Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz Lenry #22166 üzenetére

    Ez független a számla típustától (elektronikus vagy papír), ezért ezt nem venném ide, mondjuk inkább úgy, hogy a részletezés is mehet elektronikusan (EHR, azaz elektronikus hívásrészletező oldalon tekinthető meg) és nem elektronikusan (számla mellékleteként). Utóbbi is lehet kvázi elektronikus, ha a számla elektronikusan megy, de akkor is a számlaképnél látható, ami teljesen megegyezik a papír alapúval.

    Szóval ha valaki előre kéri, az EHR megoldás mindig díjmentes, míg a számla mellékleteként küldött verzióért fizetni kell, ha...
    ...az ügyfél jogi személy vagy ha...
    ...az ügyfél magánszemély, de EHR formában is kérte a részletezést.
    Utóbbiból következik, hogy magánszemélynek a számlamellékletes forma is ingyenes lehet, ha nem kéri hozzá EHR formában is.

    feriferiferi
    Csak belföldi előfizetői hívószámra lehet hívást átirányítani. A díjazás (mivel nem tudom, mit és hol olvastál) szerintem arra vonatkozik, hogy ha külföldön vagy és van hívásátirányításod (értelem szerűen belföldi számra), az miként fog számlázódni.

    Möhe
    3 féle ÉnCégem díjcsomag van: Start, sima és Prémium. Ezek befolyásolják az alap (adott irányba leforgalmazható) havidíjat, továbbá a forgalmi díjakat.
    Ezeken belül vannak "méretek", melyek inkább az internet mennyiséget befolyásolják (illetve ebből következően tovább növelik a havidíjat, melynek ezen része nem leforgalmazható).
    Szerintem böngészd át inkább a PDF formátumú üzleti díjszabást.

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák