Új hozzászólás Aktív témák

  • dirrrty

    csendes tag

    Üdv. Érdeklődni szeretnék,hogy ilyenkor mi a teendő.
    február 4én leadtam egy ZTE Skate telefont a T-mobile üzletbe,mert volt vele pár gondom, szokásos porosodó kijelző, egyfeszt újraindulgatás stb. Mondták,hogy bocsi nincsen magyar szervíze a ZTE-nek, és ezért kapok egy teljesen új ugyanolyan készüléket! Ez eddig rendben, viszont ennek 3hete, cseretelefont nem adtak a garanciás csere idejére, és ha jól tudom akkor elvileg 15napon belül nálam kellett volna lennie az új telefonomnak! Lásd. Fogyasztóvédelem honlapja. :) Sőt évekkel ezelőtt is volt hasonló egy Ericsson telefonnal, gyárihibás volt, és 15napon belül ki is cserélték.
    15nap helyett 23napja nincs telefonom, a T-hez hiába telefonálgatok, ill megyek be személyesen, senki sem tud semmit, csak azt kapom hogy "MAJD,volt akinek 2hónap volt" Na de kérem, fizetem a számlát stb és nincs telefonom... Valaki valamit ? :) Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák