-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
vpanangin
senior tag
válasz moriak #50043 üzenetére
Kiírta a hívószámot vagy "ismeretlen" volt a hívó fél?
Tegnap hívott valaki, akinek nem írta ki a számát a telefonom és miután felvettem, zene szólt kb. 15 másodpercig de nem szólt bele senki, majd megszakadt a vonal. Nekem is feltöltős ez a számom, mindig reménykedem, hogy egyszer az ügyfélmegtartó csoport tesz egy, a tiédhez hasonló ajánlatot.
-
moriak
tag
-
Knobber
aktív tag
válasz California1 #50047 üzenetére
Jó tudni, hogy milyen árak vannak. Én a RED elindulása óta folyamatosan Vodás vagyok, de mindig csak az aktuális piaci tarifán. Most fizetem a "szokásos" 10k-s csomagot + készüléket.
Youtube: Knobber
-
gabor9991
őstag
válasz Knobber #50060 üzenetére
Készülék mellé nem nagyon van kedvezmény ugyanis te akarsz maradni, kötsz újabb szerződést, nem kell megtartani.
Megtartó ajánlatot akkor kapsz, amikor üzletben vagy telefonon jelzed, hogy el fogod vinni a számod vagy feltöltősre váltod a havidíjas tarifádat.[ Szerkesztve ]
-
gordonfreemN
addikt
Sziasztok.
Két szerződésem van(flotta), az egyik hamarosan lejár a masikat ma kötöttem. 3 hónap múlva a lejáró szerződésnél igenybe tudom venni az ügyfélmegtartást? Vagy az ujabb szerződés miatt elhajtanak?
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
bucihost
senior tag
válasz gordonfreemN #50062 üzenetére
Szia. Az ügyfél megtartása nem opció, hanem kötelező a Voda részéről. Ha már nincs hűség a másik számon, üzletben jelzed a bontási szándékot (vagy 1270en) és felhívják a megtartó csoportot, majd át adjak neked a telefont.
-
gordonfreemN
addikt
válasz bucihost #50063 üzenetére
Köszi.
Sajnos nagyon elbaltázták az üzletben a szerződést, agyhalott kislány nem volt a helyzet magaslatán.
Direkt kérdeztem hogy meg tudja -e ugy oldani a flottás igazolással hogy teljesen külön legyen a két előfizu a meglévő és az új ami egy rokonnak kellett. Persze meg lehet, természetes, bólogatott... kívánom hogy nem higgadjak le nagyon hétfőre és reggelről megköszönöm neki hogy ennyire tájékozott...
Szoval nem sikerült és most ha belépek a myvodafone-ba akkor együtt látom a két számlát.
Mennyi idő van ilyenkor arra hogy megszüntessük a szerződést félretájékoztatás miatt? Lehet e egyáltalán?(Most másról beszélek mint lejjebb)
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
petati94
tag
válasz gordonfreemN #50065 üzenetére
Ha nem vettél készüléket, akkor gyakorlatilag felmondhatod a szerződést, ilyen esetben kevés a kötbér. (pár száz forint)
https://petranyidev.hu/
-
gordonfreemN
addikt
válasz #08205312 #50068 üzenetére
A belépési dij 10k huf de alapbol a flotta miatt jóváirják.
Most az ügyfélszolgos azt mondta 20.300ft a kötbér.
Tehát neki van igaza vagy nektek és 10k huf?
Némelyik ügyfeles mondjuk még magyarul sem tud...Csak azzal mit kezdjen az ember ha megkerdeztem direkt a 1401-en kétszer, a 1270-en is kétszer különböző ügyfelesektől meg egyszer a boltban hogy e flotta esetében tudjuk e külön fizetni a számlát, lehet e mindenkinek a saját nevére azt és mindenki bólogatott.
Most kiderült itt e flottában nincs ilyen meghatalmazás hozzátartozónak a flotta belépésre. Bár elsőre most is azt mondták, hogy lehet...Annyit mondott hétfőn próbáljam meg a boltot hogy tudnak e sztornózni (vannak ilyen folyamataaik) és lehet megoldják (szerintem kiröhögnek majd) aztán ha igy nem akkor megpróbálni egy panaszkezelést indítani ez ügyben.
Hogy semmi se legyen egyszerű, számhordozást kért a rokon, amin volt neki 27000 huf. Ez atkerült most az én számlámra és ma van számlazárás.
Remek hétvége köszi Vodafone
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Tomeeka28
aktív tag
válasz gordonfreemN #50069 üzenetére
Szia! És mi lenne ha neked fizetné a rokonok a számlát, te elküldöd neki mailben. Vagy akár be tudja ő is közvetlen a Vodafonenak a honlapon.
HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini
-
gordonfreemN
addikt
válasz Tomeeka28 #50070 üzenetére
Szia
Az a baj, hogy egy ügyfélszám alá kerűlt velem.
Tehát nem lesz szerintem részletezve a voda alkalmazásban hogy x az övé y az enyém hanem egy összeg lesz amit egyszerre lehet befizetni és utánna elszámolunk egymással a számla alapján amit ha letöltök minden alkalommal ezután akkor persze ott külön szerepel majd.Ez így viszont nem jó. Nem azért mert bizalmatlan vagyok, hanem mert elvből senki telefonszámláját nem veszem a nyakamba a közvetlen direkt hozzátartozókon kívül. Azokét se, de ha úgy alakulna akkor nyilván az én gyerekem pl.
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Tomeeka28
aktív tag
válasz gordonfreemN #50071 üzenetére
Értem... amit te szeretnél, ahhoz az kellett volna, hogy kérj a flottádtól egy igazolást a hozzátartozód részére, így kerülhet az Ő nevére. Azzal hogy külön ügyfélszámon van, és más számlázási cím van beállítva, attól még te leszel az előfizető, aki anyagilag felel az egész történetért. Amúgy pl az appban valóban a teljes össezg látszik, de ha rákattintasz, ahogy írtad is, ott van hogy melyik szám mennyit forgalmazott. Amúgy ha még nem volt forgalom a kártyán valószínüleg tudják törölni a vásárlás helyén.
Vasárnap nem lehet a számhordozás, csak munkanap van időablak. Ha pénteken vetted akkor, szerda este 8, de erről kellet hogy kapjál email.
[ Szerkesztve ]
HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini
-
gordonfreemN
addikt
válasz mukibuci #50073 üzenetére
De, történt számhordozás. Jaj értelek. A kártya funkcioja változott feltöltősről előfizusra.
A feltöltős szám volt a rokoné, rajta 27k.
Tegnap délelőtt a boltban nevemre irták a kártyát majd csinálták a számhordozást.
Ezután az én egyenlegemen látszódik a 27k.
Jelen helyzetben már azzal is kiegyeznék ha külön tudnánk fizetni, mindenki a sajátját. Erre nincs lehetőség appon belül.
Mi a gond? Az, hogy neki lesz 7800ft egyenlege nekem meg 2200ft. 10000ft számla jön. Azt vagy ő vagy én fizetem, majd ezután jelezzük egymásnak, hogy ki mennyivel tartozik és lehet számlát rendezni pl utalni vagy találkozni. Ez áll szemben az eddigi egy kattintással a fizetéskor.Elvileg nincs a flottánál ilyen hozzátartozói igazolás, ezzel csak az a baj hogy én ezt honnan tudhattam volna nekik milyen szabályzatuk van? Ezért kérdeztem megkötés előtt ötször kúlömböző helyeken!
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
bucihost
senior tag
válasz gordonfreemN #50065 üzenetére
Ez esetben semmi para nincs. 1270 és kérd, hogy szedjék szét 2 különböző ügyfélszámra a két előfizetést és ennyi.dijmentesen megoldják
-
Bozek
nagyúr
válasz gordonfreemN #50075 üzenetére
Honnan tudhattad volna? Mondjuk felhívod a flottakezelőt.
Én is felhívtam a sajátom, amikor ezzel variáltam, mert van egy saját számom és arra kötöttem flottás csomagot.
-
gordonfreemN
addikt
Hát ha a 2szeri 1270 majd 2szeri 1401 illetve a boltban kérdezve nem lett volna elég akkor ez az én hibám.
De hol van ennek a kezelőnek a telefonszáma, hogy felhivhassam? Hol lehet ezt megtalálni?bucihost most hivtam is őket, sajnos indoklás nélkül azt mondta, nincs lehetőség arra hogy szétszedjék. Direkt kérdeztem hogy mi az oka de nem tudott rá válaszolnim
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Bozek
nagyúr
válasz gordonfreemN #50078 üzenetére
Te tudod, hogy milyen flottában vagy. Nálam a rendszergazda kezeli a flottát és van meghatalmazás hozzátartozónak. Még akkor is kellett, ha amúgy én vagyok a dolgozó és a saját nevemen lévő számot tettem át családi flottába.
[ Szerkesztve ]
-
gordonfreemN
addikt
Jó értelek. Csak nálunk ez nem így működik sajnos. 6ezer ember dolgozik itt (lefele kerekitve) és kibányászni egy ilyen infót...
Semmilyen kapcsolatom nem volt vele soha(azt se tudom ott dolgozik e még az illető) 2014 óta vagyok a flottában. Innen nézve már érthető az én álláspontom is nem?[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
MODERÁTOR
-
csucsreg
tag
Sziasztok!
Új előfizetést akarok vásárolni, nem vagyok még ügyfél. Csak SIM kell. A webshopos megrendelés hogy működik a vodánál? Kifizetem a Red S havidiját online és küldik a kártyát?
-
Bozek
nagyúr
válasz gordonfreemN #50080 üzenetére
Hívd fel mind a 6 ezer embert, hátha megtalálod.
Viccet félretéve. Biztos van valami szerződés a cégnél, amin rajta van a flottakezelő, szóval egy bonbon kíséretében besétálsz a HR osztályra és megkéred őket, hogy nézzenek utána.
-
-
bucihost
senior tag
válasz gordonfreemN #50078 üzenetére
Esetedben ez nem indoklás nélküli. A rendszer automatikusan rendelhette össze 1 ügyfélszámra. Meg kell említeni, hogy neked ezt ígérték és pont. Meg fogják oldani... A flotta kapcsolattartó nevét a Voda üzletben is meg tudják mondani. Ha nagyon kötik az ebet a karóhoz akkor is hivatkozhatsz félre tájékoztatásra és tehetsz panaszt, amit 99% van pozitívan bírálnak el.
-
gordonfreemN
addikt
válasz bucihost #50085 üzenetére
Mármint hogy ő nem indokolta meg miért nem lehet. Csak nem.
Akitől az igazolást kaptam, épp most irtam neki levelet. Ma itthonról dolgozom, ezért nem tudok elmenni hozzá.
Meglátjuk ez a HR-es mit tud.
Aztán bemegyek délelőtt a boltba és fogom mondani amit te. Ha nem csinálják akkor panasz.[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Ra's al Ghul
senior tag
Hali!
Csak nálam rossz a vodafone.hu oldal vagy már megint baszakodnak valamit?
Theatricality and deception are powerful agents to the uninitiated.
-
gingerbalm
aktív tag
válasz Ra's al Ghul #50087 üzenetére
Itt is kínlódik, nem tölt be sehogy.
-
yanna
őstag
válasz Ra's al Ghul #50087 üzenetére
Nekem erre panaszkodik:
"A biztonságos kapcsolat sikertelen
A kiszolgálóhoz való kapcsolat alaphelyzetbe állt az oldal letöltése közben.
A megtekinteni kívánt oldal nem jeleníthető meg, mert a kapott adatok hitelessége nem ellenőrizhető.
Lépjen kapcsolatba a webhely üzemeltetőjével, és értesítse a problémáról."[ Szerkesztve ]
-
gordonfreemN
addikt
válasz bucihost #50085 üzenetére
Most voltam bent a boltban, nekem a myvoda alkalmazás nem ment, mondták, frissítik a rendszert.
Egyébként akitől a flottaigazolást kértem, írta is, hogy már többször kellett jeleznie a vodának, hogy nincs hozzátartozói igazolás, tehát nem volt egyedi a problémám.
A boltban kiderült, hogy egy újoncot kaptam, ebből lettek a problémák (jelezte, hogy van lebeszélhetőség egy adott csomagban, holott abban még nem volt, elírrta az adataimat és egy ügyfélszámra tett minket).
Most egy nagyon kedves türelmes csajszi máris ajánlotta ezt a másik ügyfélszám megoldást és írt kérelmet a központba. Hívni fog ha sikerült.
De az ügyfélszolgálaton is el kellett volna hogy indítsák ezt. Biztos a vasárnap miatt nem volt kedve...Ha nem sikerül azt mondta 30 napig elállhatunk a szerződéstől.
Ő is úgy emlékezett, régebben volt a cégemnek hozzátartozói meghatalmazása és meglepődött, hogy nincs, végig böngészte a doksikat is. Régen volt, valószínűleg ebből lett a probléma.
Köszi a hasznos tippeket!!!
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
vpanangin
senior tag
válasz Ra's al Ghul #50087 üzenetére
Észhez tért a nyitólap. Be is tudtam lépni az online felületre.
[ Szerkesztve ]
-
trec12
addikt
válasz gordonfreemN #50071 üzenetére
Pontosan ezért maradtunk mi is a Voda flottában mert itt minden hozzátartozó saját maga felel a számlájáért, pedig árban, tartalomban már van jobb flottás ajánlat is.
Nekem is több előfizú volt a nevemen - macerás dolog volt ez akár honnan nézem, hiába rokon - de már több éve pikk-pakk szétválaszotották a kérésemre. Végig azt mondták nem lehet de kiderült igen is lehet, pár papírt kellett kitölteni.
Azóta jöttek újabb flottás csomagok a Vodnál nagyon rugalmasan tudtunk intézni mindent.[ Szerkesztve ]
-
r3dsnake
nagyúr
Ismerősöm EU-ban tartózkodik, Vodafone tuti-val, iPhone 5C-vel, azonban a roaming nem akar működni. Be kell kapcsolni még valamit a roaming opción kívül?
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz lugosi #50097 üzenetére
Gondolom hogy csak Apple SIM-kártya esetén van értelme.
Pl:
"Beépített Apple SIM-kártya
A következő iPad modellekben van olyan beépített Apple SIM kártya és nano-SIM tálca, amely működik mobilszolgáltatói SIM kártyával:iPad Pro (12,9 hüvelykes, 2. generációs), Wi-Fi + Cellular modell
iPad Pro (10,5 hüvelykes), Wi-Fi + Cellular modell
iPad Pro (9,7 hüvelykes), Wi-Fi + Cellular modell
Ha mobilszolgáltatótól vásárolt egy ilyen készüléket, akkor a beépített Apple SIM kártya valószínűleg csak az adott szolgáltató hálózatán használható, illetve le van tiltva. Ezek a modellek egy SIM-tálcával is rendelkeznek, amely szolgáltatófüggetlen, így világszerte használhatja a mobilszolgáltatók SIM kártyáját."[ Szerkesztve ]
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
nagyúr
Jól sejtem hogy ez az sms volt, amikor azt írták, hogy minden oké, őnnek nincs több dolga.
majdnem így persze.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Robot fűnyírók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
- Milyen autót vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...