Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz MK VII #44800 üzenetére

    Iszonyatbrutal el vagy tevedve...

    Nos.. Neki pont az a kötelezettsége, hogy biztosítania kell számodra, hogy a szolgáltatását zavartalanul használhasd.

    Ezt megteszi, van egy uzemkepes sim kartyad, belepattintod barmilyen keszulekbe, es igenybe tudod venni a szolgaltatast. Mivel a szolgaltatast nem kizarolagosan azzal a keszulekkel veheted igenybe, melyet a telefonelofizetes megkotesekor vasaroltal, ez a resz a szolgaltato felol pipa, ok szolgaltatnak, szerzodesszeruen.

    Ha nem tudja megoldani (és itt a készülék hiány miatt egyértelmű, hogy nem tudja) akkor jogosult vagy kártérítésre...

    Eltevedesed tovabbi resze, hogy jogi ismereteid nem ernek el odaig, hogy tisztaban legy azzal, hogy amikor kedvezmenyes keszulekvasarlassal kotsz egy mobilszolgaltatonal egy szerzodest, akkor te jogilag ketto darab szerzodest kotsz. Egyet a mobiltelefon-szolgaltatasra, es egy adasvetelit a telefonra, es nem tudod, melyik szerzodes milyen jogokat es kotelezettsegeket keletkeztet. Attol, hogy a telefon berohad alattad -mint mar fent ecseteltem- a szolgaltato meg szolgaltat, tehat emiatt alaphangon karterites nem jar. Jogszabaly szerint a meghibasodott telefonkeszulek eseten torekedni (torekedni !!!) kell a 15 napon beluli javitasra. Amennyiben a 14. napon kapod vissza a keszulekedet, minden a torveny szent szava szerint tortent es neked az egvilagon semmi nem jar (de mivel gumiszabaly, ez meg akar a 20. napra is igaz lehet). Valamint attol, hogy a telefonkeszulekedet a szolgaltatotol vetted (akar egyidoben a mobilszolgaltatas-szerzodes kotesevel), ez neked a telefonelofizetes kapcsan egy centivel sem biztosit tobb jogot (igy pl. elofizetesidij-jovairast keszulekhiba eseten sem), mintha egyeb besszerzesu lenne a telefonod.

    Nekem jóval a problémáim után egy szolgáltatónál más okból eltöltött fél óra ügyintézés alkalmával mondta az ott dolgozó, hogy igényelnem kellett volna és megtérítik...

    Egy a gond, -es amit te velhetoen felreertettel- ez nem jar. Adhato, ha a szolgaltatonak epp olyanja van, meltanyossagi vagy uzletpolitikai kedvezmeny cimszoval. Ami jar, az benne van az ASZF-ben, meg a jogszabalyokban. Ahonnan tovabbra sem ideztel/tudtal idezni.

    Ahogy fentebb írta a kolléga 72 órán túli szolgáltatás kiesést már kompenzálnia kell a szolgáltatónak.

    Igen, akkor, ha a mobilszolgaltatas nem mukodik. Sajat telefonkeszuleked hibajanal ez az eset nem all fent, ebbol adodoan ertelemszeruen kotberkotelezettseg sem all fenn. Ez nem igy mukodik hogy fogsz egy neked tetszo, random helyrol kiragadott idezetet, es az igaz lesz a te problemadra is.

    Ha olyan hordozhato wifi-s netcsomagod van, aminek a sim kartyaja csak es kizarolag mifi-ben mukodik, az eszkoz elromlott, nem tudnak kolcsonkeszuleket adni, na akkor, de kb. csak akkor van az, hogy mivel te eszkozhiba miatt nem tudtad igenybevenni a szolgaltatast, ekkor jovairast kersz (netan automatikusan kapsz) a havidijra.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák