-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
maxika2004
őstag
válasz tsteve #86050 üzenetére
hát de ...
1777-et is probáltam, leirtam mi fogadott....
mert mit nem fogtam fel ?...... és ott a " nem tudom a jeszavamat" .... pedig uj fiók jelszót akar csinálni, pedig a fiokjelszó jó mert beléptem,
és az előfizu hozzáadáshoz meg ti mondtátok nem az a jelszó kell.....akkor ???
Rohaggyon meg az t ugy ahogy van.... amugy a maraton csomagot el se tudták mondani az üzletben hogy lehet az 1777 ről aktiválni, pedig olyan kurvajol le van irva !...........
nagynehezen rátették ugy 20 perc alatt, de nemtudták hogyan....[ Szerkesztve ]
-
tsteve
senior tag
válasz maxika2004 #86051 üzenetére
tényleg olvasd végig az oldalt amit linkeltem, ott van legalul hogyan készíthető új jelszó a dominó előfizudhoz... megadod a dominó számodat a megnyíló oldalon... a Telekom pedig küldi a kódot.. új jelszót állithatsz be vele, ami 12 óra után véglegesíthető egy második, érkező sms-re adott válasszal...
[ Szerkesztve ]
-
nobiand
aktív tag
válasz maxika2004 #86053 üzenetére
Nekünk is volt ilyen gondunk. Ügyfélszolgálatot felhívtuk, és ő törölte a régi jelszót. Utána létrehoztunk egy újat, és azzal már ment.
-
MittuDomain_
őstag
Sziasztok!
Szúk két hete megcsináltam a szüleim Domino-jára az online adategyeztetést.
Ma kaptak mindketten SMS-t, de nem arról szólt, hogy az egyeztetés sikeres volt és bejegyezték őket, hanem arról, hogy most hétvégére ingyendumát kapnak.
Most akkor várni kell még egy SMS-t, vagy nem kell parázni, a nevükön van a SIM, öröm-boldogság?Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
dptrsk
Topikgazda
válasz MittuDomain_ #86056 üzenetére
Ezt az SMSt várták
-
gebro
aktív tag
válasz dptrsk #86057 üzenetére
Azért számomra furcsa, hogy nem adnak konkrét választ az adategyeztetésről.
Én már vagy két hónapja csináltattam meg személyesen, és semmi sem történt.
Ma voltam bent két T pontban is más jellegű okból, és rákérdeztem a dologra, és hát nem igazán tudtak megnyugtató választ adni.
Most ott tartok, hogy július 1-én kiderül. addig fel sem töltöm a kártyát. -
anadroid
senior tag
válasz MittuDomain_ #86056 üzenetére
Jön majd egy megerősítő SMS is (nekem kb. 2 héttel az ingyen hétvégés után jött), de abban az is benne van, hogy a mennyiségi korlátot még nem vizsgálták, és annak eredményéről még egy SMS-t fognak küldeni.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
g0dl
addikt
Még múlt héten rendeltem egy domino sim-et online ( maratont szeretnék ), de még telefonon azóta sem kerestek, pedig addig nem is hagyják jóvá. Elvileg szerdára ígérték a kiszállítást, de ezt elég bizonytalannak érzem.
-
St3ven
addikt
Domino Web adatkártyán sikeres adategyeztetést hajtottam végre online.
Kíváncsi vagyok, kapok-e ingyenes hétvégi beszélgetést.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
dptrsk
Topikgazda
Nálunk az összes eddigi SIMnél:
1. Sikeres adategyeztetés, de még limitet nézünk.(ez kb 1 napon belül megjött)
2. ingyenes hétvégi hívások (erre többet kellett várni, s mikor megjött én onnantól veszem, hogy sikerült a limitellenőrzés is)De ezek szerint az ismeretségi körömben levő kb. 15 kártyán csak véletlen, hogy mindig ilyen sorrendben jöttek az SMS-ek, s nem törvényszerű.
-
dptrsk
Topikgazda
válasz maxika2004 #86066 üzenetére
1430, ha jól rémlik csak végigvárod a menüt és kapcsolnak.
Vagy 1412 hibajelentés s kéred kapcsoljon mobilos kollegát
-
senior tag
Sziasztok!
Szeretnék érdeklődni, hogy a szolgáltató tartozék kínálatában várható e szerintetek a Samsung Dex Station, illetve a Gear 360 (2017)?
-
g0dl
addikt
válasz kovacss72 #86069 üzenetére
Hát ez nem hangzik túl jól. Nem készültek fel rendesen a feladatra, gondolom szerencsétlen callcenteresek meg szívnak rendesen.
De mi a fenének ígérik, ha tudják, hogy nem tartják be. Még jó, hogy pick-pack pontba kértem, én nem tudom ekkora szórásnál, hogy ráéek-e a munkahelyemen, ha jönne a futár. -
Hege1234
addikt
szeretnék adategyeztetni egy számot
de azt írja hogy nem megfelelőt adtam meg
(néztem többször is jól írtam be)*102#
2017.06.14 ig működik a kártya
15ft van rajta
szóval még aktívnak kellene lennie...ötlet ?
-
tsteve
senior tag
válasz Hege1234 #86073 üzenetére
a nyilvántartó oldalon (link alul) tudod "tesztelni" az okmány adataidat...
ha OK választ kapsz, mehetsz a telekom online felületre is...
egész apró eltérések miatt is negatív lehet az oldal válasza sajnos... pontosan írj be mindent...
de pl. ősrégi igazolvány esetén pont és kötőjel nem kell az igazolvany szám megadásánál...[ Szerkesztve ]
-
Zaji
őstag
Sziasztok,
Ebben lehet ludas a T? Vagy történt valami változás?
-
-
Hege1234
addikt
az a gond hogy el sem jutok az adategyeztetésig
már az sms jelszót sem kapom meg amivel tovább tudnék menni
nem vagyok robot résznél vagyok ahol a zöld pipa meg is jelenik
csak éppen amikor kattintok hogy adjon kódot
azt írja hogy nem írtam be jól a számot[ Szerkesztve ]
-
tsteve
senior tag
válasz Hege1234 #86079 üzenetére
- esetleg blue mobilos a számod? (nem fog menni akkor online, van egy spéci telefonszám erre vhol)
- esetleg előfizusról váltottál dominóra? (ha igen, akkor csak a 1430 tud segiteni most, vagy befáradsz egy T-pontba)
- ha egyik sem, akkor is a 1430 lesz a megoldás...[ Szerkesztve ]
-
-
vpanangin
senior tag
Üdv!
Telekomos iPad, hűségidő lejárta után függetleníthető? Ha igen, akkor mi a menete és mennyibe kerül?
Köszönöm.
-
Hege1234
addikt
válasz tsteve #86082 üzenetére
nahh megvan a hiba
(15 perc alatt kapcsoltak is)a sim-et már "kikapcsolták"
ha jól értettem miután kikapcsolják van egy esetleg ha meggondolnád magad időtartam
ami 2 hónap
még ebben a tartományban van tehát csak pénzt kell rá rakni
és utána lehet is adategyeztetni onlinesry én is csak most tudtam meg hogy kikapcsolták
erről engem sem informáltak -
tsteve
senior tag
válasz Hege1234 #86088 üzenetére
érdekes hogy a *102# kijelzett egy jövőbeni lejárati időpontot mégis az esetedben... tudtommal ez a "normál" lejárat (hivatalosan: rendelkezésre állási idő) végét jelzi dominó esetén.. szóval fura kicsit ez nekem.. no mindegy... és az un. "lekötési idő" sem két hónap tudtommal, hanem 90 nap...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ma bent voltam egy OFF-os mobiltársaságnál adategyeztetni, a város közepén lévő ügyfélszolgálatuknál bruttó 5 perc volt az egész.
Ennél az időnél messze többet szívtam a Telekom netes felületén szüttyögve
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
balees
tag
Sziasztok,
telenorról váltottam telekom dominora. Telekom fiókot sikerült létrehoznom, viszont a dominos "előfizetésem" nem tudom összekapcsolni. Az applikációban azt az üzenetet kapom hogy "Már létrejött a Telekom fiók kapcsolat" (én nem változik semmi). Weben keresztül pedig technikai karbantartás hibaüzenet fogad, már napok óta. Se a 1430-on, se a 1414-en nem tudtam emberi hanggal beszélni.
Az alkalmazást már újratelepítettem többször, illetve megpróbáltam belépni egy másik telefonon, de úgy sem működött. Domino jelszavam be van állítva.
Ha van ötletetetek segítsetek! -
veterán
-
matthewKER
tag
válasz balees #86092 üzenetére
1430-n kitartás szükséges, végig kell hallgatni egy tájékoztatót majd a menüt, majd még egy tájékoztatót és amikor már pont annyi hatásszünetet tart, hogy feladd és lerakd, akkor fog megszólalni egy hang, hogy "Ügyintéző kapcsolásához válasszon az alábbi két lehetőség közül".
Egyébként az általad leírt hibák sajnos nem egyedi esetek... -
Bence008
tag
Üdv!
Esetleg meg tudná mondani valaki, hogy a Telekomtól vásárolt Huawei E5577C 4G routeren van SIM lock? Elég jó listaáron adják, ha kártyafüggetlen, akkor inkább tőlük venném. Nem sok esélyét látom, de hátha. Köszi!
-
totron
addikt
válasz maxika2004 #86049 üzenetére
1430-on lehet Domino jelszót létrehozni. Ne rohanj.
-
k-adi
nagyúr
válasz Donki Hóte #85995 üzenetére
Én se hívogatom őket, minek... úgyse mondanak semmi értelmeset.
A véletlen "előfizetést leválasztották" szövegre ez jött:
Elnézésedet kérjük, hogy akaratlanul is kellemetlenséget okoztunk! A jelenséget egy hiba okozza, melynek kivizsgálása és megoldása folyamatban van. Örülünk, hogy végül sikerült megoldanod a gondot, köszönjük jelzésedet!
na ennyit erről..
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iPhone topik
- PlayStation 5
- Milyen NAS-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia