Új hozzászólás Aktív témák

  • Soulfly842

    addikt

    válasz Gedeon31 #62509 üzenetére

    14 napon belüli elállásnál nem az üzletben sztornózzák, hanem ők maximum csak a 'postázásban segítenek neked'. Így a sztornózás ugyanúgy a webshop folyamatok alapján történik.

    (#62533) CineDOG1

    Ez általános látkép. :)

    Nyugdíjasok kifejezetten szeretik az ilyen ember előtti időket. :)

    90%-uk soha nem ér rá várni! (rohannak, de hogy hova?), az a kevéske 10% mondja csak, hogy ráérek drágám, hiszen nyugdíjas vagyok; csinálja csak nyugodtan! ;)

    Várni kell', hiszen nagyobb eséllyel pályázol. :)

    Emberek, halandók vagyunk. Velem idestova öt év alatt még nem történt olyan, hogy más számára cseréltem, erre kifejezetten figyelek, de rutinos kollégákkal is fordult már elő... számokkal dolgozunk, félrehallható, félreírható... a Dominós kártyacserénél kifejezetten félrenézhető, ezért ott szigorúan csak ctrl+c, ctrl+v-vel dolgozok háromszor megnézve :D

    (#62548) A-machine-A

    Ok nélkül nem fogja nézegetni :D
    De egyébként egy ilyen nem kis felelősséggel (adatvédelmi/jogi...)

    (#62566) Ateszpapa

    "A rendelés vége felé meg lehet adni más személyt is aki átveheti."

    Az semmit nem jelent. Előfizetői szerződést (új/hűségidő hosszabbítás (a dominó is ide tartozik "domino előfizetői szerz.")) pláne senki más nem írhat alá csak az előfizető (Kivételt képez ez alól magánszemély esetén, ha közjegyző által hitelesített-, vagy az ügyvéd által készített és ellenjegyzett meghatalmazással rendelkező személy).

    Habár a tartozékból annyira nem szoktak problémát csinálni.

    (#62571) s3nsitivity

    Az előfizető, a számlafizető és a postázási információk elkülönülnek egymástól. Tapasztalat, hogy ha kézbesítési információkban szerepel valaki, akkor már számlafizetőnek tekinti magát, de ez nem így van. :)

    Biztos, hogy ő a hivatalos számlafizető?

    Mert akkor az szla.fizető is kérhet kártyacserét.

    (#62574) s3nsitivity

    Az ellopták sem válasz, az is ugyanúgy 4500 Ft-s kártyacserét jelent, mintha rongálás áldozata lett volna a kártya (vagdosás).

    Egy dolog biztos: a jogosult személy kérhet csak kártyacserét máskülönben, ahogy te is írtad: "elhajtanak".

    Ha valaki tudná Orbán Viktor számát, ami lehet nem is az ő nevén van mint magánszemélynek, akkor bemehetne és kérhetne egy kártyacserét? :) Nem megy az ilyen könnyen - és ennek okai vannak.

    (#62587) Sayuar

    A leforgalmazhatóság él 60 napig, de a kártya nem kerül deaktiválásra csak az egy év elteltével. Az egy év letelte előtt még szabadon átváltható bármilyen net&roll havidíjas díjcsomagra.

    (#62590) CineDOG1

    Értem én, hogy a partner kellemetlen helyzetbe hozott, de tényleg halandók vagyunk megtörténhet sajnos. Ott már a 'vérbosszúnak', ahogy te is írtad nem lenne értelme.

    De azt nem értem, hogy miért nem működik a 4G. Nanosimek már kivétel nélkül 4G képesek szoktak lenni. Nagyon ritkán fordul elő olyan, hogy valami kártyahiba miatt az ne menne.

    Inkább amire gyanakszok, hogy az ő számán valamilyen elavult netcsomag maradhatott és azt kellene ellenőrizni. Vagy az nem elképzelhető? Ellenőrizted?

    (#62606) =Thor=

    Feltöltöttem neked egy mobilinternet árlistát, amit az üzletekben is adnak.

    Ezen egyértelműen látszódik, hogy melyik díjcsomaggal milyen árak vannak érvényben (Az ATK-s árak is szépen átnézhetőek):

    [link]

    Ha meglévő havidíjast váltasz erre természetesen az plusz hűségidővel nem jár. Ha feltöltőkártyást választ át mobilinternetre (üzletben tudod rendezni), akkor hűségidő nem kerül rá, mivel a domino kártyára a belépési díjat már korábban kifizetted.

    Az 5000 Ft-os belépési díj pedig egyfajta kötbér, hiszen hűségidő nélkül egy előfizetésre 5000 Ft a belépési díj, még hűségidővel 0 Ft. Ennek a különbözetet kell belépési kedvezmény kötbér jogcímén kifizetni ilyen esetben.

    (#62641) Gedeon31

    Általános tapasztalat, hogy a 1412-n a 9-es menüpont egy tévút. Bármit is mondjon az embert ott sokat vár és elvész.. lépésről lépésre gyik, annak aki nem tudja, hogy mit nyomjon :D (bármit is mondjon rá az automata).

    Sajnos sok ügyféltől ez jön vissza :(

    (#62643) pietrasko

    Óóó, de jó összefoglalás... én sem tudtam volna jobban összefoglalni!!! :D :)) :DD :DDD

    Nem tudom, hogy hol találhattad :P

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák