-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #62682 üzenetére
Hát lehet benne valami, hogy ezek a (néhány) összekotyvasztott magyar premiumok nem tetszenek ezeknek a dízeleknek... Végül is rajtuk kívül senki nem tudja mitől premium, miket tesznek hozzá etc...
Sima omw meg az injektor cleaner már hozott egy apró javulást, nem olyan rég mentem vele és már beindításkor nem volt az nagyon idegesítő dízel csattogás, tehát egy kicsit tompult, pedig délelőtt óta jéghideggé hűlt a motor ebben az 1-2 fokban...
Javítson ki valaki, ha tévedek, de ha mindig más a minőség, nevezzük így, az elektronikának folyton utána kell állítani, emiatt lehet hangos, meg idegesítő hangja a motornak, vagy ha szerencséd van és nagyon frankó a minőség, akkor hamar elcsendesül.... Külföldön én mindig sima omw-t dízelt tankoltam, mégis száguldott tőle és kussban is volt.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #62724 üzenetére
Frankó :-D
De az biztos, hogy ezt a foslé elf-et nagyon hamar kivágom a motorból, mert konkrétan nálam is ilyen volt xado-val és nem gondoltam, hogy ekkora különbség lesz, ha most kivételesen sxr-t kap. Felesleges pénzkidpbás volt és mindig bejön az olcsó húsnak HÍG a leve, de akkor is javulgat az autó, nyilván az adalék is kezdi megtenni a hatását.
[link] -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Mennyire számít, hogy egy olaj, 5W 30/40, vagy 50? Tudom, hogy az utóbbi a hőmérsékletre vonatkozik, de ez a gyakorlatban mennyire számít, pl most élen?
Mit befolyásol az olaj esetében a meleg oldali hőtűrés, ha a motor, és ezáltal a benne lévő olaj hőmérséklete üzem meleg állapotban bármilyen külső hőmérséklet esetén is a termosztát és a hűtőrendszer által szabályozott állandó hőmérsékleten van tartva? Lehet 10 fok/Celsius de akár 40 is, a motor akkor sem lesz hidegebb (eléri az üzemi hőfokot, és azon dolgozik), vagy nem forr fel (nem melegszik az üzemi hőfok fölé, a menetszél és/vagy a ventilátor szinten tartja).Mert a gyári jóváhagyásokkal, kb tele a hócipőm. Vagyis, ahogy Robibá is írta, ha FAP, hanem FAP az FE-t ajánlja.
De pl mi van, ha ezt rakom bele [link]
Csak érdekelne pár vélemény....
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
"Azongyahogy":
A küldemény tartalma:
1× VIF Super Diesel- Téli adalék 500ml (500 ml)Holnap itt van.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #62751 üzenetére
+ még Ungawától várom az RN0720-as Xadoról a véleményt, miután kész a gépe.
Milyen, melyik olajat használja?
És mi van a gépével?Én 1 órája rendeltem meg Xado 2x4 liter luxury drive, + VitaFlush+ szűrő, pp-on kifizettem rögtön, ugrott 35000 valamennyi...Pipa vagyok magamra, hogy feleslegesen dobtam ki pénzt az elf-re, plusz így a két flaska verylubeturbo is megy a levesbe, na meg szűrő, kb 20k mínusz... Plusz ezt az olajat mintha csipegetné is, valami nagyon nem kóser ezzel az sxr-rel...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #62790 üzenetére
Arra én is kíváncsi vagyok, csak azt nem tudom, hogy mikor fogom tudni tesztelni?
Szerinted mennyi kedvem van átülni a csendből és a vadi újból a főleg hidegindításkor csattogó, zörgő , xar utakon hupogó renault-ba? Az egészet azért csinálom, hogy az óra átforduljon végre 600 ezerbe, de az még 5000 km,
Ami így nagyon lassan megy, remélem xado, vif után ég és föld lesz, mert különben nem vagyok saját magam ellensége, hogy ezt hallgassam, imádom az autót a mai napig, de ezek a hangok az őrületbe kergetnek, vagy füldugóval ülök be...kis off:
Azért érdekes látni és megnézni ilyet is. Veyron-ba 21 ezer dolcsi csak az olajcsere, plusz kell bele vagy 20 liter olaj, de ehhez hogy szét kell bontani az autó és hány csavart kell hozzá kitekerni...omg
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #62790 üzenetére
Épp az előbb kaptam ezt az értesítőt, ha délelőtt kihozzák, akkor rászánom magam, hogy beleöntök mindjárt 2, vagy háromszorosát, ahogy Mágus kolléga javasolta, aztán tankolok rá sima dízelt és kimegyek vele pályára.
Délután 2-ig lenne időm rá...Illetve, megpróbálom felhíni őket, hogy minél előbb érjen ide a csomaggal...
[kép][ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz LamerGyuri #62797 üzenetére
Nekem MPL még nem volt gondom, ha megkaptam az értesítőt, hogy az a kézbesítőnél van, akkor ki is hozták.
Hát, eddig még nem , szóval majd a párom átveszi, mert kettő után nekem le kell lépnem. De már a Kauffer is írt, hogy a csomag össze van készítve és eddig mindig úgy volt, hogy délután zárás előtt kapok egy mailt, hogy átadták a futárnak, jelen esetben a spinter-t szoktam ott választani.
Azok néha felhívnak, néha nem, de gondom még nem volt velük. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #62802 üzenetére
Bakker, az előbb kibontottam, hogy ne tankoláskor érjen valami meglepetés, hogy bénázok ott a kicsavarással vagy ilyesmi...
Szóval letekeréskor a piros fedőn van rajta a 20ml kupak és abba kell önteni ezt a cuccot, de valami olyan brutálisan erős szaga van, amire nem is számítottam, szóval ezt tankba beöntéskor ajánlatos jól elhajolni.10 liter az szép.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Minden átvehető, akkor holnap ez is itt van, de mail-t még nem kaptam, akkor pénteken olajcsere, de jó lesz, mert ezt kivételesen most a ház előtt fogom megcsinálni, meg fetrengeni az autó alatt, bár ahogy nézem talán lesz +10 fok is.
40201-XAD 1 db 1 db Átvehető (VITAFLUSH)
E112HD180-HEN 1 db 1 db Átvehető (HENGST SZŰRŐ)
202745W-40-02-004 2 db 2 db Átvehető (LUXURY DRIVE)
XZ30-0000-10 1 db 1 db Átvehető (AJÁNDÉK KESZTYŰ, már boltot nyithatnék lassan)
Állapotváltozás ideje: Állapot
2018.11.21 07:31:42 Rendelés létrehozva
2018.11.21 08:06:19 Státusz: Folyamatban
2018.11.21 15:40:43 Státusz: Átvehető
Jelenlegi állapot: Átvehető vagy szállításra vár[ Szerkesztve ]
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rayoliviero #62812 üzenetére
Erre egyébként akkor jöttem rá, mikor sikeresen eltörtem az olajszűrházat egy rossz nyomaték kulcs miatt, túlhúztam na. Meg új leeresztő csavar is kellett, ráadásul Bólyban, ahol sarki boltban is örülni kell, ha délután kettőre nem fosztják ki élelmiszerből, na jó ez túlzás, de a lényeg, hogy lfsz sincs, nemhogy autó alkatrész és azonnal! Szóval reggel nekiálltunk, és elkezdődött egy brutális szopattyú, aki esetleg még nem olvasta...Tehát ami itt nincs leírva, hogy autó megemel és még sok olaj kifolyt.
Így aztán azóta rászánom az időt, hogy otthagyom és óránként emelek egyet rajta majd vissza a gumira és kb így 3-4 óra alatt a régi szinte teljesen kifolyik belőle.
Nos, igen szervizben ezt nem lehet, ott leengedik és rögtön töltik fel. Azért csak az a legjobb, ha a régi löttyből minél kevesebb marad benne... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #62818 üzenetére
Jah így is lehet mondani, de helyesen inkább, ahogy írtam óránként emeltem egyet rajta felváltva az egyik oldalon, vár 5 perc, majd vissza a gumira és otthagy 1 órára...
Így aztán a gyári 6.6 litert simán bele tudom tölteni és ekkor nem fullon mutat se a kijelző és a pálca sem, régen ha ezt nem vártam meg már 6,2 liter körül fullosan mutatta mind a kettő. Nyilván van gyári ráhagyás is, ha túltöltenéd, de így tényleg kifolyik, gondolom a leginkább dzsuvás része is... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz polonic #62828 üzenetére
Szerintem mostanában nagyon nem oké a mol prémium, bár...
Nem akarok vészmadár lenni.
De Robibá által javasolt injektor tisztító és sima omw dízeltől már jobb lett az egész, mintha újból feleslegesen premiumot tankoltam volna.
Holnap megyek omw, vagy shell, előtte belevágok 60ml-t ebből a VIF.ből és simát tankolok rá.
Aztán meglátjuk...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #89309696 #62834 üzenetére
Azt amúgy belekalkuláljátok a gázolajba, hogy télen dermedésgátlót raknak bele a kutak és lehet azt nem szereti?
Ez oké, bár én nem kalkuláltam bele, csak mindig ilyenkor az jut eszembe, hogy jó pár telet átvészelve sok kilométerrel, vagyis akkor a hülyenémetosztrák vajon mit kotyvaszt és rak bele, amitől csendes marad a vas ?
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Kauffer csak ma reggel írt, hogy átadta a csomagot Sprinter-nek, ezzel jól átkeverve a holnapi napomat, azt hittem ma ezt is letudom.
VIF-et még nem próbáltam, sőt még autóban sem ültem ma, annyira nincs kedvem semmihez. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz FRENK1988 #62850 üzenetére
Nem akarom védeni xado-t, de ha még így is van, hogy akármilyen gyenge is az alap, olyan adalékokat kevernek hozzá, vagy kotyvasztanak össze, amitől körberöhögi az összes premiumnak nevezett foslét. De..
Soha, sehol nem olvastam még olyat, de még angolul beírva sem, hogy a xado valamiben is gyengét használna.
Ez a fsz egy fizetett idióta és ha kérdezője ráhallgatott, akkor ő még nagyobb. A xado meg beperelhetné minőségrontásért. Ha valamiben is igaz lenne ez a gyengeség, bárki tapasztalta volna és rég ki/megbukott volna. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Néhány gondolat még...
Azt írja: Azonban a XADO (is)
Vajon még mely márkát tart, vagy márkákat tarthat gyengének ez motorolajidióta?
-----------Az egész annyira üti egymást, mert a xado a legdrágább olaj a piacon, amikor elkezdtem használni, arra szó nem volt, hogy mennyit változott az autó minden szempontból jobbnak, több százezer km után is, ha igaz lenne, amit ír, xadoék már rég lehúzhatták volna a rolót, vagy fillérekért árulhatnák a gyenge löttyüket, mert rég lehúzták volna róluk a keresztvizet, akik kipróbálták a terméküket. A jó drágán csalódni valamiben, az hamar kiderül!
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Xantomas #62857 üzenetére
Értem amit írsz, de én azóta magyar és angol nyelven is beírtam hogy XADO ALAP GYENGE ROSSZ etc...
De bármit kidobott a sok "millióból", ott ezek a szavak nem szerepeltek, csak dicséret volt. Egyszerűen most olvastam először ilyet és egy oltári nagy szemétségnek tartom, ahogy Forceberg is írta: Másik olaj reklámozása volt a cél.
Azt gondolom, ha a kérdező ott ELF olajat említ, vagy bármelyik másikat, amit nem ő ajánl, azt lehúzza/lehúzta volna szintén a csába.Csak úgy megjegyezve...
Egyébként amerikában a xado még drágább, még BF keretein belül is, mint itthon. Na, azok meg aztán minden szart inkább fillérekért árulnak, hogy a hülyeamerikai, inkább USA terméket vegyen, de a xado ott is a legdrágább.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Xantomas #62871 üzenetére
A zöld "trutymót" én is belenyomtam a váltóba, de én ott változást nem igazán éreztem, mint pl a motornál, ahol minden jobb lett.
Bár lehet, hogy több százezer km után, mivel még mindig a gyári van benne, ha ezt nem nyomom bele, már rég szétesett volna.
Ezt nem tudom, de simább járást, kapcsolást én nem tapasztaltam. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Bocs, hogy itt kérdezem, de a Sprinter-nél nem lehet címet változtatni?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #62896 üzenetére
Akkor az lesz, hogy Január környékén inkább meglesem a szűrőt. Ebbe az évben már nem akarok többet az autó alatt fetrengeni, az a kicseszett szűrő meg így is macera, mire eljutok oda. Autó felemel, jobb kerék le, pajzs le, kerékjárati védő izé is le, jéééé és ott egy szűrő. Aki meg odatervezte azt megint addig szidom, míg ki nem cserélem...
Új hozzászólás Aktív témák
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen