Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • diablo1984

    veterán

    válasz Skizz #45146 üzenetére

    abban a gyújtótrafó tud megpurcanni, de ha egyszer kap egy megfelelőt, akkor örök élet+1 nap!
    huncutkodik a műszarfal, az lehet olyan, hogy ugrálnak a mutatók random, azt elég megtalálni, hogy mire ugrik, mert full elektronikus minden benne, egy zárlat miatt is tud mókázni(nálam indítózáskor a fordulatszám mérő ugrált, később kiderült, hogy az önindítóm csinált indításkor zárlatot), lehet valami az óracsoporton belül, vagy valami más.ettől még bárhonnan haza tudsz vele jönni. tudnak ilyen dolgokat a renaultok produkálni, az újabbak szélsőséges esetben menet közben ilyen hibakor beverik a "csekkendzsint" és le is tilt, míg a régebbiek mennek tovább(az én laguna 1-esem az ék egyszerű változat, nem beszélget, még a fogyasztást sem mutatja, de lehet nem is hátrány az. kolégám 1,6 benzines 1-es lagunája is hajlamos megkergülni, ugrálnak a mutatói, visszajelzők villognak, elkezdi szövegben felsorolni, hogy mi a hiba, de 10mp múlva már tünet mentes a gép..... bújkálnak a bitek, a renaultnál minden elektronika mindennel összefügg, egy zárlattol bárhol meg tud kergülni!

    motorcserét műszakikor kell bejelenteni, akkor állítanak ki egy papírt, hogy cserés volt és utána forgalmi és törzskönyv csere következik! jó kérdés, hogy eredet vizsgán ha kibukik, hogy soron kívül műszakira nem rendelik-e be az autót....

    [ Szerkesztve ]

  • rob210

    Topikgazda

    válasz Skizz #45146 üzenetére

    Szia.

    Én ezt végigcsináltam ismerős kocsijával.
    Nem egyszerű és csak az NKH-nál (mozaik utca) vizsgáztatható le a kocsi.
    A himi humi haver által levizsgáztatott forgalmi egy rendőri ellenőrzés során semmit nem ér.
    Igaz még nem láttam olyan rendőrt aki kinyittatja a motorteret és alvázszámot, meg motorszámot ellenőriz forgalmiból, viszont egy mobil NKH-s ellenőrzés során azonnal leveszik a rendszámodat és mehetsz gyalog.
    Hiába mutogatod a papírokat, hogy te vetted és levizsgázott.
    Egyszóval ha ilyenbe belemész az árból a vizsgáztatást eleve alkud le.
    Ami 68.000.- mindennel együtt, illetve utoljára ennyi volt. És kell az összes papír hozzá, adásvételi a motorról és a kocsiról.
    A rizikót én nem vállalnám be ami az így használással jár.

    A másik, a műszerfal, az nem nagy hiba szerintem egy két csatlakozót kéne csak oxid mentesíteni és kontakt sprayel befújni.

    A torony csapágy pedig swag és 14.000.- kicserélni 35 perc mindennel együtt.

    :R

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák