-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
St3ven
addikt
Marmint miert?
szerk.:
A kotber nem egy szolgaltatas, amiert fizetni kene, hanem egy kotelezettseg.
Bar a trendeket nezve eljuthatunk odaig, hogy a kotelezettsegeink vallalasaert is penzt kerjenek...[ Szerkesztve ]
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
-
tengo24
tag
Sziasztok!
3 hónapja vásároltam a T-nél egy készüléket 2 év hűségidővel 1 év részletfizetésre.
Az lenne a kérdésem, hogy ennek a készüléknek lehet-e most kérni a függetlenítését vagy csak a részlet/hűségidő lejárta után?
Ha igen, az mennyi kerül pontosan? -
guppy_83
tag
-
1430
senior tag
válasz guppy_83 #25765 üzenetére
Eltekintve attól, hogy mennyire vagy jól és pontosan fizető ügyfél (mert ezt nem áll módomban megállapítani, és csere szempontjából nem is számít), a garanciális ügyintézésnek is van egy menete.
1. A készüléket nem a Magyar Telekom gyártotta és a garanciát - legalábbis közvetlenül - nem a Magyar Telekom vállalta, hanem a gyártó, jelen esetben a Nokia.
2. A Magyar Telekom nem ajánja fel a készülékcserét (a refurbished iPhone-tól eltekintve) a vásárlástól 3 munkanapon túli meghibásodáskor, mert azt a gyártó fogja eldönteni, ő fogja kiállítani a csereigazolványt, ami alapján a Telekomtól új készüléket kaphatsz. Ebből következik, hogy a Telekomtól ezt hiába kéred, mert "piszkosul jól fizető" ügyfélnek kell lenned, hogy miattad be akarjanak bukni egy Lumia 820-at.
3. Akár közvetlenül a gyártói szervizbe is viheted a készüléket, náluk már inkább joggal reklamálhatsz.
4. Az nem derült ki, mi a jelenlegi hiba, de nem tartod tulzásnak, hogy egy hiba esetén rögtön cserét követelj? Android??? fórumtárs tudna arról mesélni, mi kell hozzá.
5. A jótállási jegy 5. pontja azt is tartalmazza, hogy ha "a Magyar Telekom Nyrt.-nek a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne...". Tehát ha olcsóbb a javítás... lásd 2-es pont vége.
Azért sok sikert, remélem megnyugtatóan zárul az ügy, de az én tanácsom, hogy szervizeltess, illetve ha olyan súlyú a hiba, akkor menj a gyártói szervizbe.St3ven
Alapvetően működik, ha az S csomagot még nem vetted igénybe az elmúlt 90 napban. 1-étől pedig biztos nem lesz már ilyen akció az S csomagra, mert márciustól lezárásra kerül a Go!Net S, vagyis nem lesz aktiválható.Keksz
Nincs ilyen.sgery
Ha csak előfizetést veszel (hűség nélkül), akkor 5000 Ft belépési díjat kell fizetni. Ha eszközre (pl. modem)is szükséged van, az nyilván ilyenkor drágább. Továbbá elképzelhető, hogy előleget kérnek (pl. 35 ezer Ft-ot), de annak összege "leforgalmazható", vagyis a számlákat abból vonják, míg tart.tengo24
Sokba. (kötbér + maradék részlet + 15.000 Ft)''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
Gergőke88
addikt
1430:
Szia!
Át szeretnék íratni egy előfizetést egy másik személy nevére, de kértek tőlem mobilelőleget. Ilyenkor azt visszakapom, vagy átkerül a másik illető nevére? Segítségedet előre is köszönöm. -
1430
senior tag
válasz Gergőke88 #25809 üzenetére
Jól értem, hogy nemrég vetted az előfizetést, és a vásárláskor általad befizetett előlegből ma is van még, de most átiratnád más nevére? Mert szerintem nem fogják visszaadni (ez kiskapu lehetne az előleg "visszaszerzésére"). Kérd el az új előfizetőtől ezt az összeget.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
guppy_83
tag
Szia!
Alapvetően igazad van, csupán csak azért rossz ez az egész helyzet, mert a javítás két alkalommal nem hozta meg a hozzá fűzött reményeket. Most harmadszorra indulna szervízbe a készülék és nem látom a végét a folyamatnak. Ha 15 alkalommal romlik el valami, akkor 15 alkalommal kell másfél hétre beadni a szervízbe? Ez alkalmanként körülbelül másfél órányi várakozást és ügyintézést jelent. Az ember nem ezért vesz telefont, hanem hogy használhassa.
Ezért is mentem bele két alkalommal is a javításba. A hiba hárdveres eredetű volt és most is az.
Ha az embernek éppen szerencséje van, és hibátlan készüléket kap, akkor ugyan azért a vételárért nekem miért kell mindezt végigjárnom egy továbbra is hibás készülékkel a birtokomban?Én tényleg csak használni szeretném, nem kekeckedni a szervizessel és a szolgáltatóval. Nem a Nokiának írtam alá a szerződést hanem egy komplex szolgáltatást szerettem volna igénybe venni, mint azt tettem eddig sok éven át. Tudom, ezzel a "sok hűséges évvel" mehetek..... akárhova... Ebben igazad van.
Mikor egy piacon ekkora verseny van, úgy érzem egy szolgáltató nem teheti ezt meg. Azt pedig, hogy a sok 10-100ezer előfizetőből én vagyok most az az egy aki hibás telefont fogott ki arró persze sem Ők sem én nem tehetek, de én fizetek a szolgáltatásért és nem Ők nekem, hogy ott legyen előfiztésem.
Az 5.ös pont pedig erősen kifogásolható jogilag (ezt ha gondolod részletezem egyéb felületen) mivel az engem teljes mértékben hidegen hagy, hogy a szolgáltató az esetleges cser után hogyan rendezi a gyártóval.
A 7-es és 8as pontról nem is teszek említést.....Köszönöm szépen a tanácsaidat átgondolom.
További szép estét.Üdv.
...olyan még sohasem volt hogy semmi sincs...
-
St3ven
addikt
Köszi, úgy emlékszem, nem volt aktív az elmúlt 90 napban, sőt, mintha még ez is lett volna az eredeti tervem az év utolsó napjaiban!
De akkor mindenképpen váltok 28-án az S-re, mert nekem (ezen a számomon) bőven elég lesz a 30 mega is. Ha meg még le is zárják márciustól, muszáj is lesz intézkedem, ha továbbra is ezt szeretném használni.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
kali
legenda
legyen negatívum is; eco előfizetés mellé nincs 500 megabyte feletti mobilinternetes csomag - korábban volt 3 gigabyte is előfizetve -, erre az ügyintéző mit javasol? külön sim kártyán mobilinternet! aha... noormáááliiiiis?
úgy akarok mobilinternetezni a telefonon, hogy közben hívni is tudjanak, és nem kell két mobiltelefon, meg van otthon is korrekt internet!
az illetékes hangneme és hozzáállása sem tetszett, de nem általánosítok, talán kétszer ha találkoztam ilyennel a 16 év alatt.
persze értem én, hogy mire megy ki a dolog, terelnek mindenkit bizonyos csomagok felé, de nem muszáj minden előfizetésemet megtartani, mehet a cégesre is nagyobb mobilinternet, de az nem t-s...[ Szerkesztve ]
-
raziel01
veterán
Vásárolja meg most online ezzel a tarifával!
Jól rémlik, hogy ez a szöveg eddig nem volt? A másik pedig, hogy nem ment lentebb az ára nem? Ránézésre pár napja is ennyi volt.[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz guppy_83 #25811 üzenetére
Részben megértem a lelkiállapotod, anno garanciális ügyintéző voltam (szerencsére nem ügyfél oldalon és az it szektorban). Azonban jelezni szeretném, hogy a kifogásolt 5. pontot a T pont hogy jogszabályi szövegből emelte ki. Azaz pont erre azt mondani hogy jogilag nem állja meg a helyét, kicsit vicces...
-
Wa2x_
veterán
Nem járt le még a hűségem, de szeretnék új telefont venni a T-nél. Milyen lehetőségeim vannak erre?
1. Vegyek dominóval, abba jó az előfizus SIM-em és használható?
2. Vegyek listaáron, de úgy meg drágább?A válaszokat előre is köszönöm!
(#25821) Phreetsie: Köszi!
[ Szerkesztve ]
..: Old Honda's never die - they just get faster :..
-
Dákesz
tag
Üdv!
Aranykártyához hány pont szükséges? -
club1
veterán
-
domerator
veterán
"Ebből következik, hogy a Telekomtól ezt hiába kéred, mert "piszkosul jól fizető" ügyfélnek kell lenned, hogy miattad be akarjanak bukni egy Lumia 820-at."
(nemcsak a Tmobilra vonatkozóan) ... annyira szeretnék már olyan szolgáltatói / gyártói / kereskedői hozzáállást látni végre, hogy "kedves vevő, mit tehetünk hogy nehogy bebukja azt a lumia 820-at, amit mi reklámozunk orrba-szájba (ha épp nem azt, nem baj, nem releváns, bármely reklámozott típussal és bármilyen termékkel ami akár nem mobiltelefon és nem Tmobile, behelyettesíthető) és volt olyan kedves, hogy nálunk vásárolta meg a több mint százezres áron.... stb, stb"
[ Szerkesztve ]
Reggae ‘till I die ... iPhone 13 mini, MacBook Air M1, Homepod (sztereó)
-
1430
senior tag
válasz guppy_83 #25811 üzenetére
Nézd, ha sarkítasz, akkor sarkítok én is: igen, ha 15x romlik el a készülék, akkor 15x javítják, kivéve, ha gazdaságosabb a csere (ez pedig jogilag - sajnos - rendben van, ahogy club1 is megírta). De akkor mégegyszer: nem a Telekom szervize fogja eldönteni, cserélik e a készüléket.
"Nem a Nokiának írtam alá a szerződést hanem egy komplex szolgáltatást szerettem volna igénybe venni..."
Amennyiben a "komplex szolgáltatás" igénybevétele sérült (pl. mert a javítás idejére kapott cseretelefonnal nem használható ki teljesen az előfizetett szolgáltatás), arra ott a jóváírás. Leveld éppen ezért nem haszntalan, mert 99%-ig biztos vagyok benne, hogy készülékcsere nem lesz a dologból, de ugyancsak 99%-ig biztos vagyok benne, hogy fel fognak ajánlani valamennyi jóváírást."Mikor egy piacon ekkora verseny van, úgy érzem egy szolgáltató nem teheti ezt meg."
Éppen a verseny és a gazdasági helyzet az, ami miatt egy szolgáltató nem teheti meg, hogy akár csak pár ilyen készüléket bebukjon a gyártó hibájából."Azt pedig, hogy a sok 10-100ezer előfizetőből én vagyok most az az egy aki hibás telefont fogott ki..."
Nem ismerek erre vonatkozó számokat, de szerintem optimista becslés volt."...arról persze sem Ők sem én nem tehetek, de én fizetek a szolgáltatásért és nem Ők nekem, hogy ott legyen előfiztésem."
Lásd 2. bekezdés."...engem teljes mértékben hidegen hagy, hogy a szolgáltató az esetleges csere után hogyan rendezi a gyártóval."
Nem is azzal kell foglalkoznod, mi lesz a csere után, hanem mi van a csere előtt >> gyártói szervizbe küldik a készüléket, ahol megállapítják, hogy gazdaságosabb a készülék cseréje, ezért kiállítanak egy csereigazolványt, ami alapján a T-Mobile-tól új készüléket kapsz. No ezzel a "gazdaságossággal" van a gond...Tegnap tanácsot kértél. Most ismét azt tudom javasolni, hogy...
1. ...szervizeltesd a készüléket.
2. Ha ne adj Isten újra hiba lenne (akár ugyanaz), akkor ismét szerviz.
3. Ha T-Mobile szervizbe viszed a készüléket, akkor a szervizelést követően levél az ügyfélszolgálatnak (ha sérült a szolgáltatás használhatósága).
4. Ha továbbra is ragaszkodsz a készülékcseréhez, akkor pedig menj közvetlenül a gyártóhoz és vele egyezkedj erről a "gazdaságosságról" (mert a telekom csak közvetítő). Ízelítőül egy történet erről, amit a Google dobott. Csak hogy tudd, mire számíthatsz.Persze hallgathatsz domerator bíztatására is, bár azt szokták mondani, hogy "a harag rossz tanácsadó", ha érted hogy értem.
Bár most igen kedves volt tőle, hogy elvonatkoztatott a T-Mobile-tól és általánosított, mikor ismét belekapaszkodott egy írásomba.''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
Gergi
aktív tag
1430:
Ez tényleg lehetséges?
Ha igen, akkor hogy lehet, hogy másnak gond nélkül kiszállították aznap?
Lehet ilyenkor a fogyasztóvédelemhez fordulni?[ Szerkesztve ]
-
Gergi
aktív tag
válasz szilard28 #25827 üzenetére
Mindenképp az lesz.
Itt a történet folytatása
Ezt is csak itt Mo-n lehet megcsinálni...[ Szerkesztve ]
-
Rolly
veterán
a szabályok szerint visszaigazolt rendelést már nem lehet visszavonni... teljesíteni kell (pl ez van ha a boltban kiraknak rossz árat a termékre kötelesek azon az áron adni). És a szállításra vár elég konkrét visszaigazolása a vásárlásnak...
Amúgy a T-től valószínűleg megválok mert 12 év T-ség után semmi extrát nem adnak sőt még drágábbak mint egy másik mobilszolgáltató ... s a szolgáltatás minősége is csökkent az utóbbi időben (újpesten hol tudok telefonálni hol nem )
-
dirrrty
csendes tag
Üdv. Érdeklődni szeretnék,hogy ilyenkor mi a teendő.
február 4én leadtam egy ZTE Skate telefont a T-mobile üzletbe,mert volt vele pár gondom, szokásos porosodó kijelző, egyfeszt újraindulgatás stb. Mondták,hogy bocsi nincsen magyar szervíze a ZTE-nek, és ezért kapok egy teljesen új ugyanolyan készüléket! Ez eddig rendben, viszont ennek 3hete, cseretelefont nem adtak a garanciás csere idejére, és ha jól tudom akkor elvileg 15napon belül nálam kellett volna lennie az új telefonomnak! Lásd. Fogyasztóvédelem honlapja. Sőt évekkel ezelőtt is volt hasonló egy Ericsson telefonnal, gyárihibás volt, és 15napon belül ki is cserélték.
15nap helyett 23napja nincs telefonom, a T-hez hiába telefonálgatok, ill megyek be személyesen, senki sem tud semmit, csak azt kapom hogy "MAJD,volt akinek 2hónap volt" Na de kérem, fizetem a számlát stb és nincs telefonom... Valaki valamit ? Köszönöm! -
Phreetsie
tag
en ujpesten a mobilnettel vagyok igy.. neha megy, neha nem (kapmegyer)
MAS: lenne egy kerdesem: egyik ismerosom vett egy galaxy S3-at. lenyeg, hogy irtak adasvetelit, de tiltas garanciat nem. /nem mintha szerintem erne valamit az/ a T szamlatartozas miatt letiltotta a telot. fel lehet ezt oldatni valahogy? mert mindenhol azt olvastam, hogy sehogy.. ill. (igaz, ez kicsit illegal is meg nem is) lattunk a play store-on egy unlock progit, ami elv megy rootolt s3-on. ha sikerul az unlock, a voda vagy a pannon halozatan hasznalhato a dolog, vagy teljesen tiltott a telefon? tudom, nem a legjobb megoldas.. de nem kis penze van az illetonek ebbe a telefonba.. es kicsit se pipa.. es legalabb mas kartyaval menjen. vagy inkabb alkatresznek hasznositsa?
Lumia 710 BLACK | vodafone HU
-
Phreetsie
tag
az-az igazsag hogy nagyon kolteni mar nem akar ra.. foleg, egy alaplap csere nem kis píz. ami ertheto. foleg nem szetbontatni. ezert erdeklodtem, hogy vajon a masik ket szolgaltatoval menne-e vagy sem. mert akkor inkabb alkatreszkent eladja.
Lumia 710 BLACK | vodafone HU
-
GoDave
csendes tag
Sziasztok!
Lehet már vmit tudni a Samsung Galaxy S Advance JB frissítéséről????
Erre a hónapra igérték, és már igencsak hónap vége van.... -
(jan)
őstag
Sziasztok!
Megtunda nekem valaki mondani mennyibe kerul az elofizetesem mas nevre torteno atirasa ?
igazandibol az erdekel hogy mennyibe fog fajni az hogy belepjek a ceges flottaba, csak ehez at kell irni edesanyam nevere a szamot...
[ Szerkesztve ]
Legszebb öröm a söröm és az áramköröm!
-
ördög82
csendes tag
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni. 10 hónapos iPhone4 készülékem egyik hangszórója tönkre ment, valamint tegnap jött egy újabb csapás, miszerint ha a fülemhez emelem a telefont és hozzá ér az arcomhoz, vagy a fülemhez egyből bontja a vonalat, vagy kihangosít, vagy benyomódik a hívásvárakoztatás...
Mi hibásodhatott meg szerintetek? Olvastam valami érzékelő szenzorról, lehet az ment tönkre? Bp-en hol van T-Mobil szervíz, ahová érdemes vinni? Garanciám még van áprilisig, reménykedhetem még abban, hogy gariban megjavítják? V
Köszi szépen! -
guppy_83
tag
Szia,
El kell hogy ismerjem, hogy igazad van. A jogi részét inkább hagyjuk, mo-n ezek pontosan úgy vannak szerkesztve, hogy 'Te' mint vásárló/kifizető/felhasználó a lehető legkiszolgáltatottabb helyzetben legyél. Valószínű a T-nek az volna a legjobb ha ajándékba ott hagynám nekik a készüléket és megvásárolnám a legalább hasonló tudású legdrágább dominós készüléket, amivel tovább élvezhetem havi 7-8e forintért a 'szolgáltatásaikat' .....
Vonatkoztass el kérlek a telefonoktól, vásárolsz egy terméket x. Az x termék eladójának teljes jogköre van a termék forgalmazására/értékesítésére/javíttatására (ezt szándékosan írtam így) stb... x termékér fizetsz, aláírod hogy 2 évig használod az x terméket. Az előző mondatomban a haszálodon van a hangsúly! Elromlik. Elviszed oda ahol vásároltad, majd közlik hogy y foglalkozik vele nála kilincselj... Ki a ........ az az y?? Hol szerepel Ő? Miért neki kell vigyem mikor én nem tőle vettem x-t? Nem y boltban vettem az x terméket. Rendben, elfogadod hogy az általad vásárolt x termékért nem az a felelős akitől vetted, hanem teljesen más. (2013-ban, a nagy és csodálatos EU-ban... ) Leadod hogy y csinálja meg. A termék fizikai hibával bír jelen pillanatban. Visszaküldi, majd visszajön y-tól hivatalos !!!munkalap nélkül!!! úgy, hogy ezek szerint hozzá sem nyúlt!!! Ezt természetesen írásban rögzíted, amit nem y-nal hanem az x terméket forgalmazóval íratsz alá (hisz mással nem tudod), aki elismeri ezt, tehát hogy y képtele elvégezni a rá bízott munkát. Ez 2-3 hétig azt jelenti, hogy Te kifizetted x terméket és nem használod. Ez a kör lefut még 3szor, de a 2. alkalommal y képes javítani az eredeti hibát de okoz olyan hibát ami eddig nem jelentkezett x terméken. Következő kör, ismét egy 3. típusú hibával kapod vissza a már kifizetett x terméket..... 4-5 hétnél tartunk és a pénzedért nem kaptál még semmit. Sőt, ki fogja neked azt az sok időt, pénzt, költséget megtéríteni, amíg nem használhattad az általad kifizetett terméket?
Vegyél egy autót 2-3-4 millióért és vidd vissza a második héten. A szervizre várj 2-3 hetet és örülj hogy kifizethettél 2-3-4 milliót egy termékért amit nem is használhatsz... majd ezt csináld még 4-5 hétig.. én nem értek valamit?
Nekem az emberi hozzáállással van bajom. Nem kötekedni szeretnék, csak nem értem. Ezt tényleg megtehetik? Nem volt ezeknek gyerekszobájuk, körteformájuk a homokozóban?? Nem értem.... Én csak használni szeretném a telefonom......
[ Szerkesztve ]
...olyan még sohasem volt hogy semmi sincs...
-
kali
legenda
válasz ördög82 #25840 üzenetére
szia,
olyan t-pont legyen a cél, ahol van szerviz (például a westend citycenter emeleti üzlet), javítani nem fogják, hanem csere lesz refurbished példányra - nem kizárt, hogy akár azonnal, ha van készleten - és egyértelmű a hiba -, vagy néhány napon belül.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Automata kávégépek
- Linux kezdőknek
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...