-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
sifarr
senior tag
válasz mukibuci #21045 üzenetére
Hmmm.
Szóval ez a növekedés a Vodafonnál a következőképpen igaz.A három szolgáltató össz előfizetőszáma 24 ezerrel csökkent.
A csökkenés a következő tételek egyenlege:
T Mobile kb. 6 ezres növekedés.
Telenor kb. 28 ezres csökkenés.
Vodafone kb. 2 ezres csökkenés.
(Azért kb., mert a gyorsjelentés grafikont közöl.)Tehát Voda részesedése %-osan valóban nőtt, az előfizetői száma viszont csökkent.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz snooze #21046 üzenetére
Milyen legnagyobbról beszélsz? Gőzöd nincs mennyi előfizetésről van szó, a családiakat meg gusztustalan inkorrekt módon, azt hazudva hogy megszűnik a Vodánál ................
Érdekes nem bontottak tömegesen, sőt.
A későbbi tapasztalatok meg majd megerősítik az egészet, amikor a megszokott lefedettség és kapcsolat minőség helyett valami egészen mást kapnak.
Amikor majd vigyázállásban kell telefonálni, mert egy fél méterrel arrébb, vagy pár fokkal elfordulva már nem ért semmit, vagy lebont.
Na majd akkor lesz elégedetlenkedés.Az hogy meddig lesz rentábilis és fenntartható az egész szolgáltató működése az már csak hab a tortán.
Havonta több ezer ügyfelet vesztenek folyamatosan, a sok drága havidíjak mellé dobált 0 forintos készülékek..... amik majd szépen bedőlnek, mint ahogyan a statisztikákból látszik is.
A teljesen felkészületlen személyzetről nem is szólva, akik még a lojalitást sem ismerik, amikor idegen embernek tesznek nem éppen dícsérő megjegyzéseket a saját cégükről...
"Aki ad,az nyer"
-
snooze
veterán
válasz Daffni2 #21054 üzenetére
nézz utána kicsit,aztán meg meglátod..
amugy meg a vodánál röhejes,mikor a 3g,és a hspa a két település között müködik..óriási fejlödés..biztos van nyul elöfizetöjük,aki netezik..
amugy meg van már a másik szolgáltatotol feltöltös karim,és jol müködik..direkt a tesztelésre vettem,és semmi gond nem volt vele..GO Gunners!!!
-
addikt
válasz sifarr #21052 üzenetére
"A vizsgált hónap végére a forgalmazásban résztvevők, azaz mind a havi díjas előfizetéssel rendelkezők és mind az előre fizetett előfizetések közül az utolsó három hónapban hívást indítók vagy fogadók száma alapján a Vodafone piaci részesedése az előző havi 22,62 százalékról 22,78 százalékra emelkedett, a T-Mobile-é 45,84 százalék maradt, illetve a Telenoré 31,53 százalékról 31,38 százalékra csökkent."
A hónap nyertese tehát a Vodafone volt, a szolgáltató számításaink szerint május végéhez képest közel 23 ezer darabbal tudta növelni az előfizetések számát. Bár a T-Mobile piaci részesedése júniusban századra pontosan megegyezett a májusival, időközben a "torta" mérete is nőtt, így a hónap során a magenta színű mobilszolgáltató ügyfeleinek száma közel 11 ezerrel nőtt a hónap során. Június vesztese így a Telenor lett, amelynél az előfizetések száma közel 9 ezerrel csökkent júniusban.
"Aki ad,az nyer"
-
trec12
addikt
Szerintetek lesz olyan mobil előfizetés (ha nem is alaptarifa) valaha Mo-n, hogy - megfizethető áron - hálózaton belül ingyen beszélhetünk ? Csak azért tettem fel a kérdést, mert a környező országokban vannak ilyenek, ha nem is full korlátlant mindenhol de több száz ill. 1000 percet azért adnak....
[ Szerkesztve ]
-
trec12
addikt
válasz Dark KillerX #21060 üzenetére
Mi lehet az oka?A kábeloperátorok szinte alapból adnak ilyent a normál vezetkeseknél is felbukkant ez az opció....sőt "ingyenes" vezetékes hívások belföldre akár (persze ez drágább)
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz Daffni2 #21056 üzenetére
Neked igazad van, de nekem is.
Mukibuci a teljes előfizetői számra vonatkozó százalékokra hivatkozott. Az pedig azzal a korrekcióval teljes, amit én írtam.
Te pedig a forgalmazásban részt vevő előfizetésekről beszélsz. Ott valóban a Voda növelte, abszolút számokban is, a részesedését.Viszont a tisztánlátáshoz azért neked is el kell ismerned valamit.
Forgalmazásban részt vevőnek minősül az a prepaid kártya is, amire pl. 8 hónapja semmit se töltöttek, de 3 hónapon belül volt 1 db hálózaton belüli fogadott hívása. Tehát 1 fillér bevételt sem termelt a szolgáltatónak.
Így viszont az aktív/nem aktív előfizetések száma közötti számbeli különbség nem sokat jelent.Bármelyik gráciára igaz, hogy boldogan lemondana az előfizetői 20 %-áról, ha a többin az ARPU 6 ezer forint lenne.
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz trec12 #21061 üzenetére
Nálunk sokkal jobban sarcolják államilag a szolgáltatókat, magasabbak a kamatok (így a hitelek is drágábbak), és a multi, aki megvette anno a koncessziót, majd a frekvenciákat, majd azok használatáért is 6 jogcímen folyamatosan lehúzzák, szeretne pénzt is látni a befektetéséből. És még biztosan pár dolgot kifelejtettem. Na csak ezért ne számíts ilyesmire.
-
trec12
addikt
Értem én ezt, de legalább egy elviselhető árú opciót csinálna a Voda pl. 1000 percre, amit korlátlanul lehet használni hálon belül.Vannak már ilyesmik (500 perc hétvégére, feltöltéshez jutalom percek stb...), de szerintem még így kevés ez be van határolva, hogy mikor használhatod...
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
trec12
addikt
válasz mukibuci #21065 üzenetére
Hát ez az! Minek 5000 perc 10 ezerért? Az átlag felhasználónak szeirntem elég lenne a havi 1000 perc vagy akár az 500 is. Az is napi 15-16 perc...Ez nem érné meg a Vodának ?Egy pár száz megás net mellé meg sms-ek hálón belülre ahogy illik, tessék egy ilyen csomagot gyártani...
[ Szerkesztve ]
-
janes1976
őstag
Itt minden a lehúzásról szól. Nem tűnt fel? Külföldön utánaddobják a kiválasztott készüléket ha aláírsz mondjuk 2 évre egy normális díjcsomaggal. Itthon mi van? Még a készülékért is elkérnek egy kalap pénzt, ha nem a 10e valahanyas havidíjú előfizetést választod. Percdíjak: horribilisek. Szétnyerik az agyukat rajtunk, erre jön a telefonadó, amit áthárítanak, nehogy már pár milliárd kiessen. Csak éppen azzal nem foglalkozik senki sem, hogy mennyi nyereségük volt a szolgáltatóknak mondjuk az elmúlt 10 év alatt. Erről persze kussolnak. Szánalmas. Ez Magyarország, ezért szeretünk.
Ez arról szól hogy te mint ügyfél szopjál.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi X6 Pro 512/12 GB (Grey)
-
Rick4
félisten
válasz janes1976 #21067 üzenetére
Pedig veled van a baj, szúrj ki velük, rajtad ne keressenek egy fillért sem, jó tanács, ne használj telefont. Vagy itt bárkinek is pisztolyt toltak a halántékához, hogy szerződjön le bármelyik céggel is?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
virkir
veterán
válasz Daffni2 #21047 üzenetére
2012.09.01-jétöl mòdosulnak dìjaink és Üzletszabàlyzataink. A vàltozàsokròl és kapcsolòdò feltételekröl valò részletes tàjékoztatàs www.t-mobile.hu oldalra valò kikerülésétöl, azaz 2012.08.01-töl szàmìtott 15 napon belül, az Üsz. 9.2.3. pontja szerint élhet felmondàsi jogàval. Üdvözlettel: T-Mobile
Most ebben mi a sunnyogás?
Az, hogy a szeptember 1.-vel emelkedő tarifákat nem rakták ki már júlisban?
Meg az is aprócska dolog. hogy pl a T júzerek már nyertek 2 hónapot.ja és az übermega korrekt voda
Azért nem kéne ennyire fényezni ami nincs is.[ Szerkesztve ]
"Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda
-
virkir
veterán
válasz mukibuci #21071 üzenetére
Ez szerintem nem sunnyogás hanem a fele bullshitt a másik felében meg van némi igazság.
Azt azért a "javukra írom", hogy volt annyi eszük, megvárták mit lép a másik kettő. Szerintem aki kicsit is képes az agyát használni az tudta, hogy idővel a T is szépen meglépi az emelést."Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda
-
addikt
válasz virkir #21070 üzenetére
Már megbocsáss, de komoly ember homár cikkre nem hivatkozik.
Hemzseg egyébként is a pontatlanságtól.
8 napot adott a Vodafone a bontásra, kötbér nélkül.Teljesen grátisz senki nem kötelezte rá.
Nem 15-öt és főleg nem törvényileg kötelező.Ja a kék T beintett mindenkinek, és egyenlőre úgy néz ki a magenta T is.Idézet az Eht 132 § 5.bekezdés:
(5) Amennyiben a módosítás az előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani a határozott időtartamú előfizetői szerződést. Nem mondhatja fel az előfizető a határozott időtartamú előfizetői szerződést ilyen esetben akkor, ha az előfizetői szerződést a határozott időtartamból eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti. Amennyiben a módosítás a kapott kedvezményeket érinti, és az előfizető felmondja a határozott időtartamú előfizetői szerződést, a szolgáltató az előfizetőtől nem követelheti a szerződés felmondását követő időszakra eső kedvezmény összegét.[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
virkir
veterán
válasz Daffni2 #21073 üzenetére
Azért ez már nem kicsit elvakultság.
Nem grátisz nyolc nap volt az hanem elbaszott nyolc nap mire feleszméltek és végig értesítették az ügyfélszolgálatokat, hogy azért már ne ész nélkül bontsanak szerződéseket.
Mert az szerintem természetes, hogy készülékhűséget nem, de tarifahűséget bármi következmény nélkül köteles elengedni ilyen esetben mivel az utóbbit ugye érinti a bemásolt paragrafus."Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda
-
MODERÁTOR
válasz virkir #21075 üzenetére
nem te vagy egy kicsit elvakult inkább?
a vodánál 8 napig bárki bármit (ami 2012 előtti) bonthatott lényegében kérdés nélkül. - emiatt szar a voda
a kisebbik Tnél senki sem bonthatott, kb ez lesz a nagyobbiknál is - ők csinálják jól?
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
Caldera
aktív tag
Tegnap megérkeztek az ingyenes Instant SIM kártyák. Kérdésem, fel kell-e töltenem 90 napon belül? Később is felhasználhatom/aktiválhatom vagy megszüntetik a hozzá rendelt számot?
''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''
-
sifarr
senior tag
válasz Daffni2 #21073 üzenetére
Előrebocsátom, hogy a kérdés nem vodafüggő. Ezt a kérdést mindhárom szolgáltató egyformán kezeli.
Idézet az Eht 132 § 5.bekezdés:
(5) Amennyiben a módosítás az előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani a határozott időtartamú előfizetői szerződést. Nem mondhatja fel az előfizető a határozott időtartamú előfizetői szerződést ilyen esetben akkor, ha az előfizetői szerződést a határozott időtartamból eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti. Amennyiben a módosítás a kapott kedvezményeket érinti, és az előfizető felmondja a határozott időtartamú előfizetői szerződést, a szolgáltató az előfizetőtől nem követelheti a szerződés felmondását követő időszakra eső kedvezmény összegét.A díjváltozások kapcsán a szolgáltatók és az előfizetők véleménykülönbségének az alapja az, hogy ezt a jogszabályi helyet hogyan értelmezzük.
Az egyértelmű, hogy ez a bekezdés az előfizetőket akarja védeni a szolgáltatókkal szemben! Ez az első mondat alapján vitathatatlan. Tehát a következő 2 mondat értelmezésében abból kell kiindulni, hogy az előfizetők védelme a törvényalkotói szándék.
A vita tárgya, hogy mi a kedvezmény, és a díjváltozás érinti-e a kedvezményt.
A szolgáltatók kedvezmény alatt azt az összeget értik, amellyel olcsóbban adták a készüléket a saját listaárukhoz képest.
Alapvetően kétféle hűségszerződés van.
Az egyikben azt vállalja az előfizető, hogy 1-2 évig a szolgáltató havidíjas előfizetője marad. Tarifahűséget nem vállal. Ezekben az esetekben a készülékkedvezmény nem szokott túl magas lenni. Viszont az előfizető szabadon válthat az tarifák között. A díjváltozás az előfizetőt hátrányosan nem érinti, mert a díjváltozástól függetlenül is szabadon válthat pl. alacsonyabb tarifacsomagba. Tehát, ha a díjváltozás miatt mégis bontani akarna, akkor jogos a szankció.
A másik esetben tarifahűséget is vállal az előfizető. Ezekben az esetekben a készülékkedvezmény nagyobb, a tarifacsomag díjától függően eltérő mértékben. Itt a szolgáltató azért adja a nagyobb kedvezményt, mert itt az előfizető vállalja, hogy 1-2 évig havonta minimálisan a díjcsomag alapdíjáig igénybe veszi a szolgáltatást. Azaz a szolgáltató előre tervezhető bevételhez jut. A kedvezmény összege viszont ezekben az esetekben függ egy feltételtől, a díjcsomag nagyságától.
Viszont mivel a kedvezmény összege függ a választott tarifától, ezért a kedvezmény nem választható el az előfizető által vállalt szerződéskori tarifától, illetve a változásától.
Könnyen belátható, hogy ha nem így értelmezzük, akkor a szolgáltató valóban tetszőlegesen is emelhetné a vállalt tarifát a hűségszerződés ideje alatt, minden következmény nélkül az előfizető kárára. Tehát az előfizető kiszolgáltatottá válik. Viszont ahogy az elején írtam, ez a jogszabályi hely az előfizetők védelmében született!!
Ami az szolgáltató oldaláról valóban jogos emelés lehet. Mivel az előfizető a hűségszerződés alatt az infláció miatt folyamatosan egyre alacsonyabb reálértékű forinttal fizeti a díjakat, az inflációnak megfelelő emelés. Ebből következően a hűségszerződés ideje alatt - szerintem - az inflációs emelés - sem tekinthető olyan módosításnak, ami az előfizető oldalán szerződésbontásra alapot szolgáltatna.A törvény persze védi a szolgáltatót is. Ha az előfizető életkörülményeiben változás áll be (pl. munkanélküliség), nem mondhatja, hogy felmondja a szerződést erre hivatkozva. Az ő kockázata, hogy minden körülmények között fizetnie kell.
A gazdasági körülményekben való változás (pl. adóemelés) viszont a szolgáltató kockázata. Mert a szerződési felek jogainak arányossága (egyenrangú felekről van szó!) miatt neki is kell kockázatot vállalnia. -
club1
veterán
válasz sifarr #21081 üzenetére
Jó összefoglalás, az utolsó bekezdéssel viszont nem teljesen értek egyet. Valahol ui. írva vagyon, hogy mi minősül az előfizető számára hátrányos rendelkezésnek, és ott emlékeim alapján a törvényi szabályozás miatti változások (és a KSH fogyasztói árindex változásának mértékéig terjedő éves árváltoztatások) kivételi kört képeztek (természetesen csak a ténylegesen okozott költség mértékéig). Ha ez nem lenne szabályozva, akkor a szolgáltatók nem követhetnék büntetlenül áraikban az inflációt és pl. az ÁFA emelést sem (hiszen a fogyasztóval bruttó fogyasztói árakban kell megállapodni).
-
sifarr
senior tag
132. § (1) Az egyedi előfizetői szerződés módosítására az előfizetői szerződés megkötésének szabályai vonatkoznak. Az általános szerződési feltételek lehetővé tehetik az egyedi előfizetői szerződés (2) bekezdés szerinti módosítását.
(2)A szolgáltató az előfizetői szerződést az egyedi előfizetői szerződésre is kiterjedően csak az alábbi esetekben jogosult egyoldalúan módosítani:
a) az egyedi előfizetői szerződésben vagy általános szerződési feltételekben foglalt feltételek bekövetkezése esetén azzal, hogy - amennyiben jogszabály vagy elektronikus hírközlésre vonatkozó szabály másként nem rendelkezik - a módosítás nem eredményezheti a szerződés feltételeinek lényeges módosítását;
b) jogszabályváltozás vagy hatósági döntés,
c) a körülményekben bekövetkezett, a szerződés megkötésekor előre nem látható lényeges változás,Te a c) pontra gondolhatsz.
Viszont az infláció nem tekinthető előre nem látható körülménynek és az is vitatható, hogy mikortól tekinthető lényegesnek. Viszont a tarifaemelés a szerződés lényeges módosításának minősül. Az a) bekezdést (lényeges módosulás) értelmezi a (3) bekezdés.(3)Lényeges módosításnak minősül különösen a szolgáltatás igénybevételének feltételeire (így különösen a szolgáltatásra vonatkozó alapvető díjszabásra, a szerződés időtartamára és megszüntetésének jogkövetkezményeire, illetve minőségi célértékeire) vonatkozó változtatás.
Az újabb adó valóban tekinthető a c) pont szerint a körülmények lényeges változásának. Tehát a szolgáltatóknak valóban joguk egyoldalúan módosítani az AFSZ-t és benne a díjtáblát. Viszont az (1) bekezdés az egyedi előfizetői szerződésre vonatkozik, aminek része a szerződéskötés idején hatályos ÁSZF. Az egyedi előfizetői szerződésnek viszont akkor lesz része a megváltozott ÁSZF, ha a másik szerződő fél (előfizető) ezt elfogadja. Ha nem, akkor az előfizető bonthat. Persze esetünkben az (5) bekezdés figyelembevételével.
Ha a jogszabály az előfizetőkre vetette volna ki az új adót, és ezért változott volna a fizetendő díj, akkor egyetlen előfizető sem mondhatott volna fel. Lásd ÁFA-emelés. A jogszabály azonban a szolgáltatót tette az adó alanyává. Ezt a szolgáltatók csak díjváltozással tudják továbbterhelni, s ezért kell nekik végigcsinálni az egész "értesítem az előfizetőket, közzéteszem az ÁSZF módosulás" procedúráját.
-
Dave1984
őstag
Kiváncsiságból megkérdeztem,mennyi lenne,ha felmondanám márciusba kötött közalkalmazotti előfizum(2év hűség a díjcsomagra,internet opcióra)
Laza 50ezer/előfizetést mondott az ügyintéző!Ennyi hogy lehet,mert készüléket nem vásároltam az előfizetéshez!Nem lehet,h picit. Benézte az ügyintéző?!Arra a kérdésemre,h. Már idén miért 700ft tel.adóval számolnak,igazán válaszolni nem tudott,de elviekben ha jövőre tényleg 700ft lesz,legalább nem emelik tovább a havidíjat."elvileg"
Nekem a tudat nem ad szabad utat
-
club1
veterán
válasz Dave1984 #21084 üzenetére
Ott kezdődik, hogy jövőre kivezetik a távközlési különadót, tehát az nem magyarázat, hogy most miért 700. Már ha kivezetik, mert itthon egy ideje nincs kiszámítható gazdaságpolitika...
Meg kellene nézd a szerződésed, az 50e Ft véletlenül nem kötbér? (Mert a kötbér a hűségidőszak alatt végig változatlan összegű szokott lenni.) -
Dave1984
őstag
Hazaértem.Szerződés egész pontosan így szól
A tarifacsomaggal egyedi havi előfizetési díjban igénybe vett kedvezmények esetén a maximális kötbér összege ...amennyiben 1 éven belül következik be ,úgy hívószámonként 25000ft,amennyiben 1 éven túl de két éven belül következik be , úgy hívószámonként 37500ft
Szóval tényleg 50ezer lenne 2 hívószámomraNekem a tudat nem ad szabad utat
-
trassher
addikt
Sziasztok!
Simplex Csomagos vagyok és most szeretnék új telefont venni. A Vodafone Smart 2-t néztem ki magamnak vitamax csomagban. A kérdésem annyi lenne hogy jár e valamilyen kötöttséggel ha vitamax csomagban vásárolok telefont? Úgy gondoltam hogy vitamax-al venném meg a telefont és a jelenlegi előfizetéses kártyámmal használnám a telefont. Ütközik ez valamilyen akadályba?
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
Dupla Köszönet Program kedvezmény!
Válts új Smart II-re a Köszönet Programban, tartsd meg a régi számod, spórold meg a SIM kártya 1680 Ft-os árát és ráadásként mi megduplázzuk a nálunk eltöltött éveid után járó kedvezményed.
A Dupla Köszönet Program kedvezmény! akció kiválasztásával a kedvezmény automatiksan érvényesül, ám a teljes kedvezményt utólag, a vásárlás után a futárnál tudod érvényesíteni.Na ezt miért nem lehet személyreszabottan megmondani hogy mégis mennyi az annyi?
28 hónapja vagyok vodás, 2000Ft kedvezményem van ha webshopban vásárolok. A fentiek alapján akkor ha extrának választom ezt a lehetőséget akkor 4000Ft kedvezményt kapok az adott készülék árából vagy hülye vagyok?Redmi Note 7
-
vinikorn
aktív tag
Amikor kapni lehetett a Samsung Galaxy W feltöltős telefont mennyibe került?
Lehet úgy telefont venni a vodafone-tól mint ha kártyafüggetlen lenne?
Köszi.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen