-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
hangyász2
aktív tag
válasz blackmajesty #115650 üzenetére
Akkor nehezen kerül hozzá a másik személyije. Ja meg otthoni előfizetésnél (Magentánál) ritkábban fizeti az elvált pár a másik havidíját. És hozzám hetente biztos jön a GLS. De egyébként fel is lehet hívni ilyen esetben az előfizetőt stb-stb. Rugalmasság és szituáció kérdése.
Egyébként ügyintézéshez elfogad a T-ponton, de átvételnél meg nem. Kérdezz rá, én többször próbáltam.[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
válasz blackmajesty #115650 üzenetére
Hát igen, gondolom a visszaéléseknél nem hiszem, hogy az átvevőnél ott virít az illető személyije. De amúgy ez egy baromság, mert ha én rendelek valamit, hadd döntsem már el, hogy megbízok e valakit az átvétellel vagy nem. Mi van, ha mondjunk valaki h-p egész nap dolgozik, az ne rendeljen semmit?? Valamint a videóhíváson keresztüli azonosítást/személyi bemutatást is el kéne fogadniuk 2020-ban, amikor már bírósági tárgyalások zajlanak így...
The Truth is out there...
-
Huroq
senior tag
Nálunk a GLS futár rendes és korrekt, meg is van neki hálálva. Viszont annyiban védi magát, hogy átadás előtt felhív, hogy oda adhatja e a delikvensnek és kéri diktáljam be a személyim számát. Tudom, hogy az állásával játszik, de sokkal ügyfélbarátabb módszer.
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
Bő 3 hónapja járt le a 2 éves előfizetés, gondoltam veszünk az asszonynak egy tablet-et, vagy egy új készüléket a meglévő helyett.
DE! Mégis meg tudná nekem magyarázni pár szóban azt, hogy a Telekom mi a hajért adja szinte ugyanannyiért 2 év hűséggel az összes készülékét (legalábbis az általunk keresett 60-100-es kategóriában), mintha megvenném azt a nagyobb (és nem a sarki ilyen-olyan mobiláruházra gondolok) áruházakban? Ráadásul ezeket még pofátlanul "akciósként" is tünteti fel sokszor...
Komolyan annyira szívesen benezevnék még 2 évre a szolgáltatásukra, de hogy egy nyamvadt 30 %-os kedvezményt nem tudnak adni az aktuális piaci árakhoz képest úgy, hogy aláírok 2 évre...
Főleg úgy, hogy kb 10 perces művelet online szolgálatót váltani... 10 évvel ezelőtt tisztán emlékszem, hogy töredék áron dobálták az emberek után a telefonokat 1-2 éves előfizetéshez, manapság szinte semmi előny nincs benne. (Pedig ha jól gondolom az előfizetési díjak nagyobb része megy a fix költségeik fedezetésre, mintsem az előfizetéshez köthető változóra... Érthetetlen miért nincs nagyobb ösztönzés az ügyfelek megtartására).
-
zebede
őstag
Üdv!
Multisimet notebookban lehet használni, vagy esetleg routerben? -
#86564352
törölt tag
válasz q13579 #115654 üzenetére
Változó ez termékenként szerintem. Nekünk 15 ezerrel olcsóbb volt Telekomtól venni most, mint másik hivatalos forgalmazótól. Plusz be is állt a piac, ők a legnagyobb szolgáltató. Hosszabbítgatok, mert számomra nem csinál semmi olyat a másik kettő amiért váltanék. A Magentát reklámozzák, hogy net és tv előfizetést is tőlük vegyél és akkor van 30% havidíj kedvezmény és készülékre is.
-
Winne
nagyúr
válasz hangyász2 #115649 üzenetére
Együtt laknak, mert nem tudták megoldani máshogy, máris megvan a személyi is, miközben alszik, dolgozik, vagy csak lenyúlja előtte nap.
@(#115652) Lackooo84: a futár honnan tudja, hogy te vagy a videó másik végén? MMint valóban te. Itt senki sem játszhat és nem is akar sherrifet, erre/ezért hozzák a szabályokat.
@(#115654) q13579: az ár az egyik oldal, a másik pedig a kényelem. Te ha hitelre (részletre) akarsz telefont, vagy vmit venni, akkor máshol papírokat kérsz hozzá, végigülöd a hercehurcát, lehet vissza is kell menned plusz ki kell teríteni magad egy ismeretlen (hitelügyintéző) előtt, hogy el tudja dönteni hitelképes vagy-e. Itt meg csak fizeted a számládat rendesen, bemész, jó napot, hűség nélkül van az előfizetésem, szeretnék egy eszközt. Megnézik, oké, melyiket szeretné? Tessék, Köszönöm. Viszlát.
[ Szerkesztve ]
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
hangyász2
aktív tag
válasz Winne #115658 üzenetére
Persze-persze. Teljesen életszerű. Ellopja az osszes kódját, vásárol előfizetést, ellopja a személyijét, miközben tudja, hogy haza fog jönni hozzá este, blablabla.
Sokkal egyszerűbb volna a meghatalmazás. Nyugdíjat át lehet venni, de egy akármilyen olcsó telefont nem. Egyedül a Telekomnál van ez, pedig nem két helyről szoktam vásárolni.[ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
válasz hangyász2 #115659 üzenetére
Nem csak Telekom.
Voda sima postpaid simet készülék nélkül nem ad át csak előfizetőnek. Megrendeléskor írják is hogy se meghatalmazás, se semmi nem játszik. Futár (ExoressOne) meg be is tartja. Csak SK személyi igazolás mellett.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
#86564352
törölt tag
válasz hangyász2 #115659 üzenetére
Telefon esetében úgy emlékszem lehet kérni hol akarod átvenni:
házhoz, felhívod a futárt megbeszélni
kérheted Telekom üzletben szombaton, ha hétközben nem vagy otthon
pickpackpont akár vasárnap este 9-kor benzinkúton
Üzletkereső megrendelések átvételeA "jófej" futár dologból lehetnek problémák bármilyen termék esetében, sok példát lehetne írni.
-
-
Aaron14
őstag
Vásároltam egy Domino kártyát, amit sikerült is beregisztrálnom. Szerettem volna előfizetésre váltással készüléket rendelni, azonban ezt a hibaüzenetet dobja a rendszer:
Kérjük, ellenőrizd, hogy pontosan – a lakcímkártyán szereplő adatokkal megegyező módon – adtad-e meg a címed adatait!
Regisztrációkor a tartózkodási helyet adtam meg az előfizetéshez, mivel azt olvastam, csak arra a címre szállítanak ki. Lehet ez a probléma? Hogyan lehetne ezt orvosolni? Átadategyeztettem az állandó lakcímemre, de sajnos ígyis ezt a hibaüzenetet dobja.Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
hangyász2
aktív tag
válasz Winne #115666 üzenetére
Nem fogadják el átvételnél, csak T-ponton. Az egész innen indult, gratulálok.És már többször szóba is került, sokat nem olvastál vissza. Nekem van meghatalmazásom minden közeli hozzátartozómtól, mert van sok ügyvéd a családban, rokonságban, megoldottuk. Én se költenék rá feleslegesen.
twofatcat
Ezt értem én, de ez mind felesleges macera. Azért rendelek mindent online többek között, hogy ne rabolja az időmet. Egyébként mint írtam volt, nekünk odaadják. De az volna a normális, ha a meghatalmazás működne.Ebben szerintem nincs több.
[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
válasz st3v3np3t3r #115670 üzenetére
Rendben és akkor mi a megoldás?
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
st3v3np3t3r
veterán
válasz Aaron14 #115672 üzenetére
1414... lejavíttatod az üfsz-en a címedet úgy ahogy a lakcímkártyádon szerepel!, majd 2-3 nap után próbáld meg.
Megrendelédnél ki fogja írni az állandó lakcímed, de szállítási címnek meg tudtsz adni majd mást!Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Winne #115658 üzenetére
H-h honnan? Hát csak van szeme nem? Vagy most mennyiben más, ha élőben lát, mint hogy a képernyőn látja ugyanazt? Élőben sem adom a kezébe a személyimet, csak megmutatom, videóhívásnál is kb. ugyanannyit láthat mindenből. De nagyon egyszerűen rövidre lehetne ezt zárni. Rendeléskor lehetne megadni átvevőt, mint régen, utána, amikor lefut a rendszerben a megrendelés, egy kedves ügyintéző felhívja a megrendelő ügyfelet, és beazonosítás után (mert ugye telefonon is bármit tudsz intézni, rendelni így) megerősíti, erről hangfelvétel készül, case closed. Ezután már nem nagyon lehetne mibe belekötni.
The Truth is out there...
-
Vangelis
nagyúr
-
zebede
őstag
"MÁR VAN EGY ALAPSZOLGÁLTATÁS A KOSARADBAN!
Hiba történt a megrendelés során. Kérjük, hogy ismételd meg a műveletet később!"Két napja a fenti üzenetet kapom rendeléskor, de nincs semmi a kosaramban.
Tudja valaki mi ez? -
zebede
őstag
válasz btudos #115682 üzenetére
Sajnos nem ez a telekom hibája lesz, nem a böngészőmé.
Mert amikor új előfizetéssel próbálom megvenni ugyanazt a terméket, akkor semmi gond.
Mikor szerződés hosszabbítással, akkor bedobja ezt a hibaüzenetet.
Felhívom az ügyfélszolgálatot...Lackooo84: Akkor új előfizetésre sem engedné, szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
#86564352
törölt tag
válasz hangyász2 #115671 üzenetére
Összegezzük: van többféle átvételi lehetőség H-V 0-24-ben. Milyen gyakran rendel az ember a Telekomtól új telefont, hogy ennyire nincs idő és ekkora first world problem elmenni érte üzletbe, pickpackpont benzinkútra, újságoshoz, futárral megbeszélni házhoz mikor stb. Mi ebben a macera?
Annak pedig oka van a saját papírfecni meghatalmazást nem fogadják el a több százezres telefonok korában. + elméletben másnak nincs köze hozzá mit rendelsz + átvételnél ajánlott megnézni jó cuccot hozott a futár, hogy sértetlen-e + lakótárs csajszi átveszi és elejti stb. szituációk. -
hangyász2
aktív tag
válasz #86564352 #115689 üzenetére
Az ügyvéd vagy közjegyző által ellenjegyzett meghatalmazás nem papírfecni, hanem okirat.
Ne akard helyettem eldönteni, mi macera meg mi nem. Az a lényeg, hogy a világon bármit, még adóügyet is lehet ilyen okirattal intézni, csak telefont átvenni nem. Egyébként megesik, hogy másik városban dolgozik, lakik stb. az előfizető, és a gyerekének testvérének venne telefont stb.
De itt a lényeg, hogy fogyasztó vagy, te fizetsz, ezek a történetek rólad szólnak a "kapitalizmusban". Tehát ne megmagyarázni akard, hanem gördülékennyé kellene tenni a szolgáltatást. Örüljön a Telekom, hogy őket választja az előfizető, nem pedig szívatni.
Megrendelni telefonon érdekes módon simán meg tudok bármilyen szolgáltatást. Többször előfordult, hogy még azonosítót sem kértek. Ott nem annyira alapos a Telekom.
[ Szerkesztve ]
-
-
Lackooo84
nagyúr
Nem láttam, hogy bárki beírta volna, de megint van ingyenes 50MB net.
The Truth is out there...
-
#86564352
törölt tag
válasz hangyász2 #115693 üzenetére
Érdekes. Ettől függetlenül én nem megmagyarázni akarom helyetted mi macera számodra, hanem objektívan ott van H-V 0-24-ben át lehet venni több helyen, éljen a kapitalizmus. Innentől a többi a te egyéni problémád, hogy neked ez sem elég. Nem látom ebben hol a "szívatás", persze meg lehet magyarázni te annyira elfoglalt ember vagy és olyan gyakran veszel telefont, hogy számodra ekkora probléma átvenni ennyi lehetőség mellett, azért ez inkább egyéni first world problem és nem rendszerszintű hiba.
Számomra a macera az, amikor gyakran vett fogyóeszköz termékeknél heti bevásárláskor végig kell járni a DM, Müller, Spar, Aldi stb. sort, mert X termék csak A helyen van, Y termék csak B helyen... de még akkor se duzzogok, mert régen még ennyi választék se volt.Egyébként ez a "customer is always right" mondás kicsit tévesen terjedt el a fogyasztók körében, mert eredetileg közgazdaságilag másról szólt, nem arról minden irreális igénynek feleljen meg a gyár, szolgáltató és az is a kapitalizmus része, hogy nem kötelező a cég ügyfelének lenned, ha nem vagy elégedett. Az lehet, számomra kényelmesebb késsel-villával enni, de a McDonalds-ban nem így megy a dolog, menjek máshova vagy fogadjam el.
Szerencsére neked akkor van ügyvéd a családban, így a meghatalmazás se gond, ezzel kivesézve a téma. -
hangyász2
aktív tag
válasz #86564352 #115696 üzenetére
Az a macera, ha nem én akarom átvenni. Mert pl. ajándék, és akár másik településre lesz. Hadd én döntsem már el, ki veszi át és hol. Ne nekem kelljen, ha nem akarom, és utána meg mondjuk a saját költségemen postázni. Vagy ha nem vagyok egyáltalán itthon. Meg mondjuk a párom home office-ban van, de nem adják neki oda. stb-stb.
Közgazdász vagyok, nem kell elmagyaráznod semmit.
Nem gond a meghatalmazás, van is (hogy személyesen tudjunk intézkedni T-pontban saját számon, közös Magentánk van), de mégis azt mondják, nem fogadják el. Hívd fel őket, nem vitatkozni kell.
Valóban, nagyon komoly és szabad, sok szereplős piaci verseny van, könnyen lehet és érdemes váltani. Ja, nem.[ Szerkesztve ]
-
#86564352
törölt tag
válasz hangyász2 #115697 üzenetére
Kell a termék, de nem akarod átvenni, oké Ismétlem: ezek az ajándék lesz másnak, de olcsójános vagy magad postázni dolgok a saját egyéni problémád. Tudod, hogy a kapitalizmus része a cég vásárlási feltételei is? Abban meg ez áll a Telekom honlapjáról másolva elég egyértelműen:
Átvétel
Kizárólag a megrendelő ügyfél, a személyi okmánya bemutatása után veheti át a megrendelt terméket. A Telekom által megbízott futárvállalatok nem fogadnak el semmilyen meghatalmazást a csomag átadása során.Ha ez neked nem felel meg, H-V 0-24 nem érsz rá elmenni sehova elmenni a cuccért... akkor nem kötelező a Telekom webshopból rendelni, máshol is árulnak telefont, tabletet, laptopot, tévét, játékkonzolt.
-
hangyász2
aktív tag
válasz #86564352 #115698 üzenetére
Na látod, most magadat égetted be. Egész eddig azt magyaráztad, hogy az ellenjegyzett meghatalmazást szerinted is el kellene fogadniuk.
"Az ügyvédeset elfogadja a futár, nem? Ha nem, akkor jogos a reklamáció. "
Én tudtam, hogy nem teszik. Most rájöttél, hogy így van, kitalálsz minden badarságot. Nem olcsó János vagyok (az óradíjam se annyi, hogy feleslegesen postára rohangáljak), hanem 21. sz.-i fogyasztó. Mindent online intézek.
Az általad is elismert hülyeség meg mégis így jó, mert csak.
Na menjünk pihenni, mert lefárasztottál.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai