Új hozzászólás Aktív témák

  • Mókus12

    csendes tag

    válasz Fr3eWar #22023 üzenetére

    Köszi a gyors választ!

    Azt mondták a szervizben, hogy ez csak technika kérdése: törésnél tud a T készüléket küldeni az Apple-nek, amit felújít saját költségen és újra tud értékesíteni, így a t-mobile csak minimális összeget kell fizessen. Más esetben a T-mobilenak is meg kell vennie az Apple-től az újat, így ad dobozos új verziót.

    Megnéztem a szerződést, abban az szerepel, hogyha olyan T-pontba megyek, ahol nincs a készülékből, akkor választhatok, hogy elmegyek olyan boltba, ahol van még i4 16gb (refurb), vagy adott boltban választok a kiskereskedelmi lista utolsó megadott értéke alapján újat. Ehhez képest ezt a t-mobile nem fogadja el, ezért kérdeztem, hogy ha valami le van írva a szerződésben, akkor mi másra tudok hivatkozni, esetleg csak melléfogtam a szervízessel, rossz napja volt, stb.
    Gondolom azért nem akarnak erre hajlani, mivel a T 1,5 éve kivonta a 16gb-s i4-et, így az utolsó ára relatíve magas, így valaszthatnék akár i4s verziót is.

    Félreértés ne essék, örülök én bármilyen azonnali készülékcserének, csak úgy gondoltam ha magas havi díjjal és 2 éve fizetett biztosítással térek be, akkor nem lovagolnak ezen, pláne, ha a biztosítóval kötött szerződés értelmében választhatok.

Új hozzászólás Aktív témák