Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz Cilindrik #25003 üzenetére

    Akkor várj még kicsit, hátha lesz elég készlet, hogy üzletbe is jusson belőle, illetve ha sikerülne belépned a My T-Mobile-ba, akkor ott van "Írjon nekünk" link a jobb felső sarokban, ott jelezheted a hibát (ha nem sikerül belépned, akkor ugyfelszolgalat@t-mobile.hu).
    Amúgy a hívószámhoz 5 számjegyű jelszó tartozik. Ha van 6 számjegyű folyószámla szintű jelszavad is, akkor itt tudsz belépni.

    woolwich
    Nem lehet, hogy mégis kikapcsoltad a Net&Roll opciót? Mert akkor teljesen kiiktatod a mobilinternet hozzáférést is, és a díjcsomaghoz tartozó alapcsomagot csak ügyintéző tudja aktiválni.

    d.beni
    Ha van arany vagy platnia szinted, akkor 3 hónappal a hűség vége előtt vehetsz új készüléket.

    zoli62
    Januártól már csak az S csomagra volt érvényes a 90 Ft-os kipróbálási akció, és az is csak akkor, ha a megelőző 90 napban nem volt aktív és ha még nem érvényesült a kedvezmény. Egyébként igen, a bekapcsolás hónapjára és még két hónapra járt a kedvezmény (havidíjas számokra).

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák