vele. Feltételezem hülyén is mutatna a 15-ös ekkora batáron.
(#46054) Syd2012: Sógornak van Thalia-ja 14-es lemezfelniken. Meg sem fordul a fejében, hogy mást tegyen fel rá. Az egy más életérzés...
[ Szerkesztve ]
-
Pecc
őstag
M1/ph2 tulajok, nektek is ugy van benzines 16V motorral, hogy ha picit nyomtok a gázpedálon rendesen harap az autó de ha nagyobbat mondjuk fél gázt hirtelen szinte semmit nem csinál vagy csak nagyon sokára kap észbe és elkezd gyorsulni 2500ról mondjuk? Hogy kéne ennek működni? A fojtószelep karja nem szorul meg semmi sem szorul csak furcsa nekem.
[ Szerkesztve ]
-
orosziem81
tag
válasz vatoloco26 #46057 üzenetére
Szia,
Nalam a Laguna 2 ugyanigy random kiirogatta, hogy CHECK INJECTION es a hibauzi vagy magatol vagy motorlekapcsolas utani ujboli inditaskor el is tunt.
Egszer elvittem egy szakihoz hibaolvasasra es EGR szeleppel volt kapcsolatos.
Nalam a hiba lassan 1 honapja nem jelentkezik.
Es nalam a motorhiba ikon nem vilagitott!Ha ugy irja ki, hogy nem szunik, akkor mihamarabb ki kell orvosolni. Amugy ez betudhato egy veletlen hibanak.
-
orosziem81
tag
Udvozletem a kedves forumozoknak.
Nagy orommel olvastam, hogy letezik meg elo tapasztalat megosztas Renaul gepkocsikkal kapcsolatban.
Ahogy visszaolvastam, sok hasznos gondolat es tapasztalat van mar leirva.
Jomagam 2 eve vagyok osszessegeben boldog tulajdonosa egy 2.0dci laguna 2 ph2-nek. Gyerekkorom ota lagunat szerettem volna es egy autovaltaskor meglattam Ot. Elso latasta szerelem volt. Az orom nem tokeletes a bosszanto apro hibak miatt melyeket biztos vagyok benne h kello ido raforditasaval hazilag orvosolni lehet.Szertnek par kerdest intezni azokhoz akik hasonlot mar tapasztaltak, hogyan harithato el az alabbi gondok listaja:
1: legzsak ikon neha vilagit. Megfigyelesem szerint leginkabb meleg idoben. Telen egyszer se lattam vi lagitani de ahogy kicsit is melegszik az ido rogton ott a hibauzi. Hol keresendo a hiba?
2: csomagter ajto kinyitasa utan a csomagtervilagitas neha vilagit neha nem. Van hogy csak egy ido utan kezd vilagitani. Multimeterrel ramertem. Terheletlenul ott volt a kello akku feszultseg, de amint az izzot visszatettem leesett tized voltokra. Mitol?
3: fekvorendoron athaladva vagy erosebb fekezeskor amikor "bolnit" a kocsi orra, a tompitott fenyszoro egy pillanatra kikapcsol, valamint alapjarat mellett lathatoan vibral a fenye. Kontaktos, vagy cseres?
4: az automata parkolofek behuzas utan CHECK HAND BRAKE uzenettel es a kis villaskulcs ikonnal jelzi h valami nem stimt vele. Mindezt ugy, hogy tokeletesen fogja a kocsit barmilyen lenton es muszakin se jeleztek, hogy kezifek hatas problema lenne.
Szep napot!
-
-
válasz orosziem81 #46066 üzenetére
Szia, üdv itt köztünk!
1. A vezető oldali ülés alatt szokott a légzsák kábelének csatlakozój lelazulni/ kontaktos lenni. Szét kell szedni, megpucolni és jól összepattintani. Másik lehetőség a légzsák átvezetőkábel a kormánynál.2. Nekem hasonlót a rossz érintkezés produkált. Meghajtogattam a foglalatban az érintkezőket, hogy szorosabban fogják az izzót. No meg meg is kellett pucolnom, mert volt rajta oxid réteg bőven.
3. Ez szintén valami kontakt probléma lehet a lámpa csatlakozójánál. Szétszed-tisztít-összerak.
4. Ez passz, esetleg diaggal lehetne megnézni, hogy pontosan milyen hibát érzékel.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Bár tudom nem ide való, de itt sokkal nagyobb a mozgás és hátha tudtok valami megoldást.
Édesanyám 206-osában (1,4 benzin, 8 szelep) most cseréltünk vezérlést, hosszbordást, váltóolajat, fékfolyadékot és első féktárcsát betétekkel.
Nos amiket észleltem mostanában és korábbról:A féktárcsák baromi melegek leállás után (Ezt okozhatja hogy még kicsit fog, mert nincs összekopva és majd megjavul?)
Amióta év elején olajcserén volt hidegen nehezen indul (utána már nincs gond), most, hogy a szíjak is cserélve voltak szinte egyáltalán nem, csakis kis gázadásra. Akkor volt üzemanyagszűrő is cserélve, Renault-s szerelőm azt tanácsolta, hogy vegyek jobb minőségűt, lehet az okozza a problémát, fojtószelepet megtakarítottam, azzal nem lehet gond.
És végül az alapjárat ingadozik. Áll az autó és látom a mutatón, hogy mozog, van, hogy rendesen beremeg a gép, mert beejti alaposan.Ha tudnátok valami tanáccsal vagy bármivel szolgálni azt megköszönném!
Üdv, Balázs
-
vatoloco26
tag
válasz orosziem81 #46065 üzenetére
Szia
Most volt komputeren de semmit rendelenesseget nem îrt ugyhogy most kitöröltük meglatjuk mit ad ki
Üdv az oldalon!! -
eTrade
tag
válasz gooool #46075 üzenetére
Szia,
Lehetséges hogy a szerelés közben a szerelő akaratlanul elmozdított ezt-azt és ezért nem indul a verda?Én elsősorban az akksi csatlakozókat nézném meg és alaposan megcsiszolnám azokat.
Ha utána sem indul, akkor valamennyi szenzor csatit kipattintani és alaposan letisztítani. Ha utána sem indul a kocsi, akkor találgatás helyett gépre rakni és kiolvasni a hibakódot.
Jah, a szenzor csatikhoz csak az aksi lekötése után fogj hozzá, mert másképpen fals hibakódokat fogsz generálni.[ Szerkesztve ]
-
válasz Wiz Khalifa #46067 üzenetére
4x100-as 16-os alum nekem is van. Rápróbálhattuk volna, hogy lásd hogyan áll. Mondjuk ez 205/55R16.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
gooool
őstag
válasz eTrade #46078 üzenetére
Köszönöm, ezeket meg is nézem holnap.
Most egy OBDII-es diaggal ránéztem a gépre és nem ír hibakódot.
Amikor kitisztítottam a fojtószelepet, akkor volt, hogy egy napig világított a check engine, de utána ki is aludt (a probléma előtte is fennállt, szóval nem akkor rontottam el valamit).Üdv, Balázs
-
válasz Wiz Khalifa #46081 üzenetére
Az agyátmérőd neked is 60-as?
Mert ahhoz van tehermentesítőm.
Ha gondolod valamikor felpattinthatjuk.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
üszök
őstag
válasz Wiz Khalifa #46084 üzenetére
Erről azért egy képet lőjetek már majd.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
ThodEE
őstag
válasz orosziem81 #46066 üzenetére
Szia !
2: Ha az izzó két végén mérsz feszültséget akkor az izzón eső feszültséget látod, teljesen normális hogy csak pár tizedet mérsz
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
alexander12
aktív tag
Reggel ebben a hűvös, nyálkás időben (4,kor :-) ) elindulás után 5-6 perccel kigyulladt a stop, izzitás, hőfok lámpa.5-600 méter után kialszik. Mi lehet ez, érdemes vele foglalkozni? 1.5 dci thalia, 2003-ból :-)
kíváncsi, OP8T
-
Wiz Khalifa
addikt
A kerékpróbát nem fogom tudni összehozni egyhamar, sőt, most azt se tudom mit tegyek...
Nem tudom miért vagyok ilyen szerencsétlen hogy mindig kifogok olyan verdákat amik mozgásképtelenné válnak...
Smoke some weed nigga!
-
_NCT
őstag
No főtengely jeladó tisztítás után nem jelentkezett az indítási hiba, pöcc-röff mén az autó.
Off: milyen dugókulcs készletet javasoltok 8-9000 magasságában?
-
eTrade
tag
Én Obi-ban vettem egy hasonlót, LUX márkájút és eddig bevált.
LUX Classic racsnis sarokcsavarhúzó készlet, 31 részes[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz diablo1984 #46098 üzenetére
Lidlben kérlek tisztelettel 5 rugó volt a legutóbb ilyen ~30 részes. Csak lemaradtam... viszont vettem csavarnyúzó koffert 2800 forintért, 9 részes +1 mágneses mindenféle bitfejjel. Hát Boeinget nem fogok bontani vele, de ennyi pénzért igen kiváló vétel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- 3D nyomtatott versenypályák