Új hozzászólás Aktív témák

  • Nethooligan

    tag

    válasz Daffni2 #59388 üzenetére

    Rajta van a Family kedvezmény szépen, csak a jóváírt időszak és az eredetileg arra az időszakra kiszámlázott díj pont annyival tér el.

    De milyen tört hónap? Mitől törthónap az, ha folyamatosan van előfizetés? Az ügyintéző is ezt hajtogatta, akkor kérdeztem rá, hogy ha simán hosszabbítok és nem jókor (számlazárás után), akkor sem jár? Hát nem.

    Pontosan egyet kaptam a sajátomról, email nem jött. Ha már benne van az ÁSZF-ben, amire annyira szeretnek hivatkozni, hogy emailt is küldenek, akkor talán nem ártana küldeni.
    Sógor előfizetésénél az email nekem jön, az sms neki, de mivel én szoktam fizetni és nem megyek messze a neki kiküldött sms-sel. Eddig jött email is, nem volt vele gond, most egyszer csak elmaradt, eszébe nem jutott szólni az sms-ről, amikor eddig nem is volt rá szükség...

    Mindegy! A lényeg, hogy engem elvesztett a cég, már most is csak a Family kedvezmény tartott náluk, de ha azt évente kétszer elveszik, akkor nem érdekelnek tovább...

    Bár azt még elmagyarázhatnád, hogy hogyan lehetséges az, hogy 11.990 Ft-os előfizuról váltottam 10.990 Ft-osra, ami a 3 számnál lenne 24.970 Ft, ehhez képest nemhogy kevesebb nem lett a számlám (bő 1/2 hónapot javítottak a 11.990 helyett 10.990-re), hanem még több is (30.318 Ft)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák