Új hozzászólás Aktív témák

  • AcCEsS

    senior tag

    válasz AcCEsS #86145 üzenetére

    Tegnap írtam az ügyfélszolgálatra egy mail-t, kb. ilyen tartalommal:

    "... türelmes ember vagyok, de az mégis csak elgondolkodtató, hogy az ország legnagyobb mobilszolgáltatója aki a tv-reklámokban minden földi jóval kecsegteti leendő előfizetőit, képtelen egy nyamvadt SIM-kártyát – személyes átvételre - a saját üzletébe eljuttatni. A kérdésem csak annyi lenne: Mikor vehetem át végre a megrendelt SIM-kártyát? A legnagyobb tisztelettel:..."

    És láss csodát, ma kaptam egy mailt, hogy a kártya a futárszolgálat részére átadva, sőt, kb. 2 órával később egy másikat, hogy megérkezett és átvehető. Nem hiszem, hogy a mail hatására, azt szerintem még nem is olvasták.

    De a kártya végre megvan! :U

    AcCEsS (https://www.metalenciklopedia.hu)

Új hozzászólás Aktív témák