Új hozzászólás Aktív témák

  • Soulfly842

    addikt

    válasz djculture #22411 üzenetére

    A készülék ingyen van, az összeget nem is a készülékbe fizeti az ügyfél, hanem a számlázásába és 100%-ban jóváíródik. Ezek a 'biztonsági szintek', kötelező előlegek nem a t-mobile sajátosságát képezik, ezek minden mobil szolgáltatónál megvannak, legalább akkora összegekkel - ha nem nagyobbal -, mint a T-mobile-nál.

    Működő modell ez, és addig max. az ügyfél nullás számlát kap, amíg ezt a mobil előleget kezelik, jóváírják. Brutálisan sokan - nagy százalékban fizetésképtelen ügyfelek is - próbálnak nulla forintért elvinni felsőkategóriás telefonokat, anélkül, hogy érdekelné őket a havi fizetendő összeg és hogy mekkora kötbér van a szerződésen.

    Nem véletlen, hogy miért van ez így Magyarországon ahogy.

    Gazsi00

    Próbáld meg webshopon, ott sokáig engedte a felület 18 hónap után is - nem tudom, hogy állítottak-e már rajta.

    (#22416) DonThomasino

    Addig amíg le nem járt a hűségidő bármikor tiltásra kerülhet a készülék is, ha arra a szintre emelkedik a behajtási folyamat.

    Védeni magad valamivel? Igen, lehet, azzal ha kifizetésre kerülnek a számlák :))

    Mivel a készülékkedvezményt azért kapja az ügyfél, mivel két év hűségidőt vállal a szerződésre ezért a számlafizetésen kívül nem sok alternatíva marad. Feltételes kedvezmény kötbérként a belépési kedvezmény (4238 FT), ill a feltételes készülék kedv. kötbért terhelik csak kötbér formájában a szerződésre (a készülék akciós kisker árlista szerinti ára, ill. a tényleges vásárlási ár különbözete).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák